FATA
BANANA
£eidóc6oti/ta/nt
Nieuwe serie KRO-shows van
Black and White Minstrels
geen theater maar
beeldende kunst in beweging
Flitsende collage
van stijlen
en technieken
TELEVISIE VANAVOND
Jean Fournet verrast
in Rossini en De Leeuw
Recordbedrag
voor Picasso
Magna
Charta
Kopduel
BRUIJNZEEL-KEUKENS-KASTEN
„HOUTWERF - LEIDEN" N.V.
PAGINA 2
LEIDSE COURANT
VRIJDAG 23 APRII
Aan beloften
geen gebrek
I)E laatste weken vóór de verkiezingen
doen onze geachte politici vooral
die van de oppositie denken aan een
gewillige klas aan het begin van het
nieuwe schooljaar: goede voornemens
bij de vleet en stellige beloften als ware
het geen menselijke eigenschap dat de
geest gewillig maar het vlees zwak is.
Wie deze week zijn krant grondig ge
lezen heeft en een optelsom maakt van
alles wat de Nederlandse kiezers, mits
hij maar zus of zo stemt aan schone
mogelijkheden werd voorgehouden, zal
zich wellicht hebben afgevraagd waarom
dan al deze politici niet de handen ineen
slaan om dit paradijselijk beeld te reali
seren.
De ervaring leert dat na een paar jaar
werkelijkheid, politici, wanneer ze ge
confronteerd worden met de voornemens
en beloften door hen tijdens de verkie
zingscampagne gedaan, zo ze geen even-
beel van het blote P.S.P.-meisje gewor
den zijn, dan in elk geval in hun hemd
•Uan. De blik a la Veringa zoekt het
étn lager en de hoon van de Van Mier-
lo's, Aardens en Den Uyls aan het adres
van het kabinet-De Jong is dan, wanneer
de oppositie regeringsverantwoordelijk
heid in handen gekregen heeft, voor een
groot deel een bijzondere vorm van
zelfspot geworden.
Te laat
UlERAAN denken we heel bijzonder
wanneer we horen en lezen wat het
alternatieve kabinet van drs. Den Uyl
allemaal gaat doen, waar de kiezers
bereidwillig zijn om de P.A.K.-partijen
de teugels in handen te geven.
Neem bijvoorbeeld de mededelingen
over de manier waarop de socialisten die
in het alternatieve kabinet op de sociaal-
economische scharnierposten zitten, be
loven het nu ook door hen volmondig
erkende inflatiegevaar zullen gaan be
handelen.
De een gaat onmiddellijk de prijzen
bevriezen, de ander de loonwet-Roolvink
intrekken, een derde de vakbeweging
overhalen om met bescheiden loonsver
hogingen genoegen te nemen en met
z'n allen zullen we dan werkgevers en
werknemers winnen voor steun aan de
sociaal-economische politiek die het mo
gelijk maakt de maatschappij structureel
te veranderen, maar tevens veilig langs
de conjuncturele klippen te loodsen.
Zoiets dus als de schooljongen aan het
begin van dit commentaar; de jongen die
bij de éne meester dwars lag maar bij
de juffrouw van het volgend jaar die
hem beter begrijpt, bereid zal zijn om te
doen, wat hij eerst pertinent weigerde!
Maar de heren Den Uvl, Van Lier en
Galan vergeten dan, dat in hun geval
het zou gaan om een jongen die eerst
door de nieuwe juf tegen de oude mees
ter opgestookt is. En dan kan het wel
eens gebeuren dat de wijze woordjes te
laat komen om nog succes te hebben.
Explos
osie
AAT het met de inflatiebestrijding
mis, dan hebben de huidige opposi
tieleiders als alibi het argument, dat door
de loonwet-Roolvink een loonexplosie
medio-1971 in de hand gewerkt is.
Maar het bewijs dat zonder die wet,
dank zij een dan beter klimaat tussen
werkgevers en vakcentrales, dit jaar de
inflatie uitlokkende wedloop achterwege
zou zijn gebleven, komt nu eenmaal niet
aan de orde. En het trieste is, dat deze
zaak door een deel van links gebruikt
is als dynamiet onder de hamer om
een groot-regeerakkoord te behouden.
Regisseur Rob Touber heeft in woede
verklaard dat hu nooit meer een pro
gramma voor de VPRO wil maken.
Dit naar aanleiding van „Carte Blan
che (III)" gisteren op het scherm
waarin door de VPRO-leiding was ge
knipt. Rob had Adèle Bloemendaal
uitvoerig gefilmd (voor één liedje) te
gen Indiase achtergronden en de
VPRO vond dat gezien het feit dat
India een ontwikkelingsland is
ethisch niet verantwoord.
We hebben er geen idee van hoe het i
gecensureerde onderdeel het op het
scherm gedaan zou hebben, maar in
principe zijn we van mening dat de j
VPRO hoe dan ook gelijk heeft.
De verantwoordelijkheid voor een pro
gramma ligt niet bij een min of meer
toevallige freelance medewerker, maar
voor 1009Ó bij de omroep die het
betreffende programma uitzendt.
Dat de terechte VPRO-censuur uitge
rekend een programma treft dat „Car
te Blanche" heet, doet daarbij een i
beetje komisch aan. liet bewijst dat te- I
genwoordig, zelfs bij de VPRO. niet
elke t.v.-maker eigenmachtig zijn zin 1
kan doordrijven.
Wat het programma zelf betreft: we
vonden de opzet erg dualistisch. Het
was half-amusement, half-politiek.
Grootheden, die zich niet goed onder
één noemer laten vallen. Het „vakan-
tleprogvamma" zat vol anti-reclame
t.a.v. landen waar je de vakantie niet
mag doorbrengen. Allemaal goed en
wel; maar dan is in deze trant door
denkend zelfs een vakantie in eigen
land al bezwarend.
Er waren overigens voldoende positie
ve kanten. Tonbers soms ingenieuze I
vormgeving, de decors van Roland de
Groot en de kwaliteit van de meeste
onderdelen. Met name wat Liesbeth j
List betreft, maar daarnaast ook de
bijdrage van Hetty Blok en de ver
rukkelijke Ibiza. dialoog, tussen Adèle i
Bloemendaal en Leen Jongewaard.
In „Berichten uit de samenleving" koos
de VPRO in haar laatste uitzending
voor de PvdA door een liefdevolle uit
zending te wijden aan de vrouw ach
ter Joop den Uyl. ,.De school is niet
voor iedereen" werd ingegaan op on
derwijsproblemen van „moeilijk leren
de" kinderen. Die problemen werden
„moeilijk" aangepakt, tw. op een wijze
die alleen instructief was voor onder-
j wijsmensen. Met was vereenvou-
diging zouden heel wat meer kijkers
gebaat zijn geweest
Vg.
Onder vele bezoekers van Studio Scarabee aan de Haagse W'illemstraa
schijnt het hardnekkige misverstand te heersen, dat het daar vertoonde
Fata Banana een theatervoorstelling is. Zij zitten in een zaal met uitzicht
op een lijsttoneel, waar op een stroom van tekst bonte bewegingen zich
voltrekken. Elke verdere gelijkenis met theater berust op een toeval, want
waar men vijf kwartier lang door wordt overdonderd is beeldende kunst
in velerlei variaties en vormen: pop-art, pointilisme. surrealisme, futuris
tische structuren. Cobratendensen, picturale lichaamsplastiek. Expressio
nisme, symbolisme, dit alles zowel twee -als driedimensionaal en gevat in
technische trouvailles van film en licht «n geluid.
Fata Banana is een titel die nergens
op slaat, gekozen omdat-ie lekker in
de mond ligt en derhalve dienstig is
aan de mondreclame, als wordt in
Fata toch ook iets uitgedrukt van het
fatum, het menselijk lot en bevat
Banana de klank van iets dat prettig
te savoureren valt. De meest ludieke
teksten, die door middel van een kop
telefoon worden aangereikt, zijn van
Lucebert. zelf ejn kunstschilder, die
lenig poëtisch proza heeft geschreven
op Poe's verhaal over de pest, waar
aan burgers zich pogen te onttrekken.
Hij transponeerde t gegeven naar de
huidige platen: de oorlog, de mens ais
economisch produkt en naar z'n geest
als consumptie-artikel. Lezen wij: „Wij
zijn nu aangekomen in de aanpas-
singssluis, die leidt naar ons toekom
stig onderkomen. Graf met de vele
gezichten, catacombe vol vrolijke kat
ten en valken, riool voor gratis graaien.
Kortom onze halleluja-bunker,
diep gelegen onder de mega-metro-
pool. waar het mensdom onder bom
menregens sterft. Wenden wij ons af
van die stervende wereld van giste-
Geestelijk vader en persoonlijk ver
wekker van Fata Banana en voordien
van produkties als pophappening. Bat
man in ballingschap en Poppetgam
Adri Boon zegt: ..Het gaat ons om het
laten bewegen van beeldende kunst.
In galerieën en tentoonstellingszalen
hangt alles mooi stil, zelfs de bewe
gende objecten gedragen zich als de
Friese klokken waarvan alleen de
slinger in de weer is. Ik beschouw
expositielokalen als de begraafplaat
sen van de beeldende kunst. Kunst
moet leven, moet bewegen, moet opge
nomen worden in het dynamisch pa
troon van de maatschappij. Kunst die
verstilt wordt vergeten."
Daarom heeft hij als kunstschilder
een collectief van collega's op de been
gebracht, waarvan de uitingen zich
zichtbaar toespitsen in het zaaltje van
Studio Scarabee. dat hij met opzet niet
theater heeft 'genoemd, maar studio,
omdat daar creatief gewerkt wordt en
men morgen kan laten zien wat van
daag nog niet bestaat. Van dit idee
ging 'n zuigende werking uit. Enige
tientallen artiesen groepeerden zich
met hun eigen inbreng rond de studio
en werkten tesamen en in vereniging
aan een totaal-gebeuren met décors,
objecten. films. kleding. maskers,
stemmen, muziek, teksten, montage,
techniek en beweging. Zo ontstond op
het thema. Als ik wil veeg ik de
smeerkaas van m'n bril om de honger
te zien aan de horizon, een continu
bewegende collage. Fata Banana geti
teld. maar woordspelend ook verwant
aan het begrip Fata Morgana.
NOODLOT EN ILLUSIE
Noodlot en illusie tegelijk; dat ls de
overheersende indruk, die ons is bij
gebleven na het ondergaan van de
Fata. Beelden alt de oorlog, bederf,
dood. de vrouw, ontrafelde structuren,
schaalvergrote micro-werelden, stip
pen. strepen, vloeiers. deemoedige die
ren, kreten, aangedikte hidden persu
aders. smaakmakende en weerzin
wekkende beelden, al of niet gewat
teerde menselijke figuren, die zich
traag manifesteren in een roes van
snelle filmflitsen. Het is een gebeuren,
dat niet stoelt op een verhaal, maar
op een levensgevoel, voor wat de toe
schouwers betreft een hoogst associa
tieve belevenis. Fala maakt individue
le emoties los. zoals elk kunstobject
door zoveel interpretaties wordt om-
Hierin wordt de toeschouwer tegemoel
gekomen door geluiden en teksten uil
de koptelefoon. Bij elke stoel vindt
men zulk een hoofdstel, alsmede een
schakelaar, die in twee standen twee
verschillende geluiden geeft, zodat de
toeschouwer zelf een keus moe: doen
Tijdens de voorstelling moet driemaal
gekozen worden uit twee mogelijkhe
den. hetgeen resulteert in acht combi
naties. Dit betekent, dat men om alles
te horen minstens twee keer de studio
moet bezoeken. De bedoeling van deze
ingewikkelde procedure is niet het
foefje, dat men daar inderdaad in
trapt, al wordt dit gewaardeerd, maar
om aan te geven dat de waarde van
elk beeldend produkt wordt bepaald
door wie en hoe er naar gekeken
wordt.
In elk geval is deze wijze van werken
een wereld-unicum en schijnt alleen
in Polen een soortgelijke groep werk
zaam te zijn, een soort La Mama op
het gebied van beeldende kunst. Van
elders is men dan ook al wezen kij
ken. Na 15 mei gaat Scarabee op
\3umptiegoed.
tournee: Brussel in The tre F
Quarante en later in Europalia, I
greb op het festival aldaar. Skopjl
Lubljana. Amsterdam in het Stede
terwijl andere contacten nog in
groei zijn.
Studio Scarabee wil reizend
maar laat zich op 26 mei ooi
de Nederlandse tv zien in het N
programma Eigentijds en dan we
beide netten tegelijk, zodat de ki,
voor de tekstwisseling kan spelen
de knop. Deze uitzending betreft
de gehele voorstelling, maar een
treksel van een half uur. Subsidie
CRM maakte het mogelijk, dat I
deze
Ban:
Er staan in deze voorstelling tien t
voerenden, geen spelers al zit er l(
van pantomime in hun beweignl
maar als levende objecten, die In 1
handelen geen menselijke beweer"
denen uitdrukken, slechts deel uitff'
ken van de gehele beeldende djhj
miek. De teksten, deels poëtisch, dl-
pijnlijk, verklaren de bewegtif?
niet, maar begeleiden ze. zij hetS*
een logische betrekking tot hetgee^j;
zien is. als een onderdeel van c,
goed lopende machine. Als expermr
opgezet begint Fata een eigen (F
spronkelijke betekenis te krijgen, jd
uiting van hedendaagse beeldeL
kunst, een alomvattende collage H
beeld, beweging, tekst en muziek, F'
de toeschouwer niet onberoerd laat.
TON OLTEMULlj
Vanavond begint de KRO-televisie
met een nieuwe serie „Black en White
minstrelshows", die zal bestaan uit 6
afleveringen. De Minstrela zijn in En
geland twee jaar niet meer met el
kaar opgetreden, maar hebben zich
voor deze aerie shows weer met el
kaar verenigd, zij het dan met enkele
nienwe gezichten.
In deze nieuwe serie shows zijn de
Minstrels weer gebruik gaan maken
van hun traditionele make-up (zwarte
en witte gezichten). Het repertoire
van deze serie shows is gekozen uit
Hollywoodmusicals uit de periode van
de bekende zanger Eddie Cantor,
maar het bevat ook liedjes uit meer
recente musicals als „Kismet" en „Gi-
gi". De KRO-televisie zal de Black
and White Minstrelshow eenmaal per
maand op de vrijdagavond uitzen-
De eerste Black and White minstrel
show was een radioprogramma, dat ln
1957 werd uitgezonden. In later jaren
groeide de show uit tot een van de
meest geliefde programma's, die voor
al op de televisie een groot succes
bleek. Vooral sinds de Black and White
minstrelshow in 1961 de Gouden
Roos van Montreux won werden de
shows verkocht naar alle delen van de
wereld en volgden er tournees naar
b.v. Australië. Vaste medewerkers zijn
Dal Francis, het type Al Jolsonzan-
ger; John Boulter, de lyrische tenor
en Margaret Sauvage. Tony Mercer is
vervangen door Andy Cole en Leslie
Pianiste Reine
Gianoli stelt teleur
De Franse pianiste Reine Gianoli, die
gisteravond in De Doelen met het Rotter
dams Philharmonisch Orkest onder lei
ding van Jean Fournet in Schumanns
unieke concert (1841) optrad, was ons
door Frank onnen in het maandblad
Ouverture voorgesteld als een „adulte
prodige", wat hij vertaalde met de term
„wondervolwassene".
Welnu, naar deze wondervolwassene
zijn we natuurlijk gaan luisteren, boven
dien geïntrigeerd door het feit, dat zij
leerlinge was geweest van ceJebriteiten
als Yves Nat, Edwin Fischer en. vooral
niet te vergeten. Alfred Cortot.
Aan Alfred Cortot voornoemd hebben
we tijdens haar spel herhaaldelijk moe
ten denken. De vrijheden, die deze voor
name pianist zich in de vorm van uit
weidingen, van rubati ten aanzien van
de partituur veroorloofde, veroorloofde
zij zich namelijk ook. Doch wat bij Cor
tot persoonlijk feestelijk eigendom was,
bleek bij haar geleend: geleend van een
vermaard collega. En als we er u dan
nog bij vertellen, dat haar spel in tech
nisch opzicht bovendien niet puntgaaf
was, dan begrijpt u. dat we, de correcte
begeleiding van het orkest ten spijt,
ons bij onze kennismaking met deze
adulte prodige. door Frangois Mauriac
„Mozarts dochter" genoemd, niet geluk
kig voelden.
Veel sterkere indrukken kregen we
bij het luisteren naar Rossini's Ouvertu
re „II barbiere di Siviglia" (1816), door
de aartsperfectionist Jean Fournet ge
bracht met een raffinement, dat ze voor
ons waarachtig! als een première
klonk.
Maar ook Ton de Leeuws „Mouve-
ments rétrogrades" (1957), dus een Ne
derlands werk van deze tijd, werd
presenteerd op een manier, dat het
mand van de talrijke aanwezigen moeite
heeft moeten kosten deze „puzzel in
klanken" te aanvaarden: het was voor
hen een permanent geïnspireerd brok
muziek.
Hier constateerde men de gelukkige
consequentie van Fournets methode be
paalde nieuwe werken door hem op het
programma geplaatst in één seizoen I
voortdurend te herhalen: wat én het pu-
bliek, èn het orkest ten goede komt.
Met Brahms' Derde Symfonie van 1883
daterend Dr. Johannes is in het afge- I
lopen seizoen te Rotterdam echt „enfant j
chéri" geweest heeft Jean Fournet de
avond besloten: juichtoon van een soms
heel somber man.
LONDEN (AP) Een Picasso uit de
„blauwe periode" heeft woensdag op de
veiling van Sotheb.v in Londen een
recordbedrag opgebracht. „Les Adieux
de Pècheur" een visser met kind op
de arm aan het strand werd in 1902 j
door Picasso geschilderd in Barcelona.
Het ging voor 52.000 pond (bijna
f450.000,naar de Zwitserse kunst-j
handelaar Eric Adam, die het schilde
rij kocht in opdracht van een Europese I
verzamelaar.
Andere prijzen die bij Sotheby werden
gemaakt: Lyonel Feininger „Ost-See1
22.500 pond (f 194.000,Georgio Mo- j
randi „Stilleven" 28.000 pond
(f 240.000.een Degas „Danseuse Ro-
se", en een portret door Claude Monet
van zi jn zoon Jean brachten niet de I
verlangde prijzen op en werden aange-
houden op respectievelijk 34.000
•- 42.000 pond (f293.000,— en f362.000,—).
Défilé op
koninginnedag
DE NOS-televisie zal op koninginne
dag (vrijdag 30 april) traditiegetrouw-
weer een rechtstreekse reportage uit
zenden van het défilé in de tuin van
paleis Soestdijk. waar vele Nederlan
ders koningin Juliana een hulde zullen
brengen.
Het défilé wordt van 10.30 tot 12.15
uur in kleur uitgezonden via Nederland
I. Via Nederland II kan men van 18.15
tot 18.45 uur een samenvatting zien van
de reportage. Het commentaar wordt
verzorgd door Frans van Houtert. Regie:
Ger Roos.
Voorafgaand aan de directe uitzending
zal mimster-pre.sident P. J. de Jong van
10.25 tot 10.30 uur via Nederland I een
gelukwens uitspreken.
Riskante Kerk
De KRO-televisierubriek „Riskante
Kerk" brengt vanavond een speciale
aflevering, die gewijd is aan de ont
wikkeling van de katholieke Kerk in
Joego-Slavië. In de programma, waar
voor de opnamen gemaakt werden in
het bisdom Maribor, komen een bis
schop en vier priesters uit Slovenië
aan het woord. De oudste van hen is
vierentachtig jaar en heeft als dorps
pastoor nog gediend in de feodale
kerk van de Oostenrijks-Hongaarse
monarchie. De jongste (35) denkt na-
conciliair. al betekent dat in Joego
slavië niet heizelfde als in Nederland.
De gebeurtenissen in ons land worden
er met belangstelling gevolgd,
men is in het algemeen gesproken
niet geheel juist geïnformeerd. Onder
werpen, die in het programma ter
sprake komen zijn democratisering,
politiek engagement (waar men afwij
zend tegenover staat), persoonlijke
vrijheid van de priester, onbegrip voor
Camillo Torres, de Nederlandse kate-
chismus op een diocesane index, het
celibaatsprobleem. encyclieken, enz.
De interviews werden gemaakt dooi
de eindredacteur van de rubriek Ris-
Kante Kerk. Frans Wijssen.
KRO, Ned, II: 22.26 uur.
..Magna Charta bestaande uit
Chris Simpson, zang en gitaar,
Glen Stuart, zang. en Davey
Johnstone, gitaar, mandoline en
siter, is een in Engeland bij
zonder populaire groep, die van
avond te zien en te beluisteren
is. Opgericht in de lente van
1969 kan over de leider van de
groep Glen Stuart vooral wor
den vermeld dat hij als klein-
een variété-artieste al
op driejarige leeftijd mee naar
het theater werd genomen. Op
zijn zeventiende jaar kwam hij
bij een rondreizend toneelgezel
schap terecht en daarmee in
Londen, waar hij met de televi
sie kennis maakte. Hij speelde
onder meer in „Z-cars" en „De
Wrekers". In het programma
hoort men delen uit de L.P.
..Seasons'" en uit hun
werk als ..Airport Song" er
„Country Jam". Voor de pro-
duklie en regie zorgde Rien var
Wijk.
AVRO Ned. I 21.10 ur.
Crowther door de nog jonge, talent
volle zanger Peter Kaye. De muzikale
leiding is als steeds in handen van
George Mitchell; de produktie, even
eens als vanouds, in handen van
George Inns.
KRO, Ned. II, 20.21 uur.
Vanavond zendt de KRO-televisie de
voorlaatste ronde uit van de sportquiz
„Kopduel". In deze uitzending komen
tegen elkaar uit de winnares van de
vorige ronde, Coby Buter, oud-zwem-
kampioene, en de hoofdredacteur van
het sportblad „Goal", de sportjourna
list Evert Grifhorst, die de plaats in
neemt van oud-Feijenoorddoelman
Eddy Pieters Graafland. Deze is ver
hinderd in de voorlaatste ronde mee
te spelen, maar is in de laatste ronde
zeker present. In dit programma wodt
uitgemaakt, wie zijn tegenstander
(ster) zal zijn. Wordt Evert Grifhorst
de winnaar van deze voorlaatste ron
de, dan komt -hij uit tegen Eddv Pie
ters Graafland. Wordt Cob.v Buter
tegenkandidaat voor Pieters Graafland
gezocht moeten .worden, omdat de
reglementen van „Kopduel" voor
schrijven, dat iemand, die tweemaal
een ronde gewonnen heeft, niet meer
mag deelnemen. Het programma
wordt gepresenteerd door Theo Koom-
en en gerefiseerd door Wil Groot. De
produktie heeft Ad Versney.
KRO, Ned. II: 19.30 uur.
In de Koningszaal in Artis te Amster
dam wordt van vrijdag 30 april tot
en met zondag 2 mei een grote an
tiek- en curiosabeurs gehouden. Een
uitgebreide collectie antiek, variërend
van stijlmeubelen en porselein, aar
dewerk tot glaswerk, klokken en an
dere antiquiteiten, zijn voor deze
beurs door veertig antiquairs uit het
gehele land bijeengebracht. Er is o.m.
een collectie roeg-18de eeuwse Engel
se horloges.
NEDERLAND I
18.35 uur:
Fabeltjeskrant
18.40 uur:
Pol. partij
18.55 uur:
Journaal
AVRO:
19.05 uur:
Sportpanorama
20.00 uur:
Journaal
20.21 uur:
Televizier
21.10 uur:
Magna Carta, pop
21.40 uur:
Voor de vuist weg
22.50 uur:
Journaal
NEDERLAND II
NOS:
18.45 uur:
Fabeltjeskrant
18.55 uur:
Journaal
19.05 uur:
Ter visie
KRQ:
19.30 uur:
Kopduel
20.00 uur:
Journaal
20.21 uur:
Black and White
Minstrelshow
21.11 uur:
Brandpunt
21.36 uur:
De wrekers
22.26 uur:
Riskante kerk
22.56 uur:
Pol partij
23.06 uur:
Journaal
NEDERLAND 1
NCRV:
18.55 uur:
19.05 uur:
Journaal
NOS:
Swiebertje
Ev. Omroep
10.30 uur:
20.00 uur:
19.05 uur:
Franse les en andere
Journaal
Kinderprogramma
15.15 uur:
20.21 uur:
19.25 uur:
Zeskamp sport
Nader bekeken
Bloemencorso Lisse
21.35 uur:
20.00 uur:
16.00 uur:
Vermoedelijke dader,
Journaal
Journaal
t.v.-film
KRO:
NCRV:
22.35 uur
20.21 uur:
16.02 uur:
Hier en nu
Marcus Welby
Jeugdherinneringen
23.00 uur:
21.11 uur:
17.15 uur:
Zaterdagavondzang
Brandpunt
Kijkkast
23.10 uur:
21.41 uur:
NOS:
Journaal
Cabaretaria
18.35 uur:
22.31 uur:
Fabeltjeskrant
NEDERLAND II
Epiloog
18.40 uur:
22.36 uur:
Pol. partij
NOS:
Pol. partij
18.55 uur:
18. 15 uur:
22.46 uur:
Journaal
Fabeltjeskrant
Journaal
vliegwerk: informatie over ac
stelUIngen. 21.00 Eèn - Nul.
spel. TROS: 22.00
22.40 Kuilen op de
Toont Ie later: licht muziekprogi
23.55-24.00 Nieuws.
Ikaal SI5
SHOWROOM: NIEUWE RIJN 87
TELEFOON 34544 (4 lijnen)