'Ik wil helemaal niet bewust komisch zijn' C/Hl mgommM] CJP organiseert Kreatief Sirkus Cffy) vandaag1 Ingrid Haebler: persoonlijkheid ...en gistl Tony- Klatergoud -Huurdeman ook als u 2000,-, 5000,- of 10.000,- wilt lenen! J f ZATERDAG 30 OKTOBER 1971 LEIDSCH DAGBLAD PAGINA S „Soms kots ik ervan dat de mensen altijd en eeuwig om me willen lachen. Ik wil helemaal niet bewust komisch zijn, doe iets langs m'n neus weg en dat schijnt altijd komisch te werken. Ik ben eigenlijk niet zo'n geinponem. Privé zal ik best tegen vallen". Tony Huurdeman, bij de Nederlandse tv-kijker vooral bekend als de vrolijke flapuit van het populaire tv-programma „Klatergoud", wil dat wel eens kwijt. Ze zit op het puntje van haar stoel in een Bussums driekamerflat je, dat niet helehaal aan Tony's idealen beantwoordt: „Na mijn echtscheiding kon ik dit voor een jaar huren, moest toen helemaal opnieuw be ginnen, had niets meer. Nu kom ik weer aardig in de spullen te zitten. Ben op zoek naar een ander, groter huis". Tony Huurderman, een eindje in de Voor het bezoek komt er een grote fles beaujolais op tafel. Zelf neemt Tony een kopje sterke koffie want 's avonds moet ze weer in vorm zijn, dinerende acoountants amuse - Tony: „Zo af en toe een personeel - savondje er tussendoor is leuk. Toch neem ik niet alles meer aan, vroeger wel. De tijd van de cluba vondjes is nu voorbij. Ik vind thea terwerk fijner, veel subtieler. Op personeelsavonden komen de men sen om te kletsen en te eten jou nemen ze op de koop toe. Sta Je in een theater dan komt het publiek echt om jou. Veel fijner. Daarom ben ik ook zo blij met de rol die ik ga doen in de musical Promises". Tony zal in dit door Neil Simon tot musical bewerkte filmverhaal „The appartment" van Billy Wilder een hoertje spelen. Tony: „Ja ik zal eens geen hoertje spelen. Nou Ja, dit is wel een heel subtiel hoertje, een lieve sociaal voelende. Hoewel ik niet veel hoef te zeggen schijnt het toch een belangrijke rol te zijn want in Londen, waar Promises al een tijdje loopt, komt dit meisje al leen applaus halen. Ik heb de Lon- dense Promises niet gezien. Dat is maar beter ook zegt onze regisseur Guus O ster. Nu staan we er nog fris tegenover". NIEUW Promises is Tony Huurder mans eer ste musical. Destijds kreeg ze (een aanbod om mee te doen in „Chari ty" maar dat sloeg ze af omdat het voor haar niet aantrekkelijk genoeg was. „Het is allemaal nieuw voor me. In een musical maak Je deel uit van een grote groep. Je kunt niet individueel werken, je moet re kening met anderen houden. Ik vind het fijn dat Gerard Cox en Trudy Labij ook in de cast van Promises zitten. Trudy mis ik wel in de nieuwe serie van Klatergoud, het is zo'n fijne gekke meid". Eigen tv-shows? Ik heb t ot nu toe altijd een eigen tv-show weten tegen te houden. Je komt zo moei lijk aan goeie teksten. Je bent. zo afhankelijk van de regisseur. Alleen al wat de belichting betreft kan zo'n man je maken en breken en zeker op mijn leeftijd. Doe ik iets voor tv dan wil ik er zo mooi mo gelijk voor de dag komen, realiseer je eens miljoenen mensen kijken, naar je". Ze praat over het feit dat ze altijd zo lelijk haar mondhoeken laat hangen en hoe lelijk men is wan neer de belichter alleen voetlicht geeft. „Misschien ben ik altijd te voorzichtig geweest, te bescheiden. Maar ik hoef niet zo nodig een ei gen show." Over zichzelf: „Ik ben een echt ge zelligheidsdiertje. Veel hobby's heb ik niet, eigenlijk' alleen voetbal en de boel in huis gezellig houden. Ben een grote fan van Feijenoord. Bij de Hilversumse voetbalvereniging heb ik een eigen plaatsje op de tri bune. Ik ga vaak kijken". „Ik maak graag mensen blij. Veel mensen hebben mij gewoon nodig. Ik heb kind noch kraai misschien help ik daarom graag eenzame men sen. Ben heus niet zo'n goejert, het is meer een karaktertrek. Veel kennissen heb ik niet meer over. Ze begrepen niet dat ik geen tijd had om ze om de haverklap te bezoeken. De vrienden die er nog zijn hebben niets met mijn werk te maken. Pri vé en werk blijven gescheiden". VRIEND Voorzichtig vertelt ze over haar vriend Hans, met wie ze na twee minder geslaagde, kinderloos ge bleven huwelijken, hoofdzakelijk uit medelijden gesloten, nu heel ge lukkig is, ondanks het grote leef tijdsverschil dat er tussen hen be staat. Hij is veel jonger dan Tony. Het kan hen niet schelen maar de maatschappij pikt dat leeftijdsver schil niet. Tony: „In het begin had ik het er moeilijk mee. Een jonge man met een oudere vrouw stel Je voor. Dat mag niet, andersom wel Veel mensen zeggen wanneer ze ons samen zien: „Nou dat hadden we niet van Tony Huurdeman ge dacht". Nu trek ik me daar niets meer van aan, heb me lang genoeg alles aangetrokken en met iedereen, vooral m'n ouders, rekening gehou den. Ben nu m'n eigen weg ge gaan". LEIDEN Het Cultureel Jonge ren Paspoort Leiden houdt op zater dag 6 november een Kreatief Sirkus in het Kreatief Sentrum. Het programma, dat van 10 uur 's ochtends tot twee uur 's nachts duurt, sdt vol kulturele, kreatieve, ont- en inspannende hoogstandjes. De Sirkus-organisatie heeft het zo uitgedokterd, dat alle facetten, die het CJP bestrijkt, belicht worden. Zo gaat Marjolein Briër met de Sirkus-gasten aan het werk in een workshop Jazz-ballet. Joost Nuissl, een clowneske cabaretier treedt voor het voetlicht. De hele dag doorklin ken feestelijke klanken, soms life (popgroup Lotus, gitarist Jan van Rhenen), soms „droog" (disco met de allernieuwste en alleroudste sounds), met als klap op de vuurpijl de bekende Leidse popgroep White Rabbit een terugkeer in een andere, minstens even goede for matie. Je kan de hele dag f\jn bezig zijn met je handen (sieraden maken, leerbewerken, schuimplastieken kom- poneren. schilderen, zeefdrukken) onder leiding van Leidse' kunste naars. Als je moe bent kun je lek ker lui kijken naar de Cineac met allerlei films of een eksperimentele diaserie op muziek van Pink Floyd. Toneel kijken en doen), volksmu ziek, mime en een rommelmarkt maken het bonte Sirkus-programma volledig. Het CJP zet dit Sirkus op in ADVERTENTIE ga metuw tgd mee - ga naardenmb! Hebt u op korte termijn geld nodig? Bij de NMB wordt u zonder omslag geholpen. Bijvoorbeeld 2000,— in handen, betaling in 18 x ƒ131,16. Of 5000,-in han den, betaling in 24 x 240,33. Of 10.000,- in handen, betaling in 36 x 340,79. Ook voor andere bedragen kunt u prettig terecht bij elk NMB kantoor. nederlandsche middenstandsbank de bank waar óók u zich thuis voeltl nauwe samenwerking met het Krea tief Sen'trum om alle jongeren in Leiden e.o. de gelegenheid te geven het tienjarig jubileum van het CJP mee te vieren en kennis te maken met de mogelijkheden (en dat zijn er vele) van het CJP. De organisatie was nooit mogelijk geweest, zonder een schenking van f. 1.850.Dit be drag was de opbrengst van een antiekmarkt, die begin van dit jaar werd gehouden in de Stadsgehoor zaal. TONY HUUkDEMAN opnieuw beginnen Niet velen „Met de schrik vrij" LEIDEN Driehonderdvtfftig theaterbezoekers waren gisteravond naar de aula van het Rijnlands Ly ceum in Oegstgeest gekomen. Rients Gratama was er met zijn nieuwe ca baretprogramma "Met de schrik vrij". Vorig seizoen was hy in de schouw burg vijf avonden in zijn "Knollen tuin" met tienmaal zoveel bezoe kers Het Leids theaterleven gaat zonder schouwburg inderdaad dood. Over Gratama niets dan goeds. Goed entertainment met wat scherpe kantjes, fijne liedjes en twee pak kende uitsmijters. Hij wordt vakkun dig geassisteerd door Mady Misset, die in haar soli is gegroeid ten op zichte van vorig jaar. Op Top-10-lijst 'Het soldaatje" verstevigt zijn positie DEN HAAG 'ANP'Reuter) Zo wel in Nederland als in Engeland verscheen The night they drove old dixie down' van Joan Baez op de Top-lO-lyst. Op de Nederlandse lijst prijken nogal wat plaatjes van eigen bodem; niet alleen de Zangeres zon der Naam ook Vader Abraham hoort de kassa's van de platenwinkels wel luidend rinkelen, terwijl Greenfield Cook opgang blijven maken. Hieronder de Top-10-lij sten met tussen haakjes de posities van vorige week. AMSTERDAM 1. (1) Soley, soley: Middle of the Road 2. (3) Spanish Harlem: Aretha Franklin 3. (2) Soldiers who want to be he roes: Rod McKuen 4. (8) Het Soldaatje: Zangeres zon der Naam 5. (4) Non, non, rien n'a change: Poppys 6. (7) Only Lies: Greenfield and Cook 7. (5) Mamy blues: Pop Tops 8. (-) Maggy May: Rod Stewart 9. (-) Jij en ik blijven bestaan: Va der Abraham 10. (-) The night they drove old dixie down: Joan Baez. LONDEN 1. (1) Maggie May: Rod Stewart 2. (2) With queen of New Orleans: Redbone 3. (3) Tweedie de tweedle dum: middle of the Road 4. (7) Simple game: Four Tops 5. (6) For alle we know: Shirley Bassey 6. (9) Sultana: Titanio 7. (4) You've gotta friend: James Taylor 8. (-) Freedom come, freedom go: Fortunes 9. (-) The night they drove old dixie down: Joan Bèaz 10. (5) Did you ever: Nancy and Lee. NEW YORK 1. - (5) Gypsys, tramps, and thieves: Cher 2. (1) Maggie May: Rod Stewart 3. (2) Yo-yo: Osmond Brothers 4. (3) Superstar: Carpenters 5. (-) Theme from shaft: Isaac Hayes 6. (8) I've found someone of my own: Free Movement 7. (6) Tired of being alone: A1 Greene 8. (-) Imagine: Joohn Lennon 9. (-) Peace train: Cat Stevens 10. (4) Do you know what I mean: Lee Michaels BONN 1. (1) Co-co: Sweet 2. (2) Get it on: T Rex 3. (3) Sweet hitch-hiker: Credence Clearwater Revival 4. (4)1 am I said: Neil Dia mond 5. (6) Hab'ich dir heute schon ge- sagt: Chris Roberts 6. (5) Butterfly: Danyel Gerard 7. (7) Schön is es: Roy Black and Anita 8. (-) Nachts scheint die Sonne: Michael Holm 9. (8) I did what I did for Maria: Tony Christie 10. (-) Bangla Desh: George Har- I NEDERLAND I 4.00 Journaal (NOS) 4.02 (Kleur) Klassewerk: quiz voor schoolklassen (KRO) 5.00 (Kleur) Kinderprogramma (KRO) 6.45 (Kleur) De fabeltjeskrant (NOS) 6.55 (Kleur) Journaal (NOS) 7.05 (Kleur) Daktarl (KRO) 8.00 (Kleur) Journaal (NOS) 8.21 (Kleur) De Berend Boudewljn Kwis (KRO) 10.00 Brandpunt (KRO) 10.50 Epiloog (KRO) 10.55 (Kleur) Journaal (NOS) 11.00 Jumping Amsterdam. Internationaal Springcon cours puissance (NOS) NEDERLAND H 6.45 (Kleur) De fabeltjeskrant (NOS) 6.55 (Kleur) Journaal (NOS) 7.05 (Kleur) De Des O'Connor Sho w (AVRO) 8.00 (Kleur) Journaal (NOS) 8.21 (Kleur) Favorietenfestival: Klassieke Gala du Disque met daar tussendoor uitreiking van Edisons plm. 9.40—9.55 (AVRO) 10.55 (Kleur) Journaal (NOS) NEDERLAND I 1.57 Weekoverzicht en algemene Informatie over schooltelevisie 2.00 Het kan verkeren les 4 (Teleac) 2.30 Technisch en wetenschappelijk Engels, Les 5 (Teleac) 3.00 Journaal (NOS) 3.02 Weekjournaal met titels voor slechthorenden (NOS) 3.22 Verkeersinformatie (NOS) 3.25 (Kleur) Yankee Doodle (NOS) 4.15 (Kleur) Openbaar Kunstbezit (NOS) 4.30 Jumping Amsterdam Paardensport. Om de Grote Prijs van Nederland (NOS) 5.15 Toto-uitslagen (NOS) 5.20 (Kleur) Bijbelvertelling voor kinderen (IKOR/ CVK/RKK) 6.20 EHBO les 8 (Teleac) 6.55 (Kleur) De fabeltjeskrant (NOS) 7.00 Rome Reformatie: Reformatie-zondag 1971. Gesprek (IKOR/CVK) 7.30 (Kleur) Mannix. Tv-serie (VARA) 8.20 (Kleur) Journaal (NOS) 8.25 (Kleur) W(jen de wereld. Een serie luch tige wereldbeschouwelijke programma's over za ken die ons beroeren (VARA) 9.15 Een groot uur: U, mensen, meningen, muziek (VARA) 10.35 Sextant Tv-magazine (NVSH) 10.55 (Kleur) Journaal (NOS) NEDERLAND II 6.55 (Kleur) De fabeltjeskrant (NOS) 7.00 (Kleur) Journaal (NOS) 7.05 (Kleur) Catweazle in de tekens van de dieren riem (NOS) 7.30 (Kleur) Studio Sport I (NOS) 8.20 (Kleur) Panoramiek: Een wereld of geen wereld Gesprekken (NOS) 8.45 (Kleur) Dubbeldekkers (NOS) 9.10 (Kleur) Studio Sport II (NOS) 9.35 (Kleur) Wie zijn in Europa de Boeren van Mor gen? Documentaire (NOS) 10.25 (Kleur) Journaal (NOS) 10.30 Studeren les 4 (Teleac) mil.verontr. 12.00 (S) Muz. onthaal 13.00 Nws. 13.10 De toest. In de wer„ lez. 13.19 Radiojourn. 13.35 Delta. 14.30 I Progr. voor de bult. werknem. 16.30 Nws. 18.15 (S) Lichte I 8.00 KKO. 14.30 3.10 Overw. 8.15 (S) -klass. (gr.) 9.00 Nws. Rad.kam.ork. 1.55 Mededel. 12.00 Kruispunt, magaz. 12.30 Ni 12.40 Actuallt. 12.50 Bultenl. comm. 13.00 (S) Verkniplicht progr.. 14 00 (S) volksl. 14.15 Strip: 'n. zondagmld- Profeten II. klankb. 18.58 Wilde ganz. Rijk. lez. 0.00 Klass. het 20."lÓ is) Psalmen muz. lez. 20.30 Boekbespr. 20.35 (S) Instr. Trio. 21.00 (S) geest. lied. 21.25 Tussenbeide: act. kron. 21.50 (S) Kerkorg.conc. 22.30 Nws. 22.40 (S) klass. en mod. inuz. (Na afl.: conc.-agenda). 23.55 HILV. II 1 >1. EN FM -K W'AI.EN IKOR, 12.00 AVRO. VARA, 19.30 VPRO. 0.30 Feest. herv. 9.45 Human, •of. II- Een mil.verontr. LEIIDEN Het recital van Ingrid Haebler Is "Voor Allen" een onver deeld succes geworden. De Stadsge hoorzaal was gisteravond behoorlijk bezet, hetgeen het bestuur van de Leidsche Kunstkring met vreugde zal hebben vervuild. Uitstekende ideeën waren de toelichting op het program ma en de bijzonder fraaie struik op het podium. Ingrid Haebler vergaste het pu bliek op een waardig programma, dat drie belangrijke werken bevatte: Mo- zarts sonate in F, K. 332, Beethovens sonate in As op. 110 en Chopins so nate in b op. 58. Het is zeer moeilijk om de visie van de pianiste in woorden weer te geven en welhaast onmogelijk om aan te geven wat goed was en waar de schoen wrong. Ingrid Haebler is een persoonlijkheid, met wie je het eens bent of niet. Over technische perfec tie hoeft niet gesproken te worden, daar staat zij ver -boven. Maar het is juist haar zo doordachte en met zo veel verve gebrachte interpretatie, die Uw criticus parten speelt. Ener zijds moét hij toegeven, dat het pu bliek volkomen gelijk had met zijn ovatie, anderzijds moet hij zichzelf bekennen, dat naar zijn gevoel de aangekondigde componisten nauwe lijks aan het woord zijn geweest. Misschien ga ik wel van een ver keerd standpunt uit; als ik goede muziek hoor wil ik weten hoe deze precies in elkaar zit, wil ik niet alleen de melodie maar ook de tegenstem men horen, wil ik de expositie dui delijk zien afgezet tegen doorwerking en reprise, enzovoorts. Hoe de com ponist zijn werk zelf zou hebben ge speeld weet niemand, en een nega tief oordeel op dit punt is gauw ge veld! Mozart klonk als Beethoven, Beethoven klonk niet Beethoveni- aans genoeg en Chopin werd gede gradeerd tot een derderangs salon pianist. Jawel, zelfs al zou dit waar zijn, dan is daar nog immer de per soon van Ingrid Haebler, die haar "eigenzinnige opvatting" weet i te maken. En hoe. Wie van de lezers kan mij helpen aan de titel van Ingrid Haeblers toe gift? Gezien de toonsoort (cis-klein) en de reminiscenties aan het piano concert in f wil ik een gok wagen: Lento con gran espressione (1830, op. posth.). V. G. Harms zondag 20.3 22 30 (S) Synth. (Om 22.55 Mededel.: om 23.10—23.20 Rad.- verzoekplprogr afgew. 23 "oó" journ.) 23.55—24.00 Nws. HILV. III 240 M. EN FM-KANALEN I AVRO. 12.00 VARA, 14.0018.00 1 NOS 12.00 Nws. 12.02 J 1' lijn (15.00, 16.00 en 17.00 Nieuws) MAANDAG 1 NOV. 1971 Hilv. I, 402 m en FM-kanalen. 7.00 NCRV. 19.00 E.O. 20.00—25.00 NCRV. 7.00 Nieuws. 7.02 Het levende woord. 7.07 (S) oude muziek (gr). 7.30 Nieuws. 7.41 Hier en Nu. 7.55 (S) klassieke muziek^ (gr). 8.10 gewijde B.41 (S) ).10 (S) Ra- Kamerorkest en solist. 10.00 theologische etherleergang. 10.30 Nieuws. 10.33 (S) Voor de zieken. 11.30 Hier en Nu. 11.32 De kleine we reld. 11.55 Mededelingen. 12.00 Los- Vast (12.10 Boekbespreking; 12.21 dio Nieuws; 12.41—12.50 Hier 13.00—13.04 De tafel (S) Omroep Orkest 17.00 (S) Pop- de wereldmuziek. BIJ de tijd: radiopakkei ontwikkel ingeri menlevlng. 20.20 (S) Klassieke ziek (gr). 21.30 Een bruidegom 2300 (S) NCRV-Vocaal ensemble Omroepkamer. 23.30 (S) Studenten VARA. 7.54 VPRO. 8.00 VARA. 9.00 NOS. 12.15 VPRO. 14.50 AVRO. 20.00 NOS. 28.10 AVRO. 23.00—24.00 NGö. 7.00 Nieuws. 7.11 Ochtendgymnastiek. 7.20 (S) Spitsuur Amsteixlam (7.33- 7.38 van de voorpagina.) 7.54 Deze Nieuws. 8.11 Actualiteiten. Spitsuur Amsterdam (ver- 8.23 volg). 9.00 overzicht resultaten de jaarlijkse internationale wedstrijd voor geliildsjagers. 9.35 Waterstanden. 9.40 Wat heeft dat kind? 9.55 Muziek Jammer dat zo'n visueel uur Picasso voor de helft moest sa menvallen met het alweer ze ventiende brok „Kleine waar heid". Dit bleef ditmaal niet alleen in de kelen van Sylvain Poons en Coen Flink steken zodat er, om verschillende re denen, rijkelijk mannentranen vloeiden, maar ook in het wat rauwe keeltje van Willeke Al bert!, die vermomd als Hen- drukje Stoffels na het bezoek van de Ware Vader zowaar in huilen uitbarstte. John Leddy was ook alweer bijna zo ver toen hij zonodig in het Amstel-hotel aan de hors d'oevre en de slakken moest, omdat de notaris iets terug wilde doen voor het an tieke suikerpotje, maar dat ging toch niet door want bij een echtelijke ruzie op straat was hij al genoeg vernederd. Ja, Willy van Hemert kent zijn pappenheimers, of hij nu een „Drie stuivers opera' onder handen heeft, een radio-caba ret als „PS, actuele kantteke ningen" of „Twee op de wip". Hij weet precies wat het grote publiek vraagt en tot hoever hij kan gaan. Een huwelijks voltrekking op het stadhuis trekt hij naar de volstrekte klucht en een bruiloftsfeest wordt een parodie met roddel tantes, die op Haags niveau overgebracht zo in „De kleine zielen" had kunnen worden op genomen. De traan overtrof bijna de lach en daarin toonde Sylvain Poons zich de onbetwiste mees ter met een visionaire mono loog over het toekomstige lot van de Joden met het Kol-Ni- drei op de achtergrond. Op zulke momenten faalt Van He mert zelden in zijn regie, die verder feilloos maar oppervlak kig het wel en wee van alk dag registreert. Farce Majeur blijft het alsac- tuele satire-rubriek aardig vol houden. De rode draad van het steeds terugkerende beeldfrag ment is verdwenen, maar de vindingrijkheid van Alexande- Pola (de meeste teksten öjr van hem afkomstig) en de zij nen is onbegrensd. Ook dltmaa' weer tal van pittige items, over de anti-kraakbrigade („oog om oog. pand om pand"), de wa pensmokkel uit Tsjecho-Slowa- kije, de Vredesprijs voor Brandt, aardgas- en ollevond sten op de Veluwe. Ntxons rei naar Mao's China en Ted de Braak alweer present) als scheidsrechter, die in zijn huis kamer oefent om voetbalvlege'. de les te lezen, terwijl zij, vrouw driftig met bierblikjes gooit om tenslotte zelf de deu: gewezen te worden. De vrij lastige „Twee voo twaalf-quiz leverde een Haags duo teen dramaturg en een le rares Engels) slechts twee gul den op. zodat de winnaars va: de vorige twee ronden. Mathil de Janssen en Jaap VleeskruiJ- er, weinig moeite hadden voo' de derde en laatste maal te ze gevieren. Het afbrokkelen var de beschikbare geldsom zou ei- genlijk iets langzamer moeten geschieden of misschien kan het aanvangsbedrag worden verhoogd. Koning Klant rekende voor de tweede maal openhartig af met ondermaatse handelarem in tweedehands-auto's. Weer wer den man en paard genoemd, een treurige lijst van acht flr- na's. INVALLER (opn.) 11.00 Nleuw6. 11.03 Spiegel Alglë 11.30 moderne- ,A .laag deze e Maandag: moderne er muziek" en^ANP^ Schoolradio. 14.50 Ra diojournaal. 14.55 AVRO deze week. 15.00 programma over geschie denis. 16.25 (S) Licht instrumentaal trio (gr). 15.35 Biels Co. 16.00 Nieuws. 16.03 Kindermagazine. 17.00 (S) Jeugdprogramma. 17.40 Den Haag aan de lijn. 17.55 Mededelingen. 18.00 Nieuws. 18.11 Actualiteiten. 18.30 (S) Suzanne Chérle. of: Das drelecklge Karussell, musical, uitgevoerd door Nieuws. 20.05 Actueel programma den. 23.5534.00 Nieuws. 7 02 KRO-op-Drie. (8.00. 9.00, 10.00 e.l 11.00 Nieuws.) 12.00 Nieuws. 12.02 (13.00 Nieuws) 14.00 Radio. (15.00 QS"?n Sh°»- "00 Nlouwa. 17.03 De Hugo van Gelderen Show (v^y-). Inclusief de nationale tlp- vljftlen. TV MAANDAG Nederland I 4 N J0 46"13 00 Schooltelevl- 18.45 (K) De Fabeltjeskrant. (K) Jou"i. AVRO: 19.06 (K) AVRO's Toppop 5 Hitparade 19 éo (K) Boekje open - een program-' ma waarin Jonge mensen hun favorie te schrijver ontmoeten (6). NOS: 20 00 (K) Journ. AVRO: 2021 (K) Peyton Place. 21.10 (K) Voor Nancy een liedjesprogramma van Corry Brok ken. 21.4o AVRO's Televlzler Maea- Sf^A N£S: 22 35 ,K> Journ. TELEAC: 22-4023.10 Nascholing huisartsen feuilleton. NOS Zlchem, Vlaamse TV- del: De kleine wereld van Don Camll-% lo (Le petit monde de Don Camlllo), speelfilm. NOS: 23.10 (K) Journ TE-

Historische Kranten, Erfgoed Leiden en Omstreken

Leidsch Dagblad | 1971 | | pagina 5