eoeo
Hoorspel is niet door
de televisie gedood
Jan Vrijmans tv-film
'Leve de speeltuin'
Utizending morgenavond via NCRV
Scherp
OPGEVEN VAN
FAMILIEBERICHTEN
EN ANDERE
ADVERTENTIES
GEDURENDE DE
AVONDUREN
NOS overlegt met BRT over kabelomroep
Nog meer nieuws
over Ufo's
TROUW /KWARTET DONDERDAG 27 APRIL 1972
W Binnenland/radio-tv T4/1
MARY PERKINS
Ewwrow -) DIS'FOTO IS
CRARIA'S m&ALOw-y ur EG oareh
IAT/S £R K~.TUIVTIG
£M£T5 B[320ut>£RS)
TJA. na weec l RIJK eens AI AAR m
A/A DE «OORD I BAT RAAM-DAAH
6EH0M£H r4»°grP°!r!ryZ
waas? HGr JUIST'Die ce&
Van onze radio- en tv-redactie
HILVERSUM Ruim honderd dramaturgen, hoofden van radio
hoorspelafdelingen, producers en regisseurs uit in totaal 22 landen
hebben in Frankfurt enige dagen geconfereerd over de huidige po
sitie van het hoorspel dat, zoals men aanvankelijk meende, wel zou
worden gedood door de televisie.
MOMMA
MEVROUW, 15 HET
NU ECHT N0DI6 OM EEN
fOTO VAN UW OVERLEDEN
M4N TUSSEN ONS IN TE
•ZETTEN •z
INDE GOUDE GAPER door W. G. VAN DE HULST; plaatjes van W. G. VAN DE HULST Jr,
Naar Duitse opvattingen heeft een
groot aantal hoorspelschrijvers de
vrees dat het hoorspel zichzelf heeft
overleefd en daarom stimuleert men
in dat land het koortsachtig zoeken
naar nieuwe vormen voor deze eens
zo geliefde programma's. Men is in
Duitsland druk bezig met het in team
verband vervaardigen van een
soort totaal-spel, produkt van tech
niek. kunst en wetenschap, waaruit
de fantasie van de luisteraar dan de
bedoeling maar moet halen.
De NCRV heeft daaraan ook al eens
aandacht geschonken. Zeker is het
echter, dat zulk een sterk gevarieerde
geluidsmassa slechts een zeer klein
publiek aanspreekt. Niettemin laat de
Duitse omroepen ze regelmatig horen.
Veel minder pessimistisch is men in
andere landen, ook al was men het er
wel over eens. dat de klassieke hoor-
spelvorm best enig modern experi
ment naast zich kan velen. In Enge
land zendt men veel hoorspelen uit
en geeft men alle vormen een kans,
het totaal-hoorspel echter de minste.
Over het geheel genomen erkent men
wel de populariteit van de tv-strip
boven het hoorspel, maar daarom
worden hoorspelen dikwijls in de
113. Tinus met z'n ezeltje is haar in
de verte gevolgd. Hij heeft haar zien
uitglijden haar zien vallen en toch
weer opstaan. Hij heeft haar eindelijk
zien verdwijnen op de hogere grond
in 't dichte struikgewas van 't bos. Ze
was veilig weer voor de gevaren van
't moeras.
Het kistje dat ze vellen liet?Hij
heeft er bij gestaan en lang nagedacht
en 't hoofd geschud, 'k Zal je toch maar
meenemenen. roestig ding. Hier wordt
je 'n nest voor de slakken. Hier kun je
niemand van dienst zijn. En wat heb
je toch eenmaal bewaard? En waar is
dat gebleven? En wie heeft je leegge
roofd en je hier in 't moeras in de
modder gesmeten? En waarom?
Vreemd! Wonder vreemd!'
Tinus heeft het kistje thuis in zijn
schuur achter de zwarte gaper wegge
borgen 'Jij, zwarte langtong, nou
moet jij er maar op passen'.
In de stad rumoerde de vrolijke jaar
markt. Wie zou weten van de zorgen
't verdriet daarginds?
KARELTJE KNETTER EN DE BLAUWGERUITE KIEL
12-135 'Er achteraan, Asmar,' mom
pelde professor Nosco gesmoord. 'De
auto rijdt niet hard en het spoor van
de banden is duidelijk te volgen. We
zullen zonder moeite kunnen vaststel
len wakr die lastig»» Verholen met
zijn gezelschapje is heengereden.'
En de professor had gelijk, want de
sporen van de banden liepen duidelijk
zichtbaar in de verte weg. Het dudrde
dan ook niet lang of het schurkachti
ge tweetal trof de geparkeerde auto
aan. Ergens boven de rotsen hoor
den ze stemmen en alles wees erop.
dat de drie schatgravers helemaal niet
merkten, dat ze bespied werden. Voor
zichtig en onhoorbaar klauterden. Nos
co en Asmar tegen duinhellingen en
ïotspartijen op en als het nodig was,
zochten ze telkens even dekking ach
ter rotsblokken of uitstekende steen
massa's. Zo naderden ze onopgemerkt
het topje van het rif en toen ze
voorzichtig over het randje van een
groot brok rots gluurden zagen ze
daar voor zich een open plek, waar
een vierkant gat in de zanderige bo
dem te zien was.'Zou dat de
middag uitgezonden en dan klaagt
men niet over gebrek aan luister
dichtheid.
In Canada heeft men niets op met het
uitzenden van experimentele totaal
hoorspelen: aardig voor het laborato
rium, niet geschikt voor de luisteraar.
In Zuid-Afrika is het gewone en voor
al moeilijke hoorspel geweldig popu
lair. Het wordt dagelijks veelvuldig
uitgezonden, 's avonds dikwijls uren
achter elkaar.
De Nederlandse bijdrage, geuit door
de heer J. J. Besancon, bestond uit de
idee te werken met een schrijverste
am dat een soort journalistiek radio
drama verzorgt en zich daarbij voort
durend bezig houdt met actutele on
derwerpen en gebeurtenissen. Afge
zien van de Duitsers gaven de buiten
landse deelnemers blijk van veel be
langstelling voor dit idee. Men werd
het er tenslotte overeens. dat de oude
vormen van het hoorspel wel mogen
worden gemoderniseerd, maar dat het
luisterpubliek zeker nog is gediend
met licht aansprekende, verhalende
hoorspelen. Voor een kleiner publiek
kan men dan van tijd tot tijd experi
menteren.
Van onze radio- en tv-redactie
HILVERSUM Een film van Jan Vrijman is altijd een belevenis.
Vrijman is een cineast die op uitzonderlijke wijze oog heeft voor
menselijke verhoudingen, waarin zowel humor als kleine tragieken
schuil gaan zonder dat die opzettelijk worden uitgeleefd of als pro
blematiek aangedragen.
Dit alles spruit voort uit een warm
gevoel voor de grote en kleine mens
en dat zult u ook weer aantreffen in
zijn soeciaal voor de televisie gemaak
te film 'Leve de speeltuin', die de
NCRV vrijdagavond om 21.25 uur op
Nederland II vertoont. Vrijman maak
te zijn opnamen in een van de oudste
sneeltuinen van Nederland, die in
Amsterdam Oud-West op het J. J.
Cremerplein staat. Die speeltuin
draagt de naam van de predikant-
schrijver uit de vorige eeuw, die voor
al furore maakte met zijn 'Schetsen
uit de pastorie van Mastland'.
In Nederland ziin een kleine duizend
speeltuinverenigingen. Het speeltuin
werk is uit sociale nood geboren om
streeks de eeuwwisseling,' toen er in
grote steden voor het arbeiderskind
ook al geen vermaak buitenshuis be
stond. Het particulier initiatief, steu
nend op de bewogenheid van mannen
en vrouwen uit religieuze en politieke
kringen, kwam buurtschapsgewijs tot
het oprichten van speeltuinen, waar
de kinderen veilig waren voor te
water raken en gevaren van de zware
sleperskarren, die toen de grote obsta
kels in het verkeer waren. In feite
was in grote steden de straat nooit
veilig voor het spelende kind.
deel te nemen aan het oprichten van
tuinen, die wel voor de kinderen
waren bedoeld, maar tevens een brok
saamhorigheidsgevoel teweeg brachten
voor de volwassenen.
Na de tweede wereldoorlog is de
speeltuin tamelijk in diskrediet ge
raakt. Zij heeft in de laatste jaren
ook veel concurrentie ondervonden
van alternatieve maatschappelijke in
vloeden. zowel van de televisie die de
kinderen dikwijls thuishield. Niette
min is, zoals u zult zien. de speeltuin
niet dood. Jan Vrijman toont aan hoe
het toegaat in de Amsterdamse Wes-
tertuin Vereniging, die bijna 65 jaar
bestaat en waarin men zich nog steeds'
prettig thuisvoelt. Hoe ernstig, maar
tevens amusant het verenigingswerk
wordt opgevat wordt duidelijk en dit
zal niet nalaten de indruk te wekken
dat er ook nog op traditionele manier
een goed stuk sociaal werk wordt
verzet, ondanks alle alternatieve nieu
wigheden waarbij men uit heel ande
re vaatjes tapt
ingang naar de schatkamer wezen?'
siste Asmar opgewonden. 'Kijk baas!
Er steekt het laatste eindje van een
laddertje uit het gat omhoog! Ze zijn
alle drie daar beneden. Wat zullen we
nou doen?' 'Rustig afwachten
antwoordde professor Nosco. 'Hier
doet zich immers een uitgezochte ge
legenheid voor om dit stomme drietal
het moeilijke werk te laten opknap1
pen. Als ze met het goud te voor
schijn komen, grijpen wij in.' 'Een
goed idee,' prees Asmar opgewekt.
'Dan zijn de centen voor ons.
Saamhorigheid
Het was de Amsterdamse scheepstim
merman U. J. Klaren, die rondom
1900 in Amsterdam de eerste speel
tuin stichtte, samen met zijn buurtge
noten. Dit was de vermaarde Ooster
speeltuin. Het verenigingswerk ten
bate van de speeltuinen heeft vooral
in de eerste decennia van deze eeuw
sterk gefloreerd en menigeen had het
er voor over na de toen nog lange en
meestal zware werkdagen toegewijd
Als je maar een camera bij je hebt en goed jé ogen gebruikt, valtL
in Amsterdam altijd wel wat te fotograferen: een winkelier op
van de grachten voert een 'platenoorlog' en zijn prijzen zijn zo lje
dat de blikvangster ervan door de grond schijnt te zinken. 1
Zelden is de laatste tijd voor televi-
siecamera's zo spits gediscussieerd en
zijn situaties en toekomstverwachtin
gen van door blanken geregeerde, Afri
kaanse landen zo scherp doorgelicht
als woensdagavond in Vara's Achter
het Nieuws internationaal. Het pro
gramma was ook daarom zo intrige
rend. omdat bij ieder van de vier
gesprekspartners de spanningswereld
van hun denken voelbaar werd. De
discussie eindigde niet hoopgevend,
integendeel, ze heeft bij me de vrees
voor een on-ontkoombaar bloedbad in
die landen verhevigd.
De door Vara-medewerkers verfilmde
vergelijking van de leelomstandighe
den in het 18de eeuwse bejaardenhuis
aan de Amsterdamse Roetersstraat en
de sfeer in het gisteren geopende
Flevohuis. het grootste en modernste
van West-Europa, zou ik een prijs
willen toekennen voor het bevorderen
van intermenselijke verhoudingen
Zonder ook maar één moment bele
rend te worden, bracht deze in 'Dagje
Ouder' opgenomen reportage op in
drukwekkende wijze meer begrip bij
voor onze bejaarden en voor de in
spanningen om hen een menswaardig
bestaan te verschaffen. Ik ken nie
mand van de Flevobewoners en toch
kreeg ik het gevoel dat ze mij ver
trouwd waren. Dit effect houdt een
compliment in voor Jeanne vdn Mun
ster want zij is degene die de bejï
de mens met respect in close h
brengt.
Wat een verschil met Wie niet 1
takten. Als Kees Degenkamp een eu
paar bij zich had dat een geval
communicatiestoring acteerde, heb
cr waardering voor. Maar wan r*
daar een jonge vrouw met haar i.
kelijke problemen voor Jan en
man te kijk is gezet, dan voel ifeL
gegeneerd, er naar te hebben gekaj
en geluisterd. Dan heb ik ook meiL
den met die vrouw omdat ze L
heeft laten slachtofferen met
innerlijke structuren waar ze
geen raad mee weet. En haar
die haar dit nooit had mogen
doen, geef ik het advies het poe
boek De taal van het lichaam
lezen. Met dit boek van Julius
had hij in de beslotenheid van
huis een brug kunnen slaan.
Tussen deze drie zware program
zalen twee luchtige uitwijkmogehfl
den: Liever nog geen bloemen
Doris pay in de gebruikelijke rop
de zee van smartlappen die ueert
de Mechelse Salamander stroom
Ik zag er geen brood in.
Radio vandaag
B
1130 Rondom 12: progr. v.d. vrouw, ih
Beursber.) 12.30 Mod. platteland. 12.35 L
trevue 13.00 Nws. 13.11 Radiojournaal.!*
<S) Karakteristieke combinaties: mod. kj
mui. 14.00 De Notedop: gevar.progr. E
Palet: progr. v.d. zieken. 16.00 Nws. P
Aspecten: kunstprogr. 17.00 Mobiel; eet
weeglijk progr. voor beweeglijke me|
(17.55 Med.) L
(18.00 Nws 18 11 Radiojournaal. 18.20 P
uitz. van D.S/70.) 19.00 (SI Jeugd en r
FERDNAND
11167 '-e
s
- -
v £,pli
Horizontaal: 1. boerderij. 4. karakter,
7. edelgesteente, 10. grote hoeveel
heid. 12. onderrichten. 14. societé
(afk.), 15. teken in de dierenriem, 17.
priem, 18. loot, 20. Noorse god, 21.
huis, 22. godin van de toorn, 24.
plaatsje onder Vries, 26. meisjesnaam,
27. lokspijs, 29. nauw, 31. plaats in Z.
H. 33. persbureau, 35. aanklampen, 36.
geneesheer, 37. plaats in Italië.
Verticaal: 1. nu en dan, 2. plaats in
Duitsland, 3. badplaats in Duitsland.
4. leeftijd (Fr), 5. opschrift op een
envelop. 6. rytmische beweging, 8.
bloeiwijze. 9. bergweide. 11. werk
plaats. 13. werkkring, 16. strijdperk,
19. baan voor balspel. 20. streling. 23.
vuurpijl, 25. uit of betreffende Dene
marken. 26. schaapkameel, 27. zang
stem, 28. plaaggeest, 30. tennisterm,
3'!. plaats in de N.O.P. 34. ontken
ning.
Elke WERKDAG (behalve 's zaterdags) bestaat er 's avonds tot
acht uur gelegenheid tot het telefonisch opgeven van familie
berichten, die nog de volgende ochtend moeten worden geplaatst.
Dit kan uitsluitend onder no. 020-220383. Ook op ZONDAGAVOND
is dit mogelijk, maar dan van 7 tot 8.30 uur.
Eventueel kunnen elke WERKDAG (behalve 's zaterdags) geduren
de de avonduren tot 8 uur ook andere advertenties opgegeven
worden. Deze advertenties kunnen echter niet in ons blad van de
volgende dag worden geplaatst.
Na bovenstaande tijdstippen kunnen geen advertenties meer wor
den opgegeven.
Van onze radio- en tv-redactie
HILVERSUM In het kader van
regelmatig overleg hebben NOS en de
Vlaamse omroep BRT van gedachten
gewisseld over aan de orde zijnde
beleidskwesties zoals instructieve om
roep en kabelomroep. Besloten werd
tot het instellen van twee werkgroe
pen welke de ontwikkelingen op deze
gebieden goed zullen volgen en daaro
ver telkens rapporteren aan de bestu
ren van de beide omroepinstellingen.
Ook moeten de groepen voor NOS en
BRT aandacht besteden aan het voort
gaan van het gebruik van Vedio-recor-
ders en -casettes. Voorts besloot men
om te onderzoeken, hoe door middel
van radio en televisie de samenwer
king tussen Nederland en België te
gen de achtergrond van de Benelux-
gedachte kan toenemen.
Jubileumprogramma
voor de BBC
HILVERSUM Op initiatief van Jan
van Hillo (NCRV) zullen enige Euro
visie! anden in november van dit jaar
de dan een halve eeuw bestaande
Britse omroep BBC, die mag worden
gezien als pionier van de Europese
omroep, een gecombineerd informa
tief programma aanbieden. Het voor
stel viel goed bij de EBU. Er is een
internationale redactiecommissie ge
vormd onder leiding van Carel Enke
laar. De produktie van het program
ma, dat hoogstens een uur zal duren,
is in handen van Kees van Langeraad.
Hij zal worden geassisteerd door Jan
van Hillo. Voorlopig hebben Frank
rijk. Duitsland, Noorwegen, Spanje
en Nederland medewerking toegezegd.
HILVERSUM Opnieuw zal het
NOS-televisieprogramma Zienswijze
zondagavond zijn gewijd aan het ver
schijnsel Ufo's (vliegende schotels
e.d.). Er zijn door kijkers zoveel vra-
Kruiswoord-puzzel
HILVERSUM I
NCRV 7.00 Nws. 7.02 Het levende woord.
7 08 (S) Preludium I- klass.muz 7.30 Nws.
7 41 Hier en Nu. 7 55 (S) Preludium II
klass. en mod. muz. 8.10 Te Deum Lauda-
mus: geestelijke liederen 8.30 Nws. 8.41
Podium v d vrouw. 9.10 Klass. muz. 10.00
Zondaglied bij de schoolradio. 10 04 School
radio. 10 30 Nws. 10.33 (S) V.d. zieken. 11.05
Geestelijke liederen. 11 30 Hier en Nu. 11.32
Populaire klass.muz. 11 55 Mcd 12.00 Los-
Vast gevar.progr. (12.10 Kunst- en vlieg
werk; 12.26 Med. t.b.v land- en tuinb.: 12.30
Nws; 12.41* Hier en Nu: 13.00 De tafel van
drie.) 13 10 "Prol, Middagpauzest. 13.30 Zin
gen met Cecilia: volksmuz. 13.45 Voordracht
van gedichten rond het thema Ziek zijn.
14.05 Schoolradio. 14.25 Sopraan en piano:
mod. liederen. 15.00 Geref. middagdst. 15.30
Nws. 15.33 (S) Kinderkoor met instrumentale
begeleiding. 16 00 (S) Pop-Tater: progr. v.d.
jeugd. 17 00 (S) Popmuz. 17.30 Nws. 17.32
Hier en Nu.
18.00 (S) Licht ensemble. 18 24 Op de man
af praatje 18.30 Nws. 18.41 Wereldpanora
ma 18.50 Muz. van Het Leger des Heils.
19 05 (S) Orgelconc oude- en klass.muz
19.35 (S) Tijd vrij voor muz in vrije tijd.
koorzang en fanfare-ork. 20.05 Pleisterplaats:
inf. over toerisme en recreatie. 20.30 (S)
Radio Actief gevar progr 22 20 Avondover-
denking 22 10 Nws. 22.40 Den Haag van
daag. 22.50 Politiek op school- Je dan nee?,
gesprek. 23.10 (S) Metroipole Ork Koorvcr-
eniging Pro Musica en zangsol.: amusem.-
mui. 23 55-24.00 Nws.
HILVERSUM II
AVRO: 7.00 Nws. 7,11 Ochtendgymn. 7.20
(S) Dag met een plaatje. <8.00 Nws. 8.11
Radiojournaal 8 30 De groenteman.) 8.50
Morgenwijding. 9 00 Toppers van toen. 9 35
Watersl 9 40 Schoolradio. 10 00 V.d. kleu
ters 10 10 Arbeidsvitaminen. (1100 Nws
20 00 Nw
eklass. en mod muz (In de pauze:
22 00 IS) Licht ork. met zangsol. 22.31
verander ik de wereld in 25 min.:
progr. 22 55 Med 23 00 Nws. 23 10 Radi(|
naai. 23.20 (S) Muz zonder podium:
uitz. over elektronische muz 23.55k
Nws.
HILVERSUM III
TROS: 7.00 Nws. 7.02 De Hugo van q
ren Show. (8.00 Nws 9.00 Nws. 9.031
nine. 10 00 Nws. 10.03 Robbie Dale on lf|
EO: 11 00 Nws. 11.03 De muzikale fruitri
verzoekpl.progr. v.d zieken. KRO: i
Nws. 12.03 KRO-op-drie: Van twaalf tot pi
pauzepgrogr (13.00 Nws 13 03 Raden m
14 00 Nws 14.03-18.00 Dispjockeyshowir
om 15.00. 16.00 en 17.00 Nws. f
BELGIK 324 1
12.0 Nws. med en
muz. 12.50 Buitenl. persoverz 13.00 f
wcerber. en toneelagenda. 13.20 Lichte
13 50 Buitenl persoverz 14 00 Nws. i
Schoolradio. <15.00 Nws.) 15 25 Lledjesi
16.00 Nws cn beursber. 16 10 Promenadl
17.00 Nws en med. 17.10 Voor
luisteraars. 17.55 Weegschaal.
18.00 Nws. 18.05 V.d. soldaten. 18.21
desportber. 18.30 Wegwijs wezen.
Sport. 18.55 Taalwenken 18.57 Gramral
19.00 Nws. act en lichte muz. 19.45 Pof
uitz. 19.55 Gramm muz. 20.00 Operettefi'
22.00 Nws en De zeven kunsten 22.20K
23.00 Kamermuz. 23.30 La Chanson i'
land (9) 23.40-23.45 Nws.
i Nederlands)
SOS-ber. 12.08 tl
o H
TV vamlaag
Oplossing vorige puzzel:
Hor. 1. sarabande, 8. ha. 9. Aneta, 10.
do, 12. tile, 13. opa, 15. rad. 17. tel, 19
Leo, 21 beek. 23. Amer, 24. I.G. 25.
anker, 26 Ld, 27. vier, 29.mcde, 31.
ore, 32. Sri, 34. nel, 35. ram, 36. dak,
39. ra 41. degel, 43. e.k. 44 maatre
gel
Vert. 1. sa, 2. ral, 3. Anci, 4. Be, 5.
atol. 6. nap, 7. e.d. 8. herbivoor. 11.
onordelijk, 12 adé, 14. alm, 16. Aegir,
18. erker, 20. Eelde, 22. kar. 23. arm.
28. eer. 30. enk. 32. smet, 33. idee, 36
Ada, 38 alg., 40. A.II. 42 gr 43 el
gen gesteld, dat drs. Chriet Titulaer,
Julien Weverberg en drs. H van
Praag de handen vol zullen hebben
met ze allemaal te beantwoorden.
Toch zal er tijd overblijven om op
bepaalde aspecten van de al dan niet
wezenlijke waarnemingen van onbe
kende voorwerpen die het luchtruim
zouden doorklievan. nader in te gaan.
NEDERLAND I
NOS NOT
11.10-11.35 Schooltelevisie
14 00-14.25 Schooltelevisie
18.45 "De Fabeltjeskrant
18.55 Journaal
TROS
19.05 Calimero - tekenfilm
19.10 Wat een familie
19.35 't Stokpaard, programma
over hobbies
20.00 Journaal
20.21 Mission Impossible
21.15 Te gast bij Gert en
Hermien
22.00 Een avond bij Eva.
TV-spel van Anton
Quintana
NOS
22.40 Journaal
NEDERLAND II
NOS
18.45 De Fabeltjeskrant
18.55 Journaal
VPRO
19.05 Beertje Colargol
tekenfilm
19.18 Muziekprogramma
rond Randy Newman
19.48 Popeye, tekenfilm
20.00 Journaal
20.21 Berichten uit de
samenleving g
20.35 Marrying kind. film Ei
met Laurel en Hardy g
20.55 De taal der liefde e.
is internationaal ta
gesprekken pc
21.25 De zenuwen gieren k:
door mijn keel: i
Bruid van Frankestein,
Horrorfilm ie
NOS
22.20 Ter Visie: Parlementair Ie
en politiek weekoverzicht ,a
22.45 Journaal fr
DUITSLAND I
10 00 Nws. 10.05 Journaal van gister4<
10.30 Der Kommtssar. detectlve-sr--
ZDF Mag., act.
lie Mack verandert s
verz. 13.00-13.20
Der Mann und
kinderen. 17.55 Nws. L
(Reg. progr. NDR: 18.00 Filmrepr
Act. 18.45 Zandmannetje. 18.55 Nord
Mag. 19 26 Hamburg Transit. 19.59 Jr
overz WDR: 18.00 Reg. nws. 18.10'
kleuters. IS.15 Kobra. übernohmen Sic.
Hier und Heutc. 19.20 Kobra. übernlK
Sie. 20.00 Journaal en wecrbcr. 20J c
kann's nicht lassen, speelfilm. 21 50
rtrTcr» l->\ tine. rvrr.IT M «K lrvll
BELGIK (Nederlands)
14.00-16.00 Schooltelevisie n
18.00 Fabeltjeskrant. 18.05 Pebbles eir
bam. 18.25 Korte tekenfilm. 18.30 TienFr
ken. 19.10 Gastprogr: De Liberale ged J
19.40 Hier spreekt men Ned. en MedQt
Nws. 20.10 Geen trams meer voort.
Street, musical. 21.00 Verover de anrdl"
kind van de berekening, wetenschap:
progr. 21.50 Premiere: fragm. uit nwfct
22 30 Nws. jg,
Ie
I