loestafa is terug...
f/Hll
)avid Cassidy wil er nu echt mee ophouden r(fV)va/jGfeag...
...en gisteren
Gestolen Vermeer
terug gevonden op
kerkhof in Londen
Kippepoep
DUITSE TV
TV morgen]
ASDAG 8 WEI 1974
Tieneridool David Cassi-
rajlo? met zingen- De 24-jarige
iet r heeft dit verklaard in een
|ef interview met het Britse
pi id The Sun. Vorig jaar Juni
t Ut
ie
8112 arde David Cassidy
jen er mee op te houden. Hij
jn definitieve beslissing af-
zondag in een Parijs' hotel,
volledig afgesloten
Schuurmans
De reden voor zijn
kan niet doorgaan het idee te ge
ven iemand te zijn, die ik niet
meer ben. Ik wil er op het hoogte
punt mee stopen om de vier krank
zinnige jaren die achter me liggen
als gelukkige jaren te kunnen her
inneren". De Amerikaanse ster,
die zijn eerste beroemdheid verwierf
met zijn optreden in de tv-serie
„Partridge Family" zou zijn laatste
concertn in Groot-Bribtanmië ge
ven. Zondagavond is Cassidy te zien
in de Rotterdamse Doelen. In de
Verenigde Staten gaf hij meermalen
concerten voor meer dan 80.000
mensen. Na optredens in Engeland
is het herhaalde malen tot ongere
geldheden gekomen. In de laatste
vier Jaar werkte hij ongeveer twaalf
uur per dag en reisde wekelijks
duizenden kilometers. „Ik was soms
helemaal in de war", verklaart de
ster in het interview.
Hij zegt niet te weten hoeveel geld
hij met zijn optredens heeft ver
diend. Hij zou in elk geval niet on
metelijk rijk zijn, zoals wordt be
weerd.
Ik ben niet van plan op korte ter
mijn te trouwen. Mijn ouders zijn
gescheiden, mijn moeder zelfs twee
keer. Ik ben een beetje bang van
het huwelijk. Ik weet werkelijk niet
wat ik in de toekomst zal gaan
doen. Wellicht weer gaan acteren,
als ze me een rol aanbieden die me
ligt.
Ik krijg tientallen filmscripts toe
gestuurd, maar meestal over een
jongen met een hond, omdat dat
mijn huidige image is en daar wil
ik van af. Ik heb ook scripts aan
geboden gekregen voor pornogra
fische films. Een soort van "David
Cassidy's last tango in Acapulco".
Maar daar heb ik werkelijk
geen zin in. Ik wil op dit moment
de kinderen gewoon gedag zeggen.
En ik meen het. Ik hoop niet dat
ze verdrietig zullen zijn, want ik
ben het ook niet. Nu ik mijn be
slissing heb genomen ben ik ge
lukkiger dan ooit", aldus David
Cassidy in de Britse Sun.
st lp van een heer die een dubbel leven leidde
k* e herinnert zich nog Moestafa? Een troubadour met een
die fijne, lyrische liedjes zong in het cabaret van Chiel
_>r. Waar bieef deze Moestafa? Drie trappen omhoog in
je)d lerenhuis aan de Leidsegracht 10- Een naargeestig kan-
je. Droef bruin, geschaafd en kaal. Het bureau, de fau-
i, een ouderwetse drukpers, de wanden. Geen bloemen in
d<£ jnsterbank, geen plant ergens in een hoek. Aan de muur
jergeelde, gescheurde stadskaart van Amsterdam.
icerkkamer van mr. E. A. Moes, advocaat-procureur, de man
r Moestafa. In de verste verte niet te situeren in een artistiek
Een keurige baas van de oude stempel. Recht van lijf en
traditioneel gekleed, dun gr'.js haar, ernstige ogen achter een
en bril. Rechtop achter zijn bureau, links de telefoon, rechts
apeltje papieren met een langwerpige bruine agenda bovenop,
zijn stoel een versleten actetas waaruit hij een paar interviews
Kif een ver verleden.
- vierenzeventig Jaar oud toen een denkbeeldig onontwikkeld
t zichzelf de oudste debu- mannetje uit het volk laten opdra
harom?
het eerst van mij een
i [tgekomen in de serie „Luis-
die door Dureco wordt
i. Een lp met twaalf
Duurt drie kwartier",
i is niet minder
de beginnende popzanger,
zelfs gretig vertellen over
loopbaan. „Waar ik jai teksten
het liedje verslag doet
van zijn ervaringen op de tentoon
stelling. Weet u wat een schlager
van mij is geworden? „De mummie
van de Pharao". Iedereen floot en
zong het op straat".
Schreef hij ook de muziek zelf?
Er komt even een plooi in het ge
zicht van mr. Moes.
melodieën maakte
optreden 's avonds, ik jk zeif. Eerst met de gitaar, later
altijd op tijd 's morgens. met de luit. Het grappige is dat al
middags om vier uur die liedjes gemaakt zijn binnen an-
sloot, dan stond ik derhalf octaaf. Van drie of vier no-
uur later op een toneel in ten kan ik liedjes maken met ver
een ande- schillende stemmingen. Maar om
>r mij erg nog even terug te komen op die
Amsterdammer, dat onontwikkelde
mannetje heb ik in talloze liedjes
hoeft geen stukken te gebruikt. Van de twaalf die op de
zijn loopbaan in plaat staan zijn acht in het Am-
pvolgorde te kunnen st,erdams en vier in het Nederlands
Het opvallende is dat er geschreven".
(het gesprek nauwelijks een
op zijn gezicht verschijnt Moestafa ging met optreden door
Lijn liedjes zich onderschei- tot 1960. Toen vond hij het wellet-
r echt Amsterdamse humor. jes. Verleden Jaar vierde hij zijn
j wel beseffen, zo laat hij vijftigjarig advocatenjbileum. Ook
blijken, dat Moestafa niet üi die branche doet hij het rustig
baasje is van voor de oor- aan, neemt geen tas met werk meer
de plaat", zo zegt hij, mee naar huis.
mijn stem onveranderd". J
jaren ben ik opgetreden U heeft nooit de glamour gehad
ARA-Showboot, „Negen heit
voor de KRO en de Bonte
ondtrein voor de AVRO.
r<
jtelevisie, maar dat
nog in het begin",
kunnen veel meer doen".
Maar ik ben wel strikt zakelijk ge
weest. Ik werkte nooit onder de
prijs, want dan zou ik door mijn
collega's niet meer zijn aangekeken,
heeft eigenlijk geen vragen Als Moestafa heb ik vele reizen ge-
zal het zelf wel vertellen, maakt naar Londen, Kopenhagen.
Luxemburg en een grote tournee
x. door Indonesië. En Je verdiende er
'n authentieke neg - n d mee k Tussen haakjes,
traant i* ben in 1899 ge- Jhowman ,k nooit gewe^st
Op de middebare heb nooit iets te maken gehad
ik al toneelstukken m het verkleedpartijen, sketehjes en
Be tijdens de Engelse les m_ Jk kwam"
jewoon op met mijn
lessenaartje, net als Speenhoff. Net
tekst ge
ars'
vele andere cabaretartiesten.
„Ik heb nooit mensen nagelopen. Ik
natrein voor ue ben altijd op kantoor blijven zitten,
keer ben ik opgetreden strikt -zakeiiik pp-
Concertgebouw
orkest voor
vierde tournee
uitgenodigd
verscheen
pro-
nx* 'bij
thuis,
tot 's morgens vroeg, want horen.
iendfr mijn liedjes is in 1950
jlac: del uitg komen bij Basart.
Wlog ben ik jaren achter-
zocht altijd
pen. Maar hoe? Ik heb Japan.
Mr. Moes alias Moestafa
fiets als hij naar kantoor reed of
naar huis. Het schrijven van de
liedjes heeft hem de meeste tijd ge
kost, zo vertelt hij. „Geen geënga
geerde liedjes zoals tegenwoordig^
Tegenwoordig moet alles een strek
king hebben. Je gaat in de protest
houding zitten, kritisch denken en
dan ga Je het ergens op gooien.
Technisch hoeft het niet goed te
zijn, als het maar ergens tegenaan
schopt. Ik heb mij altijd beoefend
met woorden en zinswendingen.
Daar ben ik een vakman in gewor
den. Bij een heleboel mensen mis ik
dat tegenwoordig. Ik heb ook moe
ten leren verstaanbaar te zijn. Ik
trad zonder microfoon op in Carré
voor 400 mensen. En ik heb nooit
zangles gehad. Alles bij elkaar was
het erg fascinerend. Een menigte
aan Je voeten te hebben, op te mo
gen treden met alle grote artiesten,
dat zijn geweldige ervaringen".
opgevoerd. In mijn studen- lcoocliaiCtl 0 c
omstreeks 1920. begon ik kls biJ ,k aWJd sc.
He schrijven. U moe go zongen. Om helemaal in het vak te
rain m die tijd hadden we nog gaan da{. m niet u VeeJ
k to, een grammofoon was er tg riskant".
ks, dus we moesten komt u eigenlijk aan de naam
rob a wanneer we een iunje Moestafa?
„Al kind heette ik op de
Studentencabarets wa langere school natuurlijk appelmoes
niet I ook niet. Het wa - en op de middelbare school Moesta-
togen die het deden ,a Me naam js bujven hangen
oei «Studeert ben Je een heer. geen esotisch i(Jee achter-
zelf heer geworden maar te-
dubbel bestaan gaan lei- OP DE FIETS
dUoSetnredenneD™5wH zeg- "r- Moes """"M zi>" °P de
een ten wel met Chiel de Boer
woonwagen door het land
n. Wij verdienden ons on-
door als straatzangers op
n in X Gooi, üi de bad-
ook wel bij mensen
kan dan ook nu nog geen
qui pkant voorbijgaan of ik
hoc n wat geven. In zekere zin
et collega's".
K was daarna misschien
«r opgetreden, wanneer hij
ter in de Jaren dertig zijn
Jhiel de Boer opnieuw had
LONDEN Het beroemde schil
derij van Vermeer T>e gitaar
speelster' dat in februari werd ge
stolen uit een museum in een
Londense buitenwijk, is terecht.
Een politieman trof het doek aan
op een klein kerkhof bij het zieken
huis van de Heilige Bartholomeus in
Londen. Hij was het schilderij gaan
zoeken na een anoniem telefoontje.
Het doek, waarvan de waarde op
13 miljoen gulden, wordt geschat
stond gewikkeld in een krant tegen
een grafsteen. Een deskundige van t
museum waaruit het gestolen werd
heeft verklaard dat het gevonden
schilderij inderdaad de beroemde gi
taarspeelster is. Volgens de politie is
het niet in een al te beste 6taat.
"De gitaarspeelster" werd op 24
februari gestolen. De Londens Ti
mes kreeg daarop een brief met een
stukje van het schilderij waarin de
overbrenging werd geëist naar een
gevangenis in Noord-Ierland van
van bomatee.e,
twee Ierse vrouwen die in een Britse
gevangenis zitten wegens het plegen
van bomaanslagen in Londen.
In een tweede brief werd gezegd
dat het schilderij verbrand zou wor
den als de autoriteiten niet op de ge
stelde eis ingingen.
Scotland Yard heeft nog geen ar
restaties in deze zaak verricht.
Problemen rond
de AVRO-top
HILVERSUM Binnen de AVRO,
bestaat verschil van inzicht over de
toekomstige structuur van de lei
ding van het bedrijf en over de pro
cedure om een nieuwe structuur op
te bouwen. Dit blijkt uit een com
muniqué dat de AVRO gisteren
heeft uitgegeven.
Bestuur, directie en onderne
mingsraad zoeken samen naar de
voor de AVRO beste conceptie. In
eerste instantie leven er bij de part
ners in het overleg verschillen van
inzicht, maar allen zijn er van over
tuigd dat een gezamenlijke weg moet
en kan worden gevonden, zo staat in
het communiqué.
De discussie over de topstructuur
van de AVRO vindt plaats naar aan
leiding van een rapport van het
raadgevend bureau Berenschot. De
AVRO gaf opdracht tot dit rapport
in verband met de pensionering per
1 Januari a.s. van directeur radiobe-
drijf, J. M. van Overvest.
Het bureau Berenschot heeft voor
gesteld de directie als volgt op te
zetten: een algemeen directeur ra
dio en televisie met twee bedrijfsdi
recteuren en een algemeen finan-
cieel-economisch directeur met een
bedrijfsdirecteur.
De AVRO ontkent dat er moeilijk
heden zijn tussen voorzitter M. J.
Keyzer en directeur-televisie Siebe
van der Zee als gevolg van over
schrijding van de begroting. Er
zijn geen overschrijdingen, aldus het
communiqué.
MAASTRICHT De bekende Lim
burgse kunstschilder Charles Eyck
(76) zal geen overzichtstentoon
stelling van zijn werk in het Ban-
nefan ten-museum in Maastricht
houden. Reden voor de weigering
van Charles Eyck vormt het werk
van de graficus Anton Heyboer,
dat deze maand in het Bannefan-
tenmuseum te zien is. Charles
Eyck zegt met afgrijzen naar de
etsen van Heyboer te hebben ge
keken. Hij bestempelt het werk
als "kippepoep". Voor de overi
ge tentoonstelling van Charles
Eyck die samen met de glazenier
Joop Nicolas in de Jaren dertig de
zogenaamde Limburgse school
vormde, was een erecomité in
het leven geroepen dat alsnog
hoopte dat de kunstenaar op zijn
weigering terugkomt.
DUITSLAND I
?8°?n ',5', Programma.
18.30 (K) Actualiteiten. 18.45 (K>
Zandmannetje. 18.55 (K) Aktualitei-
ten-magazine. 19.26 (K) TV-serie.
wrm. JZc'zw, Pr°gTammaoverzicht!
WDR. 8.0511.30 (S. en <Z en Z/W)
Tv-kursussen. (9.30—10.00 (K) Se'
samst rasse). 18.00 (K) Nieuws uit
Noord-rijn-Westfalen. 18.10 (K) TV-se-
rie 18.40 (K) Aktuallteiten. 19.20 (K)
Dokumentair programma). 20.00 (K)
Journaal. 20.15 (K) Aktuele doku-
"1.00 (K) Satirische tv-se-
NEDERLAND I
17.00 De film van Ome Willem, kleuterprogramma (VARA)
17.30 Hier komtde olifant (VARA)
18.45 Ti-ta-tovenaar (NOS)
18.55 Journaal (NOS)
19.05 Van gewest tot gewest (NOS)
19.50 Film van het Nederlands Astma-fonds (socutera)
20.00 Journaal (NOS)
20.21 Pauzefilm (NOS)
20.25 Finale Europa Cup II vanuit Rotterdam (NOS)
22.15 Panoramiek (NOS)
22.40 Den Haag vandaag (NOS)
22.55 Journaal (NOS)
NEDERLAND II
18.45 Ti-ta-tovenaar (NOS)
18.55 Journaal (NOS)
19.05 Nederpopzien (VARA)
Vanavond wordt de schijnwerper gericht op de groep
„Alquin". De groep speelt nummers van haar lp „Moun
tain Queen" en een aantal werkjes van de nieuwste
lp, die nog niet op de markt is.
20.00 Journaal (NOS)
20.21 Le pain et le sel: Tsjechisch tv-programma met volks
liedjes (VARA)
20.45 Van Onderen: Work: film (VARA)
Extra uitzending waarin de film „Work" van René
Coelho en Jack Gadellaa. Deze film over de monotonie
van het werk maakte deel uit van de Nederlandse in
zending voor het filmfestival in Oberhausen in 1972.
21.10 Panorama Woensdag Show (VARA)
21.45 Kenmerk IKOR/KRO/RKK)
22.10 Journaal (NOS)
22.15 Computerkunde les 18 (TELEAC)
Als Je in Montreux een week
lang op de zoete toespijzen van
het amusement hebt geleefd, is
het wel even een overgang als
Je plompverloren in de erwten
soep met spek en kluif van de
Nederlandse televisie terecht
komt. die in allerijl het pro
gramma heeft moeten omzetten
omdat Willy Brandt op sterven
na afgetreden bleek te zijn.
Een tweetal programma's
moest daarvoor wijken: de
Witte kwis van de KRO en
Van onderen van de VARA.
Twee eigen programma's dus,
terwijl de aankopen (Onedin
Line en Frank Sinatra-film)
als onverplaatsbare dressoirs
mochten blijven waar ze wa-
Niet dat ik daar geen begrip
voor kan opbrengen: zij maak
ten allebei deel uit van een se
rie, en series moet Je liefst niet
verbreken, zeker niet als je van
tevoren kan natellen hoeveel
boze brieven dat zal opleveren.
Maar aan de andere kant be
tekent zoiets natuurlijk wel een
desavouering van die eigen,
weggeschoven programma's,
want kennelijk vreest men niet
dat de natie hierover in han
denwringend geschrei zal uit
barsten
In feite valt er weinig over die
Brandt-programma's te melden,
al vond ik het curieus genoeg
om het tv-Journaal uit de
DDR te zien, waarin het aftre
den van Willy Brandt !n ver
band met de affaire-Guillaume
werd gemeld zonder dat de Oost-
duitse kijkers gewaar werden wie
die Guillaume dan wel was. In
de Nederlandse uitzendingen
kreeg deze Guillaume net
als later in het laatste nieuws
de barsten in het Rembrandt-
huis, een duidelijke cirkel om
zich heen, een soort anti-au
reool waarmee hij (te laat)
van zijn omgeving geisoleerd
werd.
Willy Brandt kregen we intus
sen niet te horen. Wel Joop
den Uyl, die het aftreden van
Brandt uiteraard betreurde,
zijn integriteit prees e.d., maar
helaas niets nieuws of persoon
lijk vertelde over zijn ontmoe
tingen met Brandt, laat staan
over Günther Guillaume.
Had hij de DDR-spion ooit
ontmoet, en gesproken, en wat
voor indruk maakte deze toen?
Het soort vragen dus waarnaar
wij allemaal benieuwd zijn.
Maar Hans Jacobs, die deze
mixed-dubbel voor KRO en
VARA in zijn eentje speelde,
beperkte zich tot de politieke
aspecten, zodat we het zonder
gezonde politieke roddel moes
ten doen.
Den Uyl kon zich overigens
troosten met het feit dat een
Portugese professor en rege
ringsgegadigde gewend was Ne
derland als voorbeeld te nemen
wanneer Portugezen de vrees
uitspraken dat Portugal zonder
koloniën verloren zou zijn. Hij
meende dat Nederland, niet al
leen moreel, als natie belang
rijk was geworden na het afsto
ten van de koloniën. Hij
maakte deel uit van een goede
reportage (deels bij de gevan
genispoort, met een gemengd
gezelschap van enerzijds ex-po
litieke gevangen vrouwen, en
anderzijds vrouwen van nu ge
vangen zittende geheime agen
ten), die Achter het Nieuws
nog aan de Brandt-berichtge-
ving toevoegde.
NICO SCHEEPMAKER
HILVERSUM 1
HILVERSUM II NA 18.00 UUR.
18.00 Nieuws. 18.11 Dingen van de NCRV: 7.00 Nieuws. 7.02 Het levende
dag. P^P.: 18.20 Uitzending van_de Woord. 7.08 (S) Preludium: klassieke
muziek (gr.). 7.30 Nieuws. 7.41 <S)
Hier en Nu. 7.55 Aangestipt. 8.00 Te
Deum Laudamus. 8.24 Op de man af
8.30 Nieuws. 8.36 Gymnastiek voor de
huisvrouw. 8.45 (S) Podium voor de
9.20 (S) Onder de hoogtezon.
10.00 Schoolradio. 10.30 Nieuws. 10.33
(S) Select: nieuwe klassieke grammo
foonplaten. 11.10 (S) Omroeporkest:
(S) Wij hebben
wereld: gewijde muziek. 19.45 Bijbel
studie, seneprogramma. 20.00 (S) Or
gelbespeling. 20.25 (S) Het geslacht
(S) Avondsluiting. TROS: 21.30 (S)
Specialiteiten a. la carte: verzoekpla-
tenprogramma. 22.20 Aktua. 22.30
Nieuws. 22.40 Prometheus XIII, sien-
ce-f lotion hoorspelserie. (20) 23.00
(S) In Pim Jacobs' Notenbar. 23.55-
24.00 Nieuws.
HILVERSUM II
ivieaeat
-2.30 Nieuws. 12.41 (S) Hier en nu
^£.50 (S) Mlddagpauzedienst. 13.10
(SI Lichte koorzang. 13.20 (S) Licht
ensemble is as Trii-v-o-
NOS: 18.00 Bopthema'
sionsJazz
18.30 Nieuw
Brittannië. 19.00 Openbaar Kunstbe-
scun.ui.eu en gespreKKen. 14.05
Schoolradio. 14.25 (S) Oude Schotse
Swingses- kamermuziek. 15.15 De Bijbel maakt
jaren 1935-1955.
Franse speelfilm
Journaal.
DUITSLAND II
18.25 (K) TV-serie. 19.00 (K) Jour
naal. 19.30 (K) Filmreportage. 20.15
(K) Eurovisie-uitzending: Finale
Voetbal-Europabeker in Rotterdam, gemeenteraadsverkiezingen.
straatje omlopen?) Een program-
19.50 Den Haag vandaag.
Woensdagavond Vaak
ziek. 16.00 Een' U„„UU1,
ne. (16.30 (S) Hier en Nu. 17.00 Voor
de kinderen. 17.30 Nieuws. 17.32 (S)
Hier en Nu.
HILVERSUM ÜI VOOR 18.00 UUR
TROS: 7.02 Drie op Je boterham:
23.25 Journaal.
verkeer-
HILVERSUM III
Het Concertgebouworkest heeft tot
Chiel was cabaret blijven nu toe op zijn derde tournee door
Bt op zolder, later bij zijn Japan grote successen geboekt. Van
kunsthandelaar voor vrien- de vijftien concerten zijn er inmid-
kennissen. Moestafa ging dels twaalf uitgevoerd.
De Japanse criticus Joshiba heeft
van de Bonte Dinsdag- in zijn kritieken het orkest een van
!in en raakte zelfs met de allergrootste topklasse orkesten
van de wereld genoemd. Ik was heel
voor- erg onder de indruk, aldus de heer
an 's Yoshiba, zo'n uitstekend orkest te
In de studio's van de Japanse te
levisie zijn opnamen gemaakt van
a*i. Ik heb op alle tonelen een vertolking van „Ein Heldenle-
tad gestaan, tot aan Carré ben" van Richard Strauss. De helft
van dit programma is reeds door de
Japanse televisie uitgezonden.
Afgelopen maandag is een deputa-
tionale programma's opge- tie van het orkest de gast geweest va
lar zongen een Fries, een de Nederlandse ambassadeur en van
a Limburger en ik was de de voorzitter van de Japanse afdeling
amer. Ik zal u vertellen van het World Wildlife Fund. De
die reputatie aan te dan- ontvangst werd verder bijgewoond
troK Een paar Jaar voor de door prins en prinses Hitachi.
er een Rembrandtten- De C.B.S.- organisatie, de con-
in Amsterdam. Ik tractpartner van het Concertgebouw-
moet ik een liedje op orkest, heeft het orkest reeds uitge-
actuele nodigd voor een vierde tournee door
NOS: 18.02 Joost mag niet i
(S) Drie loopt achter. 20.(
dag IH: lichte i
tualiteit (22.55
Metro's Midnight Music. 1.02 Take it
easy. 2.02 Het donker lacht. 4.02-7.00
De Meurders' Methode.
DONDERDAG 9 MEI 1974
HILVERSUM I VOOR 18.00 UUR
plaatje, (gr.) (8.00 Nieuws; 8.118.21
Radiojournaal.) 8.50 Morgenwijding.
Drie draait op verzoek. 12.03 (S) Drie
tuss ende middag: pauzeprogramma
met o.m. Raden maar. 14.03 Pop-
koritakt; de Theo Stok kink-Show.
NOS: 16.03. De daverende dertig.
NEDERLAND I
mmef ilmf ragmenten
1.00 (K) Wat God
programma in
populair verzoekplaten-
11.03—11.05 Radiojournaal).
11.30 (S) Rondom twaalf
<11.00 <K) Paris
.00 (K) De wind blaast waarheen
hil wU- 22 20 <K> Death Wish, tv-film.
De Groen- 22 50 <K) Ars Musica: klassieke mu-
~:"k. NOS: 23.15-23.20 (K) Journaal.
Sportrevue. 13.00 Nieuws. 13.11 Ra- NEDERLAND II
dlojournaal. 13.21 (S- Engelse Koor-
Anton Geesink (links) in gesprek met de zanger Udo Jürgens tijdens de opnamen voor het binnen
kort uit zenden V AR A-programma 'Met de muziek mee'. De judo-kampioen zingt in dit pro
gramma een trimlied, dat duidelijk de goedkeuring had van de Oostenrijkse zanger-compojii&L
15.30 (S) Met. de
stap. 16.00 nieuws. 16.03 Radiojour
naal. 16.05 Aspecten, kunstrubriek.
17.00 (S) Mobiel: een beweeglijk pro
gramma voor beweeglijke
17.55 Mededelingen.
de Wolga. 21.00 (K)
en van Baron Von der
v-serie (1). NOS: 22.30 Den