Hoe bezorg je een meisje een gezellige avond I BEELD ISPRAAK ft- BRAM EN FREEK VERBETEREN DE WERELD MET ZES MILJOEN BELGEN LITERAIRE ERKENNING VOOR HUMOR VAN MICHEL v.d. PLAS TELEVISIE VANAVOI TELEVISIE DINSDAG QM2 RADIO VANAVOND RADIO DINSDAG ■uiO/TELEVISIE LEIDSE COURAN1 MAANDAG 8 MEI 1978 PACINI Bram en Freek van Neerlands (Wan)Hoop maakten intussen ook hun opwachting in het Belgische praat-tv-programma „Bij nader in zien" van Johan Anthierens, bij wie Mies Bouwman in oktober gaat werken en bij wie i zij eerder haar nood mocht komen klagen over het mislukte „Netwerk". Bram en Freek kwamen voorzover mogelijk de Belgen ertoe overhalen om het wk-voetbal in Argentinië te boycotten, althans om begrip te wekken voor deze actie, want de Belgische voetbal lers hebben van zichzelf al zoveel afschuw van het Argentijnse regiem, dat zij destijds besloten van de Hollanders te verliezen om niet naar Argentinië te hoeven. door Ton Oliemuller Met hun actie buiten de landsgrenzen opere ren Bram en Freek onder het motto: „Er zijn dertien miljoen Nederlanders nodig om de wereld te verbeteren. Daar kunnen best nog zes miljoen Belgen bij." Want ook al geven zij toe, dat hun actie niet direct succes oplevert immers er wordt in elk geval gevoetbald als er althans niet teveel schoten vallen of arrestaties plaatshebben zij heb ben wel bereikt, dat nu negentig pet. van de Nederlanders weet, dat er foute dingen aan de hand zijn in dat land. Vroeg Freek: „Zou het Nederlands Elftal het in zijn hoofd gehaald hebben om in de jaren '40-.45 tegen Duitsland te spelen? Zoiets ge beurt nu in Argentinië wel". Gezegd moet worden, dat Johan Anthierens dit Hoop-duo heel wat beter in de hand had dan Mies destijds in „Netwerk". Freek werk te toen met „brutaal" optreden Mies vrijwel uit de scène. Hij maakte er een potsierlijke vertoning van in een uitdossing die niet weinig bijdroeg tot vertier, maar al even weinig tot de ernst van deze Zaak, die zij zelf in de show „Bloed aan de paal" hebben verwerkt, met welke show zij ook in België optreden. Voor de Belgische kijkers gooide Freek het over de dramatische toer, waarvan de teneur was, dat het schot van een voetbal ler in Argentinië dezelfde waarde heeft als een nekschot voor een politieke tegenstan der. In dit verband betrok hij ook het per soonlijk verlies van zijn zoontje, enige jaren geleden, toen het stikte in zijn babytuigje: „Ik heb een kind verwekt, maar het niet lang gekend. Het huilt elke nacht in mijn hoofd." Bram ging vervolgens verder in op de vraag, waarom niet meer Nederlandse artiesten voor deze actie waren ingeschakeld. Het bleef nu immers beperkt tot twee man en daarmee doe je niet veel, temeer waar zij over het algemeen uit de pers moesten verne- Bram en Freek: „Met voetballers is niet meer te praten. Die zijn al misvormd" men van welke artiesten zij wel of geen bijval kregen. Bram: „Iemand moet beginnen. Velen staan achter ons, maar wij zullen niet voorzeggen wat ze moeten doen. Als wij Sonja Barend hadden gevraagd in haar programma „Goed nieuws" te mogen verschijnen, dan zou zij zeker ja hebben gezegd. Op die manier bepalen wij wie er alzo in zo'n tv-programma komt en daar willen wij niet aan meewerken, want dat lijkt ons een corrupte zaak. En zo is het ook met een hoop Nederlandse (week)- bladen gesteld. Met voetballers kun je verder niet praten, want die zijn al misvormd." Overigens zijn Bram en Freek van mening, dat het wk-voetbal in Argentinië met zoveel journalisten er bij het effect heeft van één grote persconferentie, waarbij de pers de mogelijkheid te baat moet nemen om de wereld te informeren over wat er zichtbaar en onzichtbaar fout zit in dat land. Hierbij moet duidelijk blijk worden gegeven van de weerzin van het Argentijnse volk tegen de junta. Aan deze uitzending „Bij nader inzien" werkten vier Argentijnen mee, uit hun land gevluchte muzikanten, die een kwartet vor men. Zij mengden zich los van hun instru menten in het gesprek, waarbij zij te berde brachten, dat het voetballen beter wel door kan gaan, omdat dit land daardoor open komt te liggen voor journalisten, die dan de wereld op de hoogte kunnen brengen van de Argentijnse toestanden. Van deze uitspraak bleken Bram en Freek niet onder de indruk: „Die Argentijnen ken nen de Europese mentaliteit niet. Wij zetten ons hier af tegen de Rode Brigades, tegen ontvoeringen als van Moro, maar wij zijn wel bereid te praten met terroristische regimes als Argentinië. Deze uitzending bood overigens een welkome gelegenheid om Johan Anthierens gade te slaan, die in oktober samen met Mies dit programma gaat doen. Johan toont zich een beetje droog in zijn vragen, wil te nadrukke lijk psychisch-ontledend op de geïnterviewde inwerken. Dit levert ongewild komisch effect op als de ondervraagde met een enkel ja of nee een gecompliceerde, zogenaamd indrin gende vraag terzijde legt, een vraag waarin door zijn wijdlopigheid het antwoord al min of meer ligt opgesloten. Met een meer op de gezellige toer opererende Mies kan dit pro gramma alleen maar winnen. Verbazing mag er evenwel blijven bestaan over Jan Wouters, de bekende sportverslag gever van de BRT, die ook naar Argentinië gaat. Het liet weten liever niet naar dat land te vertrekken. Hij is er een beetje bang voor, maar hij zal wel moeten, omdat het zijn werk is. Hij zegt voor de sport te gaan, niet voor de politiek, louter voor wat zich binnen de lijnen afspeelt. Geraakt nu de bal buiten de lijnen en wordt deze teruggeschopt door een zwaarbewapende soldaat, dan zei hij er op te zullen wijzen, dat daar zoveel soldaten rondlopen dat er geen plaats is voor ballen- jongens. De kijker zal dan onmiddellijk be grijpen, dat hij daar in een politiestaat ver toeft, zonder dat hem aangewreven kan wor den, dat hij slechte dingen over het Argen tijnse regiem heeft verteld. 1 (la' Toen enige jaren geleden aan Guus Vleugel voor zijn cabaretteksten de Van der Hoogt- prijs werd toegekend, schreven wij op deze plaats ongeveer: „Anders dan postuum is een dergelijke eer aan Godfried Bomans voor zijn overwegend humoristische werk niet meer te vergeven, maar Annie M. G. Schmidt en Michel v.d. Plas verkeren nog volop in leven". Dit moet doorgedrongen zijn tot, of de ge dachte heeft natuurlijk al langer geleefd bij de jury, die verleden week de Tollensprijs verleende aan Michel v.d. Plas voor zijn totale oeuvre, zijn boeken over het concilie en het rijke, roomse leven, zijn journalistieke bijdragen, maar niet minder zijn teksten voor het cabaret, van Sonneveld" tot Halse- ma, en voor het satirische radioprogramma (later ook op tv) „Cursief'. Daar zijn onvergetelijke dingen bij als „De NVSH in Vlaanderen", „Tante Annie van de EO", „Partnerruil", „Bejaardenhuis", „In het land waar het leven goed is" en „Dë Stal meester", waarmee Sonneveld zoveel succes gehad heeft. Aan die stalmeester moesten wij dezer dagen weer denken tijdens het Soestdijkse défilé, want die stalmeester is niemand anders dan de opperbordeswachter in koninklijke dienst die tot taak heeft om de aangevoerde geschenken fluks weg te stoppen in de paleiskelders die op barsten staan van de goede gaven. Al jong gaf Michel v.d. Plas zijn eerste dichtbundel uit. In hem werd toen een jong dichter begroet, die nadien als zodanig schit terde door afwezigheid. Zelf gaf hij er deze verklaring voor: „Met gedichten, literatuur bereik je niet meer dan 500 lezers. Wie schrijft wil gehoord worden. Met cabarettek sten krijg je de miljoenen binnen je gehoor. En badinerend schrijven leerde ik op het kleinseminarie, waar je altijd prijs gooide met het persifleren van de klassieken". De cabaretteksten van v.d. Plas, die overi gens nodig gebundeld dienen te worden, laten hem inderdaad kennen als een dichter die cabaretpoëzie is gaan schrijven om dich ter bij het volk te staan. Hij maakte tal van tijdloze liedjes, korte verhaaltjes, geschreven op ritme en rijm, stuk voor stuk juweeltjes, waarin elk woord een eigen functie heeft in de veelzeggendheid van het geheel. Michel v.d. Plas zei zelf eens in de boezem van de Cursiefredactie: „Wat wij hier met z'n allen zitten te doen is het bedrijven van cultuur". Deze literaire cultuur is nu terecht bekroond met een prijs, die eerder terechtkwam bij mensen als Van Deyssel, Bouten^, Kloos, Couperus, Van Schendel, Aafjes en Kool haas. Nu Annie MG nog. Want ook zij heeft in humoristische trant de Nederlandse litera tuur enorm verrijkt. Michel v. d. Plas: gehoord worden". ,Wie schrijft wil Howard Cunningham krijgt in de aflevering „De andere Ri chie Cunningham" van de Amerikaanse tv-serie „Happy Days" een zakenrelatie-met-ge zin op bezoek. Richie moet van zijn vader de dochter mee ne men. Hij ziet daar echter niets- in, omdat hij al met een ander meisje een afspraak heeft. Daarom vraagt hij Potsie het meisje onder de naam Richie Cunningham een gezellige avond te bezorgen. Potsie stemt toe, maar maakt er een Fonzie Voorafgaande aan een nieuwe aflevering van „Happy Days" had Fons van Westerloo in New York een gesprek met Henry Winkler, die in de serie Fonzie speelt. Ned. I, 19.25 uur. Peter Alexander Peter Alexander presenteert een gevarieerd show-program ma waarin hij een aantal gas ten ontvangt zoals Johanna van Koczian, Ann Schelle en Frank Elstner. Ned. I, 20.00 uur. Music Gallery De AVRO wil meer met mu ziek doen. Daarom volgt er na Peter Alexander een ander mu- ziek-programma „Music Gal lery". Pim Jacobs ontvangt een aantal gasten waaronder Tony Bennet, Bill Evans en Jan Ak kerman. Ned. I, 21.55 uur. Muppet Show Kermit de kikker presenteert een nieuwe aflevering van de „Muppet Show", waarin actrice Valerie Harper als speciale gaste optreedt. De illusionist „The illusionist" (Anthony Bla ke) gaat op onderzoek uit naar de eventuele moordenaar van zijn vriend, de journalist Max Pomeroy. Deze helpt Blake bij het oplossen van zijn zaken. Max staat op het punt gege vens te publiceren over ten corrupte gokorganisatie. Er wordt een aanslag op hem ge pleegd, omdat hij wil getuigen voor de rechtbank over deze NEDERLAND 1 NOS 18.50 Fabeltjeskrant 18.55 Journaal AVRO 18.50 Een bezoek aan...de Sa hara, documentaire 19.25 Fons en Fonzie, gesprek met Henry Winkler, acteur 19.35 Hapy Days, TV-serie 20.00 Peter Alexander Show NOS 21.37 Journaal AVRO 21.55 Music Gallery, afl. 4 Symbiose 22.55 Nederlands Palestina Ko- mitee NOS 23.04 Journaal NEDERLAND 2 NOS Informatie voor Spanjaar den Journaal KRO Tom Jerry, tekenfilm Peppi Kokki, jeugdserie Muppet Show afl. 21 (met Valerie Harper) NOS Journaal KRO De Illusionist, TV-serie Voor een briefkaart op de eerste rang Brandpunt KRO/RKK Landelijk pastoraal over leg NOS Journaal DUITSLAND 1. 18 Loge, kinderprogramma. 18.50 Journaal. 19 Ein neuer Start (Fritz Maas). 20.15 Hier und Heute. 20.45 Trick urn 4tel vor 8 (Nick Knatterton). 21.00 Journaal. 21.15 Roots, TV-serie, afl. 11, slot. 22.15 Freiheit verboten, docu mentaire over de noma den in Somalië. 23.00 Sore, gestohlenes aus der Wirklichkeit, satirisch pro gramma. 23.30 Tagesthemen. 24.00 Die eine singt, die andere nicht. ,,L' Une chante, l'autre pas", Franse speelfilm (1976) van Ag- nès Varda over levenser varingen van twee vrien dinnen. 2.00 Journaal. DUITSLAND 2. 18 Journaal. 18.10 Heiter bis wol kig, TV-serie, afl. 4. 18.40 Die Drehscheibe. 19.20 SOKO 5113, TV-serie. 20.00 Journaal. 20.30 Fahrt ins Blaue, show. 21.15 Praxis, Gesundheidsmaga- Stresemann-docum DUITSLAND 3. w WDR: 18 Schooltelevisie. L 20.00 Journaal. 20.15 Landesspiegel. i 21.00 Journaal. 21.15 Natuur und Technici conserveerde leven) delen) 22.00 Momente. 22.15 Die grausame See, t( film uit Koeweit (197f Khalid Siddik. 24.00 Journaal. ENGELAND. BBC 1: 18.05 John Newsround. 18.10 Blue 18.35 Roobarb, voor de 18.40 Journaal. 18.55 Natioip regionieuws. 20.20 Angels, TV-serie. 21.10 Panorama, informatief gramma. 22.00 Journaal. J 22.25 Pete 'n' Tillie, Amerf* se speelfilm (1972W Carol Burnett en \ja Matthau. W 0.0.05 Tonight, actualiteiten^ BBC 2: [b 20.00 Journaal. L 20.05 Taking Shape. 'C 20.30 Newsday, actualiteit^ 21.20 Glen Campbell, zang.|( 22.00 Pickersgill People, 1* rie (The Primitive), p 22.55 Tales of India (Yesten Witness). fo 23.35 Open Door, inforrfh programma. [I 00.05 Journaal, |S 00.15 Wereldtitels tennis in sas. BELGIE NEDERLANDS 1 el 18 Peppi Kokki, jeugdjJ 18.15 De kinderen van app ment 47A, jeugdserie. 19.08 mee! (zwemmen). 19.45 Joui 20.15 Rad der fortuin, spt gramma. 21.00 Grote lui, kleine IH TV-serie. p 21.50 Stromingen, afl. 9 (filj, f/historicus Paul Fel bend). 23.45 Journaal, Wetstraat. BELGIE FRANS 1. 18.05 Séniorama. 18.45 Préf Protestante, religieus pro| ma. 19.15 Sport 19.30 Joui, 19.55 Mieux vaut savoir, L dees TV-spel van Michel F 21.20 Dróle de Paix, histor serie, afl. 1 (Neutraal tot prijs?). 23 Journaal. BELGIE FRANS 2.\ 18.45 Yoga. 19.55 La Peinef tale, TV-spel in Luiks dialea Dieudonné Boverie. L Voor een briefkaart Bob Bouma presenteert de KRO-filmkwis „Voor een brief kaart op de eerste rang". Hij ontvangt als speciale gaste de actrice Rita Tushingham, die een rol speelt in de nieuwste Nederlandse film „Mysteries". Ned. II, 21.17 uur. Henry „Fonz" Winkler hier op het vliegveld, praat met Fons van Westerloo. Weer een „gedramatiseerde do cumentaire" gisteravond: de VPRO vertoonde „De strijd om de stad", geschreven door J. Bernlef en Pieter Verhoeff. Laatstgenoemde, die ook de re gie had, verklaarde er onder meer over: „Het is een verzon nen situatie, maar de gegevens hebben we wel degelijk aan de werkelijkheid van de Amster damse stadsontwikkeling ont leend. Al is het in deze film natuurlijk wel erg gesimplifi ceerd." Welaan, het leek mij ongetwijfeld een heel goed ge maakt en zeker sympathiek programma, maar toch vraag ik mij af of de zaken bij wat minder dramatisering en wat meer documentatie niet aan helderheid zou hebben gewon nen; maar ik geef toe dat ik nu eenmaal weinig vertrouwen in deze vorm van voorlichting heb. Ik heb het werkstuk niet. helemaal uit kunnen zien om dat ik „De moordenaars gaan vrijuit", een BBC-documentai- re die de VARA plotseling had ingeschoven, niet wilde missen. Het bleek, zeer on-gedramati- seerd, maar ook zeer goed ge documenteerd, een keihard en ook hoogst ontmoedigend re laas over het gebrek aan be rechting van Duitse oorlogs misdadigers, vooral voor zover dat destijds aan de Engelsen toeviel, maar ook voor het zover het de Duitsers zelf be trof. Nu wij toch pas weer hebben herdacht. In „Hollands Spoor" was er een vraaggesprek met oud-mi- nister Kruisinga, dat helemaal in Oxford, waar hij een lezing had gehouden, moest plaatsvin den. Het was zeker wel een boeiend interview, maar wel ietwat drammerig van toon. En dat een bepaalde passage waarvan Kruisinga verzocht had haar te schrappen, precies zo nadrukkelijk op het scherm verscheen, was werkel8ijk on gepast te noemen. En natuur lijk trof ons gisteravond het bericht van de plotselinge dood van de acteur Ko van Dijk, naar aanleiding waarvan Ton Lutz in het NOS-journaal te recht zei, dat wij „een kostbaar bezit" hebben verloren. Voor een verdere herdenking was de tijd kennelijk nog niet geko men. Wel werd zaterdagavond in „AVRO's Televizier Magazi ne" uiteraard en terecht het overlijden van Piet Muyselaar herdacht. Hij was niet alleen als „Snip" of „Snap" - ik zal daar nooit achterkomen - een groot man in zijn vak. En met Willy Walden behoorde hij tot die figuren, waarmee mensen van mijn generatie zijn opge groeid. Zij kwamen, hoe dan ook, steeds weer ter sprake in het praatje van alle dag. Dit afgezien nog van het onbetwist bare feit, dat zij in het verloop van enkele decennia miljoenen mensen een soms daverende pret hebben bezorgd. Kortom „knapte" even iets toen ik hoorde van de dood van Muy selaar. En de luttele herinne rende beelden, die de AVRO vertoonde van het optreden van het duo („Twee oude vrien den") heb ik dan ook met een diepe nostalgie bekeken. In de rubriek verder een intri gerend interview met Mark Hammelburger met de mij tot nu toe onbekende prins Sixto, de tegenstrevende broer van prins Carl Hugo. Bij het zien van de Franse documentaire over de geduchte beroeringen, die Frankrijk en met name Parijs omwoelde in de meidagen van tien jaar gele den, viel het mij vooral op, hoezeer men in deze dagen ge neigd is bepaalde gebeurtenis sen meteen ook maar te reke nen tot de min of meer officiële „geschiedenis" en vervolgens uiteraard om die geschiedenis ook te beschrijven. Trouwens, ik herinner mij nog wel van toen, dat al tijdens de Parijse troebelen van 1968 ook hier te lande mensen waren die ze als een tweede „Franse Revolutie" kenmerkten. Ik wil de zaak uiteraard niet bagatelliseren, maar hoe betrekkelijk ook zulk soort gebeurtenissen kunnen zijn viel mij toch wel op uit de woorden van bijvoorbeeld zo wel de heer Peyrefeitte, toen minister van Onderwijs, als van de studentenleider Cohn Bendit, destijds eikaars ver klaarde tegenstanders. HERMAN HOFHUIZEN NEDERLAND 1. DUITSLAND 1. 11 Journaal. 11.25 Das Arrange ment (The Arrangement), Ameri kaanse speelfilm (1969) van Elia Kazan met Kirk Douglas, Faye Dunaway en Deborah Kerr. 13.25 Umschau. 13.55 Presseschau. 14 Journaal. 17.10 Journaal. 17.15 Sultanat Oman, documentaire. DUITSLAND 2. DUITSLAND 3. WDR. 9.05 Schooltelevisie. 10.30 Sesamstrasse. 10.15 Scho<j j E ENGELAND. BBC 1: 7.38 TV-cursussen. Schooltelevisie. 13.15 Welsf) gramme. 13.45 Journaal. 14, ble Mill, Lunchprogramma. Ragtime. 15 You and me,, kleuters. 15.14 Schooltelei 16.05 Paardenkoersen. Play School, voor kleuters.1 Champion, The Wonder rf kinderserie. 17.40 Goober The Ghost Chasers, jeugd! BBC 2: 7.38 TV-cursussen. On Union Business. 12 School. 12.25 Other Peo Children. 15 Paardenkoe 16.05 Having a Baby. 16.3 ving City. 17.55 TV-cursusse HILVERSUM I 18.10 (S) EO-Metterdaad. P P 18.19 Uitzending van de CPN. 18.30 Nws. 18.41 (S) Wij hebben een woord voor de wereld. 19.00 (S) Ronduit, jonge- renprogr. 19.40 De Bijbel open. 20.00 (S) Ga er eens voor zitten, gevarieerd programma. 20.55 Tenslotte. NOS 21.05 (S) Hobbyscoop. 21.30 voor blin den en slechtzienden. 21.40 Open School. 22.25 Bond zonder naam. 22.30 Nws. 22.40 Boerenbont, informa tief progr. VOO: 22.55 (S) Informaties how met aktuaiiteiten en muz. 23.55 Nws. HILVERSUM II van ae week. 20.00 Nws. 20. Klassiek in NCRV-Studio 2. daagse kamermuz. 21.35 (S) Lite 22.20 Man uit een stuk. docum 23.00 Met het oog op morge 23.05 Actualiteitenoverzicht Rac 23.10 De krant van morgen. 23.2 Haag vandaag. 23.52 Even op komen. yoga. 23.55 Nws. HILVERSUM III leder heel uuw nws. NOS 18.1 vacaturebank. 18.10 (S) NOS AVRO 19.02 (S) Het Steenen Tiji 20.02 Radiojournaal. 20.05 (S) clean Dreammachine. 21.02 (i Negen-uur-jazz-show. 22.02 journaal. 2205 (S) Pim Jacobs tenscala. 23.02 (S) Candlelight. Radiojournaal). EO: 1.02 (S) Light HILVERSUM I AVRO: 7.00 Nws. 7 02 (S) AVRO-klok. 7.30 Nws. (7 41 Radiojourn.) 8.30 Nws. 8.36 Gym. v.d. huisvrouw. 8.45 De Groenteman. 8.50 Morgenwijding. 9.00 (S) Dansmuz. 9.15 Open school. 10.00 Radio Lawaaipapegaai. 10.10 Arbeids vitaminen. (10.30 Nws. 10.33 Radio journ.) 11.30 (S) Rondom twaalf; ge- var. progr. 12.26 Meded. voor land- en tuinbouw. 12.30 Nws. 12.41 Radio journ. 12.55 Europa van morgen. 13.10 (S) Orgelmuz. 13.25 Beursplein 5., 13.30 'n Middagje AVRO; gevar. progr. 17 00 Voor ons gemaakt (door ons gekraakt. 17.20 OVERHEIDS- VOORL De Nederlandse Antillen. 17 30 Nws. 17.32 Radiojourn. 17.50 (S) Talentenjacht gasten op zolder. HILVERSUM II KRO: 7.00 Nws. 7.11 Ochtendgym. 7.20 Het levende woord. 7.25 Badinerie. 7.54 Overweging. 8.00 Nws. 8.10 Echo. 8 30 Aubade. 9.00 De letter M. (9.30 Scheepspraat. 9.35 Waterstanden.) 10.30 Schoolradio. 11.30 Ouder wor den we allemaal. 12.00 In „de Boerde rij". OVERHEIDSVOORL.12.49 Uitz. voor de landbouw. 13.00 Nws. KRO: 13.11 Echo magaz. 13.40 Waar Meester? 14 00 Schoolradio. 15 avonturen van Anatol (19). feui 15.20 In de wachtkamer. 16.00 16 03 Spreekuur. NOS: 17.00 V mijn tijd wel duren. 17.20 (S) light 17.40 Tombu. infor. en ve platen voor Antillianen in Ned( 17.55 Meded. HILVERSUM III VARA: (Van 7.00-8.00 (S) Aktu Dingen van de dag). 7.02 (S) Gi meurders. 9.03 (S) Pep op drie, (S) Drie draait op verzoek van. 12.03 (S) VARA's verzoekplaatje (S) Spitsbeeld. 16.03 (S) Elpe dertig. 17.30 (S) Alfred Lagarde. HILVERSUM IV TROS: 7.00 Nws. 7.02 (S) Cap klass. kamermuz. 9.00 Nws. 9 Als reizigers onderweg. 9.30 heinde en verre. 10.00 (S) Opi tot twaalf: klass. orkestmuz. 12 Intermezzo. 13.00 De meest ver klassieke tien. 13.30 (S) Korer sen. 14.00 Nws. 14.02 (S) Om he 14.30 (S) Guitariteiten. 15.00-17 Belcantorium: klass. muz.

Historische Kranten, Erfgoed Leiden en Omstreken

Leidse Courant | 1978 | | pagina 2