•C
,,De illusionist" nieuwe
serie bij de KRO-tv
BEELD
SPRAAK
FILMS OVER MENSEN ACHTER
IJZEREN GORDIJN OP IKON-T.V.
TELEVISIE VANAV(
„Zo zijn we niet getrouwd"
L
TELEVISIE DINSDAG
RADIO VANAVOND
RADIO DINSDAG
RADIO/TELEVISIE
LEIDSE COURAr>
MAANDAG 24 APRIL 1978 PAG!
Uit alleen politieke berichtgeving en veel
andere bronnen stromen niet rijkelijk
krijgt men de indruk, dat in die immense
europese/aziatische levensruimte achter het
IJzeren Gordijn een ander soort mensen
woont. Niets is minder waar. Ook daar staat
het leven als een dunne draad gespannen
tussen vederlichte verrukkingen en tragische
trekjes, lief en leed zonder aanzien des per-
IKON-directeur ds. Wim Koole ontleende
daaraan het motief voor zijn gezinsprogram
ma's: kinderen en ouders iets te laten zien
van de oosteuropese levenssfeer en over het
algemeen toonde hij een gelukkige hand in
het kiezen en uitwerken van zijn onderwer
pen In de maanden mei en juni komt hij
weer met reeksen films op het scherm, goed
deels afkomstig vanachter het IJzeren Gor
dijn en gemaakt door mensen, die niet dwe
pen met politieke boodschappen en maat
schappelijke systemen, maar zoeken naar wat
mensen beweegt, het mysterie achter het
leven, dat hier en elders zich langs dezelfde
lijnen voltrekt
Wat dit betreft heeft ds. Koole de wind in
Moskou een beetje mee. Ofschoon de Krem
lin-censuur doorgaans alleen dat over de
grens laat gaan dat dienstbaar is aan de
staatsfilosofie, schijnt men daar wat vrijge-
vender te worden jegens artistieke uitingen,
waarin Moskou niet uitsluitend de toon aan
geeft.
Zo kan men op IKON-tv vanaf 10 mei op
acht opeenvolgende woensdagavonden in ge
deelten drie speelfilms zien uit de Sovjet-
Unie, waarin kinderen de hoofdrol vervullen
en waarin die kinderen spontaan zichzelf
spelen, zonder waarneembare ingrepen van
bovenaf. En waar de betreffende filmers ook
nog weten wat je met een camera alzo kunt
doen. d.w.z. hoe je de camera zijn eigen weg
kunt laten kiezen, ontstonden films die de
kijker als het ware betrekken bij het gebeu
ren op het scherm.
Een van de mooiste voorbeelden daarvan is
de film „Het witte schip", afkomstig uit de
studio's van de republiek Kirghizië, het azia-
tisch gebied in het uiterste zuiden van Rus
land tegen de grens met China gelegen. Ver
van Moskou leven de mensen daar vrijer en
minder systeemgebonden, dichter bij de na
tuur ook en sterk verbonden met de historie
en de tradities van hun streek. Het witte
schip staat voor het verlangen van een jonge
tje naar zijn vader die vaart en maar weinig
thuis is. Het verhaal is gebaseerd op een
Russische bestseller, een boek geschreven
door Aitmatov, die het conflict tussen goed
en kwaad werkzaam laat zijn in een jongetje
van zeven, dat protesteert tegen het geweld
dat het leven aantast. Van zijn grootvader
krijgt hij verhalen te horen over het ontstaan
van de stam, het volk waartoe hij behoort.
Ook raakt men als kijker vertrouwd met de
familieproblematiek, die zich weinig anders
ontwikkelt dan ten onzent.
Een vervolg op deze film kan men zien in
..De jongen met de bril", die het gedachte-
en gevoelsleven signaleert van een jongen
van twaalf bij zijn ontdekking dat de klein
tjes soms onder de groten moeten lijden. Ook
deze film stamt uit de studio's van Kirghizië.
Een film over jongens en meisjes van rond
vijftien jaar en die van Russische makelij is
besluit deze reeks. Deze film heet „Honderd
dagen na de kindertijd" en bevat een verha
lend verslag van een zomerkamp, dat scholie
ren doormaken. Zij houden zich daar niet
alleen bezig met spel, maar ook met artistieke
uitingen en zijn in alles eigenlijk voortdurend
doende zichzelf te leren kennen. In deze film
ervaart men, dat het moeilijk is de jeugd te
dwingen in een collectief systeem, dat men
niet k<kn zonder een bepaalde mate van indi
viduele vrijheid. Dit betekent een openharti
ger geluid dan men doorgaans uit Rusland
verneemt. Alle drie films zien er met „geac
teerd" uit, volgen de jonge mensen zoals ze
zijn en daarin ligt een groot stuk herkenning
Los van deze kinderserie, maar wel geplaatst
in hetzelfde kader staan drie filmische bijdra
gen, die in de maanden mei en juni op de
vrijdagavond worden uitgezonden en die alle
te maken hebben met zaken en mensen ach
ter het IJzeren Gordijn. De filmer Rolf Orthel
vervolgde zijn serie „Poolse ontmoetingen"
met een relaas over de bouw van een kerk.
In een nieuwe grote stad, Nowa Huta, moet
een kerk komen. Nowa Huta is een satelliet
stad van Krakow, een staal- en hoogovenstad,
die tevens moet gelden als een samenleving
naar communistisch model. Voor die fabriek
moesten echter mensen van het platteland
aangeworven worden en die brachten hun
geloof mee. Een kerk werd onvermijdelijk,
al duurde het tien jaar voor die er stpnd.
De tweede film, „Salon van het verdriet",
gaat over de mensen die Rusland ontvluchten
en elders een onderkomen zoeken, waaronder
in Nederland. De film laat drie generaties
vTOUwen zien die groot heimwee blijven voe
len naar hun land, maar wellicht meer naar
wat zij noemen de Russische ziel. Zij allen
leven verder met een groot verdriet in hun
ziel.
Het kleine jochie uit Kirghizië, dat een
film lang op zijn vader wacht, die vaart
op ,,Het witte schip''
Al deze aandacht voor „Russische" films
mondt tenslotte uit in een filmische samen
vatting van wat het Russische filmen vroeger
en nu bijdroeg tot filmkunst in het bijzonder
en het ontleden van de Russische ziel en
samenleving in het algemeen. Hierbij wordt
de vraag opgeworpen, waarom naar de oude
Russische films, klassieken als „Potemkin"
en „Oktober", meer belangstelling uitgaat
dan naar wat momenteel door Russische
filmers wordt gemaakt. Het gaat hierbij uite
raard niet om propagandafilms, maar om
produkten van filmers die dieper tasten en
daarvoor vormen vinden welke overeenstem
men met de waarachtigheid waarnaar men
op zoek is en waaraan de IKON graag rich
ting wil geven.
Cierard Cox heeft het een beetje moeilijk met doodgewoon geluk.
Het zal wel een voorbijgaande levensfase zijn,
maar zelden hebben we Gerard Cox zo som
ber over de liefde, de vrouw en het huwelijk
horen zingen als op zijn jongste Ariola-elpee
„Zo zijn we niet getrouwd". Het ziet er bij
hem allemaal grauw en grijs en grimmig en
zelfs grotesk uit. Luister mee naar het titel-
lied: Jij bent als een zware last niet van mijn
rug af te krijgen en maar mijn vrijheid
bedreigen in een zucht naar behoud". Dat
zijn wel heel andere bejegeningen dan uit
liefde gehuwden elkaar toedragen, ook al
weten zij dat zelfs de liefde zijn harde kantjes
heeft en dat er maar weinig vanzelf gaat. Cox
weet beter: JDus dacht ik weet je wat ik pak
mijn koffer es even, ik heb per slot maar
één leven en voor je het weet ben je koud"..
We beluisterden nimmer een killer liefdeslied.
Toch is de zanger van dit lied een gelukkig
mens: „Nu heb ik alles nieuw en blijf jij dus
maar nukkig". Maar zijn taak als vader
verwaarloost hij niet: „Van tijd tot tijd haal
ik de kinderen uit school, zet het joch bij
zijn moeder neer, want jammer genoeg woon
ik daar niet meer". Over doodgewoon geluk
luidt het: „Praat met niet van doodgewoon
geluk, kijk maar om je heen, dan zal je
blijken, dat de meeste mensen het nooit
bereiken".
Nu zijn niet alle teksten van de hand van
Cox, maar wat hij op zijn repertoire zet,
krijgt zijn interpretatie, vraagt om zijn be
trokkenheid, kortom, daar hoort hij helemaal
achter te staan, als het goed is. Het enige
aanstekelijke op deze plaat is de soepele
muziek van Ruud Bos, waarmee overigens
niet verdoezeld kan worden de zeurpieterige
liefde, die de zanger er op na houdt voor ene
„Chrisje", die wordt afgedankt en bedankt
voor wat zij hem beeft geleerd. Hij zal altijd
aan Chrisje blijven denken. Chrisje zal intus
sen wel wat anders omhanden hebben dan
zich nog langer bezig te houden met zulk een
zeurpiet.
NEDERLAND 1
I Teleac
j 18.20 Toneelspelen, les 13
NOS
18.50 Fabeltjeskrant
18.55 Journaal
NCRV
18.59 Popparade
19.55 Lustrum Springtrofee 1978
21.05 Lucy Show
NOS
21.37 Journaal
NCRV
21.55 De tijd stond even stil, afl.
27 (Rotterdam 14 mei 1940)
NOS
23.05 Symbiose
23.14 Journaal
NEDERLAND 2
NOS
18.55 Journaal
KRO
18.59 Tom Jerry, tekenfilm
19.04 Peppi Kokki, TV-serie,
afl. 15
19.24 Muppet Show, afl. 19 (met
Avery Schreiber)
NOS
20.00 Journaal
KRO
20.27 De Illusionist, TV-serie, afl.
1
21.40 Rondje Theater
22.30 Brandpunt
KRO/RKK
23.10 Geloven op maandag
NOS
23.45 Journaal
DUITSLAND 1
18.00 Plumpaquatsch, voor de
jeugd. 18.50 Journaal. WDR:
19.00 Ein Neuer Start (Martin Kur-
scheid).
20.15 Hier und Heute
20.45 Trick urn 4 tel voor 8 (Nick
Knatterton)
21.00 Journaal
21.15 Roots, TV-serie, afl. 9
22.15 Die Revolution fand nicht
statt
Documentaire van Horst
Hano over Portugal, vier
jaar na de machtswisse
ling.
23.00 Nonsens in Musik (muzika
le clowns)
24.00 Die barfüssige Grafin
„The Barefoot Contessa",
Amerikaanse speelfilm
(1954) van Joseph L. Man-
kiewicz met Humphrey Bo-
gart en Ava Gardner.
2.05 Journaal
DUITSLAND 2
18.00 Journaal. 18.10 Heiter bis
wolkig, TV-serie, afl. 3. 18.40 Die
Drehscheibe. 19.20 SOKO 5113,
TV-serie. (Nobbys blaue Augen).
20.00 Journaal
20.30 Spass mit Musik
21.15 Reklamationen (Der ge-
schröpfte Burger)
22.00 Journaal
22.20 Wie man sein Leben lebt
De KRO start vanavond met
de dertien-delige serie „De il
lusionist". Bill Bixby speelt
als detective Anthony Blake
de hoofdrol in de serie. Hij
probeert alle zaken zonder ge
weld af te wikkelen. Wanneer
hij in een benarde situatie ver
keert, maakt hij gebruik van
goocheltrucs, die overigens
geen trucopnamen zijn maar
echt, om zich eruit te redden.
Hij heeft geen vaste woon
plaats, zijn huis en kantoor is
een Boeing 727, waardoor hij
over heel Amerika en zelfs in
het buitenland misdaden kan
oplossen. Bij het bestrijden
van de misdaad wordt hij ter
zijde gestaan door een ex-jour
nalist, die een uitgebreid ar
chief heeft, en over kontakten
beschikt in alle lagen van de
bevolking. Zijn andere belang
rijke helper is zijn piloot Jerry
Anderson. In de eerste aflever
ing probeert hij het mysterie
van de verdwenen vrouw op te
Ned. li. 20.27 uur.
Bill Bixby (rechts) speelt als detective Anthony Blake de hoofdrol in „De illusionist"
en popnieuws. Het programma
wordt gepresenteerd door San
dra Reemer en Eddy Becker.
Ned. I, 19.00 uur.
Popparade
Lucy Ball
In het NCRV-programma
JPopparade" zien we onder
meer optredens van BZN, Suzy
Quatro, Mud en Franky Miller
Er is verder een interview met
de Bee-Gees, filmopnamen van
het huwelijk van Patricia Paay
In de aflevering „De diepvrie
zer" van de „Lucy Show" vindt
Ricky de aanschaf van een
diepvriezer overbodig en te
duur. Lucy gaat bewijzen dat
de kosten er dubbel en dwars
uitkomen.
Ned. I, 21.05 uur
De tijd stond even
stil
Het zevenentwintigste deel van
„De tijd stond even stil" gaat
over Rotterdam. Sinds het cen
trum van de stad op 14 mei
1940 verwoest werd, is het on
danks de wederopbouw, vol
gens velen „een stad zonder
hart".
Muppet Show
Avery Schreiber is de speciale
gast in de KRO-televisie-uitzen-
ding van „De Muppet-show".
In deze aflevering bekent
Avery dat hij altijd al een Mup
pet heeft willen zijn.
Ned. II, 19.24 uur.
Rondje theater
Hans van Willigenburg presen
teert „Rondje theater" waarin
o.m. Rijk de Gooyer en Jenny
Arean te gast zijn.
Ned. II, 21.40 uur.
Het interview dat Gerard Pac-
ques gisteravond in „Hollands
Spoor" had met prof. mr. Rom-
me kwam neer op een nogal
onverwacht weerzien. Per slot
van rekening had de staats
man, sinds hij in 1961 ook no
gal onverwachts van het poli
tieke toneel verdween, vrijwel
mets meer van zich laten ho
ren. Het vraaggesprek was niet
bepaald opzienbarend te noe
men dat kon ook nauwelijk
gezien het feit dat de 81-jarige
heer Romme het terugkijken
met duidelijke afschuw .„een
monstrueuze bezigheid" noem
de maar kwam toch wel
neer op een merkwaardig mij
meren van een man, die des
tijds als leider van de KVP het
politieke leven in ons land da
nig heeft beïnvloed, en die nu
bij voorbeeld met een glimla
chende nuchterheid vaststelde,
dat hij destijds „helemaal niet
geliefd" was. Men hoorde hem
ook constateren dat de befaam
de nacht van Schmelzer „vele
slechte gevolgen heeft gehad",
dat hij „dat opene van tegen
woordig niet helemaal kon ap
preciëren", dat het voor Van
Agt wellicht tot „zijn instru
mentarium om zich te handha
ven" behoorde om bij herha
ling te zeggen dat hij eigenlijk
geen politicus is en dat hij,
Romme, altijd had gevoeld
voor een politieke partij, wel
op christelijke, maar niet op
geloofsgrondslag. Menigeen
van de iets ouderen onder ons
zullen misschien wel het gevoel,
hebben gehad nog een keer
aan de voeten van de Meester
te zitten, maar in ieder geval
was er sprake van een (gezag
hebbende) gesloten stem uit het
verleden. Een boeiend halfuur
tje toch wel.
Verreweg het aardigste van het
alweer 23ste Eurovisie Songfes
tival dat zaterdagavond woed
de, was naar mijn smaak het
optreden van Yehudi Menuhin
en Stephan Grapelli, tijdens de
beraadslagingen van de jury.
De klassieke en de amuse
mentsviolist speelden toen sa
men een duetje, dat zonder
twijfel de eerste prijs had ver
diend, ware het niet dat beide
heren uiteraard buiten mede
dinging optraden en trouwens
ook niet zongen. Maar goed, u
weet het natuurlijk allang: het
festijn werd gewonnen door Is
raël en met name door Izhar
Cohen en de „Alpha Beta". Te
recht wel, en in ieder geval als
men de zaak verhoudingsge
wijs bekeek. Het enige verschil
met de 22 vorige festivallen
leek mij hierin gelegen, dat er
dit jaar nauwelijks of geen
druipende smartlappen werden
gezongen. Noem dat 'althans
een vooruitgang. Het commen
taar werd weer op zijn totaal
onvervangbare wijze geleverd
door Willen Duys, die overi
gens sinds hij in Frankrijk
woont zijn spraakgebruik
enigszins schijnt te hebben
aangepast. Hij had het tenmin
ste over een vrijheidsfeest dat
ooit „gecelebreerd" zou zijn,
over de Eiffeltoren, die de
naam van zijn „createur"
draagt en zelfs over 600 mil
joen „spectateurs" die het feest
mee-celebreerden. Willem had
kennelijk een voorkeur voor
het Belgische liedje dat in
derdaad op de tweede plaats
eindigde, maar, zo voegde hij
er aan toe: „dat zal wel niet
winnen, want daar is het te
mooi voor". Waarschijnlijk
heeft de brave kerel zelf niet
in de gaten gehad dat hij met
die opmerking de hele veelkop
pige jury om zo te zeggen in
de goot duwde. Nederland
kwam er niet aan te pas en
„Harmony" zou zelfs helemaal
nergens zijn geweest als de Is
raëlische jury haar niet in wel
haast miraculeuze goedgeefs
heid 12 punten had toe gescho
ven. Ik wil daarmee eigenlijk
alleen maar zeggen, dat die
Peter Hurkos toch niet zo erg
helderziend schijnt te zijn als
onlangs „Privé" te geloven
werd voorgehouden. Want die
had het destijds over „hoog
eindigen".
HERMAN HOFHUIZEN
Engelse TV-film (lj[
Philip Mackie
Hurl als de
homosexueel"
Crisp (regie Jack
22.35 Steckbrief
23.50 Journaal
DUITSLAND 3
via—
tink
'isjy-
inil
ühte<
aan
20.00 Journaal
20.15 Schauplatz
(Een dorp verhuist
21.00 Journaal
21.15 Natur und Technil
mit dem AtommühL-
22.00 Momente \y{
22.15 Westfront 1918
Duitse speelfilm (1^^
G. W. Pabst nai
Johannsens rom<
von der Infanten
Fritz Kampers errj -
Diessl. jt 1:
23.45 Journaal
ENGELAND
20.20 Charlie's Angels,
22.00 Journaal
22.25 You'll like my
Amerikaanse
(1975) van Lamoijc
son
23.55 Tonight, actualiteitjien
BBC 2:
20.00 Journaal
20.05 Children's Wardrotj get
20.30 Newsday, actuality
21.10 Dave Allen at Monhap
21.50 Chinese Waterway) de
22.00 Pickersgill's Peopliv
22.55 Snooker, biljarten ten
23.45 Arena, cultuurkronjste!
0.20 Journaal it v
0.30 Open Door ieer
BELGIE rs
18.00 Peppi Kokki. Len
18.15 De kinderen van Lg,
ment 47A. 18.40 De menL t
omgeving. TV-serie. 19$ g
mee! 19.45 Journaal. |ejc
20.20 Rad der fortuin, jejn
gramma fw
21.05 Grote lui, kleinere
TV-serie Ly
st:
lUf
BELGIE FRANS
18.05 Seniorama. 18.45 l
tiens dans la vie sociale. I i
programma. 19.15 SpoAit
Journaal. [re
19.55 Une petite Femfcfl
Yeux bleus [t
TV-spel van Teff Epet
Daniële Denie alsgrai
vergiftiging van
twee broers ter
oordeelde markiezen
21.25 Ce que parler
programma van
Dasnoy en Paul D«
23.00 Journaal
NEDERLAND 1
10.00 Schooltelevisie
11.30 Schooltelevisie
14.00 Schooltelevisie
DUITSLAND 1
11.00 Journaal. 11.25 Familien-
glück. TV-film. 13.15 Wie die er-
sten Menschen. (Zu Wasser
und zu Lande). 13.30 Umschau.
13.55 Presschau. 14.00 Journaal.
17.10 Journaal. 17.15 Auf dem
Hochseil.
DUITSLAND 2
17.30 Mosaïk
DUITSLAND 3
ENGELAND
BBC 1: 7.38 TV-cursussen. 10.38
Schooltelevisie. 13.45 JF
14.00 Pebble Mill, lunchp.
ma. 14.45 Ragtime 15.00^
me, voor kleuters. 15.14 Sjg r
levisie. 16.20 Welsh pro^ 0
16.55 Play School, voor Lj
17.20 Champion, the Wonj
se. kinderserie. 17.40 Goqteri
the Ghost Chasers. jrsU
BBC 2 7.38 TV-curssen. jeb<
Union Business, voor vagu<
bestuurders. 12.00 Play
15.15 Other People's (j
15.30 Having a Baby. 16j
living City. 17.55 TV-cursul
BELGIE TS
NEDERLANDS 1 IL
14.00 Schooltelevisie de
Schooltelevisie. We
BELGIE FRANS
°m
14.00 Schooltelevisie, he
Schooltlevisie. i UQ
F
HILVERSUM I
18.10 EO-Metterdaad. P.P. 18.19 Uit
zending van de CPN 18.30 Nws 18.41
(S) Wij hebben een woord voor de
wereld. 19.00 (S) Ronduit, jongeren-
progr. 19.40 De Bijbel open. 20.00 (S)
Ga er eens voor zitten, gevarieerd
progr. 20.55 Tenslotte. NOS 21 05 (S)
Hobbyscoop. 21.30 Voor blinden en
slechtzienden. 21.40 Open School
22.25 Bond zonder Naam 22.30 Nws.
22.40 Boerenbont, informatief progr.
VOO: 22.55 (S) Informatieshow met
actualiteiten en muz. 23.55 Nws.
HILVERSUM II
18.00 Nws. 18.11 Hier en nu. 18.40 (S)
Muziek in vrije tijd. 19.45 (S) Psalm
van de week. 20.00 Nws. 20.05 (S)
Klassiek in NCRV Studio 2.
Literama. 22.40 (S) Poeramfe
progr. NOS 23.00 (S) Met h*fi
morgen, met om 23.05 Acti
overzicht Radio-TV 23.10 Del
morgen. 23.20 Den Haag
om 23.52 Even op adem korrj
23.55 Nws.
HILVERSUM III
NOS 18.03 De vacaturebank.
NOS-maal. AVRO 19.02 (S)
en Tijdperk. 20.02 Radiojouri
(S) Superclean Dreammachil
(S) De Negen-Uur-Jazz-Shol
Radiojournaal 22.05 (S) Pii
Platenscala. 23.02 (S) Candli
RA 1.02 (S) Live pop (S) Petei
5.02 (SI Truck
HILVERSUM I
AVRO: 7.00 Nws. 7.02 (S) AVRO-klok
(7.30 Nws. 7.41-7.55 Radiojournaal)
8.30 Nws. 8.36 Gymn. voor de huis
vrouw. 8.45 De Groenteman. 8.50 Mor
genwijding. 9.00 (S) Tsjechische dans-
muz. 9.15 Open School. 10.00 Radio
Lawaaipapegaai. 10.10 Arbeidsvitami
nen. (10.30 Nws. 10.33 Radiojournaal)
11.30 (S) Rondom Twaalf, gevar. pro
gr. 12.30 Nws. 12.41 radiojournaal.
12.55 Europa van morgen. 13.10 (S)
Orgelmuz. 13.25 Beursplein 5. 13.30 'n
Middagje AVRO. gevar. progr. (15.30
Nws. 15.33 Radiojournaal) 17.00 Voor
ons gemaakt (door ons gekraakt...),
kinderprogr. 17.20 OVERHEIDSVOOR
LICHTING: De Nederlandse Antillen.
17.30 Nws. 17.32 Radiojournaal. 17.50
(S) De AVRO diligence, amus. progr
HILVERSUM II
KRO: 7.00 Nws. 7.11 Ochtendgymn.
7.20 Het levende woord 7.25 Badene-
rie. 7.54 Overweging. 8.00 Nws. 18.11
Echo. 8.30 Aubade. 9.00 De letter M
(9.30 Scheepspraat 9.35-9.40 Water
standen). 10.30 Schoolradio 11.30 Ou
der worden we allemaal. 12.00 In De
Boerderij. OVERHEIDSVOORLICH-
f
ir*
TING: 12.49 Uitz. voor de
KRO: 13.00 Nws. 13.11 Ecl
13.40 Waar is de meesti
Schoolradio. 15.00 De avonl
Anatol. feuilleton. 15.20 In de|
mer 16.00 Nws. 16.03
NOS: 17.00 Het zal mijn tijd
17 20 (S) Eurolight 17.'
17.55 Meded
HILVERSUM III thea
VARA: (van 7.00-8.C0 AktualPe
gen van de dag) 7.02 (S) Ges! en
ders. 9.03 (S) Pep op drie. |n
Drie draait op verzoek van
VARA's zoekplaatje. 14.03 n,.
beeld. 16.03 (S) Elpee top de'a,c
Alfred Lagarde. I.
HILVERSUM IV N
TROS: 7.00 Nws. 7.02 (S)
klass. kamermuz. 9.00 Nws^®v
Als reizigers onderweg. 9.3fni;
Heinde en verre 10.00 (S) elf
tot twaalf: klass. kamer- en or p
12 00 (S) Intermezzo, klass. o
13.00 (S) De meest verkoc P
tien. 13.30 (S) Koren-Korps'K
Nws. 14.02 (S) Om het boek Arr
Guiteriteiten. 15.00-17.00 (S) mo
rium: operafragment. roc