„Leren luisteren vind ik de kunst van dit vakV Wubbe wil je een stnk kaas uit het vuistje Elles praat met Aaf Bouber Conny Froboess wordt weer Cornelia... Puzzelhoek vanavond te zien vanavond te horen O 0 O O 0 O O O O O O O O O Ontstellend De ontstellende reportage over de af schuwelijke praktijken tan „het geëerbie digde genootschap" de Mafia op Sicilië en in de laatste decennia ook in Amerika en Australië waarheen de benden Siciliaanse emigranten volgdengisteravond laat uit gezonden door de NCRV. moet elke kijker nel sterk hebben aangegrepen. Al teas deze bijdrage die de gehele Actualiteitenrubriek vulde dan geen eigenmaar Amerikaans uierk. toch vormde deze een stuk informatie waarvan vele Nederlanders slechts tceinig Wij hadden juist de schrik van het hevige noodweer achter de rug en meenden daarin misschien belangrijke gesprekstof te heb ben, maar wat er hier aan onheil op het scherm kwam deed een gevoel van wat leven we hier in een vredig landje" ont- Er werd een bijzonder aangrijpend, niets verbloemend fel gekleurd beeld gegeven van de wandaden door de onverwoestbare Mafia gepleegd, en dat met zulke directe beelden van moord en doodslag als wjj nog zelden op de buis kregen voorgezet. Ook hierin gaat de televisie steeds verder: en kele jaren geleden zou men dit Zeker niet hebben vertoond. Veel ervan was voor kij kers met minder sterke zenuwen moeilijk Het geheel gaf wel een idee van een zekere verontschuldiging van de Ameri kaanse politie, dat zij er niet in slaagt de misdadigersbende van de Mafia, daar Cosa Nostra geheten, in tien grote steden opere rend. op te rollen. Maar de gepleegde feiten Een zwaar slot van een luchtige tv-avond met spannend voetbal en een romantische ontmoeting met Jacques Brei op de ene, avontuur uit Liverpool en een herinnering aan George Fox op de andere zender. WOENSDAG 20 JULI 1966 (Van onze radio- en tv-redactie) BUSSUM Een babbeltje ma ken met een televisie-omroepster die dienst heeft, is weer eens wat anders. Het gaat gemoedelijk ge- noeg toe in de beperkte presen tatiestudio in Vitus, maar af en toe moet je helemaal stil zijn, want dan moet Elles Berger even een programma-onderdeel aan- i kondigen. De cameraman zorgt wel, dat je buiten beeld blijft, daarover geen zorg! Ja, ze zit er nog, tot oktober: ,,Dan zien we wel verder zegt ze welgemoed, al was het voor haar ook een hele teleur stelling, dat de VARA de roman tische mannenstem achter het scherm boven de charmante gast vrouw óp het scherm zal stellen. Tochdaarover praten we vanavond niet al teveel. Wel over dat andere televisiewerk van Elles: het maken van interviews met oudere acteurs en actri- ,,'t Is eigenlijk voortgekomen uit die tv- programma's „Tieners van toen", daar was ik presentatrice bij. Ik kon toen „Aaf van de Bouberszoals bij het toneel haar erenaam luidt, komt uil een oud acteursgeslacht. Over zestig jaar toneelwerk heeft zij heel wat te vertellen: U kunt daar morgenavond op Ned. 1 alles van horen, als zij praat met VARA-omroepster Elles telkens maar een paar woorden wisselen met de mensen en ik had ze wel veel meer willen laten vertellen. Ik heb zelf bedacht om echte interviews met ze te houden en de VARA vond dat goed." „Hoeveel komen er van?" „Dat weet ik nog niet. Om te beginnen zijn er drie opgenomen, dat met Mimi Boesnach en dit met Aaf Bouber en een met Jan Lemaire. Het is heel vreemd: Mimi Boesnach en Aaf Bouber sc.ielen maar twaalf jaar. De een is 68 jaar en de ander 80 en toch had ik het gevoel dat mevrouw Boesnach modern en mevrouw Bouber ouderwets was. Misschien vergis ik me wel- Toch vind ik zulke verschil lende persoonlijkheden zo boeiend bij „Het zijn niet zulke ed-ïte vraagge-- sprekken, nè?" „Eigenlijk niet. Ik laat ze 'bijna aldoor zelf aan het woord, voor mij is de kunst van dit vak het leren luisteren en dat lijkt gemakkelijker dan het is. Met die methode hoef je ook niet een hele lijst vragen van tevoren klaar te hebben... dat kapt een echt gesprek dikwijls ook zo af. omdat je vanwege die vragen niet kunt ingaan op wat er is gezegd." Meer gedaan „Nee, Met is niet voor 't eerst dat ip het doe. voor de radio heb ik al meei interviews gemaakt. Trouwens -nofe steedj voor het zaterdagmiddagprogramma Uit- laat." Dan, met een blik op de monitor: „Mag ik eventjes?" Voor de spiegel strijkt ze een enkel losgeraakt lokje weg. ze poedert zich zorgvuldig en gaat achter de omroeptafel zitten Schijnwerpers flitsen aan, de ca meraman weift zijn sigarettenpeukje weg en richt het veelogig apparaat. Gedurende enkele seconden is Elles het welbekende „plaatje" op de beeldbuizen van Roodescnool tot Cadzand en van Valkenburg tot Den Helder. Vriendelijk kondigt ze het laatste programmadeel Weg het licht, stil de camera. Elles is weer de gezellige jonge vrouw, met wie we verder praten. „Omroepen op zichzelf doet me allang niks meer. Ik ben opgegroeid in het Olympisch Stadion, waar mijn vader bedrijfsleider wasdaar heb ik ook voor het eerst van mijn leven omgeroepen. Door Bob Spaak, die ik daar heb leren kennen, ben ik bij de VARA gekomen in 1957. vlak na mijn eindexamen MMS. Ja, bij de radio." ..Op een keer was er een televisie omroepster nodig, dat is nu vijf jaar geleden. Vanzelfsprekend keken ze eerst eens rond In het eigen bedrijf en toen hebben ze zeker gedacht: laten we dat koppie maar eens proberen. Je moet 'n beetje een plaatje kunnen zijn. en vooral niet al te mooi. maar gewoon leuk. Voor mij geldt altijd: als de vrouwen je aardig vinden, is het goed. En mannen moeten vooral niet van je gaan dromen, want dan is het eind er van weg." Neen. aan minderwaardigheidsgevoe- lens lijdt Elles Berger niet. En waarom zou ze? Ze kan zelf zo goed in de spiegel kijken als wij op de beeldbuis. „Ik begon dat tv-omroepen met een 1 jeugdig elan a-'sof er niets aan was", gaat ze onbekommerd verder, „pas na een paar maanden ging ik het moeilijk vin den. Ik kreeg de kriebels omdat ik dan dacht aan alle op- en aanmerkingen, die ik zo links en rechts had ge.ioord. Nu ben ik daar allang overheen, maar ik vind het wel hinderlijk, dat iedereen je van gezicht kent en op je let. Vooral als je ergens bent en de mensen stotei elkaar aan en fluisteren wat over je. zo van: „is ze het nou of is ze het niet?" Dan heb ik bij wijze van spreken nog liever dat ze je bij je arm pakken en het ronduit vragen." Tja. dat is de schaduwzijde van het bekend zijn in elke huiskamer. Maar och, als niemand ooit eens omkeek, zou het EHes misschien nog minder bevallen Intussen is ze nu al een jaar mevrouw Hughes: „De meeste mensen kunnen die naam niet goed uitspreken, maar het is Hjoes met een lange oe. Hij is een Welshman en komt uit de voetbalwereld. Nee. hij vindt het niet erg, dat lk 's avonds wel eens weg ben: hü werkt zelf „Wat dat is? Nou. een man die niet met zijn vingers langs de richels strijkt om te kijken of er ook stof ligt!" We moeten het gesprek nu maar beëin- igen, want er komt een eind aan het VARA-televisieprogramma. Iemand schuift Elles een papiertje toe met een nieuwe tekst voor de afkondiging: er komt een stopwatch bij en wil Elles nu even oplezen om de tijdsduur nauw keurig te bepalen? Dat wil ze. Daar komt Frits Thors van het NTS- journaal binnen. Hij begint de tekst Morgen kijken door niets laat afleiden, nemen we af scheid van Elles. Morgenavond kunt U zien. hoe ze het er heeft afgebracht in haar vraaggesprek met mevrouw Aaf Bouber, die verhalen kan doen over een werkzaam leven van bijna zeventig jaren op de planken. Mevrouw Bouber. van haar kant. heeft het een leuk interview gevonden, ze babbelde op haar gemak met de inne mend luisterende Elles alleen had ze aan 35 minuten echt niet genoeg om alles te vertellen: „Daar had ik we! een avondprogramma van zeven tot twaalf mee kunnen vul len!" (Van onze radio- en tv-redactie) MüNCHEN Conny Froböss heeft het tienerrepertoire vaarwel gezegd, niet al leen wat haar optreden voor radio- en televisie en op avondjes in binnen- en buitenland betreft, maar ook voor dc film. Zij is nu volwassen en wordt actrice. Daarbij laat ze de vlotte voor naam Conny vallen en gaat weer Corne lia heten. Conny's lieve papa weet, wat een manager moet doen- Zelden heeft een vader zo bewust en doortastend gewerkt de carrière van zijn doc-iter als Herr hij overal, waar zij moet optreden. Toen hij, vele jaren geleden, ontdekte dat zijn dochtertje op 8-jarige leeftijd zo leuk kon zingen, heeft .lij zelf liedjes gemaakt (o.a. de oorspronkelijke versie van „Naar de speeltuin") en dreef hij net zo lang door tot zij platen mocht maken. Hij noemde haar „de kleine Cornelia" en zij werd een „wonderkind" in heel korte rokjes, geplooide jurkjes en alle tooi die een klein meisje maar tot een aantrekke lijke pop kunnen maken. Verscheidene iaren exploiteerde papa Froböss het ta lent van zijn doentertje, om haar juist op het moment toen zij te groot werd. vlot uit de markt te nemen, zodat niemand „genoeg kreeg" van het lieve kleintje. Intussen liet hij haar zang- en voor drachtlessen geven, zich in taaiuitspraak bekwamen en toen had hij alles mee: het tieneridool werd geboren. Zijn Conny schoof hij direct in de eerste rijen, met de opbaring: „Hier i,s de kleine Corne lia terug, maar zij is nu een jongedame van 15 jaar". Direct had zij, nu herdoopt in Conny, succes. Weer als piepjong sterretje, met wat wijzere maar nog altijd korte rokjes, sprong en danste zij het toneel op en haar schalksheid stal opnieuw ontelbare harten. De televisie hielp een handje mee om Conny's faam te verbreiden en toen met tieneridool grote mode was geworden, kwam de film natuurlijk ook spoedig aankloppen: Conny's kostje was gekocht. Dc eerste tekenen, dat haar ster ook kon dalen, was de teleurstelling van liet Eurovisie Songfestival, toen zij dc eer. die zij gedurende de repetities rondweg voor zich opeiste, moest laten aan het bescheiden Italiaanse meiske. haar grote concurrente. Toen al begon papa Froböss voor zijn inmiddels schatrijke dochter de bakens te verzetten. De lopende contracten werden a/gemaakt maar Conny ging ook vol wassen liedjes instuderen. Nog even •handhaafde zich de oude roem van guitig meisje... toen liet vader haar een stapje hoger gaan met als bekroning een vol wassen optreden in de Caterina Vaiente- En nu heeft hij aangekondigd, dat Conny de tweede periode van haar ster schap achter de rug en officieel afgesloten heeft. Om daarover geen twijfel te laten bestaan meet Conny voortaan weer Cornelia. Onder die naam heeft ze nog wél een eigen televisieshow geaccep teerd, want papa weet maar al te best. dat wie nieWmeer op het glazen scherm verschijnt, de kans loopt een tikkeltje vergeten te worden. Geen nood, dat Conny het niet halen zal als actrice: zij heeft al een reeks Shakrspearerollen vertolkt en dat met zoveel succes, dat zij zich van nu af aan toneliste kan noemen zonder enig risico. Want van risico heeft vader Froböss nog nooit willen horen. Daarom zullen de filmmaatschappijen, die Cornelia Froböss nu nog graag willen engageren, ook met volwassen rollen moeten aankomen. Voor Cornelia geen geflirt en ge-twist meer! Vanavond tweede „Nieuwe oogst (Van onze radio- en tv-redactie) BUSSUM Een nieuw rijtje amateur artiesten staat vanavond klaar om te debuteren voor de AVRO-televisie, ten overstaan van een echte en een kijkers jury. De uitzending komt uit de Grote Schouwburg in Rotterdam. Optredenden zijn o.m. The Four Sounds uit 's Gravenzande, Guus en Judy uit Amsterdam. Marie-José uit Den Haag, Pauline Kouwenhoven eveneens uit de residentie. Ab Mulder uit Amsterdam, Elly Pijper uit Roosendaal en het orkest Don Devil and the Drifters uit Gorkum Derde deel van „Het einde der tijden" (Van onze radio- en tv-redactle) HILVERSUM In het derde en laatste deel van dc radiodocumentaire „Het einde der tijden" dat de VARA vanavond'op Hilversum I uitzendt, neemt Tom Pauka de luisteraars o.a. mee naar het Veluwse „geloofshuis" van de Spade Regen Gemeenschap, die elke minuut de wederkomst van Christus verwacht. Deze secte is gekleed in uniform en kijkt zo bewust uit naar het einde van de wereld, dat men nog slechts heel losse contacten onderhoudt met andere men sen. Er worden geen volgelingen meer aangeworven, men accepteert alleen nog „wie door de Heilige Geest geleid" naar de villa komt. De leden van de secte kunnen, naar zij geloven, niet zondigen, zij vormen de gemeenschap die zich „de reine bruid van Christus" noemt. De documentaire voorziet in een uit voerige reportage over het leven van De titel van. deze laatste aflevering is „Dodelijke zuiverheid", hetgeen volgens de samensteller betrekking heeft op de aantrekkingskracht van destructie en het oroces van reiniging, dat sectevorming is. Om de leer zuiver te houden splitst de groep zich telkens weer en vernietigt daardoor zichzelf. Begonnen wordt vanavond met de behandeling van drie niet-religieuze overgangsverwachtingen, o.a. die van de dr. W. H. Teupkenstichting. Een der bestuurders van deze stichting acht een catastrofe door overbevolking binnen 35 jaar zeer wel mogelijk. HOOFDPIJN? Wég pijn fijn:/w A, X Als u WITTE KRUIS poeders kiest! Vul horizontaal in: 1. hoog bouwwerk. 2. kieskeurig, 3. duurzaam, 4. medicinaal gewicht, 5. stuk geschut. 6. zuivelprodukt, 7. lans, 8. onbep. voornaamw,, 9. plaats in Zeeland, 10. zijde van het voorhoofd, 11. punthoed. 12. ommegang. 13. begrip. Bij juiste oplossing leest men in de cirkeltjes.drie namen van voertuigen. EUes Berger, zoals zij bij het omroepen niet kan kijken, want dat is een serieuze bezigheid waarbij je glimlacht en niet schatert. Lachen kan ze heel best! U ziet haar morgenavond in gesprek met de 80-jarige actrice Aaf Bouber. Of Elles carrière wil maken in dit soort te levisiewerk, als het omroepen straks voor haar is af gelopen? „Dat weet ik helemaal niet, hoor, eerst maar eens zien wat er van deze serie terechtkomt. Voorlopig z(jn het drie interviews, wat er verder gebeurt is van later zorg!" NED. 1 NTS EN AVRO 7.20 uur wereldkampioenschap voetballen: ontmoeting tussen Spanje en West-Duitsland. 9.15 uur tweede aflevering van het debutantenoptreden in „Nieuwe oogst". 10.00 uur spelletje „Ik pas" waarbij dikke .prijzen inzet NED. 2 VPRO 8.01 uur poëtisch Japans filmpje „De vogels en de kinderen". 8.40 uur documentaire over 30 jaar Franco-regime. 9.00 uur ..Branguignol". een kolderieke Franse film van het gooi- en smijttype. HILVERSUM 1 VARA 7.30 uur lichte klanken uit Schotland en Ierland. 8.05 uur derde en laatste aflevering van Tom Pauka's documentaire over onheilsvoorspellingen en -profeten. 9.10 uur voetbal reportages. 9.40 uur Amerikaanse show-toppers. 10.00 uur liedjesprogramma „Boeketje romantiek". 11.00 uur Malando's orkest speelt. HILVERSUM II NCRV 7.30 uur het Urker visserskoorzingt. 8.00 uur stereofonisch concert van het Holland Festival: Residentie-orke stén voeren ond de Missa Solemnis i: avondoverdenking, twede lezing van dr. C. Rijnsdorp JUFFROUW JONES BRIGMTST1AO JAN H. ÉEKROtiT 29 -r- Wat zijn bezwaren in een geval als dit anders dan een opwellende weerzin en, bovenal, bijgeloof. Ik geloof niet in spoken, juffrouw Jones. Denk eens aan: wat weten mensen, die een jaren en jaren oud huis betrekken van de dingen, welke er voor hen in geschied zijn? Daar kan evengoed een moord bij zijn. Of een zelfmoord. Neen, dat alles heeft geen vat op me. De meest serieuze spookhistorie werkt nog op mijn lachspieren. Hoe zit dit bij u, juffrouw Jones? Spoken zfjn hersenschimmen. Wij zijn hier, de doden aan de andere zijde. Doden en levenden kunnen elkander niet bereiken. Stellig niet. Ondanks de spiritisten, juffrouw Jones! Wat wij, levenden, ten aanzien van de heengeganen wel en blijvend hebbep, is: de herinnering. Hull had op peinzende toon gesproken. Trouwhartig blikte hij juffrouw Jones in de ogen. Zij opende de mond, antwoordde met harde nadruk: Ja. Na dit >;ja" ohtstond er een stilte. Juffrouw Jones keek over de schouder van meneer Huil naar het raam en naar buiten op de weg, waar geen auto reed, geen fietser en geen voetganger zich op dat ogenblik vertoonde. Zelfs geen hond. Huil kuchte. Zijn gekuch rukte juffrouw Jones in het Nu weerom. Zij had moeten denken aan hetgeen Huil zei over de herinnering, de herinnering aan de doden. Dergelijke herinneringen waren naargeestig. Zij, juffrouw Jones, had gedacht aan haar rrtoeder, aan haar vader. Tegen méér denken had zij zich verweerd. Met succes. Haar moeder. Haar vader. Dat was voldoende. Zij keek Huil aan, zei: Wanneer denkt u te komen? Hierover stond ik te peinzen, weet u. Kan de huur ingaan vanaf heden? Zoals u verkiest. De kamers zijn gereed. We ademen vandaag de maandag. Ik verschijn dan zaterdag of mogelijk een dag vroeger. O, ik heb u niet verteld waar ik woon. In Londen. Ik ben.Ja, wat zoudt u nu menen dat ik ben, juffrouw Jones? Van beroep, bedoel ik. Pensionhoudsters bogen uiteraard op mensenkennis, of vergis ik me hierin? Welnu, juffrouw Jones...? vorste hij grappig uitdagend. Leraar, zoals een van mijn gasten, zoals meneer Lister. Of kunstenaar. Of dokter. Voor het laatste voel ik veel. U zou dokter kunnen zijn. Ik zal u moeten desillusioneren, juffrouw Jones! Ik ben.ha-ha,ik ben, nuchterweg, niets dan een zaken man. Groothandelaar in.kaas! Zo, het is eruit Kaas. juffrouw Jones. Hull Hull Brothers leveren over heel het Britse Rijk. Schijn bedriegt, juffrouw Jones! Kunstenaar. Geneesheer. Ha-ha-ha! Meneer Huil lachte zo aanstekelijk, dat juffrouw Jones met hem meedoen moest. Haar ganse gelaat lachte en werd jong. Even plotseling als hij gekomen was, verdween, als zo vaak, de lach van juffrouw Jones. Ook Huil herwon zijn ernst. G >ed, zei hij. dat is dus afgesproken. Over de huurprijs praten wij niet. Dat is van later zorg. Of liever: geen zorg. Ik ding ongaarne af. Ik betaal u eenvoudig wat mijn voorganger u honoreerde. Hebt u veel gasten? Vier heren. Wat ik vragen wou. meneer Huil, meneer Brooks werd afzonderlijk op zijn kamer bediend.de anderen gebruikten de maaltijden gezamenlijk beneden in de eetzaal. Ik voeg me bij „de anderen", juffrouw Jones. Ik ben voor gezelligheid. Over een goed uur ga ik naar Londen terug. Heb er kamers in de City. Ik bereidde mijn hospita echter voor op wat zou kunnen gebeuren en thans ge beurd is.Ik heb me uit de zaken teruggetrokken. Niet door onenigheid met mijn broer, neen, dat gelukkig niet, doch om gezondheidsredenen. Het is met mijn hart niet ir\ orde, weet u. ik moet oppassen, .drukte en emQties. vermijd den. Enfin, u"keilt de'iitanie. Voérts beken ik u openhartig» dat ik nooit van de hoofdstad heb gehouden. "Hij "aïleenjRan het, dfe er geboren én getögèn is, en ik ben van geboorte geen Londenaar. Londen benauwt me. En dan die mist. Je reinste vergif! Neen, ik kies voor de landelijkheid. Uw Brightstead is een landelijke stad. Wordt vervolgd 2 3 4 6 7 8 10 11 12 13 EffC WENEN M/lOf-fE- 7ees vexp&z OP rvw&a DP. ENSTlffND'S LEBORRTOfN- UM. DB DOKTER. ?tE7 EE' VUEG7U/6JE INN DEN... EVEN CNTee.. I WtBT IK. j KIT KffAWUN.'V. UWCHT J WAT HC OOK. KTKWT U BR1CTC RAD?=ORP BEtUEI- .KCV4... NU.MET- Oplossing vorige puzzel 1. B. 2. dom. 3. keten. 4. kever. 5. gelaten, 6. manie. 7. nagel. 8 den. 9. n. De zegswijze luidt: „Bot vangen". Nederland I. 19.00 I schap voetbal; (20.15-20.25 Journaal): AVRO: 21.15 Nieu we Oogst; 22.00 lk pas quiz: NTS: 22.35-22.40 Journaal. Nederland II. NTS: Nieuws .00): VPRO poétlsche film ul 30 Jaar Franco docuinenuure. 21 CO Branguignol. kolderieke film. NTS 22 15-22 20 Joui RADIO VA.VVVO.MI Hilversum I. 402 m. VARA: 18.00 Nieuws: VJ.15 Actualitei ten: 1820 R.V.U.: Nieuwe we tenschappelijke gegevens Inza ke de aarde, door drs. A. A. lichte muziek: 19.30 Lichte grammofoonmuziek; 20.00 Nieuws; 20.05 Documentair klankbeeld; 2056 Lichte gram- 2225 Sport halv< 22.40 Eventueel 22 45 Actualltei- 23.00 Tango rumba-orkest zangsoliste (stereo): 23.30 19.'.) Radiokrant; 19.30 Koor zang: geestelijke liederen: 19.50 Werelclpanorama: 20.00 Holland Festival 1966: Residentie-orkest. Groot Omroepkoor ep solisten: 21.30 Interview: 21.55 Lichte grammofoonmuziek: 22.15 Avondoverdenking; 22.30 Nws. en herhaling SOS-bericnlen RADIO MORGEN Hilversum I. 402 m. AVRO (.00 Nieuws en öchtendgymnas- lek; 7.20 Lichte grammofoon- nuziek: VPRO: 7.50 Dagopc- ring; AVRO: 8.00 Nieuws: 8.Ï. (Om 8.30-8.35 Dc groenteman, praatie voor de vrouw): 8 50 Lichte grammofoonmuziek: Morgenwijding: 9.00 Moderne grammofoonmuziek: 9.35 Wa terstanden: 9 40 Lichte gram mofoonmuziek; 10.00 Voor de kleuters: 10.10 Lichte grammo foonmuziek: (Om 1100-1102 Nieuws): 12.00 Dansorkest en 4.15 Huishoudelijke zaken. Hilversum II. 298 m. KRO. 7.00 Nieuws: 7.10 Meditatie. 7.15 Lichte grammofoonmuziek; 17.30-7.32 Nieuws); 7.65 Over weging; 8.00 Nieuws; 8.10 Voor dc jeugd: 8.30 Nieuws; 832 Lichte grammofoonmuziek met vakantietips; 10.00 Operette klanken (opn.); 11.00 Voor de zieken; VPRO: 11.45 Metropole orkest: 12.10 Leven op het land, gespr-1-- ziekprógramma (opn):. 14.00 Nieuws; 14.02 Actualiteiten; 1405 Licht platenprogramma en tips voor de vrouw: 15.00 Nieuws: 15 02 Actualiteiten: 15 05 Jazzmuziek; 15.25 Geva rieerde grammofoonmuziek; Nieuws: 17,02 Actualiteiten; 17 CS - 18 00 Gevarieerd platen- TM.EYISIL >10RGK\ a itjeiei 12.27 Medec id- en tuinbouw: j 12.40 Dezp. week. j NRCVit. 15 Stereo: Metropole-orkest: 15.00 BijbeJ- overdenklng; 15.30 Gewijde muziek (opn 16.00 Moderne en klassieke muziek; 16 45 Cul tische muziek uit allerlei lan den: 17,05 Grammofoonmuziek; 17.10 Jazzmuziek; 17.40 Voor de kleuters: 1730 Spqrtrubriek; 18.00 Lichte grammofoohmu- Nfeuws: 9 02 Gev; SSfiïï... (Om 1030 12.00 Nieuw Draadomroep Sueno Uanjcro; La Traidora: La India Maria Laya: El Bor- rachito; El lotumo de Gua'e. nas; La Mpnica Perez. El polo: De terciopelo negro: Urpichal- lay: Ei sancocho: I'm Just wild about. Harry No moon at a)!: This could be the start of thing; Mr Wondert'.i: On Actualitei- blues; Sti change my plan: Royal Garden

Historische Kranten, Erfgoed Leiden en Omstreken

Nieuwe Leidsche Courant | 1966 | | pagina 9