CcidócGomont
FRANS MURILOFF: producer
van parties en artistieke omlijstingen
ELVIRA MADIGAN
antenne
'Schei 'u/Tj W- 6 ~s?rop_
waaroh nou
niét gewoon l/o
drums/a'gn
Pakoe.
TELEVISIE VANAVOND
RADIO MORGEN
PAGINA 2
LEIDSE COURANT
Altijd prijs
bij schieten
op akkoord
BREEKT tijdens een regenachtig
weekend de zon door, dan zijn
tweeërlei reacties mogelijk. De een
constateert opgelucht dat het na alle
nattigheid gelukkig droog is, zodat men
de neus weer buitenshuis kan steken;
wie weet, slaagt de zon erin de wolken
de baas te blijven, zodat het betere weer
de overhand krijgt. Een ander blijft
razen of vitten, omdat het geen mooi
weer gebleven is; ook al blijft het droog
en slaagt de zon erin voor een goede
avond te zorgen, de criticus ziet zijn
weekend met zomerse plannen verknald.
Op deze uiteenlopende reacties lijkt
enigszins de kritiek, die dezer dagen het
..akkoord van de vijf", resultaat van de
informatie-Steenkamp, ten deel valt.
Het nieuwe regeerakkoord heeft
nadrukkelijk het kenmerk van een
compromis. Dit was onvermijdelijk,
sinds uit de verkiezingsuitslag van april
bleek hoe Nederland alleen dan een
kabinet met stabiele regeringsmeerder
heid in de volksvertegenwoordiging zou
kunnen krijgen, wanneer de drie
christen-democratische partijen met hun
vooruitstrevend programma en de op
inflatiebestrijding hamerende V.V.D. en
D.S. '70 een voor beide groepen aan
vaardbaar tussenprogramma zouden
kunnen vinden.
De noodzaak om op een compromis uit
te komen kreeg nog duidelijker con
touren, toen bleek uit de cijfers, die vlak
vóór en tijdens de informatie-Steenkamp
ter beschikking van de vijf betreffende
Kamerfracties kwamen, dat 's lands
economie al een flink stuk de gevaren
zone verder binnengevaren was, dan op
28 april menigeen nog durfde te er
kennen.
Demonstratief
ZANDER zulke omstandigheden tot
stand gekomen zit aan 'n regerings
akkoord onherroepelijk vast, dat schieten
altijd prijs is. Niemand minder dan de
informateur zelf heeft bijvoorbeeld er
kend het akkoord-van-de-vijf op be
paalde punten niet leuk te vinden.
Maar dit is nog iets anders dan de
eerste reacties van oppositieleider
Den Uyl, die, als een briesende leeuw,
de natie meedeelt hevig verontwaardigd
te zijn omdat Nederland na een linkse
stembusoverwinning een nog rechtser
regering gaat krijgen dan het kabinet-
De Jong.
De duim van drs- Den Uyl wordt van
jaar tot jaar groter; zijn bekwaamheid
om redelijk te denken (of althans in het
openbaar te spreken) helaas niet. Wat
hij na vrijdag via de communicatiemedia
over zijn mening inzake het akkoord
van-de-vijf heeft laten weten, heeft op
de keper beschouwd alleen maar waarde
als demonstratie van zijn voornemen om
harde oppositie te gaan voeren. Dit is
zijn goed recht. Maar wanneer drs. Den
Pyl op die manier direct na de opening
van de schiettent met zijn prijsjes loopt
te pralen, zal niemand over het hoofd
zien, dat waar elk schot met een prijsje
beloond wordt, de prijzen geen garantie
bieden dat men met een goed schutter
te maken heeft-
Het zal niemand ontgaan zijn, dat de
kritiek van de vakbeweging op het
resultaat van de informatie-Steenkamp
(kritiek die ook niet mals is) een veel
reëler indruk maakt dan de in het wilde
weg schietende oppositieleider met zijn
bezwaren afdwingt.
Alternatief
UOE zou het „alternatief" van
Den Uyls schaduwkabinet eruit
hebben gezien, wanneer dit als minder
heidsregering, op basis van gelijke eco
nomische gegevens als prof. Steenkamp
in handen kreeg, deze week, het roer
van het schip van staat in handen had
moeten nemen?
Bij de duidelijkheidspsychose, die de
Nederlandse burgers tegenwoordig als
maar opgedrongen wordt, blijft dit een
zaak, die zo helder is als koffiedik. Want
het team van drs. Den Uyl hoeft van
daag niet aan het roer te gaan staan,
maar behoudt de vrijheid om vanaf de
wal te blijven roepen, dat de vaart zo
veel beter had kunnen verlopen als
Als drs. Den Uyl zich niet zo ge
makkelijk onder de voet had laten lopen
door eigen partijgenoten en door demo
craten van D '66, die precies hadden
uitgerekend hoe ze een gesprek tussen
Progressief Akkoord en K.V.P. moesten
regisseren, om dit op een mislukking te
laten uitlopen.
Voor die politici is het komende ka
binet ongeacht het beleid wat het zal
gaan voeren alleen maar een volgende
schakel in de campagne om de Neder
landse kiezers ervan te overtuigen, dat
alleen wat nu „links" heet, borg staat
voor een politiek, die alleen welzijn ga
randeert.
Ook „Rooie Piet" zal als „Zwarte
Piet" worden afgewezen, zolang hij
weigert het politieke credo te zingen
dat drs. Den Uyl overigens verre van
toonzuiver heeft aangeheven.
HEEMSTEDE. Eigenlijk is Frans Muriloff wiens naam een begrip in
het amusementsvak is aan zijn vierde artistieke carrière bezig. HU begon
als danseur en bereisde alleen of met partners als veelgevraagde dance-
act half Europa. Toen startte hü een dansschool en verzorgde hü de balletten
voor vele grote Nederlandse revues: voor Bob Peters (met Lou Bandy), voor
de Snip-en-Snaprevue, voor Heintje Davids. Zyn radiowerk vond een climax
in de zeven jaar dat hü als producer optrad van de Bonte Dinsdagavondtrein.
hét populairste radioprogramma (waarvoor het publiek in die dagen nét zo
thuis bleef als nu voor Peyton Place of een voetbalwedstrijd op de t.v.). Zün
bekendheid en vlotte omgang met artiesten van allerlei aard en nationaliteit
heeft hem nadien tot op vandaag in een activiteit gebracht die zich voor
een juiste benaming moeilyk laat grypen: het adviseren by en arrangeren
van het artistieke gedeelte van congressen, dealerdagen, parties, shows (ook
t.v.-shows), enz. „Ik noem mezelf producer", zegt hy, „en als ik grappig wil
zyn, zeg ik pretfabrikant. Die parties ik spreek ook wel van gala's, want
ik haat het woord Schnabbels is echt iets van deze tyd en zyn verschrik-
kelyk in de mode. Veel congressen van bedryven en organisaties en bonden,
of het nu parfumfabrikanten of oliemaatschappyen of aannemers zyn, sluiten
tegenwoordig met zo'n party, of er zyn ontspanningsfragmenten doorheen-
geweven. Zulke evenementen helpen opbouwen en goed laten verlopen,
doe ik ontzettend graag. Als je zolang in het vak zit als ik, is het plezierig in
het vak te kunnen blyven. Voor my hoef ik dan niet meer zo nodig in het
zonnetje te komen".
Vlekkeloze performance
Bij zijn huidige activiteiten is het
misschien het best te spreken van een
kettingreactie. Als de opdrachtgevers
onder elkaar zeggen: voor zoiets (een
party of artistieke omlijsting dus)
moet je Muriloff nemen, dan wordt
contact met hem gezocht en brengt
hij zijn ervaring in. Suggesties wor
den uitgewisseld en bekeken wordt
hoe ze passen in de gehele opzet. Is
een koor attractief? Muriloff herin
nert zich dat er ergens daar-en-daar
een enorm koor is; hij gaat er eens
kijken. Een majorettenkorps, hij heeft
indertijd wel honderd van die korpsen
op een concours in Noordwijk gezien.
Artiesten die de boel in stemming
zetten of juist eer. beetje stemmig
houden: hij weet er raad op.
Zo groeit het programma voor de
artistieke omlijsting van een congres
of voor een party „van nummer tot
nummer in overleg met de opdracht
gever en diens opvattingen en gericht
op de verwachte gasten. Een rustig
muziekje of noten-die-de-zaal-uit-
knallen, een acrobaat of een jongleur
of een manipulator, een charmante
presentatrice: het is allemaal, te orga
niseren, maar om tot een vlekkeloze
performance te komen, die een stukje
goodwill, een stukje public relations
voor de opdrachtgever betekent, móét
het ook goed georganiseerd worden
en dat is vakwerk: het vakwerk van
Muriloff, compleet met repertoire
suggesties, repetities, „timing" en wat
er allemaal bij komt. „Zo gauw ik
Frans Muriloff met zijn vrouw, bladerend in het plakboek.
ADVERTENTIE
D4SSEN, p after shave,
2au7öb0rstels en
jdames last.
Van Mary Dresselhuys hebben we gis
teravond meer genoten dan van het spel
'n Appeltje voor de dorst, waarin zy de
hoofdrol speelde. Dat blyspel van Marcel
Mithois was nagenoeg uitsluitend
schuim cn vrywel geen pudding. Het is
waarschynlyk op 't lyf geschreven van
een Franse comédienne van het kaliber
van Mary Dresselhuys.
Ondanks het loze karakter van het ge-
val hebben we ons om Mary er toch
goed mee geamuseerd. Waarmee we niet
willen zeggen dat de KRO haar ster
geen goede entourage gegeven had. Ex-
echtgenoot en sindslang ideale tegen
speler, Joan Remmelts, blies een keu
rige partij mee en dat deden onder
Léon Povels regie ook de anderen. Maar
we vonden het spel vooral geslaagd om
dat we er Mary Dresselhuys weer eens
„vanouds" konden zien.
Na de luim kwam de ernst van Gamma,
een goede aflevering over het zionisme,
waarin diep en kritisch werd ingegaan
op het anti-semitisme dat tot het zionis
me aanleiding gaf. Ook het Nederlandse
nog vry recente verleden werd daarbij
openhartig blootgelegd. We zyn ge
ïnteresseerd in het tweede deel dat a.s.
dinsdag wordt uitgezonden.
Zaterdag was „Zomaar een zomeravond"
terug. Een tikje gewijzigd van opzet,
met een ander „spelletje" weer geen
grote vondst een beetje proeven aan
nieuwszaken, wat muziek waaronder
een paar goede bijdragen en een
kapitaal goochelnummer van wereld
kampioen Richard Ross die in deze
regie niet zo grandioos overkwam als
hij wel verdiende
DEN HAAG De seksuele voorlich
tingsfilm Growing up heeft bij zijn ver
toning vorige maand op de Nederland
se beeldbuis 2,5 miljoen kijkers ge
trokken. De kijkdichtheid, 23,7 pro
cent, was aanzienlijk groter dan die
van het eraan voorafgaande program
ma (8,8 procent). Dat betekent, dat bij
na anderhalf miljoen mensen hun te-
levisie omstreeks elf uur 's avonds tc veel op het scherm verschynende
speciaal voor de voorlichtingsfilm Koos tal van presentatoren
hebben aangezet.
uit het schijnwerpertje ben en achter
het toneel, voel ik me het beste thuis.
Dan ben ik echt wel de baas", zegt
hij. Dan is zijn taak: gewoon ervoor
zorgen dat alles perfect loopt, of het
nu programma's voor 3 of voor 2
dagen zijn of ééndagsvliegen. Hij
heeft al zóveel produkties per jaar,
dat hij moet selecteren. Hij is nu al
weer bezig voor volgend jaar. Hij is
altijd zelf bij de uitvoering, vaak met
zijn (Engelse) vrouw, die een hoofd
stuk apart vormt. De accommodatie
van de congrescentra en de grote
hotels (als de Hiltons en het Kurhaus)
kent hij tot in details.
Een beetje hetzelfde werk, maar toch
ook weer heel anders, doet Muriloff
(Amsterdammer van geboorte) by de
t.v.-show van Mies Bouwman „Eén
van de acht". Daar is hy „stage
manager": mensen ontvangen, ver
tellen waar ze op moeten, waar ze
af moeten. Hy weet dat Mies hem
mede heeft gevraagd omdat hy zo
gemakkelyk omgaat met oud en jong.
„Als ze geen Muriloff durven te zeg
gen, zeggen ze oom Frans", verdui-
delykt hy; het afstandscheppende
„menéér" Muriloff is er nooit by. Ook
by de jaarlykse Sinterklaasintocht
op de t.v. en bij het Grand Gala du
Disque is Muriloff betrokken.
Dit jaar zal de gebruikelijke vakantie
in Engeland hij is zeer sterk Engels
georiënteerd en gek op de t.v.-serie
„De Dubbeldekkers" wel gevaar
lopen, want er zitten voor de NOS
luchtige zomerprogramma's in het
verschiet, tweemaal per maand
Ballet-acrobaat
Het begin van
1927 in de revue van Louis Davids en
Louisette nadat hij tevoren al in een
amateurclub (met zijn vriend Willy
Walden) het artistieke pad was opge
gaan. Toen volgden allerlei buiten
landse omzwervingen als danseur:
ballet-acrobatiek, met veel „lifts" en
veel tap (daar gaat nog altijd zijn,
hart bij open). Hij was bijvoorbeeld
een half jaar in het Grosvenor House
aan Park Lane voor optreden tijdens
dinner en supper („Mijn gage was
daar in ponden wat ik hier in guldens
verdiende") en een jaar in Italië waar
hij in één programma zat met de
grote clown Grock. De naderende
politieke onrust in Europa deed de
lust van het reizen vergaan; in 1933
begon hij met zijn allround-ballet
school, samen met een Engelse vrou
welijke partner.
Vele thans bekende artiesten hebben
onder Muriloff hun eerste danspasjes
gedaan. De grote balletten van tal
loze Nederlandse revues, met dikwijls
frappante vondsten, kwamen uit het
reatieve maar vooral ook perfectio
nistische potentieel van Muriloff
voort: de National Muriloff Girls bij
Bob Peters, de Muriloff Dancing Love
lies bij Sleeswijk, en hoe ze nog
anders hebben mogen heten. „Die
meisjes bij mij konden een split, rad-
slag, spitzen, ze konden ritmisch
dansen en allemaal tappen".
Na de oorlog was Frans Muriloff
behalve producer van de Bonte Dins
dagavondtrein o.a. ruim drie jaar
de man die voor de NIWIN artiesten
naar Indonesië uitzond; een aantal
jaren artistiek leider van het fameuze
laagse kleinkunsttheater De Kleine
lomedie; medewerker van het thea
ter Plezier van Floris Meslier (toen
Toon Hermans zijn beroemde Buziau-
imitatie bracht); een paar jaar mana
ger van Toon Hermans; hij verzorgde
en passant een tournee voor de Sky-
masters in Engeland: gewoon te veel
om op te noemen.
Plakboekcommentaar
Bladerend in zijn dikke plakboek
komen er allerlei markante opmer
kingen: elke foto, iedere persoon
daarop, is een herinnering, vaak een
story. „Kijk hier: dat was toen nog
in steengoeie decors van Joop Gee-
sinkhier: de meisjes moesten bij
mij ook leren fietsen; toen zei een
wielrenner tegen me: dan moet je
een lage gearing nemen, anders tol je
zo de orkestbak in; wist ik veel wat
een gearing wasBeppie de Vries,
wét een vrouwPatachou heb ik
eens geëngageerd voor een congres
wat er van de revue terecht moet
komen nu Snip-en-Snap ophoudt?
niks!.... de musical nieuw? ik zag
mijn eerste musical in 1927 in Lon
den.... hier een gooi- en smijt-
nummer't is gewoon een prenten
boek en dan zal ik u hier eens
een foto laten zien, dat is Toon Her
mans in danshouding met mijn vrouw,
28 jaar geledeneen programma
voor een nationale feestdag; toen heb
ik alle omroepers een liedje laten
zingenhier „Trek aan de bel",
dat heb ik in Holland geïntrodu
ceerddit zal nu ook wel een
nette ouwe dame zijn, net als ik een
nette ouwe heer.... hier had mijn
vrouw een truitje aan waarin je wat
veel buste zag, dat mocht niet; een
hele opstand werd dat; als je daar
nü aan denkthier Oom Frans bij
kindervoorstellingenhier heb ik
de Engelse jongens en meisjes van de
boot gehaald en trek ik ze voort op
een karretje: wat je al niet doet voor
de publicity
Boordevol herinneringen aan een
halve eeuw kleinkunst zit Frans Muri
loff. „Ik heb geen vak gekozen", zegt
hij, „ik doe iets wat mijn hobby was,
mijn hele leven. Hoeveel uur per
week ik nog werk? It never ends!"
Hij blijft er jong bij, en heeft een
zeer charmante vrouw die volledig
met hem meeleeft. Zij was ballet
danseres in Engeland en stond inder
tijd in het middelpunt van de belang
stelling toen ze (Phyllis Lane) de
partner van Toon Hermans in diens
eerste one-man-show was. (Later
speelde ze ook in Hermans' film
„Moutarde van Sonaansee").
Routinier Muriloff zal ongetwijfeld
nog vele presentaties „goed laten
lopen". Dat lijkt zo eenvoudig soms,
maar er komt heel wat bij kijken en
daarom is zijn ervaring zo waardevol.
komende afleveringen. Onder hen is
Netty Rosenfeld, veterane van het om-
roepwerk, die kwam vertellen dat zij
binnenkort voor geruime tyd afscheid
van t.v. zal nemen in verband met
haar komende studie op het gebied van
de werkende jeugd. Bericht dat de aan
dacht waard is, daar het hier een ge
waardeerd omroepmedewerkster betreft
die al een kwart eeuw haar beste krach
ten aan radio en t.v. wüdt.
Een van de onderwerpen van „Zomaar"
was de blote musical „Oh Calcutta",
dezer dagen in première te Amsterdam.
Het NOS-journaal van acht uur had
daar ook al even lang en breed als open
en bloot aandacht aan gewijd. We von
den dat niet juist. Persoonlijk vonden
we die beelden ingan tegen de goede
smaak, maar als iemand 35 gulen wil
neertellen om zijn slechte smaak te
vieren is dat zijn zaak.
We vinden het echter kwalyk dat de
NOS op zaterdagavond op een dergelyk
vroeg uur met beelden komt die zelfs
in de etalage van een sexshop taboe
zyn en die by aanbieding aan de film
keuring het predikaat „boven de 18" zou
den krygen. In duizenden gezinnen
vooral met kinderen heeft men zich
ongetwyfeld geërgerd zaterdag. In een
programma van de NOS, de rykste om
roep met de meeste zendtyd. het groot
ste budget ook. Bovendien de enige
omroep waarvan helaas men het i
lidmaatschap niet kan opzeggen.
Frans Muriloffs dance-act ttt
NEDERLAND I
VARA:
•18.45 uur:
Tim ende leeuw
18.55 uur:
Journaal
19.05 uur:
Pipo op Bizarra
19.30 uur:
Coronaion Street
20.00 uur:
Journaal
20.00 uur:
Journaal
•20.21 uur:
Zeld uw kind leren
zwemmen
•20.3 Ouur:
Onverklaarbaar
bewoond
21.00 uur:
De ballade van
Elvira Madigan, film
•22.3 Ouu&r:
Journaal
NEDERLAND II
NEDEDRLAN 11
NOS:
18.45 uur:
Tim en de leeuw
18.55 uur:
Journaal
19.05 uur:
Holland Festival
magazine
NCRV:
19.30 uur:
Zo vader zo zoon
20.00 uur:
Journaal
20 21 uur:
Met liedjes
het land in
21.15 uur
Hier en nu
21.40 uur:
Vervolg met liedjes
22.25 uur:
22.30 uur:
Journaal
De film van vanavond:
De serie bioscoopfilms, die de VARA in de komende maanden op enkele
maandagavonden zal uitzenden, wordt geopend met de Zweedse film „Elvira
Madigan" van de regisseur Bo Widerberg. Het is de ware geschiedenis van de
'.weedse luitenant Sixten Sparre, die deserteerde om met de koorddansers
Elvira Madigan een korte liefdesverhouding te hebben. Berooid en verstoten
door hun omgeving pleegde het paar tenslotte zelfmoord.
De "Uit 1889 daterende tragische liefdesgeschiedenis werd door Widerberg in
impressionistische kleuren verfilmd. De televisiekijker zal dit romantisch omhulsel
moeten missen. Wat dan overblijft is een teder liefdesverhaal, waarin de toen
zeventienjarige Pia Degermark door haar onbevangenheid excelleert en voor deze
rol ook terecht de prijs voor de beste actrice op het festival in Cannes kreeg in
1967. Tommy Berggren is haar tegenspeler.
Maandag, VARA, Nederland I, 21.00 uur.
NEDERLAND 1
•21.10 uur:
Show over München
©19.10 uur:
Première
NOS:
22.10 uur:
KRO:
18.45 uur:
Televizier
19.30 uur:
Tim en de leeuw
18.55 uur:
•23.00 uur:
Journaal
Felix de kat
19.38 uur:
Journaal
Landjuweel Tilburg
NEDERLAND II
NOS:
•20.00 uur:
Journaal
20.21 uur:
AVRO:
19.05 uur:
De gouverneur en J
•19.30 uur:
J. ®18.4 5uur:
Tim en de leeuw
Andy Williams
•21.11 uur:
Top-pop special
•18.45 uur:
Gamma
•20.00 uur:
Journaal
22.00 uur:
Journaal
19.05 uur:
De rode kamer
20.21 uur:
Den Haag vandaag
22.50 uur:
Peyton Place
Journaal
ereld: gewijde
19.25 Reformatie en reveil, lezing. 19.35 Mu
zikaal intermezzo. 19.40 Geloven vandaag,
lezing. NCRV: 20.00 (S) Le Nozzo di Figaro
Met liedjes
het land in
De tweede lange „Met liedjes het land
in", ongeveer honderd minuten, werd
opgenomen in sporthal „De Springers"
te Gouda. Deze opname kan men op
het scherm verwachten. Voor dit pro
gramma heeft de NCRV weer een
groot aantal Nederlandse artiesten ge
contracteerd, te weten Tante Leen,
Willy Alberti, Gonnie Baars, Frans
van Schaik, de zingende zwerver, The
Three Jacksons, de Chico's, de Twee
Pinten en Connie Renoir. Verder be
vat het programma de onderdelen
„Wie heeft en bespeelt het origineelste
zelfgemaakte muziekinstrument?",
„Wie imiteert het beste Willy Walden
en Piet Muyzelaar?", de vaste rubriek
„Dat zou ik nog eens willen horen" en
de muziekquiz voor de thuiszitters, die
de vorige keer vele duizende brief
kaarten met oplossingen opleverde. De
prestatie van dit programma wordt
weer verzorgd door Ted de Braak. In
de pauze, om ongeveer 21.15 uur, kan
men een aflevering zien van „Hier en
nu", de actualiteitenrubriek van de
NCRV
Maandag NCRV Ned. 2. 20.2! uur.
22.20 Avondoverdenking. 22.30 Nieuws. 22.40
Literama: radiokroniek over boeken, schrij-
el. 23.00 (S) NCRV-Vocaal i
HILVERSUM II
Nieuws. 18.11 Radiojournaal. 18.25 Ik
praatje. 18.30 (S) Sehön
Spreker: dr. I.J. van Houte, directs.
na-Frank- Schichting. NOS: 20.15 <S) Hei
land Festival 1971: magazine met reportai'.
intervlews, voor- en nabeschouwingen, dis
cussies en perskritieken. Aansl.: Radio Fil
harmonisch Orkest, met koren en solist»:
Requiem fur einen jungen Dichter, Zin-
merman. 22.30 Nieuws. 22.40 Mededelingen
AVRO: 22.45 Radiojournaal. NOS: 22.55 (S)
Metro's Midnight Music: licht muziekpro
gramma. 23.25 Een dag uit het le\
ene Rajinder Parshad, documentair
ïws. 18.03 Voor de soldaten,
tberichten. 18.30 Protestantse
actualiteiten. 19.
:n. 19.»
Openbar
ist die Welt, opere
Reportage Wimbledon
Kunstbezit. 19.55 Intermezzo. 20.00 Opera-
kroniek. 22.00 Nieuws en De Zeven
sten. Aansl.: Loterijberlchten. 22.30 Geva-
Nieuws; 7.32-7.50 Hier
8.00 Nieuws. 8.11 Tc
wijde muziek.
(11.55 Beursberichten). Overheidsvoorlic
ting: 12.30 Uitzending voor de landbou
AVRO: 12.40 Knipperlicht: wekelijks rat
verkeersmagazine. 13.00 Nieuws. 13.11 Bad
journaal. NOS: 13,30 Den Haag vandaw
13.35 Spiegel van België: muziek en nleuirt H
(9.00—9.10 Gym
1.03 (S) Frag- AVRO: 15.10 Muziekmidd;
(Cr). 11.15 Voor (S> Nieuwe grammofooni
I Nieuws: 16.03 Alertl:
muziek. 8.00 Nieuws. 8.11 Radic
Journaal. 8.20 (S) Dag met een plaatje
(vervolg). (8.30-8.33 De gi i
IJ
c taal fc
mi 15" f|
muziek en maatschappij: 16.25 Orgfr
:rt: klassieke muziek; 16.50 (S) Gitaa.-;
-al 1971. 17.30 Brabant Journaal.
HILVERSUM III
VARA: 9.00 Nieuws. 9.03 Plaatjes
pep. 10.00 Nieuws. 10.03 Ekspres; 11'
tenprogramma. 11.00 Nieuws. 11.02 1»»»
vallend vrolijke gevarieerde visite.
Nieuws). 13.00 Nieuws. 13.03 De Eddy BecK;
SHOW. (14.00 Nieuws). 15.00 Nieuws.
Drie-draai. 16.00 Nieuws. 16.03-18.00 Mix: rUP
en groen op alle toeren. (17.00 Nieuw
BELGIë 324 m (Nederlands)
12.00 Nieuws, mededelingen en SOS-»;
richten. 12.08 Muziek programma. 12.55 B
tenlandspersoverzlcht. 13.00 Nieuws en