Publiek fluit nieuwe film van Godard uit r/Mi\ WögwmM) Meeslepend toneel in tent van 'Werktheater' AVRO-directeur: geen sprake van boycot toegeljcht Op filmfestival in Cannes Romantiek op niveau Pianist Murray Perahia grandioos in Beethoven VRIJDAG 23 MEI 1980 NOS zendt kleinere ploeg naar Moskou HILVERSUM (GPD) - Een dreigende confrontatie tussen de chefs sport van de AVRO-radio en -televisie (resp. Heinze Bakker en Bob Bremer) en de directeur-radio en televisie van de AVRO, Siebe van der Zee, omtrent de verslaggeving van de komende Olympische Spelen in Moskou is niet meer dan een storm in een glas water gebleken. Gistermiddag zijn er gesprekken gevoerd tus sen beide partijen en van een verschil van mening is nu geen sprake meer. Het conflict tiLssen Bakker en Bre mer aan de ene kant en Van der Zee aan de andere kant, kwam gisteren naar buiten toen werd bericht dat de AVRO de Spelen in Moskou ging boycotten. Sicbe van der Zee, die van mening is dat de Olympische Spelen door het weg blijven van vele landen, niets meer voorstellen, zou Bremer en Bakker opdragen in hun uitzen dingen geen aandacht te besteden aan de voorbereidingen van Ne derlandse deelnemers op de spe len en de spelen zelf. Een verbod dat niet zou gelden 1 iets uiterst spectaculairs c hand zou zijn. Zowel Heinze Bakker als Bob Bremer distancieerden zich na drukkelijk van dit standpunt. Zij zijn van mening dat de Olympi sche Spelen vanuit een journalis tieke optiek gevolgd dienen te worden. Daarbij kwam ook nog dat Heinze Bakker als verslaggever naar Moskou zou vertrekken in NOS- verband. Door de genoemde boycot van de AVRO zou Bakker mogelijk geen deel meer uit kun nen maken van de voorgestelde dertien mans formatie van de NOS-radio. Na het gesprek tussen Heinze Bak ker en Siebe van der Zee, liet de laatste weten „dat er nooit sprake is geweest van een boycot". Een interne mededeling die niet voor publikatie bestemd was," is volgens de AVRO-radio en tv- directeur de oorzaak van een groot misverstand geworden. Van der Zee. „In onze ogen zijn de Olympische Spelen in Moskou gedevalueerd, wij vinden de kwaliteit van de spelen dermate aangetast, dat wij de noodzaak niet inzien om overmatig veel aandacht aan dit evenement te besteden. Ik vind de Spelen niet meer inte ressant, maar er moet natuurlijk toch enige mate van berichtge ving zijn. Daar heb ik ook nooit een twijfel over laten bestaan. En dat Heinze Bakker in NOS-ver- band naar Moskou zou kunnen afreizen, heeft ook nooit ter dis cussie gestaan". Heinze Bakker noemde het ge sprek met Van der Zee verhelde rend en zegt: „In mijn sportuit- zendingen op de radio kan ik mijn gang gaan. Als het nodig is, kan ik zelf in NOS-verband naar Moskou. Er zijn nu geen zaken meer waar ik het niet mee eens ben. Je zou kunnen zeggen dat Van der Zee in mijn ogen zijn standpunt iets heeft aangepast". De noodzaak dat Bakker naar Moskou zal afreizen, is overi gens erg klein geworden. Giste ren is er overleg geweest binnen het COPRA (College Overleg Programmaleiders Radio) en men heeft voorstellen gedaan om de NOS-radioploeg, in ver band met de devaluatie van de Spelen, drastisch in te krimpen. Vandaag vergadert de werk groep Sport van de omroepen en zal dit voorstel worden bespro ken. Het ziet er inderdaad naar uit dat de radio-equipe van de NOS meer dan gehalveerd zal worden. Er wordt nu gesproken ver een ploeg van vier tot vijf verslagge vers, die wel uitgebreide olympi sche radiojournaals moet gaan maken, terwijl de live-uitzendin gen vanuit Rusland op het twee de plan zullen komen te staan. Voorstellen, waarin overigens zowel Heinze Bakker (voorzitter van de werkgroep Sport) als Van der Zee zich kunnen vinden. Studio Sport Ook de redactie van Studio Sport van de NOS heeft zich vandaag beraden over de vraag wat er moet gebeuren met de Olympi sche Spelen in Moskou. De sport redactie is van mening dat de NOS-equipe van zeventien man, die in Moskou aanwezig zal zijn, moet worden teruggebracht naar zeven. Bovendien vindt de redac tie dat aan de Olympische Spelen niet meer dan twee keer één uur per dag besteed moet worden. Die twee uur televisie beperkt zich dan tot samenvattingen van de sportevenementen. CANNES (GPD) - Een momentopname van de wereldci nema - dat is het belang van het festival van Cannes - heeft in 1980 een uiterst deprimerend plaatje opgeleverd. Van echte verrassingen is er geen sprake geweest. Er hebben zich geen veelbeloven de, nieuwe talenten aangediend. De paar films met echte grandeur werden gemaakt door oude rot ten (Kurosawa, Resnais en des noods Fuller), maar andere le gendarische veteranen (Fellini, Scola) maakten een teleurstel lende beurt. Als Cannes 1980 in historisch opzicht toch nog enig belang zal krijgen, dan zal dat zijn Cup-finale op televisie HILVERSUM (ANP) - De NOS te levisie zal woensdag 28 mei van 20.25 tot 22.20 uur via Nederland 1 een rechtstreekse reportage verzorgen van de finale om de Europacup voor landskampioe nen tussen de Westduitse club HSV en de Engelse club Not tingham Forest, die in Madrid wordt gespeeld. Op de radio komen in het sport programma „Langs de lijn" op Hilversum 1 tussen 20.02 en 23.00 uUr flitsen. veroorzaakt door de levende le gende van Jean-Luc Godard die met een echte speelfilm terug keert in de grote filmzalen, na een afwezigheid van twaalf jaar. Belangrijk is meer die daad op zichzelf, dan de film waarmee het is gebeurd: 'Sauve qui peut (La Vie). Want eigenlijk had Godard zijn come back willen vieren met een heel andere en grotere film ('Bugsy Siegel') die hij met Ame rikaans geld en met Amerikaanse sterren (Diane Keaton onder an dere) had willen maken. Maar het plan kwam niet van de grond. Met als voornaamste reden, dat hij zich dit jaar toch graag in Can nes wilde manifesteren, werd daarna nogal gehaast 'Sauve qui peut' vervaardigd. Niet eens op basis van een eigen scénario, maar gescript door Jean-Claude Carriere en Anne-Marie Mieville. Overduidelijk gaat het dus wel over Godard zelf, in dit verhaal waarin Jeacques Dutronc als ene Paul Godard op gespannen voet ver keert met zijn terug naar de na tuur willende vriendin (Nathalie Baye), niet in staat is om de nog rondslingerende relatie met de vroegere echtgenote (Paule Mu- ret) nieuwe zin te geven, maar een samenzijn bij gebrek aan beter met een prosituee (Isabelle Hup- pert) tot een voor het moment be vredigend einde weet te brengen. Als je voor prostitutie, de 'commer ciële cinema' leest, dan laten die andere twee dames zich ook wel invullen. De film eindigt met een zelfmoordpoging, die uitdraait op een nieuwe geboorte. Na door een auto te zijn aangereden, zegt Dutronc in de finale van de film: "Ik ben niet dood, ik voel geen pijn, ik voel niets (exclamation)". De film is met zo veel haast ge maakt, dat de kopie op het nip pertje op tijd in Cannes was aan gekomen, niet eens met Engelse ondertitels, zoals met Franse competitie-films anders wel het geval is. Er zaten veel dorre stuk ken in 'Sauve qui peut", maar ook wel een paar gedenkwaardige scènes, zoals die met Isabelle Huppert en haar klanten. De film is zeker geen meesterwerk, maar of het nou zo terecht was dat Godards film zo onbarmharig werd uitgefloten, dat moeten we straks in Nederland nog maar eens rustig bekijken. Want na het zien van een slordige 50 films in twee weken tijd, raakt een mens wat aangeslagen en zie je niet alle facetten en mogelijke verdien sten meer even scherp. Zeker niet als het gaat om een zo naar bin- LEIDEN - Door het marginaal ge ringe gebruik van de (hand-)mi- crofoons, het waaieren van het tentzeil en de aanwezigheid van opgeschoten jongetjes, die wer kelijk niets in de werkteater-tent hadden te zoeken, waren de dia logen binnen 'Bosch en Lucht' bij vlagen zeer slecht te verstaan. De voorstelling van gisteravond had veel meer mensen naar het par keerterrein bij molen De Valk ge trokken dan de tentaccommoda tie toeliet. En hoewel Hans Man in 't Veld aan vankelijk had gevreesd, dat de behandelde thematiek (de con frontatie tussen de gehandicapte medemens en de valide mens komt overigens in het hele stuk niet voor) te ernstig was voor een zomerse avond, wees de voor stelling van gisteravond uit, dat deze vrees ongegrond was. Het waren natuurlijk weer Joop Ad miraal en Cas Enklaar, die veel van de aandacht van het publiek naar zich toe trokken. Wellicht ligt aan deze aandacht het traves tie-element voor een niet onbe langrijk deel ten grondslag. Daarnaast viel op, hoe René Groot hof, toch pas sinds kort definitief bij het Werkteater, veelvuldig zichzelf tot het middelpunt van de handeling wist te maken. Frans Groothof heeft aan het ein de, met de door hem omhelsde dames weliswaar een zeer oor spronkelijke 'uitsmijter' en Shi- reen Strooker zet op een onna volgbare wijze een Spaanse werkster neer; René Groothof manifesteert zich in 'Bosch en Lucht' wel zeer nadrukkelijk. De voorstelling van gisteravond, die door stroomstoring een half uur te laat begon, werd in eerste instantie voorafgegaan door (niet bij het Werkteater horende) jon getjes, die het publiek amuseer den met een ballon en een hoog- VOORSCHOTEN - Een overwegend romantisch karakter droeg het pro gramma, dat Godfried Hoogeveen (cello) en Stanley Hoogland (piano) gisteravond in Kasteel 'Duivenvoorde' ten gehore brachten, een concert dat ook dit keer weer van hoog niveau was. Beiden zijn ras-musici en volwaardige partners, waarbij het beheerste temperament van Godfried Hoogeveen, die alle toonschakeringen van fluweel zacht tot bijtend fel uit zijn instrument weet te halen, een goede basis vindt in het meer afstandelijke spel van Stanley Hoogland. Een cellist kortom, die de romantische muziek op het lijf geschreven is. Nadat Beethovens Variaties over "Bei Manner welche liebe fühlen" zowel vertolkers als publiek gelegenheid hadden gegeven om op temperatuur te komen, ontplooiden beiden zich volledig in Mendelssohn's heftige sonate op. 58, een meeslepende en bruisende muziek in perfect sluitend samenspel uitgevoerd. Sjostakowitsj' Sonate op. $0 uit 1934 bleek een eveneens romantische compositie, niet alleen harmonisch gezien volledig in de 19e eeuw wor telend, maar ook wat bouw en sfeer betreft een nogal achterhaald stuk met ondanks alle vakmanschap een weinig persoonlijk karakter. Afge zien hiervan viel voor wat betreft de uitvoering van het werk al weer veel te genieten, met name in de lang uitgesponnen cantilenes, en in het licht folkloristisch getinte scherzo. In de drie korte slotstukken van het programma: Le Cygne van Saint- Saëns, Requiebros van Caspar Cassado en Gavoote Elfendans van David Popper kon Godfried Hoogeveen nogmaals alle kanten van zijn niet geringe talent ten toon spreiden. MIES ALBARDA springtouw. Tussen dit onver wachte intro en 'Bosch en Lucht' zag het publiek een uitstekende persiflage op verschillende mu ziekinstrumenten en vervolgens met een enkel handgebaar een aantal grote staatsmannen aan zich voorbijtrekken. 'Bosch en Lucht' kent diep-tragi- sche momenten. Het refereren aan de seksualiteit van gehandi capten (want méér doen Frank Groothof en Marja Kok eigenlijk niet) veroorzaakt een vreemde, haast gespannen, stilte in de tent. Maar Joop Admiraal, Cas Enklaar en incidenteel Herman Vinck weten die voelbare span ning onmiddellijk weer weg te spelen. Dit betekende wel, dat het publiek werd meegevoerd van de ene emotie in de andere. Een daverend slotapplaus was na afloop dan ook het (welverdien de) deel van de Werkteater-ac- teurs, die geheel tegen hun ge woonte in driemaal heh applaus in ontvangst kwamen nemen. De uitroep 'Het is afgelopen, opdon deren allemaal' illustreerde weer eens nadrukkelijk, dat de afstand tussen (bijv) de Haagse Comedie en het Werkteater steeds groter wordt. Een nieuwe, uiterst inventieve to- neelgeneratie is opgestaan. Ook vanavond en morgenavond zijn er nog voorstellingen in de Werk theater-tent te zien. BERT KOEKEBAKKER ADVERTENTIE nengekeerde 'en dubbelzinnige film als 'Sauve qui peut". In elk geval leuker dan de film, was het om te volgen hoe Godard hier college's 'cinema' weggaf op persconferenties en in de festival bulletins. Nu hij genezen blijkt van zijn obsessie voor maoïsti sche geëxperimenteer met video (hij heeft tien jaar in Grenoble in een werkgroep geknutseld.) is het een genot om er getuige van te zijn hoe Godard zijn spiritueel licht laat schijnen over de echte film en in de wereld. Naar de col leges die hij straks in Rotterdam zal komen geven kan met plezier naar worden uitgekeken. Loulou Van Maurice Pialat werd gisteren "Loulou' gedraaid, als de vierde Franse competitie-film en de derde met een hoofdrol voor Isa belle Huppert. Toch was het de zoveelste teleurstelling in dit fes tival. Pialat is besteen bijzondere en vooral integere regisseur, om dat hij weigert om zich aan te stellen. Hetgeen voor de 'Minor Poets' van juist de Franse cinema een zeldzame karaktertrek is, 'Loulou' heeft in zijn titelrol Ge rard Depardieu als een werk schuwe poteling, die met zijn seksuele potentie Isabelle (als Isabelle Huppert en Gérard De pardieu spelen de hoofdrollen in LouLou van de Zwitser Maurice Pialat. meisje van burgerlijke komaD weet weg te weken bij Guy Mar- chand. Maar de kloof tussen de klassen blijkt onoverbrugbaar. Pialat is geen handelaar in illusies, de alledaagse werkelijkheid vormt zijn werkmateriaal. Het móóiste wat voor hem met film bereikbaar is, dat is bijvoorbeeld een scène van een kwartier lang dejeunerende Fransen, waarbij via hele kleine gebaartjes en blikken zichtbaar wordt gemaakt dat iemands stemming omslaat. Achteraf blijkt daar Isabelle dan dingen te hebben gezien en ge voeld, die haar deden besluiten om haar zwangerschap vroegtij dig te laten beëindigen. Dat is een echt wel knappe methode van filmen. Maar telkens als Pialat met zo'n scène de aandacht strak heeft getrokken, dan gaat hij daarna de mogelijkheden uit de- weg om er 'drama' van te maken. 'Loulou' geeft nooit onverwachte visies bloot, maar blijkt haken in virtuoze nabootsingen van de werkelijkheid. Het onbevredigde publiek reageerde, net als op Go dard met een fluitconcert. PIETER VAN LIEROP VAKANTIE REIZEN LEIDEN - Een groot pianist, deze Murray Perahia! Afgezien van zijn fabelachtige techniek, weet hij ook wat muziek maken is. Dat gaat na melijk niet altijd samen. Hij was gisteravond in de Stadsgehoorzaal solist in het tweede Pianoconcert van Beethoven, hierin bijgestaan door het Rotterdamms Philharmonisch Orkest onder leiding van de Ameri kaanse dirigent Michael Tilson Thomas. Murray Perahia hield zich aan streng klassieke principes: een heldere toon, met een duidelijk onderscheid in de thematische karaktertegen- steliingen; in de cadensen gaf hij het volle pond aan de meester in het contrapunt: Beethoven. Een bezonken lyriek in het tweede deel, die hij binnen de perken hield van de klassieke vormgeving, en dan vooral dat markant en springlevend gespeelde Rondo. Hij was grandioos. Minder jubelend moeten we over het orkest zijn, dat zich, naar onze smaak, te weinig genuanceerd naast de solist heeft opgesteld. Ds Amerikaanse dirigent Michael Tilson Thomas is gewend aan grote ruimten, aan grote orkesten, en mist daardoor de aansluiting nog met minder luxueuse Europese situaties, waar men bovendien ook muzikaal andere opvattin gen huldigt. Het is hem niet kwalijk te nemen, wanneer hij in een grote ruimte meer effect moet geven. Hier is men gewend andere waarden te horen. Michael Tilson Thomas is een onstuimige jonge dirigent, met in dit opdicht een grote uitstraling op het orkest. Maar zijn gebaren zijn vaak hoekig, en ook die vindt men hoorbaar terug in Int Olk«M L"\ ndien kent hij het effect van een (U i langzaam begin, uitgroeiend naar een grote uitbundigheid zoals in de Ouverturen Leonore 2. Bezwaren hadden wij eveneens in de zevende Symphonie, waar veel werd opgeofferd aan uiterlijkheden en aan temperament. Het slotdeel was inderdaad meeslepend, maar toch, naar onze smaak, te grof van toon. Maar goed, wij gunnen hem graag zijn (Amerikaanse) opvatting. Hij werd met laaiend enthousiasme in de zaal bejubeld. Wij bleven daar enige graden onder. BEP RIJNDERS NEDERLAND I - 18.00 - Nieuws voor doven en slechthorenden (NOS) 18.40 - Paspoort voor Spanjaarden (NOS) 18.50 - Emilie (NOS) 18.55 - Journaal (NOS) 18.59 - Barbapapa (VARA) 19.05 - Popeye (VARA) 19.10 - Laurel en Hardy (VARA) 19.30 - Hoe bestaat het (VARA) 20.10 - Met je ogen dicht, muziekspecial (VARA) 20.50 - El Salvador, aktuele documentaire (VARA) 21.37 - Journaal (NOS) •21.55 - Albumbladen (4) (IKON) 22.25 - De onvoorstelbare wereld van Roald Dahl, tv-spel (VA RA) 22.50 - Wat voor weer zou het zijn in Den Haag (VARA) 23.55 - Journaal (NOS) NEDERLAND II- 18.00 - Nieuws voor doven en slechthorenden (NOS) 18.55 - Journaal (NOS) 18.59 - Het huis aan de bosrand, tv-serie (NCRV) 20.00 - Journaal (NOS) 20.27 - James Herriot, tv-serie (NCRV) 21.20 - Zaalvoetbal Nederland-Belgie (NCRV) 22.20 - Hier en nu (NCRV) 23.00 - Lage zon, lange schaduwen, overdenking (NCRV) 23.15 - Journaal (NOS) ZATERDAG NEDERLAND 1 10.45 - Russisch II voor gevordenden, herh. les 14 (TELEAC) 11.30 - Fries voor Friestaligen (NOS) 13.00 - Nieuws voor doven en slechthorenden (NOS) 15.30 - Journaal (NOS) 15.32 - Studio Vrij (KRO) 16.15 - Maja, de bij (KRO) 16.40 - Klasse werk (KRO) DUITSE TV DUITSLAND I 20.00 Journ. 20.15 John und Mary speelfilm. 21.45 Filmrep. 22.30 Ac tual. en parlementair nws. 23.00 Lie- besbriefe auf blauem Papier, tv-film 0.40 Journ. Reg. progr. NDR: 18.00 Sportoverz. 18.30 Actual. 18.45 Kleu- terprogr. 18.55 St. Pauli Landungs- brucken. tv-serie. IS).25 Reg. mag. iy.59 Progr.overz. WDR: 18.00 Mem Freund Winnetou, tv-serie. 18.30 Tnck urn halb 7. 18 40 Mein Freund Winnetou, tv-serie. 19.15 Actual. DUITSLAND II 18.20 Zorro's Legion reitet wieder, tv-scne. 19.00 Journ. 19.30 Buit. rep. 20.15 Maigret, tv-serie. 21.46 Serie slapsticks. 22.00 Actual. 22.20 Cultu reel mag. 22.50 Sportprogr. 23.20 Begrabt die Wolfe in der Schlucht (Billy Two Hats), speelfilm. 0.55 DUITSLAND III WDR 18 00 Kinderprogr. l8.3öTv-cursus gezondheidsleer. 19.00 Inform, mag. 19.45 Journal 3. 20.00 Journ. 20.15 Filmrep. 21.00 Actueel mag. 21.15 Religieus progr. 21.45 Argernisse. 22 00 Roots, tv-serie. 23.00 Filmrep. 23.45 Journ. BELGISCHE TV BELGIË VLAAMS 18.00 Korte jcugdftlmserie. 18.13 Kleuterprogr. 18.30 Open School. 19.00 Korte film. 19.05 Regligieus progr. 19.35 Meded. en Morgen. 19.45 Journ. 20.10 Weerber. 20.15Mothers, jugs and speed, speelfilm. 21.55 Lite rair mag. 22.45 Journ. NET II Van 18.00-20.15 Zie NET 1. 20.15 Poppenshow. 20.40 Tv-portret. 21.40 Cultureel mag. 22.10 Het slachtlam. In de televisie-actualiteitenrubriek Hier en Nu van de NCRV wordt vanavond aandacht besteed aan de situatie van de illegale buitenlanders in kerken naar aanleiding van het kamerdebat hier over en de beslissing van mevrouw Haars. Over deze kwestie een gesprek met o.a. prof. Bianchi, hoogleraar aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Voorts heeft de NCRV reportages over de nasleep van de onlusten in Miami en over de lozingen van chemisch afval in de Noordzee (Ne derland 2,2220 uur). RADIO NINE 'O CLOCK JAZZ - KRO. Vanavond om 21.00 uur via Hilver sum 1. Aandacht voor de Amerikaanse tenor-saxofonist George Coleman.Hij werd in 1935 geboren en speelde inorkesten van onder meer Max ReachMiles Davis, Lionel Hampton en Herby Hancock. Rond 1975 verscheen Coleman met een eigen groep. NOS CULTUUR. Vanavond om 22.40 uur via Hilversum 2. In deze rubriek de volgende onderwerpen: exotische tegenstromingen; een gesprek met Edgar Cairo over zijn nieuwe boek, de zanger José Carbajal uit Uruguay en aandacht voor de nieuwe opera George Sand van toneelgroep Baal. VRIJDAG 23 MEI HILVERSUM I KRO: (18.11 Echo.» 18.58 Marktber. ism KNBTB. 19.02 Punt uit. 19.55 Overweging. 20.03 Van Oud Zeer tot Zeer Oud. 21.02 Nine O'clock Jazz. 22.02 Goal. NOS: 23.02 Met het ook op morgen. VPRO: 00.02 Muziek terWyl u slaapt. HILVERSUM II VOO: 18.00 Staandeby. 1840 OVERH VOORL De Nederlande Antillen. 18.50 PP Uitz. van de PvdA. 19 00 Veronica sport. NOS: 20.00 Europees Concertpodium: Radio Symfonie Orkest Berlyn: Klas.-, orkestmuziek, (in de pauze: 20.35-2.55 Accoord). 22.00 Aspecten van de kamermuziek. 22 30 Nws. 22.40 NOS-Cultuur-mag. 23.30 Hori zon. 23.55 Nws. HILVERSUM III NOS: 18.03 De Avondspits met de Nationale Hitparade 19 02 De Rock en Roll Methode VPRO 20 02 O li klissen. 21.30 Black Star Liner. 22.30 De Suite. ZATERDAG 24 MEI HILVERSUM I Ieder heel uur nieuws. VARA: (S) Hallo hier Hilversum' (8 30 1 gen van de dag.) 9 30 (S) ZI a la me 11 02 (S) De VARA felicit» 12.03(S)Ttiaaen starten finish 1 (Si In de Rooie Haan. 15.02 (S) K Studio I. 16.02 (S) De Speel- TROS 7 00 Nws 7 10 Ochtendgyi 7.20 TROS binnenkort 7.30 Nv 7 36 Aktua. 8.00 Nws. 8.11 Tocri tua. 8.30 Nws. 8.36 Tocrkatua 0 Gym voor de vrouw. 9.10 W 00 standen. 9.15 Van de bir 10 30 Coulissen. 11.30 Janboel. 12 00 Bouwen op de basis. 12.26 Meded. voor land- en tuinbouw. 12.30 Nws. 12 36 Atua 13 00 Nws. 13.11 Kern punt. 13.15 Onder de mensen 14 00 Kernpunt. 15.00 Sport nn sport. 15.30 Kieskeurig 16 00 Aktua-extra. 17 00 Aktua-extra-Kamerbr.-ed. 17.24 Meded 17 30 Nws. 1' 36 Aktua. HILVERSUM III leder heel uur nieuws NCRV: 7 02 iS) Popfrisser 9 03 (S) Happy sound. 10 03 (S) Popstation 11.03 (S) Pop non stop 12 03 fS> Los vast. 14.03 (S) Opstap 15.03 (S) Disco expres 16.03 (S) NCRV-Zaterdag sport. HILVERSUM IV AVRO: 7 U0 Nws 7.02 (S) Op een klein stationnetje, s morgens in de vroegte. 8.00 (S) Klass. met Caroline. 9 00 Nws 9 02 Progr overz 9.05 <S) Piano-an 9 30 (S) Concerto matti- nale, 12.00 Nws. 12 02 Progr overz .12 05 (S) Liever de lucht in. 13.15 (Sj Opera Mirt 14 Nu. 14 ll'J Progr overz. 14 05 (S) AVRO s Pla ten Publieks Prus 14 30 (S) Klass pianomuz. 16.15 (S) Choreograaf Mi chael Fokine.

Historische Kranten, Erfgoed Leiden en Omstreken

Leidsch Dagblad | 1980 | | pagina 5