TV
RADIO
Severs: platen-promotor
met trefzekere tips
en
Den Bosch in extase
door Rolling Stones
Spion aan de muur
MAANDAG 28 MAART 1866
■j RTN begint in
september inef
'j uitzending
„IK HEB ADAMO HIER GROOT GEMAAKT
(Van een oneer verslaffevers) j leden al Naixcy Sinatra's These Boots Are Made
MAASTRICHT Henk Severs (43) Limburgs i For Walking" als een hit. Op zijn advies begon een
platen-promotor nummer één neemt alle twijfel platenmaatschappij in ijltempo de zwarte schijven
bij voorbaat weg: ,Jk heb Adamo hier groot ge-\ te persen. „En je ziet wat het resultaat is!" Triom-
maakt". En voor wie dat nog niet overtuigend ge- j fantelijk glijdt hij achterover in zijn behaaglijke
noeg is: hij is ook de ontdekker van de platen van i fauteuil om het effect van zijn woorden te obser-
Lucille Starr. Sterker nog: Severs tipte weken ge-1 veren.
SCHEVEN1NGEN De RTN hoopt
J| september te beginnen met uitzen-
igen voor radio en tv. Een en ander
handtekening
Platenhandelaar Severs is een a ner- die bij zijn idool i
Ito RTN-vööriiltcr' C h M atv»?vlugge prater. Hij loopt af als een V0Qf UWUWe ^veTïïndt. dat je als platenverko-
lurgemeester van Arnhem, in het wekker, gebruikt veelvuldig En- per op goede voet moet kunnen staan
Hcheveningse Kurhaus meegedeeld. gelse en Duitse termen, misbruikt ztPYl'PlI met artiesten- Wat hem betreft: geen
«In zijn redevoering memoreerde de moeilijke woorden en demon- öltfl I *511 enkel bezwaar. Hij spreekt familiair
'leer Matser. dat de RTN nu dankzij streert, dat hij de tientallen popu- over een. YaJent®; °c?r een. Bob Dy ai?'
iet kwart miljoen leden, dat binnen lair-wetpnscharmpliikp hnpkpn a u- u-12v?r "Z1J.n Lucllle Starr, die eigenl.jk
en half jaar is bereikt, in aanmerking wetenschappelijke boeken. de kamer binnenkomt veert hij helemaal geen star is, maar een ,.ge-
als omroeporganisatie b voor keurig gerangschikt op planken.0p om te vragen „hoe het bene- i woon product en over die aardige
indtijd van omstreeks 4 uur televisie niet alleen heeft gekocht, omdatden (in de winkel) gaat". Gerust- Beatles, die hij nooit voor gek heeft
•ewel de ze zulke mooie kaften hebben, croctol/4 loof v,;; *inY> rioomo verklaard. Severs zag lang geleden al
i" Is u"r,.r?(iio per ?e.ek- Hoewel de j ze zulke mooie kaften hebben, gesteld laat hij zich daarna tegen Ie.r, mhe„'
ju^iu^feesteiijke^WjeehkonwMrT^iet S Me^aaf in^e'han^van ™Sleunin« Vallen' De "loS°°f
lurhaus belegd, waar het 100.000e, V. "eleP}aai in de ban van wordt weer meester over hem.
Wijsgerig
000e en het 250.000e lid met vrou- j z'Jn betoog. Maar dat is slechts Bescheidenheid kent hij niet. Na de Een goede platenverkoper moet nog
ren en kinderen werden gehuldigd. schijn. Elke keer dat zijn vrouw oorlog heeft hij, Severs, Limburg pla- meer dingen kunnen. Hij moet zijn
ten-minded gemaakt en zijn (ononval- métier wijsgerig benaderen. Severs
lende) winkel in de smalle Spilstraat doet dat. Dankzij zijn boeken kijkt hij
was de vierde in ons land waar een nu heel anders tegen zijn vak aan dan
moderne platenbar stond. In die jaren vroeger.
Bijna zonder incidenten
ontdekte hij zijn zintuig om haarfijn
i te voorspellen welke plaat wel en wel-
i ke niet een commercieel succes wordt,
j Hij begroef dat talent niet in de Lim-
burgse klei, maar ging ermee woeke
ren. Met succes, want spoedig werd
i hij bekend als de platen-promotor met
i de trefzekere tips, dankbaar geconsul-
I teerd door aankomende artiesten en
platenmaatschappijen.
(Van een onzer medewerkers)
n aasappelen. Mick Jagger schijnt het! VictAcio
niet zo leuk te vinden (hij gooit één riltwrie
DEN BOSCH Vijf Engelseschoen terug), maar het kan ook well Adamo's victorie begon in de
>nPens die de wereldheroemde I,Jn10lndai d« geluidsinstallatie niet hele- bruisende binnenstad van Maastricht,
ngens, cue ae wereldberoemde mwi, perfeet werkt Achterln de Iaal severs: „Niemand had in ons land nog
hoort men een paar harde knallen. Een van hem gehoord. Zijn platen waren
ÏÖnViï„,'Iod'ml;CrfU:wfem."-OV""!nerSenS i°?PimP°r,eUr W"-de
ïatgroep The Rolling Stones vor
en, hebben zaterdagavond tijdens
>n optreden in de Brabant Hal in
en Bosch 10.000 Nederlandse
eners en twenners in grote vol-
lering gebracht. Hun show
mrde 35 minuten (ze brachten
nummers) en ze verdienden er
jim 30.000 gulden mee. Voor de
tones, naar ons land gehaald door
e impressario's Paul Acket en Jan
fis, was de Brabantse hoofdstad
b eerste plaats van een toernee
het vaste land van Europa. De
[ones kwamen zaterdagmorgen
Schiphol aan. Na een persconfe-
intie verdwenen ze naar hotel
gaarden in Naarden, waar ze tot
_|lf acht bleven zonder door fans
||zijn opgemerkt.
Öe show van de Stones is nagenoeg
[nder incidenten verlopen, maar daar
wel een uitgebreide ordedienst
tor nodig, die er niet voor terug
fcrok fikse klappen uit te delen aan
gelui, die te dicht bij het 2.60 me-
r hoge podium kwamen. Twee jaar
Sleden, toen de Stones voor het eerst
1 ons land optraden, in het Kurhaus
I Scheveningen, is hun show in één
jote chaos geëindigd. Er werden toen
dingen vernield. In de Brabant
een onderdeel van de Bossche
jemarkt, kon dat niet, want die
|staat bijna geheel uit beton en
enkele uren voor het optreden van
[Rolling Stones (tijdens het voorpro-
i, dat werd verzorgd door Neder-
beatgroepen) werden geregeld
feekkoren aangeheven als „We want
j Stones". Spandoeken met aanhanke-
fheidsleuzen voor de vijf jongens gin-
i de lucht in. Alleen de Amsterdamse
atgroep The Outsiders boekte veel
l (en dat was vooral te danken
nger Wally Tax. die zich
tot het podium doorgedrongen er
maakt (bijgelicht met felle lampen) film
opnamen. Dat mag niet;
Hij verkondigt met enige stemver
heffing: „Muziek is een uiting, die niet
meer weg te denken is. Het hele leven
bestaat uit muziek. Zonder geluid kan
niemand leven". Dat is een feit, dat
goed aansluit bij de platen-commer-
cie: „De grammofoonplaat moet het
leven van de mens begeleiden. Hi.i
moet hem een tweede muzikaal gevoel j
geven".
Henk Severs zit vol wijsheden. „Ik
dacht er vannacht nog aan. dat de
tweede wereldoorlog ook veel goeds
heeft gebracht. Zonder oorlog was al
les bij het oude gebleven, dan hadden
we nu nog met Colijn gezeten. Nee, de
oorlogsjaren hebben de ontwikkeling
versneld. Ze hebben ons volk uit de
sliblaag gehaald. Actie is reactie".
„Neem nou Zwitserland. Vijfhon
derd jaar rust en peace. En wat is het
resultaat: de koekoeksklok. Niks meer.
Een volk, dat stil gaat staan, valt op
een lager plan terug. We 'moeten actie
hebben". Hij vindt na enige moeite
i-
a «feyLal -vv
ze niet uit België latpn komen, omdat
Bij het tweede nummer („Have mer-hÜ er niets in zaê- Toen heb ik op
cy") ontstaat er paniek, niet zo zeer in i eigen risico honderd platen geïmpor-
de zaal, als wel op het podium bij de I teerd. Ze vlogen weg..." Waarmee Se-
impressario's. Want een televisie-camera- j vers maar wil vertellen, dat hij de
ster van Adamo al in de verte zag
^.schitteren on een ogenblik, dat de va- 1JCWL)C„ 1A1J V111UI lia C,„6C
tract met de Stones vermeld. De camera- derlandse platenwereld nog blind wasj opnieuw de verbinding met zijn nego-
man wordt gewaarschuwd met filmen op voor het geflonker boven de Belgischetie: „De platenindustrie is actie, één
te houden, maar hij gaat gewoon door. j hemel. en al actie. Wat vandaag nieuw is, is
Lucille Starr is nog een voorbeeld j morgen oud". Helemaal klopt die
van Severs' speurdersneus. Haar pla- j uitspraak niet, bedenkt hij zich dan.
ten werden voor het eerst in zijn win- De protestsong is bijvoorbeeld al eeu-
kel beluisterd, aangeprezen en daarna wen oud. De Watergeuzen zongen ze
rap verkocht. Het startschot voor haar ai. En de oude dichters maakten ze
Dan wordt hij de zaal uitgezet
De Stones gaan door, alles in een hoog
tempo. Het is eigenlijk alleen Mick Jag
ger die de show maakt. Hij zingt niet
alleen, maar speelt ook mondharmonica
en tamboerijn. En hij zorgt ook dat de
zaal op temperatuur blijft. Herhaaldelijk
zwaait hij met zijn armen en benen. Hij
gooit zijn jasje weg en zwaait het koord
van de microfoon om zijn nek. Hij gaat
één keer naar de rand van het podium
en zwaait zijn benen naar voren. Eén
van de organisatoren schiet naar voren
en maakt hem duidelijk dat dit niet mag.
Te riskant.
En voor de jongelui het weten zijn.de
Stones aan het laatste niïmmer toe: „I
can get no satisfaction". Bij dit laatste
nummer zingt Mick Jagger ep. hanteert
hij de tamboerijn, die hij plotseling de
zaal in wil gooien, maar dat lukt niet,
want hij komt tegen één van de schijn
werpers en valt weer terug op het podi
um. Hij loopt nog één keer het podium
rond en terwijl hij dat doet komt er ook
beweging in de drie gitaristen, die bij de
andere nummers vrijwel stil hebben
gestaan. Ze gaan nu voor de drummer
staan en maken allerlei bewegingen.
Plotseling is het nummer afgelopen.
Een hels kabaal
Ze willen
in. Snel verdwijner
coulissen. Nog een
er gefloten in de za
iedereen.
GRATIS
protest in de zaal.
r er zit geen toegift
de Stones achter de
Eaar minuten wordt
maar dan vertrekt
NED. 1 NTS 1
7.05 uur rubriek Kt. .erk (CVK/IKOR) gewijd aan het
Ned. Volkenkundig Missiemuseum.
7.35 uur laatste deel van Flipper en de olifant... maar niet
het laatste verhaal van Flipper zelf.
8.35 uur belastingen spelen een rol in „Inburgeren".
9.05 uur speelfilm „Voor donker thuis", het tragische a
haal van een geesteszieke a
man wordt misleid.
NED. 2 AVRO
die door haar
„French Song" echode maanden later
nog na, toen zij in Amsterdam een
gouden plaat kreeg voor honderddui
zend exemplaren. Severs kreeg er ook
één, omdat er in zijn zaak vijfduizend
van de hand waren gegaan. De trofee
hangt in de winkel naast krante
knipsels en foto's waarop Severs jovi
aal doet met Catharina Valente en de
Zangeres Zonder Naam... Als een tie-
Honderden jongelui hebben zonder
plaatsbewijs het optreden van de
Stones bijgewoond. Ze hadden dat te
danken aan een paar jongens, die om
half acht twee grote scheufdeuren in
opwond de Brabant Hal wisten open te krij- j
i"hij de microfoon in ?ijn mond stak 0en- waardoor men (intisl naar
in huilen uitbarstei, de andere groe-1binnen kon komen. De mensen van
b konden er nauwelijks de spanning,de ordedienst stonden machteloos;
houden en kregen ook vele proppen sommigen van hen werden onder del
pier naar zich toegesmeten. voet gèlopen. Een paar minuten daar- J
n^rprnnm Voor werden jongens, die grote foto's
BOLGhKOhr t?an de Stones probeerden te verko-
Om 21.02 uur brak or oen oorverdo-IP", ioorjrotpen jonjolu'
frende ovatie los toen de presentator|en van 'lun J°to s beiooja.
needeelde dat de Stones waren gearri-
feerd. „Maar of ze optreden, is nog
liet zeker. Dat hangt van jullie af.
fullie moeten eerst zeker 5 meter bij
let podium vandaan gaan". Boegeroep
feit de zaal en géén beweging in de
nassa.
Om 21 40 uur loopt het voorprogram-
tia af. De presentator vraagt weer bij
et podium weg te gaan, maar ook nu
jrordt daar geen gehoor aan gegeven.
,C.a dan op de grond zitten", stelt de
iresemator voor. Gelach in de zaal. En
lan worden de spreekkoren weer aan-
[eheven, ditmaal alle decibel-records
jrekend. „We want the Stones",
ïn de Stones komen, precies om 21.50
r. Eerst de populairste van de vijf,
ck Jagger, die zanger, die ook mond-
rmonica speelt en de tamboerijn han-
n-t. Hij heeft een grijze broek en col-
t aan en een witte blouse met een
„s fantasie-dessin; de blouse hangt een
ikje uit zijn broek. Na hem komen de
Brian Jones (solo-gitarist). Bill
(bas-gitarist). Keith Richard
ig-gitarist) en Charly Watts (drum-
hel breekt los. Iedereen in de zaal
at zwaaien en schreeuwen. Meisjes
Irden in de hoogte gestoken, sommigen
Hen in zwijm. Mick Ja88_er_zorgt^voor
ja
doet u goed,
elke dag wéér
Nadat de Rolling Stones Den
Bosch verlaten hadden bleek
dat hun optreden zelfs voor de
meest fervente fans te ver
moeiend was geweest. Dagen
lang hadden zij zich op dit
unieke optreden voorbereid. Al
die spanning moest in enkele
minuten afgereageerd worden.
Het resultaat: verslagen jongens
tussen de ontreddering.
ijiUme'5"
SCHOENEN
De eerste stormloop op het P0(j,um
ordt ondernomen, maar de ordedienst
oppermachtig. Voor het eerst vliegen
voorwerpen naar de Stones, vooral
[oppen papier. Later volgen er meer
schoenen
meisjes en si-
zonder muziek.
Einstein
Tieners, variërend in leeftijd vai
acht tot zeventien jaar, zijn zijn gere
gelde klanten. Niet zijn beste, ver
klaart hij wel met nadruk, maar zon
der verdere uitleg. Severs (gekleed in
een costuum van Beatle-snit met een
dessin van kraaiepootjes; daaronder
een knalrood vest) ..wil daarom graag
een paar aardige opmerkingen over
zijn jeugdige clièntele maken: „De tie
nergroep is geen kuikenstal, maar de
kern waarop het voortbestaan van ons
volk wordt gebouwd. Einstein is toch
ook een tiener geweest. Als hij nu
jong zou zijn, kocht hij misschien ook
wel een plaatje van Donovan. En aï
die hoogleraren in Leiden en Utrecht?
Die hebben vroeger met een groene
baret over straat gelopen en hard ge
zongen van „Vivo li-at". Maar nu zijn
het toch onze leidinggevende figu
ren".
In vervoering roept hij uit: „De tie
ners zijn een natie". Hij zwaait drei
gend met zijn wijsvinger alsof hij een
ongelovige menigte toespreekt, die elk
moment met tomaten wil gaan gooien.
Zijn logica blijft echter duister. Hij
heeft „enorme verwachtingen van de
jeugd, omdat Donovan, Rolling Stones
en Dave Berry geen gekke jongens
zijn, ook al dragen ze truien in plaats
van matrozenpakjes". Neem Dave Ber
ry: „Die heeft een zus, die onderwijze
res is. Dan kun je toch niet zeggen,
dat hij (Dave dus) gek is?"
Toverteoord
Verder weet hij uit eigen ervaring,
dat tieners gemakkelijk geld uitgeven,
j „Als ze vier gulden op zak hebben,
gaan die er meteen uit". Maar dat is
de schuld van de ouders; die hebben
hun kinderen zelf zo gemaakt. Severs
kan daar overigens niet om treuren,
want het zakgeld van tieners doet zijn
kassa rinkelen. Per slot van rekening
is hij zakenman. Ondanks zijn filoso
fische escapades.
.Handel is het toverwoord voor
de toekomst. Zolang de H van
handel nog bestaat, komt er geen
nieuwe oorlog. Als ik stropdassen
ging maken voor alle mensen, die
zo'n ding nu nog niet dragen, zou
er niemand zo rijk worden als ik."
Maar Severs blijft bij zijn platen.
,Daar zit voorlopig nog muziek ge
noeg in. Dat kan hij desnoods zon-
I der zijn intuïtie vaststellen!
ANTWERPEN Michel Bellen, de
volgens zijn buren verlegen en ge-
1 dienstige schildersknecht, die in de ja- j
ren 1964 en 1965 de schrik was van de
linker Schelde-oever in Antwerpen, is:
I wegens moord en verkrachting ter
1 dood veroordeeld. Na een moord of'
verkrachting placht hij als neutraal
toeschouwer vanuit de kamer van zijn,
verloofde de verrichtingen van de poli
tie gade te slaan. Hij werd ontdekt,
1 nadat hij de aansteker van een zijner
F"=j| slachtoffers had verkocht. In België
j wordt een doodvonnis automatisch ge-
feHil wijzigd in levenslang.
„Lachen in lijnen", het ontstaan van e
film.
r Cante jondo: Spaanse muziek en zang.
r „Nachtgestalte" eenacter van Wijmie
Draat, thriller,
r Eurovisie van BBC: wedstrijddansen.
VANAVOND TE HOREN
HILVERSUM I NCVR
7.30 uur gevraagde muziek.
8.15 uur hoorspel van dr. J. de Leeuwe: „Leven en ster
ven van de heer Kaufmann", Nederlands detecti
veverhaal.
9.30 uur muziek van Schubert
10.15 uur lijdensoverdenking.
11.25 uur voortzetting vioolsonates van Bach en Handel.
HILVERSUM II VARA
r spelletje „Verhaal halen" met Mies Bouwman,
r liedjesprogramma,
r optreden van het Etherforum,
r Hongaarse volksliederen, door grote compo
nisten bewerkt,
r Jazzmagazine.
door
John le Carré
0 Victor GoMancz
42
„Als het geld dan niet werd opgenomen, zoals jij nu
veronderstelt, waarom dan al die moeite met die paspoor
ten?"
„Toen ik in Berlijn was, maakten we een regeling voor
Karl Riemeck voor het geval hij zou moeten vluchten en
ons niet zou kunnen bereiken. We deponeerden een val»
Westduits paspoort voor hem op een adres in Diisseldorf.
Hij kon het daar te allen tijde afhalen door het volgen van
een tevoren vastgestelde procedure. Het verliep nooit de
afdeling Speciale Reizen vernieuwde paspoort en visum
naar gelang ze verliepen. Misschien heeft Control met deze
man nu dezelfde weg gevolgd. Ik weet het niet het is
alleen maar een veronderstelling."
„Hoe weet je zo zeker dat er paspoorten werden ver
strekt?"
„Omdat er in het dossier memorandums waren tussen
Bankwezen en Speciale Reizen. Speciale Reizen is de afde
ling die de valse identiteitspapieren en de visa verzorgt."
„Juist." Peters dacht een ogenblik na, en vroeg toen:
„Welke namen gebruikte je in Kopenhagen en Helsinki?"
„Robert Lang, electrotechnisch ingenieur uit Derby. Dat
was in Kopenhagen."
„Wanneer, precies, was je in Kopenhagen?" vroeg Pe
ters.
„Dat heb ik al gezegd. 15 juni. Ik kwam daar aan
morgens om ongeveer half twaalf."
„Welke bank gebruikten jullie daar?"
..Wel verdorie. Peters", zei Leamas, nu plotseling woe
dend, „de Royal Scandinavian. Dat heb je al opgeschre
ven."
„Ik wou alleen maar zekerheid hebben", antwoordde de
ander kalm en ging door met schrijven. „En in Helsinki,
welke naam gebruikte je daar?"
„Stephen Bennett, scheepsbouwkundig ingenieur uit Ply
mouth. Ik was daar", voegde hij er sarcastisch aan toe,
„eind september."
„Je bezocht de bank daar op de dag dat je aankwam?"
„Ja. Het was de 24ste of de 25ste, zoals ik je al zei,
helemaal zeker weet ik dat niet meer."
„Nam je het geld mee uit Engeland?"
„Natuurlijk niet. In elk van die gevallen schreven we het
geld gewoon over op de rekening van de chef. Deze haalde
het weer van zijn rekening af en ik bracht het naar de
bank."
„Wie is de chef in Kopenhagen?"
„Peter Jensen, verkoper in de boekwinkel aan de Univer
siteit."
„En hoe luidden de namen die door de agent gebruikt
moesten worden?"
„Horst Karlsdorf in Kopenhagen. Ik geloof dat het zo
was, ja inderdaad, ik herinner het me nu. Karlsdorf. Ik
wou altijd zeggen Karlshorst."
„Beschrijving?"
„Directeur, van Klagenfurt in Oostenrijk."
„En de andere? De Helsinkinaam?"
„Fechtmann, Adolf Fechtmann uit St. Gallen in Zwitser
land. Hij had een titel ja, dat klopt: Doctor Fechtmann,
archivaris."
„Juist. Ik merk dat ze allebei Duits spraken."
„Ja, dat was mij ook opgevallen. Maar toch kan het geen
Duitser geweest zijn".
„Waarom niet?"
„Ik was toch het hoofd van de Berlijnse organisatie,
niet? Dan had ik het geweten. Een agent op hoog niveau
in Oost-Duitsland had vanuit Berlijn geleid moeten worden
en dus zou ik ervan op de hoogte hebben moeten zijn."
Leamas stond op, ging naar het dressoir en schonk zichzelf
een whisky in. Van Peters trok hij zich niets aan.
„Je zei zelf dat er speciale voorzorgsmaatregelen en
procedures gevolgd werden in dit geval. Misschien dach
ten ze dat het niet nodig was dat je er iets van wist."
„Wees niet zo'n idioot", antwoordde Leamas kortaf. „Na
tuurlijk zou ik het geweten hebben". Dit was een ppnt
waaraan hij door dik en dun •zoü'vasthouden, het gaf hun
het gevoel dat ze het beter wisten en zou meer geloofwaar
digheid geven aan de rest van zSJh inlichtingén. ;,Ze zullen
hun eigen afleidingen willen maken, trots jou," had Con
trol gezegd.
Wordt vervolgd
It ADIO
VWAVIlM)
!o. III. Richard Stra
Alpensinfonie op. 6
I slsche Staatskapelle.
o.l.v. Karl Bohm.
15 Lichte grammo- ziek (Om 11 00-11 02 Nleu
(Om 7 30-7.3212.00 Licht instrumen
"Vegeninformatte-ensemble 12.27 Mededelir
ging 8 00 i t b.v land-' en tuinbouw. 1__.
dbouw. 12.40 Licht
Elne I Nieut
Sach- dienst) 7 55 Ovei
Dresden Nlews. 8.10 Lichte grammofoon- Vooi
8.40 orkest. 13.00 Niet
TELEVISIE
VANAVON»
Hilversum m. NCRV
LO.CO Nieuws en weerpraatje
19.10 Radiokrar.t, 19.30 Klassie
ke grammofoonmuzlek. 19.55
Op de man af, praatje. 20.00
Instrumentaal ensemble en
tangsoliste (opn 20.15 Levt
kamermuziek
Avondoverdenking. 22.30^ 19.05 Kenmerk. ïnformatieru-
nj briek van de kerken. NTS:
gramma. 10 50 Lichtbal
zing 11 00 Voor de vrou
11.30 Lichte grammofoonm
grammof ooi
Lichte
2325 Vlooi
23.55-24.00 Nieuws
Hilversum JI. 298 m.
18.00 Nieuws. 18.15 Ai
ten. 18.25 Licht instn
kwintet. 18.50 Openbaa
Onder J-
amma lï
nisch orgelspel. 19.50 Pat
19.35 Flipper. TV-
muziek, jeugd. 20.00 Journaal en wi
(opn.)., verzicht. 20.20 Uitzending
I de Communistische Partij
VARA:; Nederland 20.30 Uitzending
stichting S<
12 03 17.15 New York
entaal je 17.20 Lichte g
öt du ziek voor de tien
Nieuw». 12.10 Aktualiteiten K%,
12.50 Lichte grammofoonmu- i vï«
ziek en praatje. 1335 Voor de L-.
Licht £ic
tal! gra
50 Discussie
10.35 Pro-
;r belastingzaken
inker thuis, speel
ffld. Aetu.m.l;:
muziekpropra
maak alles r
geloofsleven.
12.02 Volksliedjes 12.30
licht muziekpro
gramma rond een populaire
Fan-Fi
in'ffranum> 'ïfinn"vlr,'"!ü gramma rond een oopulalre
Bnrtiif.nr.Hn. tolt h. El.ctron,n«l.vi,r ,n plano m«
18 grammofoonmuzlek M W
""jjf 18 20 .Uitzending Nleuwa lUMlichte vockto mu-
I volksmuziek. 2105 Nachtgestal-
:ter. NTS: 21.50 Star
Kingdom. Kampi-1
pen voor amateurs en I
orkestmuziek
15.02
rammofoonmuzlek.
j 16 00 Nieuws. 16.02 Gevarieerde
grammofoonmuzlek 16 30 De
Top Tien van deze weck (gr
GRAMMOFOONPL.PROGR.-
DRAADOMROEP
VANAVOND
VAN 18—20 UUR
.Manfred". 2. Concert
RADIO
MORGEN
■1. m AVHO
ochtendgym-1
grammo-
I 7 00 Nieuw
nastlek. 7 20 Lichte
j foonmuzlek. VPRO: 7.50 Dago-1
pening. AVRO: 3.00 Nieuw.'
i 8.10 Lichte grammofoonmuzlek.
(Om 8 25-830 De groenteman.
I praatje voor de hulsvrouw).
'8.45 Morgenwijding. 8.53 Boek-
I bespreking. 9.00 Voorr""
ken. 10.00
Voor de kleute
7-10 Het levendel 1010 Lichte grammofoc
TELEVISIE
MORGEN