| Leidse Courant | pagina 17
groot kasteel of klooster (Rouen, Caen, Bayeux, Fécamp,
groot kasteel of klooster (Rouen, Caen, Bayeux, Fécamp,
jeugd. Als haar praktijktijd eenmaal voorbij is keert zij terug naar het klooster.
In de nota over de landbouwontslui tingswegen zijn de volgende werken (na 1975) opgenomen) (1976) verbin dingsweg Vinkeweg-Oegstgeesterka- naal) (1977) verbindingsweg Klooster- schuurweg ... -provir.ciale weg 6: verbin dingsweg Trappenberglaan-prov. weg 6: (1978 en 1979) verlengde Klooster- schuurlaan; (1980) verbindingsweg Kloosterschuurlaan-Voorhouterweg in Voorhout: (1981 verbindingsweg vanaf
voorarrest, sinds hun arresta tie in een klooster in Madrid.
. O. T. Hylkema, Bilt- hoven; Jac. Huijsen, Delft: mevrouw M. C. E. Klooster- man-Fortgens. Voorschoten: mevrouw J. G. Kraayeveld- Woutern. Heerhugowaard: prof. dr. G. N. Lammens. Naarden; ds. F. H
de groeiende kloof tussen de armen en de kerk. Als voorbeeld noemt hij de scholen, beheerd door klooster orden en congregaties, die zijn „voorbehouden aan de in economische en politieke zin rijke
vraagd de serie „buitengewone vrouwen" uit te breiden met een aparte zegel van dr. Edith Stein. Edith Stein, een joodse bekeerlinge en later carmelites werd in 1942 in het klooster in Echt (L) door
De oecumenische klooster gemeenschap in Taizé belegt tot zes januari een vijftal in ternationale bijeenkomsten voor jongeren. Naar schatting nemen hieraan vijftienhonderd jongeren deel. Tevens <s er
. O. T. Hylkema. B'lt- noven; Jac. Huijsen. Delft; mevrouw M. C. E. Klooster- man-Fortgens. Voorschoten; mevrouw J. G Kraaveveid- Wouters. Heerhugowaard; prot. dr. G. N. Lammens. Naarden; ds. F. H
Als lid van het kapittel van zijn orde in Kerala had Thottil veel met deze zaak te maken. In 1969 verzocht het kapittel dc kloosters, niet langer missen te weigeren van de armen rond het klooster
het bezit van de orde der franciscanen. Tot aan de laat ste oorlogswinter, toen het zwaar beschadigd werd, was het in ge bruik als klooster voor de zusters clarissen. Sinds 1957 is het eigen dom van de
dagelijks leven vorm te geven aan het christelijk getuigenis, waaro- over we op het seminarie en in het klooster hadden gehoord.
Onderweg komen de dokter en zijn knecht in aanraking met al lerlei sporen van de magie van Woestewolf: in een klooster
Herv gein, Wlllibrorduskerk, 10.30 dr J M van Veen. Pauluskerk. 10, ds Hemmes. Ge meentecentrum 10.30 ds Verdonk. 19 zie ge ref kerk, Lijtweg 10 30 kapelaan Klooster man. Jeugdkerk. Zendingskapel 10