V Heidi op zoek naar haargrootvader BEELD SPRAAK TERUGBLIK EN DAN IS SONJA ER WEER MET HAAR GOEDE NIEUWS TELEVISIE VANAVOND TELEVISIE DINSDAG hou 1 +iet l scherm in het oog RADIO VANAVOND RADIO DINSDAG RADIO/TELEVISIE LEIDSE COURANT/ L MAANDAG 9 OKTOBER 1978 pagina^ a- Sonja Barend: „Jij zegt nou, dat je mij in het begin van de Goed Nieuws Show zwe verig vond en dat ik me soms liet over troeven door mensen die ik in mijn pro gramma had. Dat vond ik eerlijk gezegd zelf ook. Ik heb er een verklaring voor. Mijn show werd toen eens in de maand uitgezonden. Dat ligt te ver uit elkaar. Dan leefde je telkens dertig dagen lang naar dat programma toe. Je telde de dagen af warop je het tenslotte helemaal moest gaan maken. Dat heeft iets engs, omdat de verwachtigen te gespannen zijn. Je moet leren de presentatie van zo'n show te zien als een gewoon stuk werk, waar je op de fiets naar toe gaat net als zoveel mensen elke dag. En dat gevoel kreeg ik pas, toen later de show eens in de week werd uitge zonden. Ik begon me er in thuis te voelen. Eigenlijk zou je elke dag zo'n show moe ten maken, zoals trouwens Aad v.d.Heuvel kortgeleden ook nog zei. In Amerika be staat dit soort praatshows al elke dag. Daar is het voor de presentator een dag taak geworden". „Dit seizoen zenden we niet wekelijks uit, maar eenmaal in de veertien dagen. Dat heeft te maken met de verdeling van de zendtijd en met de VARA op de vrijdag en zaterdag. In het begin zitten we 's avonds telkens op dezelfde tijd, later wis selt dat af. Dan hebben we een vroege show en een late. Daar kunnen we in de onderwerpkeus rekening mee houden om dat de kinderen dan nog meekijken. Zitten we een keer met een „zwaar" onderwerp, dan bewaren we dat voor de late show. Lichtere onderwerpen kunnen we brengen in de vroege shows, die al om negen uur beginnen. Je probeert daarbij uiteindelijk ook om een zo groot mogelijk publiek te bereiken. Dat moet in het vorige seizoen vrij aardig gelukt zijn, anders zoude VARA met dit programma-onderdeel niet doorgegaan zijn. Dat de Goed Nieuws Show het verleden jaar goed gedaan heeft, heeft er natuurlijk ook iets mee te maken, dat die eens in de week op de buis kwam. De mensen beginnen er aan te wennen. Het krijgt iets vertrouwds, zelfs als je de aanvankelijke formule niet helemaal kunt aanhouden. We hebben het "Goed Nieuws Show"genoemd, omdat we er iets van wil den maken waarin de kijkers de luchtige kanten van het leven zouden herkennen na allerlei ellende die op de wereld heerst en die de televisie ook laat zien. We dachten toen: deze rubriek moet bol staan van het goede nieuws. Dat werd een onhaalbare kaart. Daar zijn er een beetje op terug ge komen. Niet iedereen ervaart hetzelfde als goed nieuws. Daar moet je als presentatri ce echt geluk mee hebben. Ik herinner me bijvoorbeeld het verhaal van iemand uit het publiek die ik aansprak. Die vertelde, het was een vrouw, dat er op haar balkon een vogel een nest had gebouwd in een plantenbak. Dat is een hele mooie ervaring als je datg van dichtbij meemaakt, maar er zijn kijkers bij wie zo'n verhaal minder aanspreekt. Als je dat niet goed in de ga ten houdt,, krijg je mensen in de uitzen ding met goed nieuws, wat voor een ander helemaal geen goed nieuws hoeft te zijn. Ik blijf wel tussen het publiek doorlopen, me bewegen van tafel tot tafel, want voor zo'n uitzending koop ik vaak een rok of nieuw schoeisel en ik vind het wel leuk als de kijker ook daarvan iets te zien krijgt". Vanaf vrijdag 13 oktobér is Sonja's „Goed Nioeuws Show" er weer. Deze show komt niet meer uit Frascati, maar uit het ge bouw De Meervaart in Amsterdam-Osdor- p.Het decor zal een ander aanzien krijgen, maar Sonja blijft temidden van de mensen toeven met misschien iets meer tijd voor sommige onderwerpen, zoals in de eerste aflevering Miep Diekman, die komt babbe len over de kinderboekenweek. Met de ar tiesten gaat de VARA meer dan in het verleden op de versiertoer. Werden deze welluidende gasten totnutoe meestalge- vraagd om één nummertje, nu zullen zij minstens twee of drie liedjes uit hun re pertoire zingen, te beginnen met Gilbert Bécaud en verder Armanda Lear, die met door Ton Oliemuller '7* Sonja Barend: "Een show presenteren is werk waar je gewoon op de fiets naar toe moet kunnen gaan". haar "Follow me" haar toehoorders aan een nieuwe identiteit helpt. Wim Hogen- kamp komt in de eerste uitzending trou wens ook een kijkje nemen. Hij verwierf onlangs de Louis Davidsprijs voor zijn el pee „Heel Gewoon" en voor zij liedje „Mallemolen", waarmee Hedy Lester het nationale songfestival won. Henk Westrus zorgt voor de afwisselende muziekjes. Hij heeft daarvoor een combo achter zich, dat hij naar believen kan uitbreiden of inkrim pen. Dat bekijkt regisseur Egbert van Hees. Sonja: „In de komende serie shows zal er ook steeds een plaatsje zijn voor de tele foonmaniak Greet Dolman, die aan het slot van de uitzending aan de lijn pleegt te hangen voor het leveren van commentaar. Ik hou van dat mens, maar we hebben een onderzoek laten instellen naar „haar" po pulariteit. Het blijkt dat zij evenzeer ver guisd als veracht wordt, men is vóór of te gen haar. In mijn show blijft ook plaats voor de bekende Nederlanders, maar ik ga nu zoeken naar mensen die men niet di rect van gezicht kent, zoals bijvoorbeeld radio-interviewer Tony van Verre of de in specteur van de belastingen. Het „twistges prek" tussen twee of meer voor- of tegen standers in een bepaalde kwestie blijft. Mijn uitzendingen zullen ten dele samen vallen met de show van Mies Bouwman op de Belgische zender. Dat kan mij kijkers kosten, maar wij blijven goede vriendin nen. Mies komt in mijn show, maar niet de eerste de beste keer. Mies is in de loop der jaren ook wat wijzer geworden. Wij duchten eikaars concurrentie niet. Je vraagt het nou, maar ik streef in mijn pre sentatie niet een imago, een bepaald beeld van mezelf na. Ik kan niet verplicht de vriendelijke vrouw zijn of de geinteresseer- de vrouw. Ik ben gewoon mezelf. Speelde ik een rol, dan zou ik misschien al in een psychiatrische inrichting zitten. Waar ik wel veel aan heb is Gied Jaspers, die als adviseur voor deze show optreedt. Hij heeft niet rechtstreeks invloed op dit pro gramma. Maar hij bekijkt elke show en benadert die vanuit een andere invalshoek. Ik heb met enige regelmaat lange gesprek ken met hem, waarbij ik niet alles accep teer wat hij zegt. Als hij een uurtje tegen me aan praat, heb ik dingen gehoord waar ik wat aan heb, zelfs al is het voor 90 pro cent niet direct bruikbaar. Niet alleen uit zijn koker stamt het idee om het minder te gaan zoeken in bekende Nederlanders en wat meer in de gemiddelde Nederlan der. Dat vergt intensief voorbereidend werk. Vanwege de kosten werken wij met een vrij klein produktieteam onder leiding van Ellen Blazer. De gemiddelde Nederlan der, die wat te vertellen heeft, moet je thuis opzoeken. Daar moet je vooraf een gesprekje mee gehad hebben om te weten waar de interesse van zulk een man of vrouw liggen. Deze gesprekjes mogen niet uitputtend zijn, want anders krijg je in de uitzendingen van de ondervraagden opmer kingen als: „Zoals ik u bij mij thuis al vertelde". Dan verliest de uitzending spon taniteit. Dan komt het op de kijker over als doorgestoken kaart. In de thuisgesprek- ken hou ik me dan ook zoveel mogelijk op de achtergrond. Ik zal meer luisteren dan dat ik vragen stel. Maar dan npg is niet iedereen in staat om onder woorden te brengen wat hij precies heeft meegemaakt of wat hij daarvan vind. Toch moet je zien te voorkomen, dat je die mensen voor het hoofd stoot. Voor mij als presentatrice is er echter het voordeel, dat de mensen mij kennen. Dan is vóór de uitzending het ijs alvast een beetje gebroken. Zo'n show wordt pas goed als alle deelnemers zich erin thuis voelen. Ik heb zelf ook mijn zwakke punten. Die ga ik niet allemaal vertellen, maar eentje wil ik er wel onthul len. Soms begin ik te enthousiast en wat ik dan ook probeer, ik krijg het er niet meer uit. Dan loop ik teveel en praat ik te druk, ofschoon het best allemaal wat min der kan. Ik krijg dat overdrevene tijdens de show er dan niet meer uit. Van jezelf weet je wel een beetje hoe je bent, maar dat ga je anderen niet vertellen. Ik ver-, baas me wel altijd weer erover hoe jour nalisten tegen mij aankijken. In elk inter view kom ik weer een andere Sonj ka tegen, maar nooit de Sonja die ik zelf zo goed ken. Het voordeel daarvan is, dat de krant voor mij voortdurend boeiend blijft". NEDERLAND 1 NOS 18.30 Sesamstraat 18.45 Kortweg 18.55 Journaal TROS 18.59 Bassie en Adriaan 19.20 Matchpoint 20.10 Slmonskoop 20.30 Derrick, TV-serie NOS 21.37 Journaal TROS 21.55 Een maand een dag, vier luik NEDERLAND 2 NOS 18.55 Journaal NCRV 18.59 Heidi, jeugdserie, afl. 2 19.25 Laden maar, TV-serie, afl. 2 NOS 20.00 Journaal NCRV 20.27 De familie Bellamy, TV-se- 21.20 Lucy Show 21.45 Hier en Nu 22.25 Mensenkinderen, afl. 6 NOS 22.45 Journaal DUITSLAND 1 WDR: 18.00 lm Wilden Westen (Ein schlauer Fuchs). 18.30 Spiel um halb 7 (Kabillo- witsch - Zuckerguss im Zickzack). 18.40 Die Tode- slawine (Flüsse, Kloaken der modernen Gesell- schaft). 19.15 Hier und Heu- te. 19.45 Spiel um 4tel vor 8 (Kabillowitsch - Sybille kommt spater). 20.00 Journaal 20.15 Die Kur, TV-serie, afl. 8, slot (Bernard und Effi) 21.15 Von Mexiko ins gelobte Land (Zwischen Tijuana und Los Angeles). 22.00 Medienklinik, cabaret 22.30 Tagesthemen 23.00 Pardon wird hier geprii- gelt?, Poolse speelfilm (1976) van Marek Piwowski over misdaad en provoca tie. 0.25 Journaal DUITSLAND 2 18.20 Gesucht wird..., TV-serie (Karsten Kehl). 19.00 Jour naal. 19.30 Spass mit Musik, quiz. 20.15 Gesundheitsmagazin Pra xis 21.00 Journaal 21.20 Notslgnale, TV-serie (Einde Frau mit Verantwortung) 22.50 Journaal DUITSLAND 3 WDR: 18.00 Sesamstrasse. 18.30 Cur sus Duits, les 4. 19.00 Hin- ter den Schlagzeilen (So- zialpolitik - Blind, ein Leben in Abhangigkeit). 19.45 Journaal 20.00 Journaal 20.15 Natur und Technik (Wo der Dorsch ans Fenster komml; Unterwassenlabor Helgo- land). 21.00 Momente 21.15 l'Amore, twee Italiaanse speelfilms (Una voce umana met Anna Magnanl, en II miracolo met Anna Magnani en Federico Fel- lini) van Roberto Rossellinl (1947 en 1948). 22.30 Journaal ENGELAND BBC 1 18.20 Nationwide, regionieuws. 18.50 Dad's Army, TV-serle (Number engaged). 19.20 Tycoon, TV-serie, afl. (Sins of the Father). 20.10 Panorama. 21.00 Journaal 21.25 Till Death us do part, Eh' gelse speelfilm (1969) Norman Cohen naar een scenario van Johnny Speight (Londen 1939). 23.00 Tonight 23.40 Roads to Conflict, afl. (Return to Zion) BBC 2: 19.00 Journaal, 19.05 Wereldtitel schaken. 19.30 Journaal. 19.40 Connie (A rebel re members), vrouwenkies recht. 20.10 Des O'Connor Tonight, show 21.00 Travellers, TV-spel van Stan Barstow 21.30 Discoveries (The Grime' Graves Experiment) 22.20 Word for Word 22.50 The Price of Freedom 23.05 Journaal 23.15 The old grey Whistle Test (Jethro Tull) BELGIE NEDERLANDS 1 en 2 18.00 Tom Jerry, tekenfilm. 18.15 De adelaar van het negende legioen, jeugdse rie. 18.40 Open school. 19.10 Doe mee! 19.40 Mor gen. 19.45 Journaal. 20.15 Kijkspel, quiz, afl. 3 20.50 How green was my Valley, TV-serie, afl. 1 21.40 Actie Kringloop 22.05 Journaal, Wetstraat BELGIE FRANS 1 18.00 Muppet Show (met Don Knotis). 18.30 Zigzag, spel- programma. 18.45 Les Chrétiéns dans la vie so ciale. 19.15 Sport. 19.30 Journaal. 19.55 Operatie 48.81.00. 20.05 Les grands conjurations, afl. 3 (De aanslag in de Rue Saint-Nicaise 21.35 Journaal 21.55 I'Autre Journal, literair ma- BELGIE FRANS 2 18.45 Vakbondsuitzending. 19.15 Sport. 19.30 Journaal. 19.55 Operatie 48.81.00. 20.00 Itinéraires (veearts) 21.00 Actualités de Flandres 21.45 Washington behind closet Doors, TV-serie, afl. 2 In de tweede aflevering van de lange (Duitse) NCRV-serie „Heidi" gaat Heidi met haar verzorgster Dete de bergen in om haar grootvader te zoe ken. Dete heeft altijd voor Heidi gezorgd, nadat haar ou ders waren overleden. Nu Heidi groot is vindt zij, dat haar grootvader verder maar voor haar moet zorgen. Die leeft echter teruggetrokken hoog in de bergen. Op weg daarheen ontmoeten zij de geitenjongen Peter. Ned. II 18.59 uur. Bassie en Adriaan De sleutel om een autowiel te verwisselen blijkt bij Bassie en Adriaan te passen op een kluis met verborgen buit. Ned. 118.59 uur. Matchpoint Ivo Niehe leidt opnieuw de sportieve krachtmeting „Matchpoint" onder toezicht van Henk Molenberg, Truus van Hanegem, Pierre Huys- kens en Peter Knegjens. Ar tiesten ontbreken niet. Ned. 119.20 uur. Simonskoop Heidi (Katia Polletin) met links Geiten-Peter (Stefan Arpagus) en in het midden grootvader (René Deltgen). „Convooi van de angst" heet de film waar Simon van Col- lem het vanavond over gaat hebben met o.m. een inter view met regisseur William Freedkin. Ned. 120.10 uur. Derrick Derrick's oog valt op een ille gaal speelhol, dat opgerold moet worden. Ned. 120.30 uur. Een maand Ed van Kan kwam op een wereldreis in contact met en kele merkwaardige sporten. Daarvan vanavond een ver slag. Ned. 121.55 uur. Laden maar Het publiek wordt gevraagd het werk van de reiniging sdienst te controleren. Dit leidt tot nogal wat complica-, ties. Ned. II 19.25 uur. Lucy-show Lucy wil in de showbiz, ma haar ogen doen wat moeilijk. Ned. II 21.20 uur. Familie Bellamy Mensenkinderen Flirt Georgina Worsley wordt aanbeden door Robin Eliot. Deze laatste wordt echter ge waarschuwd voor haar luch thartige levenshouding. Ned. II 20.27 uur. In de onderwij sserie „Mensen kinderen" een bezoek aan de Rotterdamse Asch van Wijk- school, waar vele nationalitei ten kinderen komen. Ned. II 22.25 uur. Zaterdagavond was er dan toch sprake van een gloed nieuw idee op de televisie. Dat hadden wij te danken aan de NCRV, die „Wereld van het nieuws" op het scherm bracht. De bedoeling is „een discussieprogramma over de invloed van de me dia". Waarmee men zich bij dc omroep geen geringe opga ve heeft gesteld. Deze eerste aflevering betrof de ven sportjournalistiek. Henk Mochel en Hans Sleeu- wenhoek hadden zich van de kwestie zeker niet met een Jantje van Leiden afgemaakt. Maar dat neemt niet weg dat zij de zaak, naar mijn inzicht, toch wat meer gedifferen tieerd hadden kunnen bekij ken. Zoiets moet men, dunkt mij, van geval tot geval (en zelfs voor mijn part van krant tot krant) bekijken. Maar ik kan best begrijpen, dat dan allerlei bezwaren op doemen, waaraan een mens zich niet voor zijn plezier overgeeft. Sleeuwenhoek sprak tenslotte de verwach ting uit dat wij misschien enig inzicht hadden gekregen in „macht en machteloosheid" in de sportjournalistiek. Nou ja, een beetje wel natuurlijk, maar de machteloosheid bleek ook de televisie journalistiek niet helemaal vreemd. Niette min, ik zie met enige ver wachting uit naar de volgen de aflevering als een andere tak van mediamieke bedrij vigheid aan de orde komt. Ook waren er twee nieuwe te levisiespelletjes. Van „Kwistig met muziek" (ook NCRV) gaan er wel 20 in een dozijn, maar de TROS was er toch in geslaagd met een novum op een uitermate platgetreden gebied te komen. „Teleraad- sel" richt zich uitsluitend op de huiskamer en de winnaar (degene die het eerst de op lossing doorbelt) wordt van huis gehaald om later op de avond in de studio gefeteerd te worden en nogmaals aan een kwis te worden blootges teld. De eerste opgaven leken mij nogal moeilijk, althans gecompliceerd, want een mens werd zelfs verondersteld op zijn hoofd te gaan staan. Maar er'steekt zeker iets aar digs in dit instant-kwisspelle- tje. Ik ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt. Danny Kaye legde bij de NCRV in de „Metropolitan" aan kinderen uit hoe een op era in elkaar steekt. Er werd niet bij gezegd dat het een herhaling was. Een zeer te rechte herhaling overigens, want het is werkelijk een schat van een programma. Bij de VPRO, wederom zwaar bewaakt door het Simplisties Verbond, hadden Cherry Duyns en Roelof Kiers giste ren in huize „De Streek" een gesprek met drs. J. Schmitz, die de vrij langademige func tie van „hoofd sociale reke ningen van het Centraal Bu reau voor de Statistiek" heeft. Maar daar ging het nu even niet om. De heer Schmitz zat er meer als „opper" die straks eventueel de leiding zal hebben bij een voor 1981 ge plande volkstelling. Het ging vooral om het nut en de prin cipiële onder- en achtergron den van zo'n onderneming. Opwindend was het allemaal niet. Maar een opgewonden statisticus zou, denk ik, dan ook alleen maar rampen ver oorzaken. HERMAN HOFHUIZEN NEDERLAND 1 DUITSLAND 1 10.00 Journaal, Tagesthemen. 10.25 Reise in die Vergan- genheit (Schlösser in der DDR). 10.55 Michael oder Die Schwierigkeiten mit dem Glück, TV-film. 12.20 Umschau. 12.55 Presse- schau. 13.00 Journaal. 16.10 Journaal. 16.15 Neuer Glanz für Nepals Götter, kunst in de Himalaya. 17.00 Universum (Das Geheimnis der Mondkrater). 17.20 Das Haus der Krokodille, TV-se rie, slot (Eind unerwartenes Gestandnis). 17.50 Jour naal. DUITSLAND 2 16.30 Mosaik, voor de oudere ge neratie. 17.00 Journaal.' 17.10 Technik für Kinder. 17.40 Die Drehscheibe. BELGIE NEDERLAND 1 en 2 14.00 Schooltelevisie. 17.00 Schooltelevisie. HILVERSUM 1 P.P.: 18.19 Uitz. BP. 18.30 Nws. EO: 18.41 (S) EO-.-Metterdaad. 18.45 (S) Bouwen aan het koninkrijk. Inform, progr. 19.00 (S) Ronduit. 19.40 (S)"De bijbel open. 20.00 (S) Ga er eens voor zitten, gevar. inform, progr. 20.45 (S) Wij hebben een woord voor de wereld; gewijde muz. en meditatie. NOS: 21.05 (S) Hobbyscoop. 21.30 Voor blinden en slechtzienden. OS-TROS: 21.40 Werken aan het -thema: De dokter de „baas"? 22.25 BOND ZONDER NAAM. 22.30 Nws. 22.40 Oud en wijs genoeg Voorl. progr. VOO: 22.55 (S) Informa tieshow met aktual. en muz. 23.55 Nws. Hilversum 2 NCRV: 18.00 Nws. 18.11 Hier en nu. 18.50 NCRV-Leerhuis. 19.00 Muziek in vrije tijd. 19.45 Psalm van de week., 20.00 Nws. 20.05 Klassieke muziek. 21.35 Literama. 22.19 Poërama. 22.34 Spelen tegen de oorlog (3), hoorspelse-i rie. NOS: 23.00 Met het oog op morgen,: 23.55 Nws. Hilversum 3 NOS: 18.03 De vakaturebank. 18.10 (S)' Avondspits. AVRO: 19.02 (S) 13 Spe ciaal. 20.02 (S) Radiojoum. 20.05 (S)i Folkmusic live. 20.30 (S) Country and Western. 21.02 (S) Vierkleur. 22.05 (S), Tien uur jazz show. 23.02 (S) Blues, Ballads and Beat. 0.02 Radiojoum. 0.05 (S) Platen scala. 1.02 (S) KRO-op-drie. HILVERSUM 1 AVRO: 7.00 Nws. 7.02 (S) Muz. en verkeersinform 7.30 Nws. 7.41 Radio journaal. 7.55 Muz. en verkeersinform., vervolg. 8.30 Nws. 8.36 Gymn. voor de huisvrouw. 8.45 De groenteman. 8.50 Morgenwijding. 9.00 (S) Divertimento: klass. muz. OSNOé 9.15 Leren hoe doe je dat? 10.00 De zandbankshow, kleu- terprogr. 10.10 Arbeidsvitaminen. (10.30 Nws. 10.33 Radiojournaal.) 11.30 (S) Rondom twaalf. 12.26 Meded. voor land- en tuinbouw. 12.30 Nws. 12.14 Radiojournaal. 12.55 (S) Concertorgel- muziek. 13.10 Europa van morgen, inform, progr. 13.25 Beursplein 5.13.30 (S) 'n Middagje AVRO, inform, en service. (15.30 Nws. 15.33 Radiojour naal) 16.00 Hersengymnastiek. 16.30 De zandbakshow. kleuterprogr. (herh.) 16.40 (S) AVRO-diligence; progr. voor bejaarden. 17.00 Kat in de zak, kinder- progr. OVERHEIDSVOORLICHTING: 17.20 De Nederlandse Antillen. 17.30 Nws. 17.32 Radiojournaal. Hilversum 2 KRO: 7.00 Nws. 7.11 Ochtendgymn. 7.20 Het levende Woord. 7.27 Badinerie: klass. muz. 7.54 Overweging. 8.00 Nws. 8.11 Echo. 8.30 Aubade, klass. orkest- muz. 9.30 Scheepspraat. 9.35 Water standen. 9.40 De letter M, inform, progr. voor de vrouw. 11.00 Nws. 11.03 Ik sta hier niet voor de banken te praten, OVERHEIDSVOORLICHTING: Uitz. voor de landbouw. 13.00 Nws. 13.11 Echo. 13.40 Christen zijn uit Jood, klankbeeldserie. 14.00 Lange vingers, schoolradio. 15.00 Het melo drama van de maand, hoorspelsens. 15.25 Geen verboden toegang, juridi sche inform. 16.00 Nws. 16.03 Spree kuur. NOS: 17.00 Het zal mijn tijd wel duren, inform, progr. 17.20 (S) Eurlight 17.40 Knollen voor citroenen, inform, progr. 17.55 Meded. Hilversum 3 leder heel uur nieuws. VARA: 7.0018.00 Aktual. via Dingen van de dag. 7.02 (S) Gesodemeurders. 8.30 (S) Licht progr. 11.30 (S) VARA's Zoekplaatje. 13.30 (S) Spitsbeeld. 15.30(S) Popkrant 16.30 (S) Beton. Hilversum 4 TROS: 7.00 Nws. 7.02 (S) Capriccio. 9.00 Nws. 9.02 (S) Er staat een orgel in Den Haag, orgelmuz. 9.30 (S) Var heinde en verr. 10.00 (S) Opus tien tot twaalf. 12.00 (S) Specialiteiten a l« carte, klass. verzoeken. 13.00 (S) Oe meest verkochte klassieke tien. 13.30 (S) Korenkorpsen. 14.00 Nws. 14.02 Om het boek. 14.30 (S) Guitariteiten 15.00-17.00 (S) Belcantorium.

Historische Kranten, Erfgoed Leiden en Omstreken

Leidse Courant | 1978 | | pagina 2