Zo n programma moet spanning hebben' Meningsverschil over radiozendtijd Lnn Burton jjweede trip maakt een in Japan I ...e/7 gisteren Pim - 'Music All In' - Jacobs: [^^[fDrogrammai TV morgen) DUITSE TV DAG 27 MAART 1974 RADIO - TV - KUNST :ogrammastaf NOS woedend op eommissaris Wagenaar jVERSUM Tussen de program- taf van de NOS-radio en pro- imacommissaris mr. W. J. A. ;enaar, zijn ernstige menings- jhlllen gerezen naar aanleiding bet feit, dat de heer Wagenaar week zeven uur radiozendtijd, fllversum 3 wil "weggeven". De [rammastaf wil deze zendtijd >r ruilen voor uren op Hilversum 2. De heer Wagenaar voelt daar voor en heeft laten weten, niet Jn besluit te willen terugkomen. programmastaf heeft daarop ge- >erd met dreigement, dat dan de minister om een onder- over deze zaak zal vragen. 5 problemen, die Inmiddels 't sta- d van een vertrouwenscrisis heb- bereikt, houden nauw verband met de promotie van de TROS tot A-omroep, zoals die per 1 oktober algemeen wordt verwacht, alsmede de eventuele toelating tot de ether van Veronica enerzijds en het feit dat de totale radiozendtijd niet zal en vrijwel ook niet kan worden uitge breid. Dat betekent, dat zowel de A- omroepen als de NOS straks enige zendtijd zullen moeten afstaan ten behoeve van de zendtijduitbreiding van de TROS en eventueel voor Ve ronica. De heer Wagenaar heeft echter al direct zeven uur radiozendtijd per week van de NOS op Hilversum weggegeven en dat wordt hem door de hele programmastaf zeer kwalijk genomen. Het gaat hier om zeven "nachtelijke" uren, die de NOS ir 1966 opgedrongen heeft gekregen, zonder daarbij in staat te worden gesteld, deze zendtijd op Hilversum 3 overeenkomstig de wettelijke bepa lingen te kunnen vullen. De heer Wagenaar wil deze "oneigenlijke", uren direct afstoten, maar de pro grammastaf wil deze uren ruilen, voor even zovele uren op Hilversum 1 en 2 teneinde ze met "legale" aan de omroepwet beantwoordende pro gramma's te vullen. Daarover ligt al een heel programmapakket klaar dat in principe is goedgekeurd door de programmaraad, het orgaan, dat richtlijnen en aanwijzingen geeft voor het NOS-programma. De programmastaf wil niet, dat de NOS nog meer zendtijd kwijt raakt en gaat meebetalen aan de vernef- fing van de TROS tot A-omroep. De NOS heeft krachtens de wet recht, op 15 tot 40 pet radiozendtijd. Zij vulit thans 20,5 procent van de totale zendtijd, maar wanneer de nachte lijke NOS-uren op Hilversum 3 zou den worden beschikbaar gesteld zon der enige compensatie, zou 't aan deel van de NOS in de totale zend tijd teruglopen tot 18,6 procent. Volgens de programmastaf mag de NOS vergen, zodanig op de zenders te worden ingedeeld, dat zij haar wettelijke taken kan vervullen. "De heer Wagenaar wil niet meewerken aan enige constructie, die met zich zou brengen, dat de NOS op Hilver sum 1 en 2 meer uren zou krijgen dan nu en ook niet wanneer er aan leiding zou zijn om dat als oompro- mis te overwegen op Hilversum 3 meer dagiüren te gaan bezetten, als compensatie voor ingeleverde nacht uren", zo schrijft de programma staf aan de ondernemingsraad van de NOS, die de kwestie gistermiddag heeft besproken. "De staf is erover teleurgesteld, dat de programma- commissaris niet bereid is in de door de staf bedoelde geest te vech ten voor de positie van het NOS-ra dioprogramma", aldus de brief. De verhouding tussen de program macommissaris enerzijds en de pro grammastaf anderzijds zijn sinds be gin vorig Jaar overigens al enigszins vertroebeld als gevolg van het feit, dat toen de ondernemingsraad zijn twijfels heeft uitgesproken over de capaciteiten van de heer Wagenaar, eraren gaven jestconcert 'EN De Muziekschool aan Rapenburg, thans Stichting luziekschool Leiden, bestaat Jaar. Dit feit is gevierd met een ■nconccrt in de zo goed als ge- gevulde foyer van de Stads- oorzaal. aangeboden door het xt leente bestuur. Vooraf heeft de ihtingspresidente Mevrouw den trof n w-Groen een toespraak gehou- die uiteraard markante feiten de schoolkroniek naar voren haal- Ruim honderd Jaar is de school ie aj|^eerd geweest door de Maat- uken ipPiJ voor Toon^ust en daarna in ishanden overgegaan, p. :iara Nijkamp en Piet Kunst tfuiter), Gerda Bremelow en 680 :me Zondag (violen) en Betteke der Berg (cello) vertolkten een gan? .jon Bergamasca van de Duitse ?s^en elinck-leerling Samuel Scheidt k 1 ijn spel in vorm gebracht met "n toU bescheiden bijdrage van de Nefa De gitaarleraar Bert Maas het daarna honderd jaar later treden Bach-prelude en drie eeuwen stopi r bij stukken van de Argentijn pem l Lobos en van de Mexicaan uuel Ponce. aantrekkelijk programma- r verscheen in Christ ia an zeer geïnspireerd kwintet in de samenstelling fluit, hobo en Lena Bik), viool, cello en recimbel (Ada v. d. Bent». Bach gaf vooral fluit en hobo de ge nheid om een briljant succes te erven, wat ook klopte met de slljkheid. wori Die ochtend op weg naar Pim Jacobs. De fotograaf heeft de autoradio aangezet, de zon schijnt en het is lente. Het interview met Pim Jacobs kan geen problemen opleveren. Zijn program ma (het beste dat de TROS eigenhandig op het scherm brengt) is van luchtige aard en Pim zelf komt over als een aardige, sympathieke baas. Door de telefoon heeft hij mij zijn adres gezegd: Nieuwloosdrechtsedijk 225. De auto draait het erf op van een tónist~Matthieu ter Horst bracht kapitale villa, waarnaar een be- olgens de raadselfiguur Charles schaafd bord verwUst met het woord in twee delen tweede Sonate. Iedereen kan een aan steriel dilettantisme hebben icht, maar ongemerkt verdwijnt indruk en komt een soort eigen- g gemoderniseerde Scheemann te schijn. Het gaat allemaal ergegns erug, met maar een ruk van de op de ander. Vreemd als het tot stocht worden wil. Kwasi? Ja Bij Ives komt men nooit tot - BÉ standhoudend oordeel. Knap ge ilen Om het maar eens grof te zeggen hat mes snijdt hier aan twee kan- ten, aan drie eigenlijk, want Pim en echtgenote Rita Reys hebben sa men ook nog een eigen business. Jazzconcerten in Duitsland en Bel- formatie te geven over het licht klassieke en Jazzy repertoire-easy listening music dus zodat ze met meer kennis van zaken een keuze kunnen doen uit de enorme hoe veelheid LP's die op de markt ver- de Stevens, sopraan, nam iet ie met Henk Briër twee groepen tbeü ren door van Brahms en van nd enc Het Made henlied zo gezon- dat het voor haar gecompneerd haai vier Airs Chantés van Pou- bleken goed gekozen, omdat ze bij stemtype en persoonlljk- in de vocaliste, die er ook de dracht van een chanteuse aan te verbinden. De concertfina- erd blaastrio: de twee Bik's met De lente, de vogels gië. Het antiek is van Rita, Zij heeft het er kennelijk druk mee, want nauwelijks zijn we uitgestapt of ze komt ons met vlugge tred tegemoet. Er volgt een verward verhaal waar uit in elk geval duidelijk wordt dat Pim niet thuis is, maar bespre kingen voert in de TROS-studio. Heel haastig legt Rita uit waar de TROS-studio zich precies bevindt. „Een groot schoolgebouw met woord „TROS". Je ziet het gauw ge noeg". Rita is al weer op weg naa; binnen. et N dato 1965 van Rich R. Ben- onbekend, dat de spelers goed stuk" waarderen. Zij ,pn er het weinig toegankelijke rprincipe vol am''- -knei ^é's als integrerende elementen by het met magistrale technische ersing tot stand gebrachte musiceren. Einde werd een Ron- Lutins (kobolden) van een in overleden landgenoot Kriens, leeftJWs gezocht klarinettist in vele anf&ten. nstre >ten loudr nog van de originele INDISCHE RIJSTTAFEL met pittige scherpe kruiden. jisch restaurant Doea Koeiitji Baroe tegenover Stadsgehoorzaal de vrolijke Voorwaarde voor de artiesten die aan dit programma meedoen is dat zij li e optreden. Geen synchrone lipbewegingen, dat is er bij ons niet bij. Iedereen li' e voor de bak en als ie niet wil, dan moet ie maar naar huis gaan. Kijk, wij zijn twee da gen intensief met dat programma. Als Je dan dat ei hebt gelegd, dan zouden de artiesten alleen maar hun bek open hoeven doen, het geld opschuiven en weer kunnen vertrekken. Dat gebeurt dus niet. Zo'n programma moet spanning hebben en die sfeer moet ook in de hulskamer voelbaar zijn". Pim Jacobs is een vakman die geen rommel verkoopt. Componist-diri gent Roger van Otterloo en regLs- Ralph Inbar, die hem trouw Pim Jacobs: "Voorwaarde is dat de artiesten li;<e optreden." mer wat ze er mee doen". Velen herinneren zich zijn gesprek met Rogier van Otterloo over het bewerken van klassieke compo sities. Pim en Rogier tillen er niet te zwaar aan, als het maar verant woord en artistiek gebeurt. Pim: „Ik begrijp nooit waarom sommige mensen van klassieke muziek zo'n zwaarwichtige toestand maken. Als er vroeger een concert van Mozart werd gespeeld zat het publiek ook taartjes te eten. Bach heeft ook concerten in opdracht geschreven. iettlst Hans Stoop. Eerst ln klanken 'uit de radio zijn even weg. terzijde staan, dalen evenmin af Heefm ^i°obs?lenf!n Van belang zijn lenklanken en de ritmische den In de kantine van de omroep met de reuzenwinst komt hij ons met veel verontschuldigingen tegemoet. Pim vertelt. Lekker los, deskundig, heel vriendelijk en vooral beschei- het zijn aandeel be- het niveau van banala ziekjes. Daarom blijven deze drie mannen ijskoud onder de successen van de hitlijsten. Het moet goede muziek zijn, anders komt het voor dit programma niet in aanmerking. naar huis gestuurd die met banden kwamen opdraven? „Jawel, dat is wel eens gebeurd. Ik vaar op safe. Per slot van rekening zit daar een orkest dat het beste is wat Je kunt vinden". treft in het luchtige programma plm Jacobs lardeert zijn uitzendin- Presenitatie „Music All In". Pim Jacobs (39): „De aflevering van vrijdag 12 april is de achtste van dit seizoen. In vergelijking met vo rig Jaar, toen we tussen twee kwis sen zaten, is het nu helemaal een zelfstandig programma geworden. KEES VERHOEF De bedoeling is de mensen wat in- gen altijd met wat educatieve op merkingen. „Jawel, dat doe ik in elk programma laat ik een heel klein lichtje schijnen. Ik praat De presentatie. Toontje en tekst van Pim komen hartelijk over en zijn gezicht straalt uit dat hij het zelf al- improvisaties in de lemaal leuk vindt. „Ik probeer zoveel amusementsmuziek, ik signaleer wat verschijnselen en laat het verder in de huiska- ADVERTENTIE ADVERTENTIE sen", zegt de zangeres, die de com mercie zoveel mogelijk schuwt, aan de vooravond van haar vertrek. iel is ttr n dd ter C. Rosier Cort i ?B E 3den/AMSTERDAM Jazz- Nico Bunink, blijft langer dan een T"es Ann Burton gaat opnieuw maand weg. Haar begeleiding zal Japan. De Edison-houdster worden gecompleteerd door een Ja- i "Blue Burton" leverde haar panse drummer en een Japanse bas sist. De zangeres treedt in niet min der dan zestien plaatsen op, onder meer in Tokio en Osaka. Vanwaar eigenlijk die grote belangstelling Ids die onderscheiding op j jgaf morgenmiddag per vliegtuig, rvan! Tokio. Ann Burtons tournee Japan in maart vorig Jaar «cesvol dat een tweede trip naar Ann Burton in een ver land als Ja- te 1 land van de Rijzende Zon volko en op gerechtvaardigd lijkt. De die niet van de platenmaatschappij CBS schi ft deze reis geheel zelfstandig; risico wordt gedragen door haar eente promotor. drieh onder contract ners zelf", luidt het schertsende antwoord. Ann Burton na dit grapje serieus: "De Japanners laten zich over het algemeen gemakkelijk mee slepen door gevoelens. Ze mogen de in Burton, die drie langspelers op taal die Je spreekt dan dikwijls niet naam heeft staan, heeft met verstaan, ze verstaan wel degelijk platenmaatschappij gebroken. Jouw emoties. En aan die emoties IWfat ze niet van plan is alleen probeer ik nu Juist zoveel mogelijk ballads te blijven zingen. "Ik uitdrukking te geven". Ann Burton er echt geen zin meer in om de hoopt eind april weer veilig terug in pen voortdurend ln slaap te sus-* Nederland te zijn. dat we samen wat babbelen over muziek. Alsjeblieft geen diep-musi- cologische toestanden. Ik sla een brug tussen de workshop in de stu dio en het kastje in de huiskamer. Ik praat ook niet te veel. De mu ziek is de hoofdmoot. De praatjes zijn niet meer dan leestekens, kom ma's. Gewoon even vertellen wie de man of vrouw is, die optreedt. Ik bereid ook nooit iets voor. Dat praten heb ik geleerd tijdens de schoolconcerten die ik dertien Jaar lang heb gegeven. Honderdvijf- en twintig concerten per Jaar. Het publiek ontvankelijk maken voor muziek. Ik heb dat altijd met ple zier gedaan, al weet je nooit wat het rendement is. Je moet het trou wens goed doen, want die school jeugd pikt niks. Ik ben wel eens de handelsreiziger in Jazz genoemd. De mensen dachten dat ik er rijk van werd. Maar als Je om zes uur Je bed uit moet voor een concert in Roodeschool en Je krijgt daar dan na aftrek van de belasting f 44,82 voor, dan is dat geen vetpot". Pim Jacobs bij de TROS. Eerst met een kwis en dat viel niet helemaal lekker bij zijn collega's. „Ik heb gewoon gedacht, misschien vergroot ik daarmee myn populari teit bij het publiek en misschien kan ik dan daarna artistieke eisen gaan stellen. Ik kende Landré al uit de tijd toen ik filmmuziek voor hem schreef. Wanneer hij denkt dat mijn programma in zijn pakket thuishoort de kosten bedragen ongeveer f 60.000 per keer dan werk ik graag voor de omroep die dat wil maken. „Music All In" vindt men overigens helemaal geen TROS-programma. Het grappige is ook dat by de uitsplitsing van de kijkcijfers is gebleken dat VARA- en VPRO-leden mijn programma het meest waarderen. Overigens moet Je niet tegen die koeten van 60.000 aankijken, want het is maar l/10de van wat er in Duits land aan z'n programma wordt be steed". NEDERLAND I 17.00 Nogal wiedus (KRO) 18.45 Ti-ta-tovenaar (NOS)' 19.05 Provinciale Staten Verkiezingen 1974 (NOS) 19.15 De betekenis van de Provinciale Staten (Van gewest tot gewest) NOS 19.40 Provinciale Staten Verkiezingen 1974 (NOS)' 19.50 Uitzending Stichting Socutera, landbouwvoorlichting (NOS) 20.00 Journaal (NOS) 20.20 Uitzending PvdA (Pol. Part) 20.30 Provinciale Staten Verkiezingen 1974, uitslagen, com mentaren en reportages (NOS) 23.00 Journaal (NOS) NEDERLAND II 18.45 Ti-ta-tovenaar (NOS) 18.55 Journaal (NOS) 19.05 Anna en de koning van Siam, tv-serie (KRO) 19.30 Kenmerk, informatierubriek over kerk en samenleving (IKOR-KRO/RKK) 20.00 Journaal (NOS) 20.20 Studio Vrij, informatie op het gebied van vrije-tyds- besteding (KRO) In deze uitzending: de belangrykste verkiezingsuitsla gen, tamboers en pijpers, patchwork (bedelwerk), wat moet Je met de ondergrond voor het tapyt, een bouw pakket voor de intercom, schroeven met de machine, aquaria voor beginners, mobiele tuinen (planten ln bakken, potten en pannen, gitaarinstructie door Eddy Christiani, „Raden maar" met Kees Schilperoort 22.05 Journaal (NOS) 22.10 Computcrkunde, les 12 (Teleac) Misschien wisten vandaag niet alle Nederlanders dat ze heden, woensdag, mochten stemmen, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat niet alle televi siekijkers het geweten hebben. Brandpunt was geheel aan de verkiezingen gewijd, met de top drie van de top drie in de studio, en Aachter het Nieuws van de VARA had kans gezien (zullen we dan maar zeggen) premier Den Uyl te strikken, ondanks diens drukke werk zaamheden. U zult niet van mij verwach ten (en als u het niet van mij 'verwacht, dan doet de hoofdre dacteur het zeker niet) dat ik hier inga op het grotere of kleinere gelijk van de heren artiesten die in Brandpunt him standpunt verdedigden. Ik be perk mij wijzenlijk tot „de manier waarop", en dat strekt van de das die men droeg tot de wijze waarop men argumen teerde. De das van Wiegel was blauw en schuin gestreept, de das van Andriessen was blauw met witte stippeltjes, en de das van Vain Thijn was bruin en effen. Of dit, voor mensen die ook een bruine effen das dragen voldoende motivatie is om dan ook maar PvdA te stemmen, betwijfel ik. Misschien wordt hun keus bepaald door de wij ze waarop deze voormannen zioh uitdrukken, hoewel het een bittere ontgoocheling moet zijn voor de mensen die van daag KVP gestemd hebben omdat Andriessen zo'n leuke nasale stem heeft, als ze mor gen merken dat Andriessen ge woon in de Tweede Kamer is blijven zitten en zijn post in de Provinciale Staten niet heeft ingenomen. Van de top drie in Brandpunt gebruikten Van Thijn en An driessen de meeste woorden, voor een zelfde rendement als Wiegel met minder woorden bereikt. Wiegel steekt meer bochten af als hij betoogt, bo vendien praat hij wat slordi ger, maar minder op één toon dan Andriessen en Van Thijn. Wiegel spreekt ritmisch, zou je kunnen zeggen, en Van Thijn en Andriessen metrisch. Boven dien heeft Wiegel iets meer ge voel voor humor, hoewel Van Thijn en Andriessen vaker la chen. De indrukwekkendste metafoor kwam overigens van Ed van Thijn, die zei dat de hogere inkomens „pas op de plaats moeten maken, althans de dans niet mogen ontspringen". Andriessen gooide hoge ogen met de uitdrukking „een stuk rust", maar werd toch nog door Wiegel overtroffen met „een stuk verschil". Achter het Nieuws pakte het anders aan: Joop den Uyl zat als het orakel van Den Haag klaar om van het zaalpubliek en de telefoonbezitters in het land de meest uiteenlopende vragen te beantwoorden, van abortus tot Guinee-Bissau, van defensie tot de zelfontplooiing van de vrouw. Hij deed het goed en minder omslachtig formulerend dan hij vroeger placht te doen. In een verstaanbare taal en bovendien, die overeenstemde met „het kabinet zonder pracht en praal", zoals hij zijn kabinet omschreef. Over al dan niet machtsmisbruik van dit kabi net zei hij bijvoorbeeld: „Het zit niet in m'n paklde", een ty pische uitdrukking, neem ik aan, van de .sappelende mid denstand" waaruit hij is voort gekomen. Niet voor niets werd hij daar om door een (kennelijk Spaan se) gastarbeider op de tribune schertsenderwijs aangesproken met „companero Den Uyl", want iemand die zijn salaris ,ot 110.000 gulden terugbrengt nplaats van het te laten mee drijven naar de plusminus 140.000 die het anders geweest sou zijn, is natuurlijk een „ka meraad" par excellence. Den Uyl was overigens heel open hartig over zijn salaris, een ongebruikelijk trekje in een Nederlander, en hij zei het ook billijk te vinden dat „mensen die veel verdienen zoals ik" de grootste veren moeten laten. Ondertussen is het natuurlijk wel zo, dat we gisteren de ba zen van de grote partijen te zien hebben gekregen, en niet de zetbaasjes die we de volgen de dag in de provinciale staten moesten kiezen. Al had ik er maar eentje gezien, door loting of onderlinge verkiezing uitver koren om symbool te staan voor een „lid van de provincia le staten", zoals Je ook „de on bekende soldaat" hebt die sym bool staat voor alle gesneuvelde onbekende soldaten, dan was ik al tevreden geweest. Maar nee, niet eentje. Wat probeert men eigenlijk voor ons verborgen te houden. NICO SCHEEPMAKER MAART NA 18 UUR by de tyd. 8.30 i VARA: 18.00 Nwa. 18.11 Dingen dag. PP: 18.20 Ultz. vd. A.R.P. VARA: 18.30 (S) Tekst en Muz.: oa- baretprogr. NOS: 19.00 Afloop Staten- verklez, 1974. ultsl. en comm., afgew. door gramm. muz. HILVERSUM II NOS: 18.00 slons: Jazz 18.30 Nws. 18.41 Spiegel van Brltt. 19.00 Openb, Kunstbezit. 19.10 RVU: Muzikaal Spectrum. 19.40 Den Haag vandaag. 20.00 Nws. 20.06 Woensdagavond Muz. magazine. 23.65-24.00 Nws. HILVERSUM III NOS: 18.02 Joost mag niet eten. 19.02 Heee. Ton j fij ja hulsvr. 8.46 (S) Podium v.d. vrouw. 9.20 (S) Onder de hoogtezon. 10.00 Schoolradio. 10.30 Nws. 10.33 (S) Se- nieuwe grammofoanpl. 11.07 (S) r Radio Kamerork. met solist: klass. muz. 11.36 Hier en nu -extra 11.56 Med. 12.00 Zingen met Oedlia: volks- muz. 12.16 (9) Licht» granum. muz. 12.26 Med. t.b.v. land- en tulnö. 13.30 Nws. (12.41 (S) Hier en Nu. 12.50 18.00 Bopthema-B en swings». <B) Herv. mlddagpauzedst. 13.10 (6) Jaren 1936-1956. Lichte koorean&l320 (S) Licht en- nwb. 18-41 Spiegelvan Or.- oemble. 13.45 Er zijn zoveel andere aembto. levena: poezie uit de 3e wereld. 14.05 Schoolradio. 14.25 (S) ln kleine bezet ting: klass. en mod. kamermuz. 15.15 Bijbel maakt nws gierig. 15.30 Nws. 15.33 (S) - 16.00 Een Hier en ni Duinhoven?!, waarin Nws 22.55 Med. 1.02 easy. 2.02 Hllv. III lacht. 17.00 Kindervisie: progr. ruwt en met kinderen. 17.30 17.32 (S) Hier en nu. HILVERSUM ni TROS: 7.02 Vaak 's cohtends, met o.a. verkeerslnf. KRO: 9.03 KRO-op- drie: Uit de lucht genepen. 11.03 (S) Popeye. NOS: 20.00 (K) Journ. VPRO. 2021 (K) Berichten uit de samenle ving. 20.35 (K) All in the family, tv- serie. 21.00 (K) De heer met de net: film over de VVD 21.45 (K) Paris 2200 (K) hij dracht. 22.15 (K) Nader AVRO: 7.00 Nws 711 Ochtendgymn. 720 (S) Dag met een plaatje. 8.00 Nws. 8.11—821 Radiojournaal. 8.50 19.45 Morgenwijd. 9.00 Toppere van toen. 14.03 Theo Stokkink Show. NOS: 16.03 Daverende dertig. beidsvltamlnen. (11.00 Nieuws ll.C de pet: 11.05 Radiojournaal.) 11.30 (S) Rond- 1 blaast waarheen hij wil Nader B_. 1 Zien: klassieke allerlei Groenteman SPECIAAL NU OOK COLA ENUR EEN HEERUJKÉ CITRUSDRANK .._wv. Bekeken. 22-35 (K) Horen en Zien: klassieke mu ziek. NOS: 23.10-23.15 (K) Journaal. NEDERLAND n NOS: 18.45 (K) Ti-ta-tovenaar. 18.55 (K) Journaal. AVRO: 19.05 AVRO's Sportpanorama: ABN-Wereldtennis- 20.00 (K) Journaal. toernooi. NOS: 12.35 (S) Sportrevue. 13.00 Nws. 13.11 Radiojournaal. 1321 (8) Engelse Koor- muz. (VII). 13.47 (S) Klass. gitaar- (9.3010. muz. 14.00 AVRO's Notedop: ge var. - progr. 15.00 (S) 's Ia Historisch: progr. over geschiedenis. 16.05 (S) Aspecten: kunstrubr. 17.00 (S) Mobiel: beweegl. n. 17.55 WOENSDAG 27 MAART NA 18 UUR DUITSLAND I (Reg. progr. NDR: 9 30—10.00 Sesam- et rasse 18.00 Der Mann der ln Mlllio- nen denkt 18.30 Akt. rep. 18.45 Zand- mann 18.55 Nordschau-magazine WDR: 8.05—11.30 TV kursussen 18.00 Nws Noordr.-Westf. 18.10 Toni und beweegl. mensen. juys op donde ortpanorama: Boksen Forer Journaal en weerber. 20.30 Onbekend 21.15 Quiz 22.00 Dok. rep. 22.45 Jour naal, komm. en weerber. 23.05 Lied- AVRO's Sportpanoi reldteonlstoernooi. NOS: 23.00 Den Haag vandaag. 23.16-23.20 (K) Jour- 7.08 (8) Preludium: klass. Nws. 7.41 (S) Hier Jesprogr. DUITSLAND II 1825 Sergeant Berry 19.00 Journaal 19.30 Manner des Meer es 20.15 Inf. en meningen uit de ekon. 21.00 Jour- naai 21.15 Kult magazine 22.00 Orphl af: evangel, komm. und Eu ra 22.45 Journaal. laudamus: klass. gewijde muz.

Historische Kranten, Erfgoed Leiden en Omstreken

Leidsch Dagblad | 1974 | | pagina 5