Persprijs voor Belgische tv-show met Liesbeth List CANNES RICHT SCHIJNWERPER OP REGISSEUR Bsdosan ...e/7 gisteren i C/lil^gre/7ïmal Compromime met Rob van Reijn IJ O 7manieren om de bevrijding te vieren met kaas uit't vuistje. VjjfiH DE L'%0RN^ Marty Feldman kreeg Gouden Roos van Montreux Ben Webster geeft concert in Leiden TV morgén] nSE; 'AG 3 MEI 1972 RADIO - TV - KUNST MONTREUX Laat ik begin- m met goed nieuws, uit mijn ten kringen: Liesbeth List, nee jf Cassiers, de regisseur van jarazeartea", de inzending van i Vlaamse BRT naar Montreux ijeft de persprijs gewonnen. Het •'jde eerste keer dat België de rsprijs wint, en de tweede keer Liesbeth List, die drie jaar den in dezelfde prijs viel met door Bob Rooyens geregis- »rde programma. Je zou op den gaan geloven, dat de pers- (dlt jaar bestaande uit 45 a-listen van allerlei aard, tv- tici, maar ook interviewers en lelijke) niet het programma i de regie, maar Liesbeth List edjcroont. en ent was het goede nieuws. Ik heb ebl minder goed nieuws oor u, na- jijk dat ik tot het bittere eind J\ waren vijf stemmingen nodig, (,|rbij de achterblijvers steeds |vielen> op een ander program - heb gestemd. t>egon bij Marty Feldman (ITV), Bat ik daar het hardst om gela- 3 li had, zijn programma op zijn _jjed het best gemaakt was en ook pj origineels was: plausibele rede- zou ik zo denken. n)Vr na de tweede stemming had gity nog maar 3 stemmen over rd^fs de Noren met hun zoveel etjpere Olympiade-persiflage had- c <j toen nog 6 stemmen toen deekte zich het feit dat de Engelse jpgfnalisten altijd hautain weigeren inefe persjury te gaan zitten, loon- eenkomt vergeefs om zijn boontje), vamoest ik overswitchen op de No- j de Denen, de Finnen of de Bel- die overgebleven waren. co Scheepmaker koos d Finnen, met htm ohar- jite, leuke programma, en ik wei- (le op Jef of Liesbeth te stem- I. want ik vond „Baratzeartea" BJswaar tot de beste en interes- ;oeIlste tien programma's behoren, helr rangschikte het daarvan niet SaUe beste zeven. "orkal u zeggen waarom niet. Lies- ^eni was vermengd met de beelden nd' de muurschilderingen die de me{ische surrealist René Margritte re» het Casino te Knokke maakte a ir ik vond dat de mogelijkheden ,nabldoende waren uitgebuit- Ma- '°®He maakte al ver voordat er t.v. i „televisie" door bijvoorbeeld lafjen te schilderen in de zeilen "n schip, een vorm van „super- avant la lettre" en de ische mogelijkheden om dat- Ie „kunstje" uit te halen waren L benut (het rapport van de ®ijury prijst nota bene de „terug- op-gitarist de M\ j ^jnder stroom me^ANSEA (Reuter) De 25-Jari- et lop-gitarist Leslie Harvey van de a aJne tiie Crows" is gisteren tijdens i jwoorstelllng in Swansea in Wales dolleden, nadat hij vermoede- rg^was geëlektrocuteerd. ifokrvey die met de groep optrad d 1 duizend mensen op de universi ty Ivan Swansea greep een micro tis. voor de aankondiging en viel vekri kennis neer. Bij aankomst in tatfeiekenhuis bleek hij te zijn over- houdendheid" in het gebruik van de televisiemogelijkheden, dat is net zoiets als het prijzen van een voet balelftal voor het spaarzame ge bruik dat de spelers van de linker voet weten te maken) Ten tweede geloof ik heilig, dat Margritte een totalen-schilder" is, die er niet bij gebaat is dat zijn werk uiteengerukt wordt in details, want als detaillist is hij een wat stijve, gemiddelde schilder. Ten der de leed het programma aan enkele technische mankementen (uitlich- ting, precisie) ,die je niet graag bij een prijswinnaar aantreft, en ten vierde kon ik de beeldkeuze lang niet altijd bewonderen. Liesbeth zingt bijvoorbeeld over „de oudjes" en hun naderende dood, een liedje vol „bruinen" zal ik maar zeggen, en wat wordt dan op het scherm getoond? Het symbool van luxe en overdaad de kroonluchter van het Casino. Ik gun het de BRT overigens van harte. Het was van Jef Cassiers en ook van de BRT één van de eerste kleurenprogramma's Jef Cassiers was er overigens niet, hij „was dit jaar niet aan de beurt om naar Mon treux te gaan", men staat daar op een lijst en komt dan eens in de zeven Jaar aan de beurt of je een programma gemaakt hebt of niet doet niet ter zake. Trouwens van mei tot septemer schijnt Cassiers als programmama ker „droog" te liggen, men heeft in België een heel curieuze manier om zijn creatieve uitblinkers te eren. En ADVERTENTIE VERLOVINGSRINGEN DESIREE klassieke en moderne modellen. Wij hebben reeds ringen vanaf f 49,75 p.p. Op het graveren kunt U wachten en zonder prijsverhoging. Levenslange schriftelijke garantie. F. W. FLESSEN LEIDEN Z.W.: Bevrijdingsplein 12, Telefoon 26670 OEGSTGEEST: Geversstraat 47. ik gun het Liesbeth nog meer, want tenslotte wordt in het Juryrapport haar tv-persoonlijkheid met nadruk geprezen en het is altijd leuk da! over een Nederlandse te horen. Tenslotte vielen we voor het overi ge geheel buiten de persprijzen. Niet alleen omdat de eervolle vermelding naar de Denen ging, voor hun half-documentaire, charmante aan eenrijging van straatzangers in Londen, Parijs en Kopenhagen, maar ook omdat de Mounties zelfs bij de eerste stemming (toen elk jurylid nog 2 stemmen te verdelen had) niet een van de 90 stemmen kreeg evenmin als het Zweedse program ma, waarin Linda van Dijck („Onze Linda" zal ik maar zeggen) mees peelde en meezong. GROTE VERLIEZERS Niet de Nederlanders waren overi gens de grote verliezers, want hei sloeg natuurlijk nergens op, zoals ik tot tweemaal toe in een groot och tendblad las. dat de Mounties op uitgerekend de persprijs hoopten. Dat waren de Engelsen, die van de eerste 90 stemmen er slechts (Marty) en 3 (The Goodies) toebe deeld kregen, en de Fransen, die met 3 stemmen van de 90 voor de Amont-show van Averty natuurlijk ook schandelijk werden ondergewaar deerd. Gelukkig „rectificeerde" de officiële jury deze onterechte persprijs, door de Engelsen te geven wat zij, bij al hun superioriteitsgevoel, toch echt wel verdienden. Marty kreeg d< Gouden Roos en de prijs van Mon treux voor het leukste programma (Bill Ward, tv-opperhoofd van de ITV nam de prijs met tranen in d( ogen in ontvangst, dat is de menta liteit van ae ware tv-maker). D( BBC kreeg voor The Goodies de zilveren Roos en de Finnen gingen terecht met de Bronzen Roos strij ken. Speciale jury vermeldingen gingen naar Lorlot (de Duitse ARD. heel verdiend). De Belgen (ook heel ver diend, zolang het maar bij een ver melding blijft) en de Joegoslaven (dat sloeg nergens op). LEIDEN De Stichting Jazz-zol- der Hot House organiseert woens dagavond 10 mei in het Kreatief Sen trum (Breestraat 66) een concert met één van de grootste tenorsaxo fonisten uit het swingtijdperk: Ben Webster. Het concert, dat in samen- erking met het Sentrum-bestuur geven wordt, begint om negen uur. BEN WEBSTER, nu 63 jaar oud, en woonachtig in Kopenhagen hoort thuis in de rij van de grote saxofo nisten van de jaren dertig: Cole man Hawkins, Lester Young en an deren. Van deze generatie is Webster eigenlijk de laatste, die op dit ment nog net zo mooi speelt als toen hij jong was. Na het eerst eens op piano en viool geprobeerd te hebben, speelde hij op 20-jarige leeftijd al sax in het orkest van Gene Coy, later ook bij Jap Allen. Blanche Calloway en Andy Kirk. ADVERTENTIE 1. Doe een blokje kaas in uw knoopsgat. 2. Organiseer kaashappen voor de kleuters. 3. Snij een toeter van kaas en blaas. 4. Gooi blokjes kaas vanaf een toren op het feestgewoel. 5. Snij iets moois uit 'n stuk kaas en hou een expositie. 6. Verkleed u 's avonds als vuistje en vraag uw geliefde als kaas te komen. 7. En natuurlijk: hap er nog maar es lekker van. In 1932 trok hij, als zovele muzi kanten, naar het noorden, om aldaar (New York) zijn geluk te beproe ven. In die tijd al ondervond hij de dwingende invloed van de grote meester op en de grote animator, van de tenorsax in de jazz: Coleman Hawkins. Ben's succesvolle carrière ondervond weinig tegenstand: ferote bandleiders als Fletcher Henderson, Willie Bryant en Bennie Carter mochten zich toen al zeer gelukkig prijzen, wanneer zij Webster onder hun gelederen konden scharen. In 1940 was de grote doorbraak daar, toen hij bij de Big Band van Duke Ellington ging werken. Uit die perio de, die tot '43 duurde, dateren onver getelijke nummers als All too soon. Just a-sittin' en Cotton Tail, absolu te hoogtepunten van zijn werk. Sa men met de nieuw-aangetrokken Jimmy Blanton <bas) en Billy Stray- horn (pianist en arrangeur) was hij de instrumentalist, die de "Duke" de grandeur gaf, die later nooit meer verloren is gegaan. Het intrigerende geluid van zijn tenorsax schiep hier, naast de altsax van Johnny Hodges, een volledig nieuwe stijl. In 1943 verliet hij deze legenda rische Big Band, om met eigen for maties te gaan werken en om zich (na als "swing"-saxofonist groot te zijn geworden) meer te gaan toeleg gen op de "bob". In dejaren zestig vestigde hij zich in Europa en velen zullen hem nog (zittend spelend met een vet hoedje op het hoofd) kennen. Het moet een genoegen zijn Ben Webster na zo'n lange tijd van afwezigheid weer in Leiden te kunnen zien en horen, en dat vooral, omdat hij hier in zulk een voortreffelijk gezelschap zal verkeren van Tete Montiliu (piano). Rob Lan- gereis (bas) en Tony Inzalaco (drums) Tete Montiliu werd in '33 in Barce lona geboren. Hij is blind, wat hem echter niet verhinderde uit te groeien tot een van de beste pianisten van Europa. Sinds 1953 speelt hij over al in Europa, onder meer met Lionel Hampton en Benny Baily. Tegen woordig speelt Tete voornamelijk in Mtinchen, waar hij zeer populair is en de favoriete begeleider van solis ten als Slide Hampton, Leo Wright, Mat Matthews. Met Nederlands top- bassist Rob Langereis en de Ameri kaanse drummer Tony Inzalaco vormt Tete één van de sterkste rit mesecties die op het ogenbik in Europa te vinden is. MARTY FELDMAN LIESBETH LIST CANNES <AP) in Cannes is gisteravond het 25ste filmfestival geopend. Er zullen meer dan 100 films worden vertoond. Tijdens de opening werd de laatste film van de Franse filmer Claude Le- louch vertoond, die in Cannes inter nationale bekendheid heeft gekregen met zijn film „Een man en een vrouw". Zijn nieuwe film „Avontuur, het is avontuur" is een komische mis daadfilm en zal tijdens het festival een van de weinige momenten van lichtzinnigheid brengen. Hoewel er geen gebrek zal zijn aan filmsterren in de straten van Can nes, worden de festivalfilms gewoon lijk gekozen in verband met hun re gisseurs. Veel bekende namen zijn dan ook aanwezig: Frederico Fellini, Joseph Losey (die voorzitter van de Jury is) Alfred Hitchcock, wiens nieuwe film „Frenesy" het festival op 14 mei zal besluiten, de Russische regisseur Mare Doskoi, Luis Bunuel, Roman Polanski, Miklós Jansco uit Hongarije, Robert Altman en Grou- cho Marx, eregast van het festival. Dat de schijnwerpers op de regie zijn gericht is voornamelijk te mer ken aan de selectie van de Ameri kaanse film. Robert Redford in „Je remiah Johnson" is de enige be langrijke acteur, die is vertegen woordigd. Elia Kazan regiseerde „The Visitors" met hoofdzakelijk on bekende acteurs. In „Abattoir 5" van Roy Hill speelt de onbekende acteur Michael Sacks de hoofdrol. Uit andere landen zullen de film sterren echter in grote getalen toe stromen. Vooral de Franse selectie schijnt te zijn gemaakt met een oog- Je op de onderscheidingen voor filmsterren. Jeanne Moreau, Annie Girardot en Mariene Jobert spelen in films over liefdesgeschiedenissen, die zich in Frankrijk afspelen. De Italiaanse filmster Gian-Ma- ria Volonte speelt in twee Italiaan se films, die op het festival zullen worden uitgebracht: „Sacco en Van- zetti" en „Onderzoek naar een bur ger". Verder zijn er twee politieke films uit Italië op het festival inge schreven: „De werkende klasse gaat naar het paradijs" van Elio Petri Bruce Cabot overleden HOLLYWOOD (Reuter) De Amerikaanse filmacteur Bruce Cabot, het best bekend van zijn rol als red der van Fay Wray uit de omhelzing van de reuzengorilla in de klassiek geworden film „King Kong" uit 1932, is op 67-jarige leeftijd overleden. Ca bot, die in de Jaren dertig en veer tig rollen speelde als huursoldaat, zware Jongen of cowboy, leed aan longkanker. In de tweede wereldoor log diende hij als agent van de in lichtingendienst. Hij bleef in Europa en speelde er in de jaren vijftig in irscheidene films. De overleden acteur was een goede vriend van wijlen Errol Flynn met wie hij optrad in films als .Dodge City" en „The bas man of Brim stone". Met een tweede vriend, John Wayne, speelde Cabot in onder an dere „The Green Berets" uit 1968 en „Big Jake" in 1971. Hij is ook te zien in de jongste James Bond film „Dia monds are forever". en „De zaak Mattei" van Francesco si". Tenslotte zal er nog de film van de Italiaanse regisseuse Lila Wertmuller „Mimi" worden vertoond. Grote belangstelling gaat uit naar de Russische inschrijving „Solaris", science fiction film van Andrei Tarkowski, wiens beroemde film over het protest van Russische functiona- >n „Andrei Roeblew" vorig Jaar op het festival van Cannes werd vertoond. ADVERTENTIE Maak er snel en effektief een eind aan. U zult merken dat de Pedosan pleister de oplossing is, waarop u zo lang hebt gewacht. UNICURA N.V., AMSTERDAM NEDERLAND I 6.45 De fabeltjeskrant (NOS) 6.55 Journaal (NOS) 7.05 Zorro, TV-serie voor de jeugd, dl. 16 (TR09) 7.25 Wereld op water (TROS) 8.00 Journaal (NOS) 8.21 Codewoord Veerpont: TV-fllm uit de Krimi-serie Tatort (TROS) 10.05 We *11 meet againprogramma rond de zange res Vera Lynn (TROS) 10.40 Tros Sport extra 10.55 Journaal (NOS) 11.00 Speelwijze les 8, herb. (TELEAO) NEDERLAND II 6.45 De fabeltjeskrant (NOS) 6.55 Journaal (NOS) 7.05 Mary Tyler Moore Show (AVRO) 7.30 Langs de dakrand van de wereld, film (AVRO) 8.00 Journaal (NOS) 8.21 De wereld, waarin wjj moeten leven, liederenpro- gramma met Liesbeth List (AVRO) 9.05 Entre Nous: Jan Brusse leest uit eigen werk (AVRO) 9.15 Voor de vuist weg (AVRO) 10.25 Uit de kunst (NOS) 10.55 Journaal (NOS) 11.00 Den Haag vandaag (NOS) 11.05 Hoe word ik de computer de baas les t (TELEAC) Het vinden van een passend pro gramma op de avond van de 4de mei is voor programmamakers lang zamerhand geen gemakkelijke opga ve meer. Het materiaal, dat spreekt over de periode van waanzin uit onze geschiedenis, aangeduid als het Derde Rijk, heeft in de laatste Ja ren weinig nieuws opgeleverd. De beelden van verschrikking, verba zing, gruwel, ontzetting en afkeer zijn niet meer te overtreffen. TV- stukken, die de menselijke diepgang van het ..spel der waanzin" symbo liseren zijn alle vertoond. Toch blijft ei- op die avond van de 4de mei een behoefte bestaan aan een vorm van herdenking, die om vele uiteenlopende redenen gerecht vaardigd blijft. Ingeleid door het sobere gebeuren op de Waalsdorper- vlakte, gaat er van zo'n avond een bepaalde verwachting uit. IKOR en TROS vulden elkaar gisteravond aan. De TROS met dc documentai re „Opkomst en ondergang van het Derde Rijk" en het IKOR met „Staatszwendel in kinderen". Waar de imposante documentaire van William L. Shirer ophield, de onschuldige gedachte van kinderen neergezet in simpele tekeningen, vatte de IKOR-documentaire, over genomen van de Hessischer Rund funk. de draad op. Het werkstuk van Shirer is niet alleen opgedra gen aan die generatie, die het oor logsgeweld bewust heeft beleefd, maar Juist aan de generatie, die het verhaal van de oorlog, zoals de TROS het zei, als een mythe on- ondergaat. De documentaire werd speciaal voor tv vervaardigd en zat ongetwijfeld knap in elkaar. Een werkstuk, dat het hoofdschudden „hoe ls het mo gelijk" per minuut aanwakkert en daarmee duidelijk haar functie be wijst, zonder informatief te zijn in de zin van de IKOR-documentaire van de Heanscher Rundfunk, die de kinderzwendel van de nazi's in Po len uitvoerig behandelde. De steeds terugkerende vraag in deze door Duitsers in Polen vervaardigde do cumentaire was: wat is nu uw hou ding ten opzichte van Duitsers. In de meeste gevallen voerde een of andere vorm van haat nog steeds de boventoon. Al waren geluiden van verzoening en vergeving ook niet van de lucht. Natuurlijk lever Je met een dergelijk programma een intensievere bijdrage aan het begrip 4 mei, dat met een nog maals ongetwijfeld knap samen gesteld programma waarin een his torisch verloop van de gebeurtenis is neergezet. Tenslotte is men na. zoveel jaren wat met die les van het Derde Rijk gaan doen. In dat verband is de vraag, hoe de kinderen van de Poolse kinderen, die destijds zo nodig het Germani- seringsproces moesten ondergaan, door hun ouders die afschuwelijke ervaring kregen overgedragen inte ressant. Een proces dat zich in Ne derland en in ieder land, dat onder de oorlog heeft geleden in volle gang is. Welke generatie is ge kweekt door die generatie, die de „opkomst en ondergang van het Derde Rijk" heeft meegemaakt. Misschien een onderwerp voor de 4de mei van het volgend jaar. INVALLER ZATERDAG 6 MEI 1972 Hllv. I, 402 lil en FM-kanalen. 7.00 TROS. 7.00 Nieuws. 7.02 (S) Lichte grammo- foonmuzlek, reportages en berichten 7.30 Nieuws; 7.41—8.00 Aktualltel- ten; 8.30 Nieuws: 8.418.50 Aktuall- teiten). 10.00 Verzoekprogramma voor de militairen. (10.3010.32 Nieuws). 11.55 Mededelingen. 12.00 Amuse- mentstourisme. (12.16 Nieuws, wen ken en adviezen op exportgebled: 12.26 Mededelingen t.b.v. land- en tuinbouw; 12.3012.40 Nieuws). 14.00 (S) Radio-show. met om: 14.03 Sportkompas: 14.33—15.00 (S) Tross- Country; 15.30 Nieuws; 15.3316.00 (S) Jazz-cocktall; 17.30 Nieuws. 17.3217.50 Aktualiteiten. 18.00 Uit LEIDEN Voor het eerst na lange tijd wordt er in Leiden weer een pantomime-avond gegeven. Het cabareteske pantomime-pro gramma COMPROMIME. waarmee Rob van Reijn en Nelly de Wekker morgen in het LAK-theater komen, bevat naast gerenommeerde kra- kers-oude-stljl als "De pianist" en "De babysit" een groot aantal nieu we elementen. Pure bewegingsgrappen in "Me and my shadow" en "Russische dans", surrealistische ontknopingen in "Dubbel-viool-concert" en "De kleermaker" commentaar op on ze beschaving, zowel uit de losse hand als uit de gebalde vuist, in "Reklame" en "De buren". Daar tussendoor de ietwat weemoe dige typeringen waarmee Rob van Reijn en Nelly de Wekker een re putatie hebben verworven en tot slot de play-back-kolder op Spike Jones' navenante versie van de ope ra "Carmen". Op de foto Rob van Reijn in het pro gramma "Compromime" dat onder auspiciën van de Leidse Schouw burg naar Leiden komt. de pere. 18.19 Uitzending van de Communistische Partij van Neder land. 18.30 Nieuws. 18.41 Voor de kleutere. 19.00 Verzoekprogramma van populalr-klassieke muziek. 21.00 Sclence-flction serie. 21.20 (S) Licht muziekprogramma. 22.10 Muzikaal geïllustreerd radio-feuilleton. 22.30 Nieuws. 22.40 (S) Sport, cabaret en muziek. 23.55 Nieuws. Hllv. II, 298 in en FM-kanalen. 7.00 VARA. 7.54 VPRO. 8.00 VARA, 15.05 NOS, 17.55 VARA. 7.00 Nieuws. 7.11 Ochtendgymnastiek. 7.20 (S) Gevarieerd programma. (7.337.38 Van de voorpagina. 7.54 Deze dag. 8.00 Nieuws. 8.118.23 Ac tualiteiten. 9.35 9.40 Waterstanden. 10.05 Voor nu en later). 10.30 (S) Muziek en informatieshow(11.00 11.02 Nieuws). 13.00 Nieuws. 13.11 Actualiteiten. 13.23 VARA-Varla. 13.25 (S) Jongerenprogramma. 14.35 Het HIRO Magazine. 15.05 De komende week ln het Nederlandse muziekleven. 15.30 Een luisterprogramma over amateuristische muziekbeoefening. 17.15 Vrees voor ziekte overwinnen. 17.30 Reportages over Radio Bloemen- daal. 17.55 Mededelingen. 18.00 Nleuwa 18.11 Actualiteiten. 18.20 Licht pro gramma. 19.00 (S) Operetteconcert. 20.00 Nieuws. 20.05 De Scala 1925 1950: operamuziek (gr.). 20.35 (8) Dansorkest metsollsten. 21.00 (S) De Staalkaart. 22.00 (S) Hoorspel. 22.55 Mededelingen. 23.00 Nieuws. 23.10 (S) Muziek voor de late avond. 23.56 Nieuws. Hllv. III. 240 m en FM-kanalen. 7.00 uur Nt'KV. 7.00 Nieuws. 7 02 Popstation. (8.00 Nieuws). 9.00 Nieuws. 9.03 Pers vers 10.00 Nieuws. 10.03 Muziek bij de koffie. (11.00 Nieuws) 12.00 Nieuws. 12.03 Elpee Pop. 13.00 Nieuws. 13.03 Verzoekplatenprogramma. (14.00 en 15.00 Nieuws) 15,30 Meisjeskoor met licht ensemble 16.00 Nieuws 16.03-18.00 Sport en muziek. (17.00 Nieuws). Nederland I. les 2 11.00 (K) Esperanto les 17 herh. 11.30-12.10 Spaanse les les 18 herh. NOS 14.30 (K) Journ. VARA 14.35 (K) Finale F.A-Cup 1972 fllmportTet van belde finalisten 15.00 (K) Rechtstreeks verslag van de Cup-Final ln het Wem- bleystadion 16.45 Vleugels, natuurfilm, uit de BBC-sene Look 17 10-17.30 (K) Kinderpro gr. TELEAC 17.30-18.00 Gra ven naar het verleden les 14 (K.) NOS 18.45 (k) De Fabeltjeskr. NOS: 18.55 (K) Journ. VARA 19.05 (K) Co ronation Street. NOS 20.00 (K) Jour naal, VARA 20.20 (K) Een van da Acht, een feestelijk quizprogram. 22.10 (K) Mannlx tv-rllm NOS 23.00-23.06 (K) Journ. Nederland II. NOS 18.45 (K) De Fabeltjeskr. NOS 18.55 (K) Journ. E O. 19.05 (K) 't Won derlijke Westen impressies uit Canada 19.50 Tenslotte NOS 20.00 (K) Journ. NCRV 20.21 (K) Het Keurslijf speel film 21.50 (K) In kleinere bezetting: Trio Interpolation mod. muz. 22.15 iK Wandeling door Waterwingebied: film over onze duinen bij Den Haag 22.40 Avondslultlng NOS 22.60-22.56 (K) Journaal.

Historische Kranten, Erfgoed Leiden en Omstreken

Leidsch Dagblad | 1972 | | pagina 5