Heidi zoekt het hogerop
ty]
SPRAAK
MEESTE KIJKERS
BLIJVEN IN TELEVISIE
DE HUISBIOS ZIEN
TELEVISIE VANAVO
TELEVISIE DINSDAG
RADIO VANAVOND
RADIO DINSDAG
RADIO/TELEVISIE
LEIDSE COURANT'
MAANDAG 27 NOVEMBER 1978 PAi
AD
Hoe de onderzoekers van het
kijkgedrag op tv hun vragen ook
inkleden, steeds weer gaan de
meeste stemmen uit naar de
avondvullende film of tv-spel.
Van de ondervraagden vindt 64
pet., dat je in zo'n avondvullend
verhaal de draad beter kunt vas
thouden en 71 pet. voelt zich er
door opgenomen in de sfeer van
het theater. Dat de spanning er
beter inblijft bij de opdeling van
een tv-produktie in afleveringen,
daarvoor blijkt 33 pet. gevoelig.
En 60 pet. is het er niet mee
eens, dat het voordeel van uitzen
ding in afleveringen is, dat je op
zo'n avond dan ook nog naar an
dere programma's kan kijken.
Meer dan de helft van de kijkers
wil trouwens de vaste tv-avond
weer terug. Dat zou dan woens
dag of donderdag moeten zijn
met een compleet stuk toneel of
tv-spel, zodat je daar eens lekker
voor kan gaan zitten zonder de
deur uit te hoeven.
Deze niet nieuwe en zeker niet verbijste
rende cijfers dienen in het zojuist uitgeko
men „Nederlands Theater- en Televisie jaar
boek 1977-1978" als uitgangspunt voor een
reeks artikelen, waarin ze worden getoetst
aan de programmatische praktijk van de
tv. Die wijkt min of meer af van de ge
middelde kijkers wens en de omroepen heb
ben daarvoor hun goede beweegredenen.
Zo stelt Walter v.d. Kooi in zijn beschou
wing vast, dat de grootmachten AVRO en
VARA zich louter beperken tot series en
reeksen. Maar ook voor KRO en TROS
geldt, dat de hoofdschotel van het drama
pakket door series en reeksen gevormd
wordt. Alleen NCRV, NOS en VPRO de
den nog oorspronkelijke tv-spelen. Waarom
die voorkeur voor de lange adem? De kijk
cijfers vervullen hierbij een belangrijke
roL Men weet dat series, ook de weinig ge
slaagde, volgens rekenkundige normen na
een korte aanlooptijd hun eigen publiek
krijgen, dat groter is dan bij losse spelen.
Waarbij nog komt, dat series naar verhou
ding goedkoper zijn. Weinig inhoudelijke
argumenten dus voor die keus. En helaas
is dat er vaak ook aan af te zien.
Wat de AVRO betreft is er vernietigend
toegeslagen. Vijftien afleveringen „Hollands
glorie" ter lengte van een speelfilm. Walter
v.d. Kamp had het in heel wat minder
kunnen doen. Dan zou deze serie waar
schijnlijk pakkender zijn overgekomen en
hij zou niet het hele dramabudget voor
twee, drie jaar hebben opgebruikt.
Nee, dan heeft die andere oude bard van
het seriewezen, Willy van Hemert, voor de
KRO beter geboerd. Na zijn rampzalige
„Dynastie der kleine luiden" mag men zijn
„Dagboek van een herdershond" als een
come back beschouwen. Naast de plastic
heid Jan Wandelaar in „Hollands glorie"
mag kapelaan Odekerke beschouwd wor
den als een wonder van genuanceerdheid.
Maar het belangrijkste blijft, dat een se
rieuze, deels geslaagde poging werd ge
daan om een tijdsbeeld te schetsen.
Walter v.d. Kooi is niet zuinig met zijn kri
tiek op KRO-dramaturg John v.d. Rest.
„Opvallend alleen al is de poeha die ie
mand als John v.d. Rest rond zijn eigen
produkties vooraf maakt. Zo'n „Omzien in
wrok" en „Jeanne d'Arc" worden vóór de
uitzending al de hemel in geprezen, wat de
uiteindelijke confrontatie alleen maar pijn
lijker maakt."
Inhoudelijk veel minder interessant, maar
gelukkig wel zonder pretenties is het „ko
mische" werk van de TROS, de enige om
roep die met „echt" toneel kwam. Daar
naast stond het werk van Jan Keja en
Anton Quintana als uitgesproken vakwerk
met de vanzelfsprekendheid van bijv. het
Britse drama.
door Ton Oliemuller
Met de NCRV is het kwakkelen geblazen,
althans naar de mening van Walter v.d.
Kooi, die behalve van de „Dynastie" ook
niet veel moet hebben van de „Koperen
tuin" en „Boerin in Frankrijk", welke bei
de boekbewerkingen nu ook weer niet zul
ke slechte resultaten opleverden. Walter
v.d. Kooi wordt nu eenmaal meer gëimpo-
neerd door gedramatiseerde documentaires
van het snit van Pieter Verhoeff voor de
VPRO, zoals „De bewakers" en „De strijd
om de stad", die wij qua vormgeving
graag boeiende werkstukken willen noe
men, maar waarvoor gegevens werden ge
put uit niet honderd pet. betrouwbare
bronnen, zodat men kon vrezen een onjuist
beeld te krijgen over halszaken in de sa
menleving. Volgens v.d. Kooi daarentegen
slaagde Verhoeff met deze produkties in
een doel, dat de VARA zich vergeefs stel
de met „Klaverweide". De voortgezette
mislukking daarvan trof v.d. Kooi in de
serie „Dubbelleven", waarin hoogstens
twee goede afleveringen te zien geweest
zouden zijn. Men mag v.d. Kooi zijn gelijk
gunnen, maar als hij geen verschil wil ma
ken tussen een gedramatiseerde documen
taire (Verhoeff) en documentair drama
(VARA), dan vraag je je natuurlijk wel af
waar hij het eigenlijk over heeft.
Rob Erenstein wijt het gebrek aan goede
Nederlandse tv-spelen aan het ontbreken
van gekwalificeerde dramaturgen, waaron
der hij een soort manusjes-van-alles blijkt
te verstaan, een man die greep heeft op
tekst, regie en spelers en het geheel aan
de ademtocht helpt, waarvan het tv-spel
leeft. Het is niet moeilijk zijn gedachte
gang te volgen. Hij geeft een schets van de
problemen die zich voordoen bij het opzet
ten van een tv-spel, een ingrijpend steek
spel van vergaderen, teksten schrijven, tek
sten schrappen, schrijvers frustreren, ac
teurs binnen een keurslijf dwingen en dan
nog eens aan de tekst morrelen. De Haag
se schrijver Jan Hofman, onder wiens
naam een aflevering „Dubbelleven" op het
scherm verscheen, liet nadien weten, dat
er zoveel was veranderd en geschrapt, dat
er nog slechts hier en daar een paar kom
ma's van hem waren blijven staan. Op het
stuk van het scheppen van tv-spelen
schijnt inspraak begrepen te worden als
ingreep en dat heeft al heel wat teleurstel
lingen opgeleverd zowel achter als voor de
buis. In het buitenland heeft men echter
goede ervaringen met door de wol van alle
vakken geverfde dramaturgen en daarom
zou het instituut van de echte dramaturg
ook in ons land eindelijk eens van de
grond moeten komen.
VPRO-man Jan Blokker krijgt in dit
„Jaarboek" opnieuw de kans zijn gram te
spuien op de sociologen, die aan de hand
van hun kijkonderzoeken bepalen wat we
mooi of lelijk hebben te vinden, en op de
omroepmensen, die daar weer niet rond
voor uit durven komen. Blokker sachrijft:
„Het is in Nederland materiëel onontkoom
baar geworden om elke avond minstens
één familieserie op televisie te brengen,
maar sociaal wenselijk gebleken om er be
smuikt over te doen. Het is een exact feit,
dat veel mensen er graag naar kijken en
een speculatieve beschouwingsmode om er.
het hoofd bij te schudden".
En dan komen we toch weer terecht bij de
sociologen van het kijkonderzoek. Zij
schrijven als één van de uitkomsten van
hun bevindingen, dat een grote groep kij
kers zonder meer kiest voor de lichte kost.
Maar net zo duidelijk blijkt, dat een aan
zienlijke minderheid van anderhalf twee
miljoen kijkers een voorkeur aan de dag
legt voor serieuzer drama en gedramati
seerde documentaires. Het is redelijk deze
groep, die zo'n duidelijke motivatie heeft
over het soort drama dat hun belangstel
ling heeft, wat meer van dienst te zijn.
Mei het „Dagboek van een herdershond" zat KRO-tv goed bij het kijkvolk.
Heidi voelt zich nog steeds
niet thuis in Frankfurt. Zij
blijft verlangen naar de hoge
bergen en beklimt een toren,
omdat zij het net als vroeger
wel eens hogerop wil zoeken.
Heidi ziet echter alleen maar
daken van huizen en niets
van het mooie vergezicht op
de natuur, waarvan zij
droomde. De torenwachter
kan weinig voor haar doen.
Hij troost haar met twee
kleine katjes.
Ned. II 18.59 uur
Safari in Mexico
Verslag van een tocht door
de mangrovewouden, bomen
die groeien in zout water en
vooral voorkomen in moeras
sige gebieden langs de kust.
Ned. 119.o5 uur
Tommy en Charlie
Tweedehands tv-toestellen
gaan niet zo gemakkelijk van
de hand als Tommy en Char
lie denken.
Ned. 119.30 uur.
Love boat
Een dame verleidt Gopher tot
het uithalen van vreemde
streken, waar de kapitein van
de „Love boat" geen genoe
gen mee neemt.
Ned. 119.55 uur.
Voorstelling
Opnieuw krijgt een aantal
amateurs de kans om te laten
zien wat ze op het podium
waard zijn.
Ned. 120.45 uur.
Groot uur U
Koos Postema toog voor zijn
„Groot uur U" naar het Lu-
casverpleeghuis voor sterven
den in Sheffield, waar hij
mensen ontmoet die met hun
ziekte en hun dood in het rei
ne trachten te komen. Uit ge
sprekken blijkt, dat het lijden
draaglijk wordt als er veel
zorg en liefde aan de patiënt
gegeven wordt
Ned. 121.55 uur.
Lucy
Familiefilmpjes zijn aan Lucy
niet besteed, maar opnamen
in een nachtclub is andere
koek.
Ned. II 19.25 uur.
Rotterdamse Ahoy. Bij de Be
lgen speelt Fernand Goyva-
erts mee, de ex-spits van Real
Madrid, terwijl bij Oost-Ne
derland André v.d. Ley zijn
tegenstanders dol draait.
Ned. 1121.17 uur.
Standpunt
Bellamy
Georgina Worsley komt met
twee vreemde vrienden aan,
de Roemeense regisseur Paul
Marvin en ene Dolly Hale.
Het dreigt allemaal danig uit
de hand te lopen en het is
vooral James, die daar nogal
last van heeft.
Ned. II 20.27 uur.
Minivoetbal
Oost-Nederland en België
staan ditmaal tegenover el
kaar in het minivoetbal in de
Ype Schaaf draagt vragen
aan' over Christenen in de sa
menleving van vandaag.
Ned. II 22.50 uur.
Heidi blijft van de bergen dromen.
Manuel van
Loggem
kraakt tv-serie
„Kant aan
mijn broek"
MAASTRICHT - Bij de uit
reiking van prijzen aan hoor
spelauteurs en toneelschrij
vers, zaterdag te Maastricht,
heeft de met de Hustinx-prijs
bekroonde toneelschrijver
Manuel van Loggem ernstige
kritiek geuit op Nederlandse
tv-series en met name op de
pas gestarte KRO-tv-serie
„Kant aan mijn broek" met
John v.d. Rest als bewerker
en regisseur en Josine van
Dalsum in de hoofdrol van
Garnaaltje.
Van deze serie, die anderhalf
miljoen heeft gekost, zei van
Loggem, dat hierin „domheid
en lage berekening hoogtij
vieren". Hij zei te hopen, dat
nog ooit talent en goede
smaak weer kans zullen ma
ken voor de Nederlandse tele
visie.
De jury moest overigens vast
stellen, dat het peil van de
ter beoordeling ingezonden
werken zeer aan de lage kant
lag.
De VPRO begon gisteravond
met een serie van drie docu
mentaires over oorlogsverslag
geving onder de samenvatten
de titel: „De weaarheid ligt
op het slagveld." De uiterma
te sinistere waarheid kon men
daar op eigen gelegenheid
nog wel aan toevoegen. In
middels kregen wij, met name
door toedoen van Roelof
Kiers - van hem was het idee
- een bijzonder boeiend beeld
van de zeer eigen aard van
het bericht geven tijdens een
oorlog, te beginnen met de
gevechten op de Krim, die
natuurlijk, zoals iedereen
weet, altijd op allesbehalve de
exacte waarheid heeft berust.
De stof werd onderverdeeld
in verschillende korte, zeer
terzake doende hoofdstukken.
En wij kregen, zoals dat heet
- een schat aan exclusief his
torisch materiaal te zien.
Overigens moet ik wel zeg
gen, dat in dit eerste, een
overzicht biedende deel, wel
min of meer - en ongetwijfeld
zeer onopzettelijk - sprake
was van enige gelijkschake
ling van de Nazipropaganda
tijdens de Tweede Wereldoor
log en de geallieerde bericht
geving.- Maar er is uiteraard
een essentieel verschil tussen
het onthouden van de waar
heid uit bijvoorbeeld militaire
veiligheidsoverwegingen en
liegen uit principe. Weliswaar
kwam Göbels zelve even aan
het woord, maar dat was toch
te weinig. Er komt echter nog
een apart deel over Duitsland
eri de laatste wereldoorlog.
Dat zie ik met grote spanning
tegemoet
De show van Sonja Barends
viel deze keer vrij laat op de
zaterdagavond. En dat is dan
niet eens zo'n gek tijdstip,
want omstreeks dat uur is
een mens doorgaans wel in
de stemming voor wat vrij
blijvend geldessebes, een ge
nre dat door Sonja met verve
wordt beoefend. Om wat
„Goed nieuws" aan" te dragen
had zij ditmaal het toneel-
echtpaar John van de Rest -
Josine van Dalsum, dat in
deze weken respectievelijk re
gisserend en acterend actief
is bij de KRO in „Kant aan
mijn broek", opgeroepen.
Maar dat liep min of meer op
een catastrofe uit. Want in
stede van met vrolijke mede
delingen te komen, gebruikten
zij de hun toegemeten tijd
hoofdzakelijk voor het spuien
van allerlei knorrepotterijen
ten aanzien van de vaderland
se (geschreven) televisie-jour
nalistiek. En het ging dus niet
zozeer om goed, dan wel om
oud nieuws. Zij drukten zo
doende de pret wellicht een
beetje, maar daar is nog al
tijd de onvolprezen Greet
Dolman om ons tenslotte toch
nog waardig en jolig over de
drempel te helpen.
De TROS bracht ons nog
eens „De Vlieg", een door
Anton Quintana bewerkt ver
haal van Guy de Maupassant,
waarmee regisseur Jan Keja
onlangs in Amerika zo terecht
een Emmy Award behaalde.
En „Aktua" besteedde deze
avond het ter beschikking
staande half uurtje aan één
onderwerp. Op zich was dat
een vooruitgang te noemen,
want het gebruikelijke snip-
perwerk is natuurlijk onbe
vredigend. Nou ging het wel
om de Velser-affaire, die - het
zij toegegeven - weer eens
een keer actueel was gewor
den via het Menten-proces.
Maar het is ook een kwestie
die sinds de bevrijding met
ontmoedigende regelmaat tel
kens weer opduikt, die in
steeds toenemende mate on
helderder wordt en die dan
ook waarschijnlijk wel tot in
alle eeuwigheid in nevelen ge
huld zal blijven. Ook deze
keer kwam er in het geheel,
geen schot in.
HERMAN HOFHUIZEN
NEDERLAND 1
NOS
18.30 Sesamstraat
18.45 Kortweg
18.55 Journaal
VARA
19.00 Barbapapa
19.05 Op safari in Mexico, afl.4
19.30 Tommy en Charlie, TV-se-
rle
19.55 Love Boat, TV-serle
20.45 VARA's voorstelling
NOS
21.37 Journaal
21.55 Een groot uur: U (ster
vensbegeleiding)
NOS
23.00 Journaal
NEDERLAND 2
18.25 ^Biologie, les 4
18.40 Aardrijkskunde, les 2
NOS
18.55 Journaal
NCRV
18.59 Heldl, afl.9
19.25 Lucy Show
NOS
20.00 Journaal
NCRV
20.27 De familie Bellamy
21.17 Minivoetbalshow
22.10 Hier en Nu
22.50 Standpunt
Socutera
23.00 Visvangst in Tanzania
NOS
23.15 Journaal
DUITSLAND 1
WDR
18.00 Zwlschen 18 und 20.
18.30 Splel urn halb 7.
18.40 Welte wilde Welt
der Tlere. 19.15 Hier und
Heute. 19.45 Spiel urn
4tel vor 8.
20.00 Journaal
20.15 Liebe zu Lydla, TV-serie,
afl.3
21.05 Le Wagon: elne Spelse-
wagen macht Geschich-
te(n)
21.45 Dr.Muffels Telebrause,
satirische show
22.30 Tagesthemen
23.00 Sport (concours hipplque
in Berliner Deutschland-
halle)
23.45 Journaal
DUITSLAND 2
18.20 Gesucht wlrd... Karl-Helnz
Laupe, TV-serle. 19 Jour
naal. 19.30 Disco'78.
20.15 Wie wurden Sle entschel
den?, TV-serle (Eln teurer
Skiurlaub)
1
ch niet
sbben
raat bi
21.00 Journaal
21.20 Der kurze Brief
gen Abschled,
van Herbert Vest
Peter Handke's
met Geraldine Chap
22.50 Guten Abend, m<
men und Herrti
naaltest)
23.40 Journaal
DUITSLAND 3
WDR
18.00 Sesamstrasse. 18.
sus Duits. 19 Hln
Schlagzeilen (Dritti
19.45 Regionieuws.
20.00 Journaal
20.15 Natur und Technlk
schen und Meer«
Rohstoff und EnergglDEN
le) W-
21.00 Momente
21.15 Niemand soil der
ste sein, afl.5 (0 jgsverl
Phillpp)
21.45 Es wlrd Nacht In aarme
(Era notte a Roma in pen
aanse speelfilm vi »n na
berto Rossellinl n» htings'
Genn en Sergei orzaak
dartsjoek ewonet
0.05 Journaal &nged
ehulp
iststell
ims te
18.00 Kuifje. 18.10 Rebei rdsch
Sunnybrook Farm,
rle, af 1.1. 18.35
school. 19.05 Doe
19.40 Morgen. 19.45
naai.
20.15 Micro-Macro,
gramma
20.50 üllie (Mrs.Langtry),
rle, afl.2 m geg
21.40 Inspraak '78 (Oifelaatt
Bond School)
22.30 Journaal, Wetstraat
22.50 Openschoot
BELGIE FRANS 1
BELGIE NED. 2
in 6 op
Is de
■achtc
ineigd
kaar 1
^raat b
schc
oners
Is ge\
Sgonni
uizen
ilden
18.00 Muppet Show. 18.3 t naa
spelprogri
18.45 De Franse gs DOn i
schap van Wallonl
Brussel. 19.15
19.30 Journaal.
20.00 O.B.VII (Queen's
Courtroom), TV-serle, J
21.40 Journaal
21.55 I'Autre Journal,
magazine
BELGIE FRANS
18.45 On we go, cursus E
19.15 Sport. 19.30 I
naai. 19.55 Washl
behind closed doortj
serie, afl.8.
bmi
Irerl
NEDERLAND 1
DUITSLAND 1
10.00 Journaal. 10.25 Das Fen-
ster zum Flur, volksto
neel. 12.25 Umschau.
12.55 Presseschau. 13
Journaal. 16.10 Sterns
Stunde, documentaire
over spinnen, afl.2. 17
Denkste?! (Jan und Jo).
17.50 Journaal.
DUITSLAND 2
16.30 Mosalk. 17 Journaal.
17.10 Vier Jungen und
Ihre Farm, TV-serle. 17.40
Die Drehscheibe.
DUITSLAND 3
WDR
8.05 Schooltelevisie. 9.30 Se
samstrasse. 10.15 School
televisie. 17 Schooltelevi-
ENGELAND
BBC 1
10.38 Schooltelevisie.
Journaal. 14 Pebbli
14.45 How do
15.14 Schoolti
16.20 Pobol
Welsh serie. 16.55fcE
School, voor
17.20 Deputy Dawg
Go-Gorilla). 17.25 J rage
nory. 17.40 Screen oteei
filmquiz voor schollen w
BBC 2
11.30 Working for Safety c
Play School. 15.30
Engineers, afl.3. 16
paganda with Facts,
(The new Jerusa nidd
16.30 The living City,
(Wanting to do things).
BELGIE
NEDERLANDS 1 er
14.00 Schooltelevisie.
Schooltelevisie.
BELGIE FRANS 1
14.00 Schooltelevisie.
1,2,3... Cinéma, voor
Jeugd.
Hilversum I
18.19 (Politieke Partijen) PSP. 18.30
(NOS) Nieuws. 18.41 EO-Metterdaad.
18.48 Daar waar de molens staan. 19.00
Ronduit. 19.40 De Bijbel open.
20 uur Ga er eens voor zitten.
20.45 Huwelijk - Gods plan en onze
praktijk.
NOS 21.05 Hobbyscoop
21.30 Voor blinden en slechtzienden.
21.40 (VARA) Open school
22.25 (Bond zonder Naam).
22.30 Nieuws.
22.40 Oud en wijs genoeg
VOO
22.55 Het zwarte gat
23.55 (NOS) Nieuws
24.00 Sluiting
Hilversum II
18.00 (NOS7 Nieuws. 18.11 Hier en nu.
18.35 Buitenland rubriek. 18.50 NCRV-
Leerhuis. 19.00 Muziek in vrije tijd
19.45 Psalm van de week. 20.00
Nieuws. 20.05 Klassiek in NCRV
2.21.35 Literama. 22.20 Poërama.
NOS
23.00 Met het oog op morgen.
Actualiteitenoverzicht radio-tv. 23
krant van morgen. 23.20 Den
vandaag. 23.55 Nieuws. 24.00 Sin
Hilversum III
NOS
18.03 De vacaturebank. 18.10 Alj i
spits.
AVRO
19.02 13 Speciaal. Boudewijn Klajfbo
git. 20.02 AVRO's Radiojournaal po
Folk-live. 20.30 Country We Mp
21.02 Vier-kleur. 22.02 AVRO's
journaal. 22.05 Tien uur jazz
2302 Blues, ballads en beat
AVROS's Radiojournaal. 0.05 Pi
cobs' platenscala.
NOS
1 02 De maandagnachten van no ids
ber. tra
he
HILVERSUM 1
AVRO: 7 00 Nws. 7 02 (S) AVRO: Muziek
en verkeersinformatie. (7.41 radiojour
naal.) 8.30 Nws. 8.36 Gymnastiek voor
de vrouw. 8.45 De Groenteman. 8.50
Morgenwijding 9.00 (S) Divertimento:
muziek voor fluit. Nws. 9.15 Open
School. AVRO: 10.00 De zandbakshow.
10.10 Arbeidsvitaminen. (10.30 Nws.
10.33 radiojournaal11.10 Afrika is niet
wit-zwarl (herh. 3) 11.45 (S) Rondom
twaalf. 12.26 Meded. t.bv land- en
tuinbouw 12.30 Nws. 21.41 Radiojour
naal. 12.55 (S) Lichte pianomuziek.
13.10 Europa van morgen. 13.25 Beurs
plein 5. 13.30 (S) 'n Middagje AVRO.
(15.30 Nws. 15.33 Radiojournaal.) 16.00
Hersengymnastiek. 16.30 De zandbaks
how (herh 16.40 (S) De AVRO-diligen-
ce. 17 00 Kat in de zak. OVERHEIDS
VOORLICHTING: 17.20 De Nederlandse
Antillen. AVRO: 17.30 Nws. 17.32 Radio
journaal.
HILVERSUM 2
KRO: 7.00 Nws. 7.11 Ochtendgymnas
tiek. 7.20 Het levende Woord. 7.27
Badinerie. 7.54 Overweging 8.00 Nws.
8.11 Echo. 8 30 Aubade. 9.30 Scheep
spraat. 9.35 Waterstanden. 9.40 De
letter M. 11.00 Nws. 11.03 Schoolradio.
itei
1 30 Ouder worden we allemaal. 1 31
Ratel. OVERHEIDSVOORLICHT PP<
12.49 Uitzending voor de landt*
13.00 Nws. 13.11 Echo magazine. 1 rig
Christenen zijn van huis uit Jood.n c
Lange vingers. Schoolradio. 15.00
melodrama van de maand- Pro 0< j*
15.25 Geen verboden toegang. 1
Nws. 16.03 Spreekuur. NOS: 17.00 1
zal mijn tijd wel duren. 17.20
HILVERSUM 3
leder heei uur nieuws. VARA: 7.02
Gesodemeurders. 8.30 (S) Lichte
ziek 11.30 VARA's Zoekplaatje. 11
(S) Spitsbeeld 15.30 (S) Popkrant. 1(
(S) Popkrant. 16.30 (S) Beton.
HILVERSUM 4
TROS: 7.00 Nws. 702 (S) Capric 1j{
9 00 Nws. 9.02 (S) Muzin 9 30 (SH ere
heinde en verre. 10.00 (S) Klass r
pianomuziek en hedendaagse kafi
muziek. 12.00 (S) Intermezzo. 13.00
De meest verkochte klassieke I
13 30 (S) Koren-Korpsen. 14 00 N
14.02 (S) Coulissen op 4. 14 30 fcti
Guitanteiten. 15.00-17.00 (S) Belcü j.
rium: Opera.
Êve
'■«ge