L VAN HER^N VAN VEEN Hoe Hans Koekoek thuislozen ziet 1 1 1 BEELD SPRAAK TERUGBLIK CRUYFFIE EN TROS KREGEN KOEKJE VAN EIGEN DEEG DE DROOMWERELD VAN HERMAN hou t het l scherm in het oog TELEVISIE VANAVO^( TELEVISIE DINSDAG RADIO VANAVOND RADIO DINSDAG RADIO/TELEVISIE LEIDSE COURANT MAANDAG 13 NOVEMBER 1978 P< in. Met TROS-vooreitter mr. Minderop hebben vorige week miljoenen kijkers (met de Zuidamerikaanse landen mee zelfs honder den miljoenen) zich voor de buis gezet om plezier te beleven aan wat had moeten worden een sublieme presentatie van speels voetbal, bedoeld als afscheid van een man, die op veld en scherm ons vele onvergetelijke uren heeft bezorgd. Voor al deze kijkers, behalve die in Duits land uiteraard, draaide dit uit op een vre selijke teleurstelling, speciaal voor de he ren Minderop en Cruyff, die niet minder dan een koekje van eigen deeg kregen voorgezet. We zullen hieronder uiteen pogen te zetten hoe we tot deze harde conclusie zijn geko men. Laten we bij het begin beginnen. Van oorsprong is Cruyffie de man van het schoolplein, de jongen van het partijtje, twee stenen op straat als doel, daarvoor een vliegende kiep, even poten en de jon gen die het laatst gekozen wordt mag fun geren als doelpaal. In die partijtjes telde een doelpunt pas als doelpunt als het een mooi doelpunt was, d.w.z. balletje hoog, koppie eronder, of eerst een man op het verkeerde been vóór er geschoten wordt, dan wel een-twee-drietje, omdat een één tweetje al veel te dicht bij het profwerk staat. Zulk een partijtje stond Johan voor ogen bij het afscheid van het vaderlandse voet bal. Hij had het vóór de wedstrijd tegen de Ajacieden gezegd: „Hou het gezellig, laat eens een balletje voor een ander lo pen, geen onoverzichtelijke scrimmages voor het doel, maar misleidende boogjes of strakke ballen die naar de bovenhoeken reiken. De schoten mogen hard zijn, want Sepp Maier, de keeper, is geen kleine jon gen, en het mooiste geluid is altijd nog het schuren van de bal langs het net en dat willen de mensen op de tribunes horen, want daar hebben ze voor betaald". Zo dacht en sprak in de kleedkamer bij zijn afscheid de man, die van voetbal mul- ti-miljonair is geworden met een schoonva der achter zich, die voor elke wending van Johan in het veld puur zilver vroeg en kreeg. FC Barcelona moest op zeker mo ment zelfs een lening onder het publiek op door Ton Oliemuller uw touw zetten om tijdig de miljoenen op Cruyff's rekening te kunnen zetten. Dat mag Cruyff zijn goede recht zijn, maar het wordt voor iedereen dan wel even wennen als-ie plotseling de amateur uit gaat han gen met daarbij het oude gebruik, dat de tegenstander een doelpunt voorsprong kan krijgen voor het geval deze om de winst wil vechten. Gerd Muller had dit doelpunt voorsprong overigens niet nodig. Hij maak te dit zelf snel na een korte sprint en een boogje en na een bekeken en afgesproken uittrap van Sepp Maier, zoals men weke lijks kan waarnemen op de Duitse sport-tv. Ajax had gewaarschuwd kunnen zijn, ook al omdat Koen Verhoeff voor de wedstrijd al een interview had met Rinus Michels, die ooit - en dat nog wel in Duitsland - verklaarde, dat voetbal oorlog is. Duitsers zouden geen Duitsers zijn als ze er niet onmiddellijk een Blitzkrieg van zouden maken. En daar hebben we de vorige week naar zitten kijken. Bayern München had er zijn eigen redenen voor, al hadden ze dat minder furieus kun nen laten blijken. Een aantal jaren geleden gingen ze op ditzelfde veld met een nulle tje of vier-vijf af tegen Ajax in een cup wedstrijd. Daar weten Maier, Müller, Be- ckenbauer en Breitner nog alles vanaf. Die wilden dus wel even verhaal komen halen, of het nu een feessie van Cruyff betrof of niet. Maar er speelde meer. Bayern München deed het de laatste tijd niet zo best in de competitie. De club was verstoken van Eu ropees voetbal en voor de spelers was er geen cent extra te verdienen, ook al omdat ze vanwege tegenvallende prestaties zelfs niet voor ere wedstrijden werden gevraagd. Toen kwam de uitnodiging van Ajax. Zij accepteerden zelfs het lage bedrag van 3500 gulden de man om die wedstrijd te mogen spelen. Zij wisten, dat die wedstrijd uitgezonden zou worden naar Zuidameri kaanse landen. Sepp Meier heeft niet zo'n prettige herinnering aan de 2-2 tegen Ne derland daar bij de WK, waarbij hij van Haan een afstandsschot in de oren kreeg, dat hij niet eens opmerkte. Hij zag de bal pas, toen een Duitse back tegen hem zei: „Zeg, Sepp, haal die bal even uit het net. Dan kunnen we weer verder". Sepp wenste geen herhaling van een der gelijke opdoffer. Hij wou brandschoon uit de erewedstrijd tegen Ajax komen. Dat vonden de andere Bayers ook en daarom werd besloten tot gegroepeerd voetbal, met tien man op eigen helft als Ajax kwam met een demonstratief voetbalfeestje en met zeven man naar voren bij counters, terwijl Cruyff aan Lerby en Ling liep uit te leggen hoe een wijde boog hij aan zijn passes zou meegeven. Bovenal wenste Bayern - afscheid of niet reclame voor het eigen dan wel het Duitse voetbal, zodat er weer geld gevraagd kon worden voor uitnodigingen om te komen voetballen. Geheel in de geest van TROS-voorzitter Minderop, die zich onlangs nog een warm voorstander toonde van commerciële televi sie, besloten de Duitsers er een reclames tunt op tv van te maken ten koste van het feestende Ajax en in de stijl van de com mercieel denkende Minderop. Dit leidde tot anderhalf uur reclamevoet bal ten gunste van Bayern, tot een lesje aan Cruyff, die van voetbal een geldzaak heeft gemaakt, en tot verdriet van mr. Minderop, die achteraf nog blij mag zijn, dat hij al deze narigheid met de VARA kon delen. Bij de STER hadden de Bayers niet zó goedkoop terecht gekund, maar Sa- che sind Sache, niet mr. Minderop Want Cruyff mag „dribbelen in onze dromen" zoals een opgewonden scribent onlangs schreef, de rappe rechtsbuiten Rummenig- ge, een jongen van 22 uit München, wil over tien jaar ook een afscheid als multi miljonair. Hij legde er vorige week de grondslag voor, geheel in .de stijl van de grote meester en geldmaker Cruyff. Eén ding weten wij zeker, na overleg overigens met de sportredactie: Als dit een gewoon feestelijk schoolplein-partijtje zou zijn ge worden zonder commerciële TROS-tv, dan had Ajax onder aanvoering van een zeker op die avond magistrale Cruyff met 9-0 ge wonnen: Acht doelpunten uit passes van Cruyff, gescoord door anderen, en de be kroning door Johan zelf, een balletdansen- de voetballer, toen het grote geld nog niet stonk. Ongeveer een half jaar geleden schreven wij over de Duitse tv-serie „Die Abenteuer von Herman von Veen", een fantastische serie, omdat er gelijk in de droomwereld van Harlekijn Herman van alles mogelijk is. Als plaats van handeling fungeert een oude molen met een interieur vol van de wonderlijkste snuisterijen. Stapte men uit het raam, dan be landde men in een woestijn. Ging men door de deur naar buiten, dan verdronk men in de grootstad, die men als kind ook naar zijn hand kan zetten, zoals Herman bewees. Wij schreven er over en de KRO nam ijlings contact op met de „Bayeri- sche Rundfunk" met als resultaat, dat de KRO, te beginnen in januari, alle zes delen gaat uitzenden in Nederlandse bewerking, waarmee men momenteel volop druk is. De Gooise Uitgeverij in Bussum wilde niet achterblijven en komt dezer dagen in de winkel met een boek vol foto's en teksten naar deze tv-serie onder de titel „De wonderlijke avonturen van Herman van Veen". Eigenlijk willen we er nog niet teveel van zeggen. Herman van Veen is in hoge mate ook een visuele kunstenaar en daarom leent de serie zich er beter voor er naar te kijken. Onder de handen van Herman wordt alles poëzie, zowel een droge, onafzienbare woestijn als een in drukte verdronken stad. De volwassenen en de kinderen, die zich er doorheen bewegen, dragen volop bij in het scheppen van de wonderlijke sfeer in dit gebeuren, waarin wordt gezocht naar het niet-alledaagse ,naar dat wat het leven tot een fantastisch gebeuren maakt. Voor deze serie nam Herman zijn eigen Harlekijn-mensen mee als Harry Sacksioni, Erik v.d. Wurff, Marlous Fluitsma, Michiel Kerbosch, Hans v.d. Linden, Martijn Alsters, Michel Lafaille, Ger Smit en Hans Koppes, stuk voor stuk voortreffelijke muzikanten, die een sfeertje zonder weerga weten te wekken, een zichtbare, welhaast tastbare droom ook. We hebben er moeite mee te wachten tot de KRO deze serie in januari uitzendt We komen er dan graag nader op terug. Nu zitten we alvast met dit boek in onze vingers, een schitterend boek, voorzien van een veelheid aan speelse foto's en een tekst, die al iets van het verhaal gaan de maakt. Wie zijn kind met Sinterklaas wil verrassen met alvast een voorproefje op deze tv-serie, hij (zij) spoede zich naar de winkel om te zien of het kind de tekst al aan kan. Met de foto's zal het zeker geen moeite hebben in dit overfraaie kijkboek, dat nog maar tot beweging hoeft te komen om de gelijkenis met de tv-serie compleet te maken. Geen wonder met de Harlekijn-mensen in de eindredactie, die zeggen te werken voor alle leeftijden, van 7 tot 77 jaar. nriMiMfifioi gwg AI iftipw rot?M UUlSi wUIiUt«tfljUIU* Air UN A UËiËSJN Filmer Hans Koekoek, vaak bewogen door mensen die het niet gehaald heb ben, ontfermde zich met de camera over de onbehuisden in dit land. Ons land telt ruim 5000 zwervers, die van de ene dag in de andere leven en blij zijn 's nachts met een dak boven hun hoofd. De huidige thuisloze is niet als vroeger een verstoten arme, maar een mens die zonder relaties in het leven staat, ook geen relaties wenst, gedoemd is alleen door het leven te gaan. Over deze ver vreemding van de normale samenleving gaat de documentaire van Hans Koe koek onder de titel „Moet je mijn leven hebben". Ned. 120.40 uur. Mash De aflevering „Magere Hein" in de serie „Mash" handelt over het aantal doden, dat te verwachten is, nl. enige honder den, maar het kunnen er meer zijn als het regent. Ned. 118.59 uur. Platenpanel Heidi Heidi komt in Frankfurt terecht, kijkt haar ogen uit in de grote stad, maar weet weinig van stadse manieren af. Ned. II 18.59 uur. Laden maar Vanwege een inspectie moet er grote schoonmaak gehouden worden. Een per soonsverwisseling maakt de zaken ver volgens komisch en gecompliceerd. Ned. II 19.25 uur. Bellamy Meta de Vries legt weer een reeks platen op de draaitafel, waarbij bekende Neder landers er een oordeel over zullen geven. Ned. 119.25 uur. Jos Brink Op een dezer dagen verschenen solo-el pee heeft Jos Brink een aantal leven sliedjes ten beste gegeven, aan de hand waarvan de AVRO een speciaal pro gramma heeft gemaakt. Jos doet dit on der de titel „Leven kan je leren". We krijgen hem te zien als cabaretier, kwis- master en stukjesschrijver. En te horen „Leven kan je leren" zingt Jos Brink. Lieder ohne Worte Het Nederlands Dans Theater danst op choreografieën van Hans van Manen een aantal Lieder ohne Worte van Mendels sohn. Ned. 122.35 uur De angst voor socialistische woelingen gaat niet voorbij aan de Bellamy-famÜie. De politicus Richard Bellamy vreest voor zijn veiligheid. James wordt chauffeur als tijdelijk baantje. De stakers dringen op. Ned. II 20.27 uur. Showroom De Showroommannen Jan Fillekers en Henk v.d. Horst zijn terug uit België en filmen nu op een Nederlandse lokatie. Nochtans hebben ze een buitenlands on derwerp op het oog, nl. de pyramides. Daar is iets bijzonders mee aan de hand. Ned. II 21.17 uur. Mensenkinderen In deze aflevering van de schoolse serie „Mensenkinderen" geen kinderen aan het woord, maar wel CNV-voorzitter Harm v.d. Meulen, die samen met zijn vrouw zijn gedachten kwijt wil over een christe lijke opvoeding van de kinderen. Ned.,II 23.00 uur. Het zou beslist een eufemisme zijn te zeggen dat de crimino loog prof.dr.W.Buikhuizen, hoogleraar in Leiden, een om streden figuur is. Lange tijd hebben kranten en weekbla den werkelijk bol gestaan van zijn bio-sociale onderzoeken en van zijn voornemens tot hersenonderzoeken bij gedeti neerden. Hij werd daarop ook van alle kanten aangevallen en bijvoorbeeld beschuldigd van fascistoide ideeën. Giste ren werd hij bij de VPRO in de rubriek „Bomen" geinter- viewd door Cherry Duyns en Roelof Kiers. Ook zij bleken niet in de meest vriendelijke stemming. Wat natuurlijk ook niet hoeft en zij bleven onge twijfeld binnen de perken van het welvoegelijke. Bovendien bleek de professor niet te snel uit het veld te slaan en bij bewaarde een gelaten ge lijkmoedigheid. Overigens ging het om een uiteraard vrij gecompliceerde zaak, niet alleen medische gezien, maar ook vanwege de reacties die zij zo royaal heeft opgeroe pen. Duyns en Kiers slaagden er zeker wel in haar althans iets duidelijker te doen zijn. En zaterdagavond zagen wij bij de TROS dus een film van het „Beemster collectief". Dat is in feite Dimitri Fren- kel Frank. „Grijze haren" werd door hem geschreven, geregisseerd. Het stuk speelde zich hoofdzakelijk af in zijn Beemsterse boerderij, zijn broer Gregor Frenkel Frank deed mee en de vrouwelijke hoofdrol werd vervuld door Anita Engelbarts. Naar haar heb ik vooral met stijgende verbazing zitten kij ken. Ik ken de jongedame niet, maar ik kreeg de stellige indruk dat zij voortdurend gewoon zichzelf zat, lag, of liep te zijn. En zoiets loopt to neelkunstig gezien altijd ^p een catastrofe uit - er moet toch iets van een uitgekiende aanstellerij aan te pas komen - maar niet in het geval van Anita. Die bleef overkomen (ik mag die modeterm ook wel eens gebruiken) als een volleerd actrice. In ieder ge val stal zij in hoge mate de show. Een merkwaardige toe stand. Trouwens Gregor Fren kel Frank, eveneens een ge heide amateur, heeft ook iets van die rare tic meegekregen, maar hij was niet zo veelvul dig waarneembaar. Het spel zelf was natuurlijk een nie- mandalletje. Maar ik moet er onmiddellijk bij zeggen, dat ik slechts weinig mensen ken, die met zulk een geraffineer de handigheid een niemandal- letje weten te schrijven als Dimitri Frenkel Frank. Wibo van de Linde opende TROS-Aktua met een mede deling dat hij bij de „vloed van informatie" niets meer wilde toevoegen aan de affai- re-Aantjes, maar bij releveer de en passant wel even „ge ruchten over een politiek complot" (Hoe bedoeld u pre cies?) en ook hoopt hij op „een zinvol en diepgaand de bat" en de Kamer zal dus ex tra haar best doen. Ook voor de rest ging het weer alle maal op z'n boerefluitjes: een vraaggesprekje met de op standige, in Parijs wonende Pers Khomeine, dat niets voorstelde, een itempje over het jubilerende „Theater van de Lach" en een praatje met de heer Van Vollenhoven over het „Nationaal Fonds Gehandicapten". De meeste tijd echter werd ingeruimd door Aage M. die zich ergens verstopt heeft en die door Ad Horvers vrij uitvoerig in de gelegenheid werd gesteld om weer eens de „ontwapenende, jofele bink" uit te hangen. HERMAN HOFHUIZEN NEDERLAND 1 18.30 18.45 18.55 18.59 19.25 20.40 21.55 22.35 23.10 NOS Sesamstraat Kortweg (kunst) Journaal AVRO MASH, TV-serie Platenpanel Moet Je mijn leven heb ben?, documentaire NOS Journaal AVRO Jos Brink solo Lieder ohne Worte, ballet NOS Journaal Butzler, TV-seri naai. 19.30 HHpi 20.15 Gesundheitsmai xls 21.00 Journaal 21.20 Zeit zum film, deel 2 22.40 Nachtgesprëch das Theater?) 23.10 Journaal twnq I DUITSLAND 3 18.00 Sesam strasso. sus Duits, les S NEDERLAND 2 Teleac 21.00 18.25 Biologie 21.15 18.40 Aardrijkskunde NOS 21.45 18.55 Joumaai NCRV 18.59 Hekfl, jeugdserie, afl. 7 19.25 s 4 man. 19.45 Regi - 20.00 Journaal om 20.15 Menschen und fcne 2 (Die Erobejji blauen Planeterij 0' la§ eeln, afl. 3 (Der 21.17 22.20 23.00 NOS i Journaal NCRV De familie Bellamy, TV-se- rle Showroom Hier en Nu Mensenkinderen, TV-se- rie, afl. 10 (slot) NOS Journaal DUITSLAND 1 Zwise hen 18 und 20 (Brit- ta). 18.30 Splel urn halb 7 (Kabillowitsch: Lavendel und Felgen). 18.40 Wette wilde Welt der Tl ere (Haie). 19.15 Hier und Heu- te. 19.45 Spiel um 4tel vor 8 (Kablllowttsch: Kelne Feier ohne Meier). Journaal Liebe zu Lydla, TV-serie, afl. 1 Blld8paziergang (Die Jungfraubahn) 48 Stunden, reportage New York, New York Tagesthemen Der Spiegel (Serfcalo), Russische speelfilm (1974) van Andre) Tarkowski, te rugblik op zijn jeugd In de periode van Stalin. Journaal jjaa: DUITSLAND 2 18.20 Gesucht wlrd... Georg speelfilm (1954pg berto Rosselllnl t Bergman en Ma il mann. ;w( 23.15 Journaal h BELGIË r/' NEDERLANDS fu, 18.00 Bofke de Beer.20 vogelvrijen, afl. Open 19.10 IrjJ 19.40 Morgen. 1(J? naai. 20.15 Micro-macro, gramma 20.50 Hoe groen was^l TV-serie, afl. 6 (4at 21.40 Wikken en weg*nt< mentenrubriek iats 22.20 Journaal, Wetstn e« 22.40 Open school ]n e BELGIË FRANS len. 18.00 Muppet Show F11 Hope). 18.30 ZlgP programma. 18.4J*e sée socialists. 19^ 19.30 Journaal. ers 20.00 Queen's Bench Of c no VII, TV-serie. j^eri 21.15 Journaal ve; 21.30 Elementaire, mjw< Einstein, wetensQat magazine tlac lers bbe BELGIË FRANS nd au\ 18.45 On we go, cursiP™ les 4. 19.15 Sprele Journaal. 19.55 Club F, voor vroui 21.30 Washington, beL. ud Door*, NEDERLAND 1 DUITSLAND 1 10.00 Joumaai. 10.25 MaghrebL nische Geschichten, afl. 1. 11.15 Talentschuppen (met Caterina Valente). 12.15 Parabel. 12.25 Um- schau. 13 Journaal. 16.10 Joumaai. 16.15 Stems Stunde (Raubkatzen). 17 Die Au8reisser, jeugdfilm, deel 1. 17.35 Die flelsch- fressende Julia, tekenfilm. 17.50 Journaal. DUITSLAND 2 16.30 Mosalk, voor ouderen. 17 Journaal-. 17.10 In den Nic- kelminen Neu-Kaledo- niens. 17.40 Die Dreh- scheibe. DUITSLAND 3 8.05 Schooltelevisie. 9.30 Se- sie. ENGELAND BBC 1: 10.38 Schooltelevisie. Joumaai. 14 Pet/9 14.45 How do yow You and me. 15.14 1 televisie. 16.20 J Cwn, Welsh serl Play School, voor! 17.20 Deputy Da monds in the 17.25 Jackanory Screen Test, I scholieren. BELGIE FRANS iS va 14.00 Modern Times,!?® kaanse speelflli^1 van en met Charf^e plln. 17.30 1, 2, 3 Jeugd. a' ikanory-, ït, filmt)^ HILVERSUM I P.P.: 18.19 UitZ. van de P.S.P. 18.30 Nws. E.O. 18.41 Metterdaad. 18.48 (S) Daar waar de molens staan, muzikale rondreis. 19.0 (S) Ronduit. 19.40 (S) De bijbel open. 20.00 (S) Ga er eens voor zitten, reg. progr. 20.45 (S) Het huwelijk - Gods plan en onze praktijk, docum. serie. NOS: 21.05 (S) Hobby- scoop. 21.30 Voor blinden en slecht zienden. 21.40 Hobbyscoop-extra. 22.25 Bond zonder Naam. 22.30 Nws. 22.40 Oud en wijs genoeg.Voorlichting- sprogr. VOO: 22.25 (S) Informatieshow met actual, en muz. 23.55-24.00 Nws. HILVERSUM II i* vrije tijd. 19.45 Psalm van 20.00 Nws. 20.05 (S) Klassiebeg Studio 2: Klass. muz. voor,,..* piano. 21.35 (S) Literama Spelen tegen de oorlog (6), l"a serie. NOS: 23.00 (S) Met «ng morgen. 23.55-24.00 Nws. ver HILVERSUM III NOS: 18.03 De vacaturebank^ Avondspits. AVRO: 19.02 (S ci< ciaal. (Hello, hello, welconin i pubershow). 20.02 Radiojourifen (S) Folk-Live. 20.30 (S) Coik tern. 21.02 (S) Vierkleur. 22T joumaai. 22.05 (S) Tien ur 23.02 (S) Blues, ballads Pte radiojournaal. 0.05 (S) Platenrei 1.02 (S) True Light. 5.02-7.00 (ga; morgen. toe -6se HILVERSUM I AVRO: 7.00 Nws. 7.02 (S) AVRO: Muziek en verkeersinform. (7.30 Nws. 7.41 AVRO's Radiojournaal). 8.30 Nws. 8.36 Gymn. v.d. vrouw. 8.45 De Groenteman. 8.50 Morgenwijding. 9.00 (S) Diverti mento, klass. muz. 9.15 OPEN SCHOOL: Leren hoe doe je dat? (10). 10.00 De zandbakshow, kleuterprogr. 10.10 Arbeidsvitaminen (10.30 Nws. 10.33 AVRO's Radiojournaal). 11.30 (S) Rondom twaalf. 12.26 Meded. voor land- en tuinbouw. 12.30 Nws. 12.41 AVRO's Radiojournaal. 12.55 (S) Piano- muz. 13.10 (S) Europa van morgen. 13.25 Beursplein 5.13.30 (S) 's Middag je AVRO: gevar. progr. (15.30 Nws. 15.33 AVRO's Radiojournaal). 16.00 Hersengymnastiek. 16.30 De Zandbaks how (herh.). 16.40 (S) De AVRO diligen ce. 17.00 Kat in de zak. kinderprogr. OVERHEIDSVOORLICHTING: 17.20 Een progr. van het ministerie van volkshuis vesting en ruimtelijke ordening. 17.30 Nws. 17.32 Radiojournaal. HILVERSUM II KRO: 7.00 Nws. 7.11 Ochtendgymn. 7.20 Het levende Woord. 7.27 Badinerie: Klass. kamermuz. 7.54 Overweging. 8.00 Nws. 8.11 Echo. 8.30 Aubade. 9.30 Scheepspraat. 9.35 Waterstanden. 9.40 De letter M. 11.00 Nws. 11.03 Ik sta hier niet voor de banken te prt^ Ouder worden we allemaal. 1net OVERHEIDSVOORLICHTING:res Uitz. voor de landbouw. KL Nws. 13.11 Echo magaz. 13./ nen zijn van huis uit jood. 141 vingers, schoolradio. 15.00 P drama van de maand: Pro Do Geen verboden toegang, info 16.00 Nws. 16.03 Spreekuur. Het zal mijn tijd wel duren.1 Eurolight. 17.40 Knollen voorl 17.55 Meded. HILVERSUM III VARA: (Van 7.00-18.00 (S) A Dingen van de Dag). 7.02 (S. meurders. 8.30 (S) Lichte nDa< (S) VARA's Zoekplaatje 13.30 va beeld. 15.30 (S) Popkrant. Oni Beton. -edi Mie loo HILVERSUM IV TROS: 7.00 Nws. 7.02 (S) M V Kamer- en orkestmuz. 9.00 ton (S) Muzin. 9.30 (S) Van heind^ 10.00 (S) Opus tien tot twaT muz. 12.00 (S) Intermezzo: Ktf1* 13.00 (S) De meest verkochte» "k 13.30 (S) Koren-Korpsen, IPaa 14.02 (S) Coulissen op 4. c< Guitariteiten. 15.00-17.00 (S)U> rium: Klass. kamer- en orkestn

Historische Kranten, Erfgoed Leiden en Omstreken

Leidse Courant | 1978 | | pagina 2