mmm
ki
h
VARA-tv met Engels
tv-spel „Muis"
BEELD
SPRAAK
„HE, KIJK MIJ NOU"
TV-MUSICAL ALS
VRIJE PRODUCTIE
TELEVISIE VANAVOI
ie Lv
"L
TELEVISIE DINSDAG
RADIO DINSDAG
RADIO/TELEVISIE
LEIDSE COURANT/!
MAANDAG 20 FEBRUARI 1978 pamni
„Theaterproducent Joop v.d. Ende
is geen familie, niet meer dan een
naamgenoot van me", zegt NCRV-
producer Dick v.d. Ende. „Ik heb
enorme bewondering voor wat hij
voor het theater doet, maar dat
moet bij de omroep ook kunnen.
Van oudsher was de NCRV de om
roep die misucals op het scherm
bracht Ik heb er meer dan een
dozijn gedaan. Daar is de klad in
gekomem, omdat het allemaal te
duur werd voor een eenmalige tv-
uitzending. Daarom gaan we er nu
eerst de zaal mee in, vijftig voor
stellingen die zichzelf financiëel be
druipen, en daarna ermee het
scherm op in de vorm van een serie
van zes afleveringen".
door Ton Oliemulier
Aldus de voorgeschiedenis van de musical
„Hé, kijk mij nou", die donderdagavond in
première ging in de Delftse Stadsdoelen en
de komende twee maanden door het hele land
gaat Op de muziek van Bert Stoots en in de
regie van Kees Brusse werd beweeglijk spel
neergezet door Henk Molenberg en Sylvia de
Leur, die toneelmatig als opvang fungeren
voor het jonge liefdespaar Robert Paul en
Angelique de Boer om wie het zingend en
dansend in deze musical allemaal begonnen
is.
Het gegeven voor deze musical is onttroken
aan de Britse musical „Salad Days", die
tussen 1952 en 1958 avond aan avond met
groot succes in Londen gelopen heeft. Het
draait hierin om een afgestudeerde jongen en
meisje, die op de dag dat ze de bul krijgen
aangereikt, ontdekken dat ze verliefd op el
kaar zijn. Gemeen hebben ze verder ook dat
ze na het voltooien van hun studie geen lust
hebben in het direct zoeken van een baan,
ondanks aandrang daartoe van ouderlijke zij
de. Zij worden heen en weer geworpen in
allerlei familieverwikkelingen, waarbij Henk
Molenberg en Sylvia de Leur nogal wat rollen
spelen, en ook moet een stuk standsverschil
overwonnen worden. De moeder van het meis
je blijkt een voormalige soubrette te zijn, die
door haar huwelijk in goede doen is gekomen.
De jongen beschikt over een keurig nette
vader, een gerechtelijke deurwaarder, maar
onder zijn ooms lopen enkele zwarte schapen
rond, die ten zeerste gesteld zijn op een lustige
levenswandel. Een van die ooms is zelfs illu
sionist, die duizend-en-een-nacht voorstellin
gen en andere feestelijke uitwassen op het
podium zet, waarin die twee geliefde verzeild
raken. Tenslotte danst temidden van een
speels ballet iedereen mee, betoverd en be
keerd als ze zijn door een wonderdraaiorgel,
waarvan zelfs de meest rechtschapen nurksen
de danskriebel in de benen krijgen.
Dick v.d. Ende: „Ik heb een jaar of wat
geleden deze musical gezien, toen deze bij een
bepaalde gelegenheid nog eens opnieuw werd
opgevoerd. Gewoon in de originele zetting en
de oorspronkelijke tekst. Engelsen schijnen
daarvan te houden met hun gevoel voor tradi
tie. Ik vond toen dat dat eigenlijk al niet meer
kon. De musical „Salad Days" (dit zijn de
dagen dat men zichzelf vrij gunt na het
behalen van een examen) zat vol verwijzingen
naar de dingen van die dagen en naar de
maatschappelijke mallemolen van het Britse
society-leven. Ik vind het nog steeds een schat
van een musical, maar in zijn authentieke
vorm heeft-ie zijn werking verloren. Daarom
heb ik Leen Valkenier gevraagd om met het
gegeven als uitgangspunt een op onze tijd
geënte tekst te schrijven. Dat heeft hij voor
treffelijk gedaan. De moraal zit in de titel:
„Hé, kijk mij nou", zijnde de verbaasde uit
roep van een nuchterling wanneer hij plotse
ling en geheel tegen zijn gewoonte en levens
overtuiging in staat te dansen. Dat is dan
tevens de lering die Leen Valkenier en ik in
dat stuk hebben willen stoppen: we leven hier
met ons allen nog veel te calvinistisch. Wie
een paar jaar op school gezeten heeft, hoort
een nette baan te kiezen. Elke zijpas wordt
als een uitwas gebrandmerkt, terwijl we aan
muziek juist zoveel plezier kunnen beleven".
En daarmee zit Dick v.d. Ende op de toer van
een hedendaagse soulsong: „Music is a messa
ge for everyone" muziek bevat voor iede
reen een boodschap. Maar hij wil meer. Hij
wil aantonen, dat mits de zaken juist worden
aangepakt de tv een bron van heilzaam ver
maak kan zijn en dat krappe financiën aan
dit doel niet in de weg mogen staan. Hij
redeneert aldus: een groep artiesten bijeen
nemen voor een musical, die in één keer op
de tv er uit moet, betekent dat je te hooi en
te gras acteurs en begaafden in andere thea
trale vormen moet los weken uit lopende
produkties. Dan ben je afhankelijk van men
sen, die het er in een paar uur studio even
bij doen, omdat ze tijdig weer ergens in het
land op een podium moeten staan. Die men
sen hun hoofd staat er niet naar en zij
raffelen er snel hun tekst uit, inclusief de
bijbehorende bewegingen. Wil je op de tv een
afgewogen produkt bieden, waaraan door al
len veel zorg is gegeven, dan dienen die
mensen niets anders aan hun hoofd hebbea
Daarom moet de NCRV alle artiesten voor
een half jaar onder contract nemen.
En zo geschiedde. Voor de repetities konden
Sylvia de Leur (midden) in discussie met schertsuitgever Henk Molenberg. Links de penosejongen Robert Kreis.
zij zich zodoende helemaal inzetten. Daarna
blijven zij beschikbaar voor enige maanden
op tournee, terwijl zij in mei en juni de studio
ingaan en van het geheel nog eens zes aflever
ingen voor de camera's te spelen. Een van
de laatste voorstellingen zal weliswaar in de
zaal in zijn geheel worden opgenomen met de
bedoeling die later nog eens uit te zenden,
maar het is de NCRV vooral begonnen om
de serie, waarvoor Leen Valkenier telkens aan
begin en eind nieuwe tekst zal bijschrijven.
Als de artiesten na de tournee in de studio
verschijnen biedt dit het voordeel, dat zij door
en door vertrouwd zijn met hun rol, zodat
gaaf acteurswerk geleverd kan worden in
betrekkelijk weinig studiodagen, wat op dat
Het liefdespaar (Robert Paul en Angelique de Boer) dat van een betoverend
draaiorgel de danskriebel in de benen krijgt. (Foto's Milan Konvalinka).
moment handenvol geld bespaart. In het na
jaar zal deze musical-serie uitgezonden wor
den.
Dick v.d. Ende: „Om musical-talent te kweken
heb ik bovendien veel jonge mensen ge
vraagd, Robert Kreis, Angelique de Boer,
Robert Paul, Hans Otjes, Arnica Elsendoorn
en Cok Henneman. Voor de muziek vroeg ik
Bert Stoots, die in de musicals van Annie
Schmidt ervaring opdeed en een voortreffelijk
stuk muziek schrijft, waarbij hij gebruik
maakt van alle mogelijkheden die de moderne
genres hem bieden. In de twee belangrijkste
rollen was ik blij met Henk Molenberg en
Sylvia de Leur, twee rasechte comedianten,
die vanaf de dag dat de costuums gereed zijn
daarin rondlopen om zich zo snel mogelijk
vertrouwd te maken met hun rol. Maar boven
dien inspireren ze door hun vetrouwdheid met
dit werk de jongere mensen. Dat is ook de
reden waarom ik Kees Brusse voor de regie
heb gevraagd. Deze heeft weliswaar geen
musical-ervaring, maar ik vind hem een
groots acteur, die door zijn manier van wer
ken vooral de jongeren aanspreekt en ook
weet te begeesteren".
Kees Brusse: „Ik hou me vooral bezig met
de tekstregie en natuurlijk ook met houding
en handeling en voor de rest werk ik als in
een duo samen met de bewegingsregisseur
David Eavis, assistent van de kei op dit gebied
Paddy Stone. En verder doe ik het, omdat
ik weet dat het iets goeds wordt".
Robert Kreis, die de rol speelt van een Haagse
penosejongen: „Het is een hele stap van mijn
solo-cabaret naar dit musicalwerk. Ik doe het,
omdat ik veel opsteek van mensen als Brusse,
Molenberg en Sylvia de Leur en bovendien
vind ik dit werk goed voor mijn theatererva
ring. Maar het is wel hard werken".
Aldus ligt een vrije zaalproductie na veel
inspanning ten grondslag aan een tv-serie die
als vanouds bij de NCRV vol kwaliteit moet
ziten. Van Dick v.d. Ende moeten we met ons
allen meer dansen, zingen en springen, maar
er komt wel wat voor kijken voor je dat vak
onder de knie hebt
Het Engelse televisie
spel „Muis", dat de VA
RA vanavond uitzendt
gaat over het kleurloze
bestaan van de buur
vrouw van Lucille en
Arthur, die de bijnaam
Muis draagt. Wie had ge
dacht dat ze die zeldzame
kans om daar verande
ring in aan te brengen
met beide handen zou
aangrijpen.
Ned. 1, 21.50 uur.
Koeni Lemel
Koeni Lemel is een Israëlische
musical uit 1976 die door de
VARA op het scherm gebracht
wordt. Koeni Lemel was een
volksheld, rond wie een eeuw
geleden een legende ontstond en
die het symbool werd van hu
mor van de onderdrukte Jood
in de diaspora. De musical gaat
over drie personen: een hoogbe
jaarde grootvader met veel geld.
die twee kleinzoons heeft. Allen
wonen in Amerika.
Ned. 1,19.04 uur.
Charles Trenet
In november 1977 trad in ons
land de bekende Franse zanger
Charles Trenet op. Van dit op
treden werd een reportage ge
maakt waarvan we een deel
zien. Charles Trenet zingt o.a.
„La Mer" en „Douce France"
Ned. 1. 22.15 uur
Boksen
Vanuit het sportpaleis te Rotter
dam een reportage van de fina
les Nederlandse kampioen
schappen boksen voor ama
teurs. Commentaar is van Theo
Reitsma.
Ned. 1. 23.04 uur
De Muppet Show
Als speciale gaste treedt Ethel
Merman op in de door KRO
uitgezonden Muppet Show. Ned.
11.19.30 uur.
Herdershond
Erik Odekerke werkt nu ruim
een jaar in zijn nieuwe paro
chie. In het zesde deel van
„Dagboek van een herders
hond" wordt Limburg over
spoeld met Belgische vluchtelin
gen, die aan de Eerste Werel
doorlog willen ontsnappen. Ode
kerke krijgt bezoek van ir. Jo-
han de Hartog, werkzaam in de
mijnbouw, die met zijn auto na
een slip in de berm is terecht
gekomen.
Ned. 11, 20.25 uur
Toen ik een week geleden te
dezer plaatse schreef dat er aan
„Netwerk" nodig een ordende
geest te pas moest komen be
doelde ik natuurlijk niet direct
een geest die alles zou wegrege-
len. Die is inmiddels wel opge
treden. Er werd ons zaterdag
avond door de omroepster een
voudig meegedeeld dat de
AVRO in overleg met Mies
Bouwman besloten had met het
programma te stoppen en dat
wij dat uit de dagbladen hadden
kunnen vernemen. Wat zo was.
Maar inmiddels hadden wij toch
wel graag wat meer van de
AVRO zelf vernomen over het
hoe en waarom van de toch vrij
beslissende ingreep, die het zo
maar wegvagen van een heel,
met nogal (zij het niet door Mies
Bouwman zelve) tamtam aange
kondigd serie-programma, dat
in ieder geval het winterseizoen
van de AVRO mede zal bepalen.
Ik zal niet zeggen, dat men
Geert van Oorschot of (en) Wil-
lerr. Duys als getuigen had moe
ten oproepen, maar enige nade
re toelichting van bevoegde zij
de was zeker op zijn plaats ge
weest, zo niet dan wel een
kwestie van elementair fatsoen
had betekend. Nu zaten wij zon
der meer met dat gat.
En met een nieuwe kwis: „Mu
ziek Toto" bij de VARA gepre
senteerd door Klaas Posthuma
en Sytha Bolt. Een aardig span
ongetwijfeld, maar dat kon niet
verhinderen dat ik voortdurend
de indruk had dat wij weer
waren teruggekeerd naar de
oertijden van het kwiswezen: „U
was een fijne kandidaat" en „Er
kan nog van alles gebeuren" en
ik geloof zowel dat Klaas Post
huma zeer veel van klassieke
muziek afweet, maar dat neemt
niet weg dat Koechel heel ie
mand anders is dan Kuggel.
Wel werden wij royaal geïnfor
meerd deze zaterdagavond in
„Vara Visie" was er een uitvoe
rig Engels interview met Idi
Amin, president van Oeganda,
een hoogstmerkwaardige bijna
angstaanjagende man, die niet
alleen allergruwelijkste beschul
digingen (van VN-zijde zowel als
van de meest betrouwbare oog
getuigen) met een handgebaar
eenvoudig wegwuifde, maar die
ook te kennen gaf Johannes
burg en Kaapstad te willen ver
nietigen. Jan Pronk had een
vraaggesprek met onze eigen Ed
van Thijn, die pas het „Dagboek
van een onderhandelaar" heeft
doen publiceren en die daarmee
„alle ellende van zich geschre
ven had", liet echter nadat hij
de neiging had weerstaan de
dekens over zich heen te trek
ken. Het was trouwens toch een
van emoties doortrokken inter
view, want ook las Van Thijn
op verzoek die passage uit zijn
boek voor, waaruit bleek dat
onder meer Marcel van Dam en
hijzelf tijdens de kabinetsforma
tie even met tranen in de ogen
hadden gestaan. Een van „de
Driesen" moet toen nog net ijs
hebben staan eten.
En in AVRO's „Televizier Maga
zine" een Duits-dubbel-inter-
view met de heren Horst Mahler
en Hans Jurgen Becker, twee
gewezen leden van de Baader-
Meinhof-groep, die hun straf
uitzittend tot de ontdekking
schijnen te zijn gekomen, dat de
bloedige terreur toch niet hele
maal juist is. Een wat late beke
ring, die trouwens een tikje als
een wrange scherts overkwam
nu wij net weer werden gecon
fronteerd met een nieuwe mens
onterende ellende op Cyprus.
Ook daarvan werden wij vrij
uitvoerig (en zelfs herhaaldelijk)
ingelicht.
„De bakermat van het rijke
roomse leven" en de „Bakkerij
voor het roomse establishment",
zo werd gisteravond het Jezui-
ten-internaat „Katwijk de
Breul" in een documentaire bij
de VPRO genoemd. Maar daar
bij moet men toch het onder
hand al weer aardig grijze verle
den op het oog hebben gehad.
Zoals uit het programma „een
manier van leven" van Netty
Rosenfeld trouwens ook wel
bleek. Een van de leerlingen
drukte het misschien een tikje
kras uit toen hij zei „dat je het
geen godsdienstles meer kunt
noemen"
HERMAN HOFHUIZEN
NEDERLAND 1
i Teleac
18.15 Toneelspelen, les 4
NOS
I 18.45 Fabeltjeskrant
18.55 Journaal
VARA
19.04 Koeni Lemel in Tel Aviv,
Israëlische musical
20.40 VARA-Visie
NOS
21.35 Journaal
VARA
21.50 Muis. TV-film
22.15 Charles Trenet
22.55 Symbiose
NOS
22.59 Journaal
VARA
23.04 Amateurboksen uit Rotter-
NEDERLAND 2
NOS
18.45 Staatsloterij (666, trekking
2)
18.55 Journaal
KRO
19.05 Tom Jerry, tekenfilm
19.15 Peppi Kokki, TV-serie,
afl. 7
19.30 Muppet Show. afl. 11
NOS
20.00 Journaal
KRO
20.25 Dagboek van een herders
hond, TV-serle, afl. 6
KRO
21.20 Sanford Zoon, TV-serie
21.45 Brandpunt
KRO/RKK
22.25 't Zand 33
22.50 Vastenoverweging
NOS
22.55 Journaal
DUITSLAND 1
WDR 18 Anton Keil. der Spezial-
kommissar. afl 1 19.15 Hier und
Heute. 19.45 Trick urn 4tel vor 8
(Wilhelm Busch).
20.00 Journaal
20.15 MS Franziska, TV-serie, afl.
8, slot
21.15 Bltte umblattern
22.30 Tagesthemen
23.00 Tfger-Hai
„Tiger-Shark", Amerikaan
se speelfilm (1932) van Ho
ward Hawks met Edward
G. Robinson, Richard Arlen
en J. Carroll Naish.
0.15 Journaal
DUITSLAND 2
18.20 SOKO 5113. TV-serie (Uber-
fall auf Grossmarkt). 19 Journaal
19 30 Disco '78
20.15 Stichproben (Zonne-ener-
gle)
21.00 Journaal
21.20 Das Ende einer Karriere
TV-film van Christa Maar
over het falen van een jon-
Tl
ge vrouw (Elisabetir
naar) om als arutfSHS
door mannen
wereld te worden g U I 1
teerd.
22.55 Journaal
DUITSLAND 3
WDR 18 Sesamstrasstf''
Cursus fysica, les 34 191
19.15 Schauplatz in f
(Ein Haus spielt Theater)
20.00 Journaal
20.15 Die Welt des Ferl"
(Sehende maschinj
21.15 Der verlfebte Mozai
..Mozart in Love". I
kaanse speelfilm-
van Mark Rappap
Rich La Bonte
Mozart.
22.50 Journaal
ENGELAND
BBC 1 18.05 John
Newsround 1810 Blui
jeugdserie 18.35
poppenfilmserie 18.40 jj
18.55 Nationwide, regi
19.50 Ask the Family, quiz]
20.15 Blake's Seven, j
vaartserie.
21.10 Panorama, actualit^
22.00 Journaal
22.25 Jeremiah Johnson
Amerikaanse
(1972) van SydneyPEN -
met Robert Redfovindt
vluchteling uit de L
ving van de 19de e»°baar
0.10 Tonight, actualiteitei van
BBC 2: 20.00 JournPchen'
20.05 Children's Wardro#CroeP
serie Pfedir
20.30 Newsday, actualiteit 's-
21.10 Word! of Music ng var
22.00 Americans, TV-seri#* er
22.50 Het jaar 1990 .vo,,eo
23.40 Just a Nimmo. infd*sen e
ve serie mstruc
0.10 Open Door °P te
0.40 Journaal 'n de
0.50 Télé-Journal en va:
BELGIË °°gpu
NEDERLANDS 1 <fijü
18 Peppi Kokki. TV-serii
De kinderen van appafTJ'T
47A. TV-serie 18 30 Open !fy I
19 10 Doe mee' 19.45 Jourij
20.20 Micro-Macro, spelpn
e^DEI'
ie<dba
20.55 Grote lui, kleine liet
serie
21.45 Inspraak '78: alterna
22.40 Journaal, Wetstraat
23.00 Open School
BELGIË FRANS 1
18 15 Sèniorama. voor beji
18 45 De Franse gemeen"
van Wallonië en Brussel
Sport 19.30 Journaal I9fn!sj'
cran témoin, film en discus,"
Journaal
uVr«
fle rot
NEDERLAND 1
NOS/NOT
11.30 Schooltelevisie
14.30 Schooltelevisie
DUITSLAND 1
10 Journaal 10.25 Swiss Made.
Zwitserse muziek 11 10 Kontras
te 11 40 Ein Rucksack voll Erin-
nerungen, documentaire over Do
lomieten 12.20 Umschau 12 50
Presseschau. 13 Journaal. 1610
Journaal 1615 Marokko, docu
mentaire 17 Lemmi und der Sch-
móker. jeugdserie (Es spukt'
Spukt es?). 17.50 Journaal.
DUITSLAND 2
16.30 Mosaik. 17 Journaal. 17.10
Die grosse blaue Murmel, jeugd
journaal 17 40 Die Drehscheibe.
DUITSLAND 3
sie. 17 Schooltelevisie. I7.3ries'e
raturgeschichten (Die grossf*en 1
nung) kond
ENGELAND ;dd„o
BBC 1 7.38 Schooltelevisies
Schooltelevisie 12 School
sie 1345 Journaal.
I narr
*|terr<
h'-v. o<
Mill, lunchprogramma. 144fiante
time. 15 You and me. voor
ters 15 14 Schooltelevisie. Ljag
Welsh programme 16 55.kser
School, voor kleuters. 17 ^oL^j,
Gator, tekenfilmserie 17 25 lpree
nory. voor de jeugd 17 40 0„
nory Playhouse B gr
BELGIË ani"
NEDERLANDS 1 egen
14 Schooltelevisie 17 Schorl'^*1
BELGIE FRANS 1 |e
2
HILVERSUM I
1810 (S) EO-Metterdaad PP.: 18.19
Uitzending van de PPR. EO: 18.30 Nws.
18141 (S) Te gast bij de EO. 19.00 (S)
ronduit, jongerenprogr. 19.40 (S) De
Bijbel open. 20.00 (S) Ga er eens voor
zitten. 20.40 (S) Brazilië vandaag. 20.55
(S) Tenslotte. NOS: 2105 (S) Hobby-
scoop. 21.30 Voor blinden en slecht
zienden. 21.40 Open School. 22 25
BONDER ZONDER NAAM. 22.30 Nws.
22 40 Boerenbont VERONICA: 22.55 (S)
Informatieshow met actual, en muz.
23.55-24.00 Nws
HILVERSUM II
18.00 Nws. 18.11 Hier en nu. 18.40 (S)
Muz. in vrije tijd. 19.30 Onderwijzen
kunst of kunde? 19.50 Psalm van de
week. 2000 Nws. 20.05 (S) Instrumen
taal ensemble: moderne n
Sopraan en piano. 21.35 (S) Likvog
kroniek over boeken, schrijvers!
neel. 22.40 (S) Poerama, poëzii
NOS: 23.00 (S) Met het oog op rr
met om 23.05 Aktual. ovorz. Rai
23.10 De krant van morgen. 23.1
Haag vandaag en om 23 52 E^
adem komen, yoga 23.55-24.00 h
HILVERSUM III
NOS: 18.03 De vacaturebank. ISJ
NOS-maal AVRO: 19.02 (S) Het Sfl
tijdperk. 20.02 Radiojournaal. 20F
Superclean dreammachine. 21 02 j
negen-uur-jazz-show. 22.02 Radi
naai 2205 (S) Pim Jacobs platei*
23 02 (S) Candlelightshow (O.fll
Radiojournaal). VARA: 1.02 (S)l
pop. 2.02 (S) Peter Holland. 5.0r
(S) Truck.
HILVERSUM I
AVRO 7 00 Nws 7 02 (S) AVRO-klok
(7 30 Nws 7 41—7 55 Radio journaal)
8 30 Nws 8 36 Gymn voor de huis
vrouw. 8.45 De Groenteman 8 50 Mor
genwijding. 9.00 (S) Dansmuziek NOS:
9 15 Open school AVRO 10 00 Radio
Lawaaipapegaai 10.10 Arbeidsvitami
nen (10.30 Nws 10.33—10.35 Radio
journaal) 1130 (S) Rondom twaalf
l2 26 Meded t bv Land-en tuinbouw
12.30 Nws. 12.41 Radio journaal. 12.55
Europa van morgen. 13.10 (S) Pianomu
ziek 13.25 Beursplein 5. 13 30 'n Mid-
dagje AVRO (15.30 Nws. 15.33 Radio
journaal) 1700 Voor ons gemaakt
(door ons gekraakt OVERHEIDS
VOORLICHTING: 17.20 Boekbespreking
AVRO: 17 30 Nws 17.32 Radiojournaal.
17.50 Toppers van toen.
HILVERSUM II
KRO 7 00 Nws. 711 Ochtendgymn. 7 20
Het Levende woord. 7.25 Badmerie
klass muz 7.54 Overweging. 8.00 Nws
811 Echo. 8.30 Aubade klass. muz.
9.00 De Letter M (9 30 Scheepspraat
9 35 Waterstanden) 10.30 Ik sta hier
niet voor de banken te pratsn (1100
Nws). 11 30 Ouder worden we allemaal
11.59 Bericht Vastenaktie 12.00 in De
Boerderij 12.49 OVERHEIDSVOOR
LICHTING Uitzending voor de land
bouw 13.00 Nws. 13.11 Echo magaz
13 40 Waar is de Meester s
katechese in het voortgezet c
14 00 Lange vingers, schoolradio.l
De avonturen van Anatol, hoorspel
1520 In de wachtkamer 16.00§
1603 Spreekuur NOS 17.00 I
mijn tijd wel duren, progr i
en energie. 17.20 (S) Eurolight.l
Tambu, inform en verzoekplaten
de Antiliianen in Nederland 17 5f
ded
HILVERSUM III
VARA: (7 00-8.00 Actual,
van de dag). 7.02 (S) Gesodemeu
9.03 (S) Pep op drie 1103 (S
draait op verzoek 1203 (S) V
zoekplaatje. 14.03 (S) Spitsbeeld.
(S) Elpee tot dertig. 17.03 (S)
Lagarde.
HILVERSUM IV
TROS 7.00 Nws 7.02 (S) CaprJ
9.00 Nws 9.02 (S) Als reizigers c
weg. 9.30 (S) Van heinde en verre
(S) Opus tien tot twaalf. 12 00 (S)
mezzo 13.00 (S). De meest verki
klassieke tien 13 30 (S) Kore
14 00 Nws 1402 (S) Om de k.
(S) Guitariteiten. 15.00—17.00 (S) 6l,