'Live Music Now': brok muziek met zeer sterk uiteenlopende stijlen c/jpil mUwm] Top-Tien biedt weinig nieuws ...en gisw1 Chris Hinze schreef jazzstuk Ironie overheerst bij The Fires of London Tour de France LIVE MUSIC NOW SUURENDONK NAAR AZ 67 WWES". Sï over" ZATERDAG 24 JUNI 1972 Gisteravond twee wereld-mu- óekpremières: „Confrontation and Indoctrination" van David Porselijn en „Live Music Now!" van Chris Hinze. De gebeurtenis in het Haagse Circustheater valt in het kader van het Holland Festival. Voor Cris Hinze's project wer den meer dan vijftig musici inge schakeld. Chris: „Naast mijn eigen kwartet, dus met Jimmy Shaaperoe (drums) Roger Cooke (bas) en Wim Stolwijk (piano en fender-piano) is „Live music Now" gecomponeerd voor groot orkest (in dit geval het Me- tropole Orkest van Dolf van der Linden) en een aantal gastsolisten. „Live music Now! is geen sym fonisch werk, ik heb geen enkel be zwaar tegen het maken van een ba- rokplaat, maar in dit stadium voel lk niets voor het schrijven van een groot symfonisch werk. Ik heb een uk geschreven, waarin het grote orkest zorgt voor het aanvul- n en bijkleuren. In de States heb ik geleerd bij het schirjven voor groot orkest niet '6 sectie voor sectie van materiaal te voorzien. Ik schreef dit meer dan ii een uur durende stuk voor een ge ïntegreerd geheel. Eigenlijk zou 't vorig Jaar worden uitgevoerd, maar toen liep het stuk op de financiën. Nu hebben de NOS het Holland Festival en de gemeen te Den Haag wel het geld kun nen opbrengen, (voor de realisatie van beide stukken was overigens 'n bedrag van meer dan 80.000 gulden gemoeid.) De opdracht kwam van het HF een de Johann Wagenaar Stichting". Live music Now! is een doorlopend brok muziek met zeer uiteenlopen de muziekstijlen. Chris: „Je hoort brokjes Zappa en zeer traditionele Jazz, maar ook vrije stukken. Ik heb er een waan zinnige hoeveelheid noten voor ge schreven. Niet alleen het kwartet en de solisten krijgen de ruimte voor improvisatie. Ook een meewerkende klassieke pianist bijvoorbeeld krijgt de ruimte en ook het grote orkest dat in zijn geheel van tijd tot tijd wordt vrijgelaten'". GROOTSTE PROJECT Live music Now! is het grootste project van Chris Hinze, dat in Ne derland gestalte krijgt. Momenteel is de Haagse fluitist veel werkzaam in West-Duitsland. Binnenkort maakt hij opnamen met een sym fonieorkest in Hamburg. Overigens hij werd onlangs uitgeroepen tot beste jazzfluitist van West-Europa. AMSTERDAM De Nederlandse Top-10 van deze week heeft nauwe lijks een wijziging ondergaan, de eer ste vijf plaatsen zijn zelfs precies ge- gebleven. De lijst bevat twee nieuwkomers: 'Little Willy' van The j Sweet en 'Loco por ti' van Chris Montez. De top-10 van deze week n met tussen haakjes de posities van yorige week: 1MSTERDAM (1) Hello-a: Mouth and Mac- Neal. (2) Let's dance: The Cats, jii. (3) Matrimony: Gilbert O'Sul- livan. (4) Meisjes met rode haren, Arne Jansen. oj|i. (5) Take me back 'home: Slade. (91 Give up your guns: The Boys. (-) Little Willy: The Sweet, j,I. (6) Song sung blue: Neil Dia- mond. (7) Memories: Earth and Fire. (-) Loco por ti: Chris Montez. Jonden (1) Vincent: Don McLean. re$. (8) Take me back 'home: Slade. (2) Metal Guru: T. Rex. (3) At the club: Drifters. (6) Rocking' Robin: Michael Jackson. (9) Mary had a little lamb: Wings. (5) California man: Move. (4) Oh Babe what would you say: Hurricane Smith. (-) Sister Jane: New World. (101 Lady Eleanor: Lindisfarne. :vv YORK (2) Nice to be with you: Gal lery. (4) Song sung blue: Neil Dia mond. (3) Candy man: Sammy Davis Jr. (1) Sylvia's Mother: dr. Hook De KRO-lv begint maandag- 'Jvond (Ned. 1) met een serie van w eg en wekelijkse shows van Dean fartin. De zanger-filmster ont- n angt in de eerste show o.a. Pe- ula Clark. and Medicine Show. 5. (8) Outa space: Billy Preston. 6. (6) I didn't get to sleep at all: Fifth Dimension. 7. (9) Trogodyte (Cave Man): Jimmy Castro Bunch. 8. {-) Lean on me: Bill Withers. 9. (5) Oh girl: Chi-lites. 10. (-) Too late to turn back now: Cornelius Brother. BONN 1. (1) Es fahrt ein Zug (A train rolls)Christian Anders. 2. (2) Am Tag als (The day when) Juliane Werding. 3. (7) Beautiful Sunday: Daniel Boon. 4. (4) Samson and Delilah: Middle of the Road. 5.(6) American Pie: Don McLean. 6. (5) Beg, steal or borrow: New Seekers. 7. (3) Poppa Joe: Sweet. 8. (9) Heart of gold: Neil Young. 9. (10) How do you do: Windows. 10. (-) Metal Guru: T. Rex. Het Holland Festival biedt mor genavond (zondag 25 juni) In de Amsterdamse Stadsschouw burg Verdi's opera „Falstaff" in het Amsterdamse Carré het muziektheater Berio-Birtiswfcle in de Rotterdamse Schouwburg Harry Mulisch „Popdipous Oidipous Het Holland Festival biedt maan- ,vond (26 juni) in de Lutherse kerk in Den Haag kamermuziek „Barok en Renaissan- de Amsterdamse Stadsschouw burg het ballet van Feli Blaska in het Amsterdamse Carré het muziektheater Berio-Birtwistle in „De Brakke Grond" in Am sterdam muziektheater „Kain en Abel" in de Rotterdamse Doelen het Amadeuskwartet met werken van Mozart en Bartok HILVERSUM (ANP) De NOS- radio zal dit jaar van 2 tot en met 23 juli op dezelfde wijze als twee jaar geleden, toen de zender Hilver- 3 op experimentele wijze be schikbaar werd gesteld voor de Tour de France, aandacht aan dit wieier- evenement besteden. Van 1 tot 6 zal tijdens de tour weer een zgn. horizontale programmering voor Hilversum 3 worden ingevoerd, dat wil zeggen, iedere dag dezelfde pro gramma's op dezelfde uren. De vijf discjockey's, die iedere dag op een vast uur de programma's verzorgen, staan in rechtstreekse verbinding met de Tour-verslaggevers, die wan- nodig, regelmatig reohtstreekse reportages zullen verzorgen van de gebeurtenissen in de etappes. plaats van Theo Koomen in de gecombineerde radio- en televi sieploeg wordt dit jaar ingenomen door Henk Terlingen. Theo Koo men blijft op doktersadvies thuis. In het programma „langs de lijn" zal de NOS-radio morgen aandacht besteden aan de geschiedenis van de Tour de France. Dit jaar wordt de ronde van Frankrijk voor de 25e maal na de oorlog gereden. Wie gisteravond tijdens het eerste Nederlandse optreden van het ac tueel muziektheater „The Fires of London" in het schaars verlichte theater „De Brakke Grond" in Am sterdam de gelaatstrekken der aan wezigen bestudeerde, zal daar op vaak een aarzeling tussen ernstig kijken en lachen hebben opgemerkt Dat is heel begrijpelijk: het optre den van „The Fires" is zo onortho dox en ironie en ernst zijn er zo zeer in verweven, dat er ruimte is voor veel interpretaties. Ondanks de uiterst serieuze pro grammatoelichting van de diri gent-componist Peter Maxwell Da- vies die het concert leidde, (velen zullen zich nog zijn „Eight Songs for a Mad King" met het Residen tie Orkest herinneren) overheerste de ironie, maar dan variërend van het goedkoop sollen met oude mees ters tot grimmige spot. Het is inderdaad een zeer actueel en even gedurfd muziektheater, dat deze kleine Engelse groep één zangeres en vijf instrumentalisten - brengt, met het risico, dat men de plank geregeld misslaat. Dat doet men ook. maar het gebeurt eerlijk en met allure. Maxwell Davies' visie op het cantate van Buxtehude, waarin „The Fires" eerst een braaf barakgroepje is, dat na een absurd Boulez-achtig intermezzo met een zeer ironisch Alleluia eindigt, is zo'n miskleun-met-dubbele-bodem. Hier tegenover stonden echter di verse grandioze momenten in „Ve- salii Icones' '(1969), waarbij Max well Davies 16e eeuws anatomische prenten van Vesalius projecteerde op de 14 Kruis-statiën. Het origi neel opgezette project was echter wellicht een weinig boeiende verto ning geweest ook al omdat 'n ty pisch illustratief componist als Maxwell Davies zuiver muzikaal niet zo veel te zeggen heeft - als hij er niet zo'n grandioos danser als William Louther voor had ge vonden. Deze choreograaf en solist bij de London Contemporary Dance Com pany droeg met zijn geweldige li- chaamsbeheersing en indringende expressie deze voorstelling, zoals in dertijd William Pearson dat deed in de „Eight Songs". Tussen deze beide uitersten stond LTHomme armé", waar in de com ponist de gelijknamige 15e eeuwse mis citeert, ontluistert en tenslotte volledig ontbindt. Goed gedaan, maar je moet er wel van houden. Vanavond komen „The Fires of London" in Den Haag, in het HOT. Peter Visser. Sinds Anton Webern schijnt er bij veel componisten moed om niet te zeggen overmoed voor nodig te zijn om ouderwets lange concertmuziek te schrijven. De Hagenaars David Porcelijn en Chris Hinze hebben het toch maar gedaan. Van beiden ging gisteravond in het Circusthea ter een forse partituur in premières Die van Porcelijn, „Confrontations and Indoctrinations" getiteld duurt plusminus drie kwartier en Hinze had voor zijn „Live Music Now" zelfs aan een uur niet genoeg. Het een bijzonder grote en uiteen lopende bezetting vergende project, georganiseerd door het Mobiel En semble Nederland, het Holland Fes tival en de Nederlandse Omroep- stichting, was lang van te voren ge doodverfd als een soort ontmoe tingspunt van de moderne concert muziek en de Jazz. De persoon aan de knoppen van de geluidsversterking heeft bij de uit voering nogal roet in het eten ge gooid. De bijtende akkoorden van Porcelijn, die zijn werk zelf diri geerde, striemden de zaal in. On danks de talrijke vrije Jazzsoli on dergaat men het stuk wel als een eenheid en de wijze waarop strakke gecoördineerde klankincidenten wor den doorkruist of afgewisseld door vrije figuren en ook de manier waarop de stiltes geplaatst zijn ren een aanmerkelijke spanning. Chris Hinze, de populaire jazzmusi cus, heeft iets geheel anders ver vaardigd. Ook in zijn stuk, dat Dolf van der Linden dirigeerde en waar in Hinze zelf een grote solopartij had, is sprake van een verscheiden heid van muzikale bronnen, maar dan als een lapjesdeken met soms verrassende, vaak ook kinderlijke overgangen. Een geweldig groot Jazzfeest, af en toe onderbroken door onder meer stukjes Spaanse en Oosterse folklore en wat pianosona- tinewerk. De musici bekende jazzmensen als Charley Mariano en Sigi Schwab, en leden van het Metropole Orkest en het Radio Kamerorkest be leefden er veel plezier aan en het publiek niet minder. Aad v i der Ven ALKMAAR Ruud Suurendonk, de 28-jarige ex-AJacied, die na één werd ontslagen bij F.C. Mo naco, heeft een contract van twee getekend bij AZ'67. De Alk- j eredivisieclub behoefde al- j leen met Suurendonk zelf te onder- I handelen, omdat deze een z.g. vrije transfer had. Suurendonk krijgt een baan bij een van de geldschieters van AZ'67. Voorts is hem een wo ning beloofd. Boksen De Zwitserse bokser Frits Chervet heeft gisteravond met succes zijn Europese titel in het vlieggewicht verdedigd. Hij won voor 5000 toeschouwers in Bern na vijf tien ronden op punten van de Span jaard Kid; Romero. ZONDAG 35 JUNI Llv I 403 m en FM-kanalen. 8.00 KRO. 14.30 NOS. 17.00 CVK, 18.30 IK OR, 19.00 NCRV, 23.30 TROS. 8.00 Nieuws. 8.10 Overweging. 8.15 S) Klassieke muziek (gr). 9.00 Nieuws en waterstanden. 9.15 (S) samenleving. Echo. 12.50 Buitenlands kom 12.30 Nieuws. 8.30 Een ka/teche- 18.58 Wilde ganzen. -9.07 (S) Semi-klassie- klassleke kamermuziek. 19.45 Den Brlel 1572. Lezing. 20.00 (S) Klassieke en moderne muziek (gr). 20.30 Boekbespreking. 20 35 (S) Amu sementsmuziek. 21.00 (S) Kerkconcert 21.25 Actuele kroniek. 21.50 (S) 20ste eeuwse muziek voor 22.30 Nieuws. 3 orgels. (S) Operamuziek en klassieke kamermuziek (opn). 23.55 Nieuws. Hllv. II, 398 m cnFM-kanalen. 8.00 VARA, 10.00 IK OR. 12.00 AVRO, 14.30 "5.00 VARA. 19.30 VPRO. 20.30 8.00 Nieuws. 8.10 Voor het platteland. 8.17 Gevarieerd programma. (9.00 Sportmededelingen9.45 Mensen tus sen machines, gesprek. 10.00 Van de hak op de tak de kerk door. 10.30 Remonstrantse kerkdienst. 11.25 Wil de ganzen. 11.30 De Open Deur. 11.50 Boekbespreking. 12 00 (S) Een bonte muzikale show. 13.00 Nieuws. 13.10 De toestand in de wereld. 13.19 Ra diojournaal. 13.35 (S) Klassieke llede- 14.05 (S) Country Wester n- ii4Jia ESfSSSL werknemers. ,6.30 Een konink te rijk met uw verzoekplaat. 17.00 (S) Noorse componisten. 17.55 Mededelingen. 18.00 Nieuws. 18.15 <S) Metropole Orkest met koor en solis ten. 19.00 Een actie aan de basis van de samenleving. 19.30 Nieuws. 19.35 (S) Klassieke muziek (opn). 20.30 (S) Verzoekplatenprogramma. 22.30 muziek. (22.55 Mededelin- .00—23.10 Nieuws). 23.55 Hilv. III. 240 in. en FM-kanalen. 7.00 AVRO. 12.00 VARA, 14.00 NOS. 7.00 Nieuws. 7.0,2 Gevarieerd platen - programma. (8.00 Nieuws). 9.00 Nieuws. 9.02 Van negen tot tien. 10.00 Nieuws. 10.02 Juist op zondag. 11.00 Nieuws. 11.02 Muziek Mozaïek. 12.00 Nieuws. 12.02 Verzoekplatenpro gramma. 13.00 Nieuws. 13.02 Neder landse artiesten Reveu. 14.00 Nieuws. -18.0 nuziek 15.00. 16.00 en 17.00 Nieuws. MAANDAG 26 JUNI Hilv. I 402 m. en FM-kan NCRV 19.00 EO 20.00 7.30 Nieuws. 7.41 (S) Klassieke- en ziek (gr.) 8.30 NI dlum voor de vrouw, i sieke kamermuziek (gr. en Nu. 7.55 -klassieke mu- 8.41 (S)Po- 10.30 Nieuws. 11.30 Mededelingei 12.00 Gevarieerd (12.21 Voor boer en 12.26 Mededelingen t.b.v. en tuinbouw; 12.30 Nieuws; 12.41—12.50 Hier en Nu; 13.0 (S)Opera- de mlddagdlenst. 15.30 Nieuws. 15.33 Programma voor oudere luisteraars. 16.30 Voor de kleuters. 16.45 Radio- strip voor de kinderen. 17.00 (S) Volksliederen Overheidsvoorlichting 17.20 Suriname Journaal. 17.30 Nieuws. 17.32 Hier en Nu. 18.00 (S) vokale verrassingen. 18.19 Uit zending van de Volkspartil voor Vrij heid en Demokratie. 18.30 Nieuws. 18.41 Toelichting bij het nieuws. 18.47 (S) Konlnldijke Militaire Kapel. 19.00 (S) Muziek, informatie en be- Reveil; 19.20 Vragenbeantwoording en om 19.40 Uit het levende Woord. 20.00 (S) Holland Festival 1972: magazine met reportages, interviews en infor maties. met om: 20.15 Klassieke en muzie.. 22.20 Avondoverden- Nieuws. 22.40 Radlokro- Sound Festival in Stockholm 23.56 NEDERLAND 4.00 4.02 4.15 6.45 6.55 7.05 7.40 11.20 - 11.25 - NEDERLAND 7.30 7.50 8.00 8.21 Journaal (NOS) Kinderprogramma (AVRO) Maar ik wil helemaal niet trouwen, TV-film (AVRO) Brigadier Dog, tekenfilm (NOS) Journaal (NOS) Rally Cross (AVRO) Dag Nederland: informatie voor een dagje uit in eigen land (AVRO) Journaal (NOS) Drieluik: gevarieerd programma (AVRO) AVRO's Sportpanorama Imperial Place, TV-serie naar de roman van Ar nold Bennett (AVRO) Journaal (NOS) Samenvatting van de T.T.-races te Assen. Brigadier Dog, tekenfilm (NOS)' Journaal (NOS) Zolder 9, kinderprogramma (E.O.) Van hart tot hart: programma voor de zieken (E.O.) Elke stam, taal, volk en natie, documentaire (E.O.) Tenslotte (NOS) Journaal (NOS) Hamlet van William Shakespeare in een tv-be- werking van John Barton (KRO) Het Concertgebouworkest o.l.v. Bernard Haitink, met Isaas Stern, viool: Klassiek vioolconcert (KRO) Zorg voor dit kind: overzicht opbrengst aktie Bis schop Bekkers (KRO) Journaal (NOS) 10.35 10.50 NEDERLAND I 3.00 Filosofie les 14 (TELEAC) 3.30 Journaal (NOS) 3.32 Weekjournaal (NOS) 3.52 Ben de Beer, kinderserie (NOS) 4.15 De Verrekijker, jeugdjournaal (NOS) 4.25 Marbol, Spaanse inzending Montreux-festiva! (NOS) 6.55 Brigadier Dog (NOS) 7.00 Leef blij in blik, tekenfilm (IKOR) 7.05 Het petekind, gedramatiseerde documentaire (IKOR) 7.30 India, documentaire film (NCRV) 8.20 Journaal (NOS) 8.25 Le Lys dans la Vallée, tv-film (NCRV) 10.25 Tussen de regels, bijbellezen (NCRV) 10.35 Journaal (NOS) NEDERLAND II 6.55 Brigadier Dog (NOS) 7.00 Journaal (NOS) 7.05 The Partridge Family, tv-serie (NOS) 7.30 Studio Sport (NOS) 8.20 Panoramiek (NOS) 8.45 Wet-Stryd, spelprogramma (NOS) 9.10 Tour in Perspectief, voorbeschouwing Ronde van Frankrijk (NOS) 9.35 Poetry International, Holland Festival (NOS)' 10.35 Journaal (NOS) Mensen, i", zag ik gisteren voor het eerst, en het viel mij niet bijzonder mee. Het essentiële verschil tussen „Voor de vuist weg" en „Mensen, mensen, mensen" (behalve de presenta toren) is dat Gerard van den Berg een vast publiek om zich heen heeft van een mens of twintig, dat kan reageren op de zaken die getoond worden, terwijl Willem Duys op enige afstand zit van een veel groter publiek, dat niet geacht wordt aan de handeling rondom de goudvissenkom deel te nemen. Het gekke is echter, dat het publiek bij Willem veel duide lijker aanwezig is dan bij Ge rard. Hoe komt dat? In de eerste plaats omdat Willem zijn publiek veel meer bespeelt, In de tweede plaats omdat dat publiek in zijn massaliteit makkelijker reageert op het gebodene, met spontaan ohh- geroep of applaus. Bovendien zijn die mensen duidelijk een avondje uit, terwijl het vaste panel bij Gerard van den Berg meer de indruk maakte op ver- Dlichte herhalingsoefeningen te zijn. En in de derde plaats omdat Gerard te weinig ge bruik maakt van zijn publiek, De uitgezochte mensen worden blijkbaar ook niet aangemoe digd om uit zichzelf, spontaan, desnoods midden in een ge sprek te interrumperen, zij zeggen alleen iets op uitnodi ging, bij het spelletje foto's herkennen en bij het vraagstuk laatste geval had het publiek een functie kunnen krijgen, als Gerard ervoor gezorgd had dat er een dialoog ontstaan was tussen Jan Vrijman (wiens film over creches tenslotte het onderwerp was) en de aanwe zigen, maar Vrijman kwam nauwelijks aan het woord, zelfs toen hij eindelijk verbaasd vroeg of dit een vraag aan hem was en Gerard ja zei, kreeg een ander nog de kans het antwoord te geven, zoals ook Gerard het antwoord gaf op de vraag uit het publiek wat Vrijmans bedoeling was geweest met zijn film. „Een uurtje op avontuur met mensen", noemde Gerard van den Berg het pro gramma, maar Juist dat avon tuur (dat een integrerend be standdeel is van „de vuist") ontbrak. Alles wat een beetje moeilijk in een directe uitzen ding ter plaatse getoond kon worden, was gefilmd, dieren en andere beesten ontbraken uit principe, er kon zelfs niets om vallen. Ook het „andersoortige" avontuur dat vroeger in Mies- en-scène zat: politieke duels, prikkelende meningen over controversiële zaken, ontbrak geheel in deze aflevering, van de creches. Pas in het NICO SCHEEPMAKER Hllv. II 298 FM-kanalen VARA 7.54 VPRO 8.00 VARA 9.< NOS 12.15 VPRO 14.50 AVRO 20.00 NOS 23.10 AVRO 23.20 NOS 7.00 Nieuws. 7.11 Ochtendgymnastiek. 7.20 (S) Spitsuur Amsterdam (7J25 7.30 Van de voorpagina. 7.54 Deze dag. 8.00 Nieuws. 8.118.23 Actuali teiten). 9.00 Confrontatie met Ausch witz, klankbeeld. 9.35 Waterstanden. 9.40 Pedagogische rubriek. 10.00 (S) muziek. 11.00 Niei ziek en nieuws van on 11.30 Moderne muzie! Den Haag deze week. 12.15 Klassieke en moderne muziek en informatie over muziek. (13.00—13.10 Nieuws) 14.50 Radiojournaal 14.55 Wegenin formatie. 15.00(S) De Johan Willem Friso Kapel 15.25 (S) Oude muziek. 16.00 Nieuws. 16.03 (S) Kindermaga zine. 17.00 (S) Jongerenprogramma. 17.40 Den Haag aan de lijn. 17.56 Mededeligen. 18.00 Nieuws. 18.11 Ra diojournaal. 18.25 (S) Kinderkoor- zang. 19.10 Seks tan t.. RVU; Belglc en zlln relaties tot Nederland. 20.00 Nieuws. 20.05 Actueel programma met lichte muziek telefonische reac ties. 22.00 (S) Jazz Concert 1971. 22.55 Mededelingen. 23.00 Nieuws. Radiojournaal: 23.20 (8) Hob byshop. 23.55 NleuwB. Hllv. III 240 in. en FM-kanalen 7.00 KRO 14.00 TROS 7.00 Nieuws. 7.03 Dlscjockeyshow (8.00, 9.00, 10.00 en 11.00 Nieuws). "\00 Nieuws. 12.03 Pauzeprogramma Draadomroep (Over 4e lijn) maandag l d kl. t. Praags Kamer- RMPAL. FLUIT: Praags Kamerorkest oJ.v. Milan Muncllnger. Jan Vaclav Stlch Punto Concert voor hoorn en orkest nr. 5 in F gr. t. Ml» roslav Stefek, hoorn; Praags Sympho- nie Orkest o.l.v. Bohumir Liska. Josef Mysllvecek Symphonie in D gr, t. Praags Kamerorkest oi.v. Martin Turnovsfcy. Frantlsek Krommer Kramar Concert voor clarinet en orkest in Es gr. Vla dimir Riha clarinet; Praags Sympho nie Orkest o.l. Vaclav Smetacek. kest o.l.v. Vaclav Smetècek. MAANDAG 26 JUNI 1972 Nederland I NOS: 18.45 (K) Brigadier Dog. NOS*. 18.55 (K) Journaal. KRO: 19.05 (K) Postzegels spreken. 19.15 Charlie als zeeman. 19.30 (K) Sessie 2: Pop-en sembles. NOS: 20.00 (K) Journaal KRO 20.21 (K) De familie Asbton (A fami ly at war). TV-serie. 21.10 Niks aan te zien, film van Hans Koekoek. 22.00 (K Dean Martin Show. NOS: 22.4522.50 NOS: 18.45 (K) Brigadier Dog. NOS: 18.55 (K) Journaal. AVRO: 19.05 (K) 'n Avontuurlijke vakantie ln Afrika tv- serie voor de Jeugd. 19.30 (K) Sebaa- Marle Morgane. TV-serie NOS: NOS: 22.60—22.65 (K) Journaal.

Historische Kranten, Erfgoed Leiden en Omstreken

Leidsch Dagblad | 1972 | | pagina 5