De lange reis van Odysseus Residentie Orkest sluit seizoen overtuigend af Duizenden bij het RAI-operaconcert ™a8 unst reraldine Page overleden ïr* oetry Park: Manke Nelis n Nescafé Vlietpop promoveert naar ere-divisie der festivals bioscopen CeidócSouoant MAANDAG 15 JUNI 1987 PAGINA 9 nder brande branr® y] YORK De Amerikaanse actrice Geraldine Page, die vorig jaar een Oscar kreeg voor haar rol in „A trip to Boun- die et RC gt ordt 5, dat n w< I van 't RC t el] is zaterdag op 62-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen een hartaanval. Geraldine Page gold als een van de belang- ae iste Amerikaanse actrices van de laatste dertig jaar. Haar i Bte rol speelde ze met Richard Chamberlain in Noel Co rds' „Blithe Spirit". Wegens ziekte moest ze bij enkele opvoe den verstek laten gaan. Geraldine Page stond op haar 17de or het eerst op de planken van het amateur-toneel, het begin een carrière waarin ze in meer dan 500 stukken zou spelen. de i veroverde de Newyorkse theater-wereld in 1952 met de off- ^{oadway produktie van Tennessee Williams' "Summer and Haar rol in de eerste filmversie van dit toneelstuk le- haar de eerste Oscar-nominatie op. Er zouden er nog zes j: voor „Sweet bird of youth", „Interiors", „Hondo", „You- big boy now", „Pete 'n Tillie" en „The Pope of Green- Pas bij A trip to bountiful" resulteerde de nominatie ook een Oscar. Geraldine Page trad drie keer in het huwelijk, de <1 K)ke". de h Ja Ke m al met de acteur Rip Torn, en laat drie kinderen na. Maurice Béjart weg uit Brussel BRUSSEL De Franse choreo graaf Maurice Béjart, de leider van het wereldberoemde „Ballet van de twintigste eeuw", heeft aangekon digd dat hij eind deze maand bij de Brusselse Koninklijke Munt schouwburg vertrekt. Béjart ver trekt waarschijnlijk naar Lausanne. Hij wil weg omdat zijn gezelschap ook onder de bezuinigingen zal val len die de schouwburg zijn opge legd. De schouwburg heeft met gro te verliezen te kampen, maar vol gens Béjart heeft ziin balletgroep nooit begrotingsproblemen gehad. Daarom eiste hij dat zijn balletj en het opera-gezelschap van elkaar losgemaakt zouden worden. Jachthoornkorps HTH kampioen Het Jachthoornkorps HTH (Haagse Tram Harmonie) uit Den Haag heeft zaterdag in Zwijndrecht furore gemaakt tijdens het nationaal concours van de Algemene Vereniging voor Muziekgezelschappen, dat daar werd gehouden. In de derde divisie, afdeling B, werden 294 punten, en daar mee het kampioenschap in deze afdeling, in wacht ge sleept met een perfecte staan de uitvoering van „The Fra me of Mine" en een even wel luidende lopende vertolking van „The Jolly Hunters". Bommelding verstoort Leonard Bernstein MÜNCHEN Een uitvoering van de Amerikaanse dirigent Leonard Bernstein met het symfonie-orkest van de Beierse omroep is zaterdagavond verstoord door een bommelding. Toen de politie na de ontruiming van de concertzaal in het mu seum van München niets had gevonden begon de uitvoering van Franz Schuberts symfonie in C-dur met drie kwartier ver traging. Wel bleek na afloop van het con cert dat Bernsteins horloge ter waarde van 30.000 mark was verdwenen uit de di rigentenkamer, evenals een bedrag van 850 mark. De Duitse muziekprijs, die Bernstein maandag in München zal ont vangen, kan wellicht iets goedmaken. Aan de prijs is een bedrag van 150.000 mark verbonden. ITTERDAM Een trom- ttist schettert „Oh, kleine jo- Ijongen" van Manke Nelis. it een geluidsbox klinkt de otische muziek („La colegia- ;n. Kai van de reclamespotjes van f ®'e scafé-koffie. Zo multi-cultu- 'staam js poetry park", het fes- _oeni «1 Hat ffistprpn in Rotterdam OL dat gisteren in Rotterdam sdsco- 0r l'en beleefde, me, d mgemoedigd door een on- ere ui Hands stralende zon genie- rt Tidi i* naar schatting vijftigdui- et nd mensen -gratis- van it verd uziek, dans, theater en poë- i „Wij bieden het publiek Ie cor n doorsnede van de gewoon- en gebruiken van culturele nderheden in ons land", projectleider Klaas Hoek- het park aan de voet van de •hoten romast treden honderden chrijltiesten op. Onder hen slechts be-|kele dichters, want Poetry geen poëziefestival 19.j; er. „We hebben lang naar ■e 1 it. n andere naam gezocht", al- Hoekstra, „maar Poetry :k is zo'n bekend begrip dat de naam uiteindelijk heb- gehouden". Tien jaar gele- begon het festijn als het e. Aejeningsfeest van Poetry In- itional. Nu wordt het los iarvan georganiseerd door de i georga netto itterdamse Kunststichting. meeste artiesten hebben niet-Nederlandse achter- n ooifcnd. Ook de Nederlandse nciëe itist Chris Hinze treedt op. is band verwerkt immers ^ra/n-ldische, Afrikaanse en West- i. Be- ropese elementen in de mu te; k. De afsluiting wordt ver- t aar, rgd door Arrow, die de on- eugd kroonde koning van de soca teiter, wl of calypso) wordt ge baar jerad. Net als zijn twaalf mu it a kanten, is hij geboren in het arafoisch gebied. de aanwezige Nederlan ds i\jn de klanken alleen al erf it boeiend omdat ze onbekend veek-m. blaar ook Westerse in- 't he'vloeden zijn te horen op Poe- weiriry Park. Zo lijken de Rotter- rono:damse leden van de rap-groep lie in oonrunners de Nederlandse uden Beastie Boys te willen worden. rc/ereAls alternatieve „Kinderen enke-m kinderen" treden veer- en w n Haagse tieners, afkomstig room t verschillende culturen, op. paai onder Gooise „r" zingen ze ?hoo. ksten van de Surinaamse jaren hrijfster Astrid Roemer, geze: Vat anders is, dat went", iven et voordeel van Poetry Park ver- dat je er als bezoeker altijd we 1 iets van je gading vindt. Is k en op het ene podium niets bij- daar inders, dan ga ie naar één eder tn de vijf andere. Of je haai Jeemt een kijkje op de infor- atiemarkt, waar meer dan lerd kraampjes exotische sieraden, kleding, boe- en en politieke blaadjes aan- ieden. De drukte gaat steeds epaard met gezelligheid. Dat nd g« af en toe tegen je hielen n vr ordt gereden door een kin- ïehe erwagen, neem je dan voor n d( Vlietpop Festival mat City and State, Human Electrics, The Scabs, Time Bandits, Vengeance, The Chills, Smithereens en Pretty Things. Park De Zij de, Leidschendam. Gisteren. Met een uitgebalanceerd programma, dat prachtig van opbouw was, promoveerde het Vlietpop Festival gisteren in een zonover goten park De Zijde naar de ere-divisie der popfestijnen. Wat de vooral jonge bezoekers kregen voorgeschoteld, was een muzikaal feest, dat tot een ongekend hoogtepunt kon stijgen, dankzij oud gediende The Pretty Things. Een dag eerder had het er heel somber uitgezien voor de organi satoren. Zou ook dit festival, net als Pinkpop, in een zee aan regenbuien omkomen? Wanneer het festijn, dat toch al schaars wordt toebedeeld met subsidiegelden, zich inderdaad door het weer voor een minimum aan mensen zou hebben afgespeeld, was het inderdaad het derde en laatste Vlietpop geweest. Maar de zon liet gelukkig volop zijn gezicht zien en dat betekende, volgens een schatting van de politie, dat tussen de viiftien en twintigduizend mensen voor een combinatie van muziek en zon kozen en dus afreisden naar park De Zijde. Je daar lekker in het gras vleien om zo van die uiterst geschikte combinatie te genieten, was er overigens niet bij. De regen had zijn werk grondig gedaan en dus kon het festival zijn bezoekers slechts een drassige grasmat aanbieden. De meeste jongeren hadden daar op gerekend en kwamen bepakt met plastic zakken het terrein opwandelen. Anderen kon het nauwelijks schelen en kozen voor een nat zitvlak. Een jong stel had de aardigste oplos sing bedacht en had een palet veroverd, waardoor ze hoog en droog zaten. Kon je eerst niet zitten omdat het te nat was, aan het einde van het festijn was de grond hiervoor te bezaaid met lege bekertjes en patatbakjes. Bovendien werd er op dat moment zo lekker gemusiceerd dat het heel moeilijk was om dat, zoals eerder die middag, onbewogen over je heen te laten gaan. De hoogtepunten van het derde Vlietpop zaten in de staart. De zon was al onder gegaan en het optrekkende vocht begon zich vanaf dat moment langzaam meester te maken van ieders li chaam. De beste remedie daartegen is natuurlijk voeten van de vloer en hoe kan dat beter dan met dansen. De muziek van The Chills. The Smithereens en The Pretty Things boden hiervoor alle gelegenheid. Alle drie de groepen speelden een memorabel concert waarbij The Pretty Things het meeste succes oogstten. Het jonge publiek dat zich voor de twee podia had staan ver dringen, maakte vanaf dat moment plaats voor dertigers die zich de rock roll, rhythm blues en blues van deze Engelse groep nog herinnerden uit hun jeugd. Zanger Phil May deed met zijn geraspte stem oude glorie herleven en het publiek at uit zijn hand. Het optreden kreeg een extra tintje toen de Haagse zanger Evert Nieuwstede het podium beklom voor twee duetten met Phil. De eerste „Red House" was afgesproken, de tweede „Route 66" gebeurde nadat Evert spontaan de microfoon greep. The Pretty Things konden niet zomaar het podium verlaten en moesten terugkeren voor een toegift. Dat was The Time Bandits niet gelukt. Deze groep, geprogrammeerd als publiekstrekker, begon een half uur later dan aangekondigd omdat er iets mis was met het computerprogramma van de synthesizer. Hoe hard Alides Hidding ook probeerde het publiek mee te krijgen, het lukte hem niet. Dat gebeurde eigenlijk pas voor het eerst bij Vengeance, die het best te omschrijven valt als hardrock in clowneske verpakking. Echt goed gemusiceerd werd er bij The Smithereens en The Chills. Beide groepen brachten op gedreven manier hun uiterst onderhoudende materiaal. Deze derde aflevering van het Vlietpop Festival, waarbij er net zoveel muzikanten op als voor het podium waren te vinden zo als leden van Electric Kroonenberg, de Bombitas en I've Got The Bullits, was waarschijnlijk de laatste in park De Zijde. De bouw van een hotel in de buurt en de zucht naar betere facilitei ten, zal het festival volgend jaar waarschijnlijk doen uitwijken naar een voetbalveld. Welke dat precies wordt, kon Theo van Rijn, van de Stichting Poplife (de organisatie) nog niet zeggen. Maar volgend jaar weten we méér. HANS PIËT Actie tegen wilde bromfietstochten RHENEN De verkeers- groep van de rijkspolitie in het district Utrecht is gisteren in samenwerking met de plaatse lijke politie opgetreden tegen een wilde toertocht met brom fietsen. Bij eerdere toertochten verkeersovertredingen, on deugdelijke bromfietsen, onbe taald tanken en diefstallen in tankstations. Om een einde te maken aan de „ongeorganiseerde" tocht heeft de politie gisteren in zuid-oost-Utrecht een contro le-actie gehouden. Ten minste twintig toerrijders werden op de bon geslingerd voor diverse overtredingen en twaalf brom fietsen werden in beslag geno- AMSTERDAM Het 27ste RAI-concert door het Con certgebouworkest is gister avond uitgegroeid tot een operafeest met vocale en in strumentale prestaties die door de ruim 4000 aanwezi gen met gejubel en ovaties werden beloond. Het werd opnieuw geleid door de Ita liaan Riccardo Chailly, die uit zijn vaderland niet alleen muziek van Rossini meenam maar ook twee van de drie solisten: de sopraan Lucia Aliberti, de ontdekking van deze avond en de tenor Willi am Matteuzzi. De bas Jan- Hendrik Rootering, vorig jaar solist bij het Residentie Orkest onder Nicolaus Har- noncourt in het Oostenrijkse Feldkirch, werd in Duitsland geboren. Ze maakten allen Operaconcert in het leader van het Holland Festival door het Concert gebouworkest o.l.v. Riccardo Chailly met werken van Rossini. Vocale solisten de sopraan Lucia Aliberti, de tenor William Matteuz zi en de bas Jan-Hendrik Roote ring. RAI-gebouw, Amsterdam. hun debuut bij het Concert gebouworkest. Riccardo Chailly is een diri gent die bij al zijn concerten enthousiasme uitstraalt en dat was bij de Rossini-ouver- tures uit „De barbier van Se- villa", „L'Italiana in Algeri" en „Guglielmo Teil" niet an ders. De uitbundigheid en klankrijkheid spetterden de zaal in en het publiek genoot. Uit de drie opera's de aria's waarvoor het publiek breed uit ging zitten. Noot voor noot bekend, melodieën om mee te zingen. De tenor bleek in de Cavatine uit „De Barbier" nog niet geheel en al uit de verf te komen, maar de zoetvloeiende klanken in de Cavatine uit „L'Italiana in Algeri" waren een kolfje naar ziin hand en met zijn stralenden hoogten kreeg hij de zaal plat. Bas Rootering zag zijn indrukwekkende prestaties ook beloond met applaus, maar de ster bleek Lucia Aliberti in „Una voce poco fa" uit „De Barbier" en de aria „Salva opaca" uit Willem Teil. Stralende, loep zuivere coloraturen, dramati sche gloed in de lagere regio nen en een boeiende uitstra- Lucia Aliberti, de ster van de avond bij het RAI-operacon cert in het kader van het Hol land Festival. ling. Volgend jaar maakt zij haar debuut in de Metropoli tan Opera te New York en over enkele jaren is zij voor Nederland onbetaalbaar ge worden. Maar de bezoeker van gisteravond kan dan zeg gen: „Ik heb Lucia Aliberti gehoord in 1987 tijdens het RAI-concert". ADRIAAN HAGER De Vara-matinée's op de vrije zaterdag in het Concert gebouw in Amsterdam wer den zaterdag besloten met een concertante uitvoering van de opera „Ulysse" van Dallapiccola. Deze grootse produktie, die in het kader van het Holland Festival werd uitgebracht, vormde te vens de afsluiting van de Ita liaanse operaserie „Van Mon teverdi tot Dallapiccola". Die serie begon met Odysseus (Ulysse in het Italiaans) als een stralende klassieke held bij Monteverdi, om met een hedendaagse variant in de persoon van de twijfelende en zoekende Ulysse van Dal lapiccola een nieuwe uit drukking te vinden. Deze laatste van Dallapiccola's vier opera's toont, net als in de overige drie, de strijd van het individu met de sterkere machten. De actie in de dertien delen van deze laatste, ruim twee- en-een-half uur durende ope ra is zo gering, dat een con certante uitvoering voor de hand ligt. Dallapiccola gaat weliswaar van een twaalf- toon reeks uit bij dit atonale werk, maar blijft zoveel Ita liaan, dat hij tevens het can tabile van de vocale lijnen, ondanks de vaak grote toon- sprongen, steeds weer laat overheersen. Van alle drie de componisten van de Weense school, Berg, Webern en Schönberg neemt hij elemen ten over. Het Radio Symphonie Orkest kreeg de kans om zijn kwali teiten met deze ongewoon rij ke en gecompliceerde parti tuur te bewijzen, en deed dat met veel succes. Hetzelfde kan worden gezegd van het Groot Omroepkoor en het jongenskoor van de Sint Bavo. De 14 zangers en zan geressen, die de Homerische reis van Odysseus op weg naar zijn Penelope vorm ga ven, bleven grotendeels on verstaanbaar en konden op de lange duur ook niet steeds de aandacht volledig vast houden bij hun lange verha lende teksten. Vooral op de dramatische momenten ver anderde dat echter sterk met als voorbeeld het lange duet in het twaalfde deel tussen Jard van Nes en Charles van Tassel en ook in de epiloog van Ulysse door de bariton William Murray. Zijn be heersing van zijn uiterst moeilijke partij was fenome naal en ook de stem sterk en nobel. Daar staat tegenover dat zijn dramatische expres sie over de gehele lijn nogal vlak bleef. Het was het koor dat de felste dramatische uit barstingen voor zijn rekening Vara-matinée in het Concertge bouw met een concertante uitvoe ring van de opera „Ulyssen van Luigi Dallapiccola door Radio Symphonie-orkeat, Groot Omroep koor met 14 zangsolisten, het ge heel onder leiding van Zoltan Pes- kó. Zaterdagmiddag Amsterdam. nam, terwijl vanuit het or kest regelmatig met een felle klap van de „zweep" een ac cent werd onderstreept (en een enkele sluimerende luis teraar gewekt). De spanningsboog is mijns inziens echter te lang in deze sterk geconstrueerde muziek, waar veel meer in zit dan men er zonder goede kennis van zaken uit kan halen. Dat bleek ook uit de vele lege plaatsen na de pauze. Men oordele echter zelf door van avond vanaf 8 uur naar de uitzending via Hilversum IV te luisteren. Het is daarbij in teressant om op te letten of de ontsporing die de dirigent na de pauze tot aftikken noopte, geretoucheerd is of nog goed te horen. ERIK BESIER Stadsgehoorzaal (Leiden): Residentie Orkest met als solist de pianist Chris tian Zacharias. Op 13 juni. Het Residentie Orkest dat zaterdag haar concertserie in Leiden afsloot, staat in het komende seizoen ingrijpende veranderingen te wachten. In september wordt de nieuwe zaal aan het Spui in Den Haag in gebruik genomen. De 'Dr. Anton Philipszaal' moet voor het orkest nieuwe mogelijkheden qua uitvoering openen. Nog voor de zaaldeuren zijn geopend, is al een discussie losge brand over de vraag welke koers het orkest in haar nieuwe om standigheden moet gaan varen. De originele en progressieve meer traditionele, publieksgerichte koers. In Leiden zal van eventuele wijzigingen weinig te merken zijn. De programmering hier was behoudend en zal dat ook blijven. Ook op het laatste concert in de Stadsgehoorzaal werd een (ta melijk) geijkt repertoire uitgevoerd. Dat dit een geïnspireerde uitvoering niet in de weg hoeft te staan, werd overtuigend be wezen door het orkest onder de bezielende leiding van de Itali aanse gastdirigent Carlo Rizzi. De ouverture Der Freischütz van Carl Maria von Weber vormde een gloedvolle opening, waarbij aan de kracht van de muziek, die maar weer eens bewijst dat Weber tot de groten uit de mu ziekgeschiedenis behoort, alle recht werd gedaan. Met Christian Zacharias had het Residentie Orkest een sterke solist in huis ge haald. Zacharias, bekend om zijn voortreffelijke Scarlatti-, Mo zart- en Schubert vertolkingen, gaf van het vijfde pianoconcert van Beethoven een perfecte uitvoering: met een briljante tech niek en een uitdrukking waarin hij kracht en subtiliteit met el kaar verenigde. Wat van de ouverture van Von Weber gezegd kan worden, geldt niet voor de symfonie in Bes van de Fransman Chausson. In het werk wordt te lang op hetzelfde voortgeborduurd. Het langdra dige en uiteindelijk wat lege karakter roept associaties op met Richard Strauss. Het mooie dat incidenteel in de muziek door klinkt en de voortreffelijke, hoewel soms wat bombastische uit voering konden het midddelmatige karakter van het werk niet Nullen. Voor een uitgebreide agenda, ook voor de ko mende dagen, raadplege men „UIT", de gratis we kelijkse bijlage van deze krant. ALPHEN AAN DEN RIJN EU ROCINEMA I (Van Boetzelaer- straat 6, tel. 01720-20800): Poli ce Academy 4 (al); 18.45, 21.30. wo. ook 13.45. Taran en de to- verketel (al); wo. 14.00. EU ROCINEMA II: Police Academy 4 (al); 18.45. 21.30. wo. ook 13.45. EUROCINEMA III: Pla toon (16); 18.30, 21.15. wo. ook 13.30. EUROCINEMA IV: Back to school (al); 18.30, 21.15. wo. ook 13.30. LEIDEN LUXOR (Stationsweg 19, tel. 071-121239); Police Aca demy 4 (al); 19.00, 21.15. wo. ook 14.30. LIDO en STUDIO (Steenstraat 39. tel. 124130): In de naam van de roos (12Y, 14.30, 18.45, 21.15; Golden Child (12); Children of a lesser god (al); Platoon (16); The co lour of money (16); 14.30, 19.00, 21.15. TRIANON (Breestraat 31. tel. 123875): De aanslag (al); 14.30, 19.00; Hannah and her sisters (al), 21.15. REX (Haar lemmerstraat 52, tel. 071- 125414); Jailhouse Girls (16Y. 14.30, 19.00, 21.15. NOORDW1JK LIDO THEATER (Pr. Bernhardstraat 56, tel. 01719-12800): The Golden Child (12); ma. 21.15. dl. 20.15. Over the Top (al); ma 19.00. KATWIJK CITY THEATER I (Badstraat 30. tel. 01718-74075): Over the top (alY. wo. 14.45, 19.00. ma. dl. alleen 19.00. De duivel in het bloed (16); 21.15. CITY THEATER II: The golden child (12). ma. dl. alleen 19.00. Taboe (16); 21.15. De Speur neuzen (al), wo. 14.45. VOORSCHOTEN GREENWAY (tel. 01717-4354): Peggy Sue got married (al); ma. dl. wo. 20.15. KINDERVOORSTELLING Labyrinth (al); wo. 15.45. De speurneuzen (al); wo. 14.00. WASSENAAR ASTRA (tel. 01751-13269): De aanslag (12); ma. t/m wo. 20.00. KINDERVOORSTELLING Repelsteeltje; ma. wo. 14.00. ZOETERMEER PROMENADE 1,2,3 (Promenade 7, tel. 079- 511313y. Police Academy 4 (al); ma. di. 20.00. wo. 14.00, 20.00. The color of money; ma. di. 20.00. wo. 14.00, 20.00. Chil dren of a lesser God (al); ma. dl. wo. 20.00. Bambi; wo. 14.00. DEN HAAG* ASTA 1 (Spul 27. tel. 463500): Silver bullet (al); 14.00, 19.00, 21.30. ASTA 2: Speriamo che sia femmina (al); 14.00, 18.45, 21.30. ASTA 3: Stand by me (al); 14.00, 19.00, 21.30. BABYLON 1 (Winkel centrum Babylon, tel. 471656): Black widow (al); 14.00, 19.00, 21.30. BABYLON 2: Children of a lesser god (al); 14.00, 18.45, 21.15. BABYLON 3: Opera do Malandro (16); 14.00, 19.00, 21.30. wo. 19.00, 21.30. CINE- AC 1 (Buitenhof 20. tel. 630637): Police academy IV (al); 14.00, 18.45, 21.30. CINEAC 2: Pla toon (16); 14.00, 18.45, 21.30. CINEAC 3: Tough guys (al); 18.45, 21.30. di. ook 14.00. EUROCINEMA (Leyweg 910, tel. 667066): The color purple (al); wo. 20.00. over. dag. 13.30, 20.00. METROPOLE 1 (Carne- gielaan, tel. 456756): De naam van de roos (16); 14.00, 18.45, 21.30. METROPOLE 2: Le de- clin de Pempire Americain (16); 14.00, 18.45, 21.30. METRO- POLE 3: Platoon (16Y, 14.00, 18.45, 21.30. METROPOLE 4: A room with a view (16); 18.45, 21.30. ma. di. ook 14.00. ME TROPOLE 5: Flodder (al); 14.00, 18.45. Duet for one (12); 21.30. ODEON 1 (Herengracht 13, tel. 462400): Police academy IV (al); 13.45, 18.45, 21.30. ODE ON 2: The Texas chainsaw massacre (16); 13.45, 18.45, 21.30. ODEON 3: Critical con dition (al); 13.45, 18.45, 21.30. ODEON 4: The golden child (12); 13.45, 18.45, 21.30. LE PARIS 1 (Kettingstraat 12b, tel. 656402): Sophie's choice (16); 13.00, 16.00, 19.00. LE PARIS 2: Ecstasy girlds; (18); v.a. 12.15. PARIS 3: Taxi girls (18); v.a. 12.30. HAAGS FILM HUIS (Denneweg 56. tel. 459900): Zaal 1: Caravaggio; 19.30, 21.45. National velvet; do. 15.00. A day at the races; vr. 15.00. Zaal 2: Tu mi turbi; 19.30, 21.45. Zaal 3: dag. 19.30, 21.45. L'Assassin habite au; ma. Le chat et la souris; di. L'Attentat; wo. KINDERVOORSTELLINGEN: BABYLON 3: De troetelbeer tjes 2; wo. 14.00. CINEAC 3: Bambi; wo. 14.00. EURO CI NEMA: Peter Pan; wo. 14.00. METROPOLE 4: Bambi; wo. 14.00.

Historische Kranten, Erfgoed Leiden en Omstreken

Leidse Courant | 1987 | | pagina 9