Tel uit winst: George Baker stapt binnenkort uit z'n Selection en met hem Lida Bond TERUGBLIK 1% NMB hou f het LJ scherm in het oog Moeder en haar grotere kinderen Het NMB Spaarpapier aantoonder. Yl/ j/m Zt% TELEVISIE VANAVOND^ TELEVISIE WOENSDA( RADIO VANAVOND RADIO WOENSDAG RADIO/TELEVISIE LEIDSE COURANT/K; DINSDAG 21 MAART 1978 PAGINAI 01 George Baker wil wel eens wat anders en laat zijn „Selections" vallen. George Baker stapt binnenkort uit z'n Selection. Zo raken vier muzikanten en een zangeres zonder werk. Lida Bond (25) keert de muziek de rug toe. Missen zal ze het podium wel. Maar tochIn haar Selection-periode heeft ze ontdekt dat er nog veel meer is. Engels, Frans, Duits wil ze leren, avond-Mavo volgen. Dingen gaat ze ondernemen die ze vroeger, door omstandigheden nooit heeft kunnen doen. Van een vroege één april-grap was geen sprake, toen Hans Bouwens, alias George Baker, leider van de zeer succesvolle George Baker Selection, kortgeleden meldde z'n band op de eerste dag van de volgende maand te gaan ontbinden. Bouwens' voornemen is ernst en z'n vijf collega-muzikanten staan door het besluit van de grote baas op straat. Op z'n zachtst gezegd een merkwaardige zaak. Als de directie van een onderneming haar werknemers een ontslagbrief in de handen duwt, krijgt ze de grootste moeilijkheden. Maar een bejubelde ster kan de mensen, die hem jarenlang begeleid heb ben. zondermeer vaarwel zeggen. Lida Bond, de blonde zangeres van de Selection, oordeelt aanmerkelijk milder. Haar mening is zacht, even zacht als haar karakter moet zijn. Ze zegt: "Hans heeft tien jaar met de groep samenge werkt Ach en ik kan me voorstellen dat hij nu wel iets anders wilde. Nou en ik kan ham niet tegenhouden. Hij heeft gezegd: de jongens hebben zat geld verdiend, en hij heeft wel gelijk. Maar ja, de jongens waren liever nog een tijdje doorge gaan." Lida woont samen met haar man, twee poezen en een mooie collie in een rijtjeshuis even buiten het oude centrum van Edam. Ze komt uit Volendam, is er opgegroeid en later, omdat echtgenoot Roel er vandaan komt naar Edam getrokken. Aan de carrière als zangeres heeft ze zeker geen sterallu res overgehouden. Ze praat wat verlegen en is nog steeds verrukt over de reizen, de opnamen en de ontmoetingen die haar door het werk te beurt vielen. In de woonkamer waai de poezen en de hond beurtelings de aandacht proberen te trekken hangen wat gouden platen. Op een kastje staat een zilverkleurig lijstje, een foto van de Selection in gelukkiger dagen: de jongens en Lida voor een fraai buitenhuis in witte klassieke kleren. Avond-Mavo „Ik ben", zegt Lida, „aan de ene kant blij dat het afgelopen is. Maar aan de andere kant weet ik dat ik het heel erg zal gaan missen. Een paar weken geleden hebben we gehoord dat Hans er mee wilde stoppen. Toen heb ik me al een beetje op alles voorbereid. Want je weet dat het straks allemaal voorbij zal zijn. Toen ik het hoorde dacht ik: goh, nu moet je je voorstellen, nu zul je de jongens niet meer zien. Dat is raar hoor! Roel, m'n man, die vindt het niet erg. We zagen elkaar maar heel weinig als het zo druk was. Altijd maar weg, optreden, platenopnames, naar de fotograaf. Aan de andere kant vind ik het fijn. Er zijn zoveel andere dingen die ik nu wil gaan doen. Ik doe Engels, daar ben ik bijna voor afgestudeerd. Dat doe ik gewoon op zo'n cursus. Nou en daarna wil ik Frans en Duits gaan doen. En piano spelen, dat lijkt me fijn. Ja en eigenlijk avond-Mavo doen." „Ik heb dat soort dingen, talen leren bijvoorbeeld, vroeger nooit kunnen doen. Als je in zo'n groep zit, kom je tot de ontdekking dat je het nodig hebt. Dan denk je, ik weet maar heel weinig van sommige dingen af. Vooral in het begin was ik altijd bang dat ze dingen aan me zouden gaan vragen. Want ik wist dat als ze voor interviews iets aan me zouden vragen ik geen antwoord wist. Ik ben op m'n dertiende al van school gegaan. Lagere school heb ik alleen gehad en toen- nog een jaar huishoudschool. Hoe dat gekomen is, da's een hele geschiedenis, maar om het kort te hou den, toen ik acht jaar was overleed m'n moeder.- We waren thuis met zes jongens en drie meisjes, een groot gezin. Nou en toen ik dertien was, toen moest ik in de huishouding thuis werken. Ja en dan kun je er niet nog dat soort dingen bij leren. Geen talen of zo. Je hebt dan de hele dag gewerkt en 's avonds ben je doodmoe. Nee, ik heb eigenlijk geen jeugd gehad. Als je op school zat, dan was je er vaak niet bij, want je zat voor je uit te staren, omdat je met je gedachten ergens anders was. Kijk, zegt ze, en ze houdt haar handen tegen haar wangen, ik voel dat ik nu ik dit vertel, rood word. Dat komt omdat ik het heel moeilijk vind om hierover te praten. Lida kwam in 1974 bij de Selection. Twee jaar daarvoor was ze al door de manager gevraagd zich bij de groep van Bouwens aan te sluiten, maar had toen geweigerd, omdat ze net getrouwd was en nog maar weinig voelde voor de drukte die het leven als zangeres met zich mee zou brengen. Vier jaar terug ging ze overstag, de knoop werd uiteindelijk na lang denken doorgehakt, omdat het zingen haar zo trok. „Ik kwam direct al in een hele grote drukte. We hadden meteen twee hits en een reis naar Nieuw- Zeeland. Die reis naar Nieuw-Zeeland dat was zo iets bijzonders. Ik was nog nooit in het buitenland geweest, alleen in Nederland, 't Was zoveel ineens. Veel optreden, plotseling allemaal mensen die je aan gingen staren. Dat was iets waar ik nooit tegen kon. Het idee dat je je zelf niet meer kon zijn. Laatst waren we in een restaurant. Roel en ik kwamen binnen en de mensen keken. Na een poosje was er nog maar één vrouw die me de hele tijd aankeek. Dat heeft ze de hele tijd gedaan. Nou, daar kan ik niet tegen. Als ik eet, dan wil ik lekker eten." Ze waren in Polen, Italië, Spanje en Duitsland. Op Tenerife maakten ze eens filmopnames. Lida: „We moesten een filmpje met paardjes maken. Ik had nog nooit op een paard gezeten. En gut het was zo zielig voor die beesten. De hele dag moes ten ze zonder eten in de zon staan. Op een gegeven moment ging dat beest waarop ik zat een beetje raar doen. Ik zei, ik stap er af, ik doe het niet meer. Toen kreeg Hans dat beest. Nou en ineens werd dat dier helemaal agressief en ging er met hem vandoor. Hans in paniek want dat beest vloog met hem de bergen in." Lida Bond: „Ik heb bij George Baker ontzettend veel geleerd, maar nu wordt het tijd voor de avond-mavo". „Door het werk bij de groep heb ik wel veel mensenkennis opgedaan", zegt ze. „Je moest met zo veel verschillende mensen omgaan. Maar je moet wel sterk in je schoenen staan, als vrouw vooral. De eerste keren dat ik voor de televisie moest of op een feest of zo kwam dan stond ik wat in een hoekje. Ik wist het allemaal nog niet zo goed." Kleren „Wat ook moeilijk was dat waren de kleren. Je had vaak optredens voor de televisie en dan kon je moeilijk steeds maar in dezelfde jurk komen. Ik keek meestal in boetiekjes. Gewoon in Volen dam, want daar heb je d'r ook één. Of anders in Amsterdam. En als ik helemaal niet kon slagen dan liet ik iets maken bij een kleermaker in Volendam. Een lange broek met een hesje en dan iets leuks erbij. Een bandje met kralen of een roos. Een keer", zegt ze en wijst op een foto op het kastje, „zijn we in het wit geweest. Ik had iets aan dat net een bruidsjurk leek." Ze gaat met haar vinger over de foto. „Die jongen heeft pas een baby, hartstikke leuk voor hem, en die is er later bij gekomen." Ze vertelt dat zij en de jongen die zich wat later bij Selection aansloot, minder ver dienden dan de Baker's van het eerste uur. Waar om dat was? „Omdat we er immers later bij kwamen." En/of ze dat niet vreemd vond? „Nee hoor, wij hadden de groep vanaf het begin toch niet meegemaakt?" Ze vertelt dat haar man nu laat blijken het fijn te vinden dat ze een punt achter het drukke zangeressen-bestaan moet zetten. Dan loopt ze naar boven en komt terug met een rok en twee hesjes die ze in de bijna voorbije periode op het podium droeg. De rok is geborduurd en de hesjes hebben grappig geknipte punten. „Leuk hè?", vraagt ze glimlachend en zegt dan, terwijl ze de kleren zorgvuldig opvouwt, wat peinzend maar zeer beslist: „Die draag ik deze zomer lekker af". PAULINE BROEKEMA „Inpakken en wegwezen" weer een Lanting-klucht Bijlmer bajes John Lanting's „Theater van de lach" zit met zijn oppervlakkig lachwerk goed bij de TROS. „Inpakken en wegwezen" is de titel van de tweede produktie in dit genre, waarin twee jonge dames met dure neigingen in hun onderhoud voorzien door goedgelovige heren geld afhan dig te maken met huilerige ver halen over scheiding etc., waar bij zij aan het korte eind heb ben getrokken. Een minstens zo doortrapte schurk (John Lan- ting) trapt er niet in en sluit zich bij de dames aan. Als zij al tezeer in de gaten lopen, verhuizen zij snel naar een an der hotel: Inpakken en wegwe zen. Ned. II 20.25 uur. Ot die nog steeds niet weet hoe het nou met Sien zit, houdt zich ditmaal bezig met de Bijlmer bajes, de nieuwe vrouwengevan genis in Amsterdam. Zowel (ex)- gede tineerden komen aan het woord als bewaaksters. Worden vrouwelijke gevangenen anders behandeld dan mannelijke en zo ja waarom? Zijn de strafwetten, door mannen gemaakt, wel ge schikt om op vrouwen toe te passen? Wat is de zin van ge vangenisstraf en op welke wijze moeten wij dan de maatschap pij beveiligen tegen mensen die zich buiten de geijkte patronen bewegen? Ned. II 21.50 uur. Sesjun Marjan Berk als doortrapte vrouw samen met John Lanting in „Inpakken en wegwezen". Bij uitzondering vanavond een tv-uitzending van sesjun, het jazzprogramma, dat ook weke lijks op de TROS-radio te be luisteren is. Ditmaal presenteert gastheer Cees Schrama het kwartet van de wereldberoemde tenorsaxofonist Dexter Gordon, dat verder bestaat uit Georges Cables op piano, Rufus Reid op bas en drummer Eddie Glad den. Gordon werd in 1923 in Los Angeles geboren en kwam al vroeg in contact met de jazzmu ziek en de groten uit die tijd door de artsenpraktijk van zijn vader, die onder anderen Duke Ellington en Lionel Hampton onder zijn patiënten telde. Dex ter voelde zich aanvankelijk het meest aangetrokken tot de klari net, maar al gauw legde hij zich toe op de alt- en later de tenor sax. Ned. n 23.20 uur. Morgenmiddag Voor de kinderen is er morgen middag „Bolke de beer", een bezoek aan de „Zolder", waar papieren vliegtuigjes worden ge bouwd, een reus naar een ver haal van Oscar Wilde en de zeeleeuw Salty. Woensdag Ned. 115.30 uur. Illlllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll .Van onze radio- en tv- redactie) Hilversum Onder de titel „Wat wil je wor den" wordt morgen een begin gemaakt met een nieuwe, opvoedkundige radiorubriek van de NOS. In deze rubriek, die op de woensdagen van 09.20 tot 09.35 uur via Hilversum 2 zal worden uitgezonden, bespreekt Tina Fran sen opvoedingsproble men van meisjes en jongens tussen 15 en 20 jaar. Tina Fransen, zelf moe der van een volwassen dochter en zoon, wil, zo zegt zij, het programma niet brengen vanuit de houding van de vrouw die het allemaal zo goed weet en die haar eigen kinderen feilloos zou hebben opgevoed. Zij hoopt, dat zij ou ders, en in het bijzon der moeders, enigszins van dienst kan zijn door hen telkens op nieuw bij het bespre ken van opvoedingspro blemen te wijzen op het belang van de eigen houding. Ze denkt niet. dat ze veel „recepten" heeft uit te reiken, maar wel dat ze ouders op weg kan helpen naar wat meer zeker heid, wat meer even wicht en rust tegenover de spanningen, die zich voordoen bij het opvoe den van kinderen. ADVERTENTIE „Brandpunt" had gisteravond de vertoning van de Amerikaan se documentaire „The fire next door" - bekroond op het interna tionale televisiefestival in Monte Carlo - gepland. Maar vanwege de actuele gebeurtenissen werd die verschoven. Een terechte be slissing uiteraard. En men vraagt zichzelf af of zo'n pro gramma niet onder alle omstan digheden het best buiten een actualiteitenrubriek om kan worden vertoond, want er is al tijd wel wat van belang aan de hand. Hoe dan ook, er waren ni^ twee reportages van betekenis. De eerste over de gewelddadige ontvoering van Aldo Moro. Tom Schuurmans was ervoor naar Italië gereisd en hij had er zon der twijfel goed werk gedaan. Wij kregen beelden te zien van de dramatische taferelen, die zich afspeelden bij de begrafe nis van de vijf vermoorde lijf wachten en ook kreeg men een goede indruk van de begrijpelij kerwijze uiterst nerveuze sfeer die het dagelijks leven in Rome beheerst. Verder was er een in terview met een Italiaans ka merlid. De andere reportage ging over de opdoemende on rust in de sector van het zwaar metaal. Willibrord Nieuwenhuis had in het kader daarvan een vraaggesprek met Piet Spijkers, voorzitter van de Industriebond NKV, die het - gezien de beelden in een NOS-journaal - kennelijk nogal rustig aan deed. Beide onderwerpen waren voordien uiteraard ook al aan de orde gekomen in „VARA-Visie".. Maar in die rubriek werd even eens aandacht besteed aan „Het paasrapport" van de regering, als hoedanig de verkiezingen voor de provinciale staten wor den aangeduid. Het kwam hie rop neer, dat twee optredens van respectievelijk Van Agt en Den Uyl min of meer tegen elkaar werden uitgespeeld. Laatstgenoemde kreeg ook de gelegenheid zich nader uit te spreken. Nieuws leverde dit al les nauwelijks. De „vrolijke comedie" van de KRO „Hij en zij" valt bij nader inzien toch zeker niet erg mee. Het is allemaal iets te onbedui dend. En men mag niet denken aan de flop die het ongetwijfeld zou zijn geworden als er minder acteertalent aan besteed zou zijn geweest. Nu zagen wij ten minste nog Ko van Dijk als televisiemonteur; en die man maakt nou eenmaal van het ge-- rings te nog wel iets uitzonder lijks. HERMAN HOFHUIZEN llllllllllllllllllllllllllillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllltlllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll Spaarwinst- y biljet met m vaste looptijd. B Rente tot K i u slort termijn renie ontvangt f 877,53 2 jaar 6 5 4 f 1.000,- f4.387,67 2 laar 6 5'4 f5.000,- f 638,99 6 jaar 7 5 4 f 1.000,- f3.194.97 6 jaar 7 J 4 f 5.000.- Premiespaar- 0/ biljet met M variabele looptijd, m 74 Rente tot M V U stort nü f 1.000,- en wij betalen u terug: spaar- hoofdsom waardoor totale termiin basisrente premie u ontvangt rente 2 jaar f 1.102.50 f 35,- f 1 137.50 6 J4 3 iaar f 1.157,63 f 65,- f 1 222.63 7 4 jaar f 1.215,51 f120,- f 1.335.51 7'/a 5 jaar f 1.276,28 f175,- f 1 451,28 7}/4 Het Spaarwinstbiljet is een spaarvorm, speciaal voor hen d.ie van tevoren weten hoe lang ze hun geld kunnen vastzetten. Dat kan kort zijn, dat kan lang zijn.Twee jaarvast met een rente van 6 U of zes jaar vast met een rente van 7 3/4 Berekend op basis van rente op rente. De vier mogelijkheden in de tabel laten u precies zien wat u betaalt en hoeveel u straks ontvangt. U bepaalt uw eigen winst. De NMB denkt met u mee. De ptrcfnugfs^vfrmeld onder ..totale renic"z.i" alge- De flexibele tussenvorm. Vindt u een vaste looptijd van 2 jaar wat te kort en 6 jaar te lang, dan is het Premiespaar- biljet een winstgevend alternatief. Premiespaarbiljetten kunnen namelijk na 2 jaar elk jaar worden uitbetaald. U ontvangt dan bij uitbetaling boven de jaarlijkse basisrente van 5% rente op rente een progressief oplopende premie. De tabel geeft de mogelijkheden op een rijtje. Er zijn ook Premiespaar biljetten van f 5.000,-. Behalve 5% basis rente krijgt u een premie tot max. f 875,-na 5 jaar. Het NMB Spaarpapier aan toonder is ook voor niet-kliënten onmiddellijk aan de balie verkrijgbaar. Vraag folder en inlichtingen. Rentewijzigmgen voorbehouden. NEDERLAND 1 NOS 18.45 Fabeltjeskrant 18.55 Journaal EO 19.04 Windkracht 16 19.30 Oe bijbel open 20.00 Zijn dood ons leven 21.00 Nader bekeken NOS 21.35 Journaal 21.50 Ot.. en hoe ztt het nou met Slen? 22.40 Journaal NEDERLAND 2 NOS 18.45 Informatie voor Italianen 18.55 Journaal TROS 19.04 Callmero, tekenfilm 19.17 Basale en Adrlaan, Jeugd serie, afl. 6 19.39 Mickey Mouse Club, afl. 7 NOS 20.00 Journaal TROS 20.25 Inpakken en wegwezen, TV-spel 22.25 Aktua TV 23.20 Ses|un, afl. 5 NOS 23.45 Journaal DUITSLAND 1 WDR: 18 Die 6 Siebeng'scheiten, scholierenquiz. 18.40 Orson Wel les erzahlt (Finale in D dur). 19.15 Hier und Heute. 19.45 Tip urn 4tel vor 8 (Reisen und Speisen: Breslau). 20.00 Journaal 20.15 Die Montagsmaler, spel- programma met Frank Eist- ner 21.00 Report aus Baden-Baden 21.45 Elnsatz in Manhattan (Ko- Jak), TV-serle 22.30 Tagesthemen 23.00 Die Powenzbande, TV-se- rle, afl.1. Komedie van Heinz Pauck naar roman van Ernst Pen- zoldt met Gustav Knuth en Theo Llngen over familie contra gemeentebestuur. 24.00 Journaal DUITSLAND 2 18.20 Marchen der Völker, teken filmserie, afl.3 (Tsjechoslowakije), 18.40 Der rosarote Panther, teken filmserie, 19.00 Journaal 19.30 Jesus von Nazareth, TV- film, deel 2 21.00 Journaal 21.20 Eln Rlesenloch In der Ren- tenkasse?, reportage 22.00 Apropos Film Onder meer de Amerikaan se dlscofllm "Saturday Night Fever" en de Jonge Amerikaanse filmacteur John Travoltage (uit "Car rie") 22.45 Das Muslk-Portrüt Portret van de componist Hugo Wolf vanwege zijn 75ste sterfdag; commenta tor Oskar Werner. 23.30 Journaal DUITSLAND 3 WDR: 18 Sesamstrasse. 18.30 Cursus geometrie, les 25.19 Jour naal. 19.15 Lander, Menschen, Abenteuer (Expedition durch die Sahare). 20.00 Journaal 20.15 Plattform (Cecil Williams, negerpredikant Francleco) 21.00 Momenta 21.15 Spëtere Heirat nicht itt«T fc geechlossen... (kennis^* klngsprogramma) 22.00 Sport 22.30 Gewusst wie, infoi rie, afl.2 23.00 Journaal ENGELAND BBC 1: 18.45 Young Musicians the Year. 19.15 The Rockford les, TV-serie. 20.00 Bruce Forsyth Show 21.00 Journaal 21.25Pennles from Heaven, ns kale serie (Easy come sy go) 22.55 Britse danskamplo 23.25 Tonight, actualiteiten BBC 2:19 Journaal. 19.05 Onl Rocks, a Geology of tain. 19.30 Newsday, tuallteiten. 20.10 International Pro-Cel Golf 21.00 Pebble Mill Showcase 21.30 The Man Alive Report 22.20 Poems and Pints 22.45 Journaal 22.55 The Old Grey Whistle show 23.35 Archbishop of Cantei BELGIË NEDERLANDS 1 18 Bereboot. 18.05 Sesamstr 18.30 Open School (Ken uw re afl. 6) 19 Verontschuldig mij, te Tsjechische film. 19.05 Het woord. 19.45 Journaal 20.10 Dolle dinsdag, show 20.50 Kijk mensen (Islam en naissance) 21.40 Bell|denls van twee bros TV-serie, afl. 6 slot 22.30 Journaal BELGIË NEDERLANDS 2 20.10 Slisse en Cesar, TV-se afl. 6 21.20 Sounder Amerikaanse (1972) van Martin Ritt belevenissen beidersgezin in het zi van de Ver. Staten. BELGIË FRANS 1 18 Boff, voor kleuters. 18.05 les moins de 12 ans, jeut gramma. 18.30 Zig-zag, S| gramma. 18.45 TV F, voor vrouw (alimentatie). 19.15 ne-Soir. regionieuws. 19.30 naai. 19.55 Zigomaticorama. 21.10 Des lols et des hoi Juridisch programma 22.20 Journaal 22.35 Entrée llbre Documentaire over de ding en rol van li militarisme In onze leving. 23.10 Journaal BELGIË FRANS 2 18.45 La ferme a l'oiseau. 1! Antenne-Soir. 19.55 TV F (alim tatie). 20.25 Le temps des as, TV- 21.15 Frangofee, Marline, Cli et les autres Documentaire van Cl Vermoken over de hol school in Genève. NEDERLAND 1 11.00 Schooltelevisie Teleac 15.00 Media in de school, les 8 NCRV 15.30 Bolke de Beer. poppenfilm- serie 15.40 Zolder, kinderprogramma 46.50 De egoïstische reus. TV- sprookje 17.05 Salty, jeugdserie DUITSLAND 1 10 Journaal. 10.25 Garten Eden am Rande der Highways, beelden de kunst in de Ver. Staten. 11.10 Rück-Show: Zu jung urn blond zu sein. 12.10 Report Baden-Baden. 12.55 Presseschau. 13 Journaal. 16.10 Journaal. 16.15 Expeditio- nen ins Tierreich (Zebra s). 1? Schmugglergeschichte (Die Le gende des Tabak-Peter), afl.1. 17.25 Herr Rossi sucht das Glüc tekenfilmserie. 17.50 Journaal. DUITSLAND 2 16.20 Turn mit! 16.30 Rappelkisl vi voor kleuters. 17 Journaal. 17. Arpad. der Zigeuner, TV-serie (0 prin Geiseln). 17.40 Die Drehscheifvi (met de Nederlandse sopraan T neke van Wallinga). DUITSLAND 3 9.30 Sesamstrasse. BELGIË NEDERLANDS 1 en 2 15.30 Open Schoolmagazine. Klare taal. 16.30 Tip-Top, voor jeugd. BELGIË FRANS 1 en 16.45 Feu vert, voor de jeugd HILVERSUM I '18.19 P.P.: Uitz. van het CDA. 18.30 Nws. 18.41 Per Saldo 19.00 Trefpunt, inform, progr. NOS: 19.15 (S) Accoord, kroniek van amateuristische muziek beoefening. AVRO: 20.00 (S) AVRO To taal Theater, gevar. progr. (22.30 Nws. 22.40-22.55 Radiojournaal). 23.55-24.00 Nws. HILVERSUM II Leven op aarde, docum. (19.30 Lijd» meditatie) 20.00 Nws. 20.05 (S) Zin muziek. 20.30 (S) Passiemuziek. 21. Spektakel 1977-1978, cult, serie. NO 23.00 (S) Met het oog op moiji 23.55-24.00 Nws. HILVERSUM III NOS: 18.03 De vacaturebank. 18.101 NOS-maal. VARA: 19.02 (S) Poprad structie. 20.02 (S) Nashville. 21.02 Popdonder, jongerenprogr. 23.02 Wachten op middernacht. 0.02 Nacht drie draai. 2.02 (S) Peter Hollifl 5.02-7.00 (S) Truck. HILVERSUM I TROS: 7.00 nws. 7.02 (S) Rustig bijko men. 7.30 Nws. 7.41 Aktua-ochtendedi- tie. 8.30 Nws. 8.36 Gym voor de vrouw. 8 45 (S) Kom er maar eens bij, gesprek. 10.00 (S) La Bamba. Zuidamerikaanse muziek. 10.30 Nws. 10.33 (S) Toerja- toemee. region, progr. 11.45 (S) Cafe- Chantant. 12.26 Meded. voor Land- en tuinbouw. 12.30 Nws. 12.41 Aktua II. 13.00 (S) Raad een lied of niet. muzikaal telefoonspel. 13.30 Sport na sport, jeugdprogr. 14.00 (S) Specialitei ten a la carte, muz. wensprogr. 15.00 (S) Als dat zou kunnen, verzoekpl.progr. (15 30 Nws.) 16.30 Kernpunt, gesprek ken. 17.20 OVERH. VOORL: Uitz. van het Min. van Volkshuisvesting en Ruim telijke Ordening. 17.30 Nws. 17.32 ak- HILVERSUM II VARA: 7.00 Nws. 7.11 Ochtendgym. 7.20 In de Roode Cirkel. (8.00 Nws). 8.50 Ombudsman. 9.00 Even muziek: platen- progr. NOS: 9.20 Je moet wat worden, progr. voor ouders en kinderen. 9.35 waterst VARA: 9.40 Even muziek, ver volg. 10.00 Radioweekblad. (11.00 Nws) 11.30 De Franse opera. 12.00 Ver* Centraal, gesprekken 13.00 Nws. W Dingen van de dag. 13.30 Stoomt*? 16.00 Nws. 16.03 Kees. hoorspel sart 16.45 lichte gramm.muziek. 17.00 Metropole Orkest. RVU: 17.35 Op*» dingsvoorlichting. VARA: 17.55 Medd SOS- en politieber. HILVERSUM III KRO: 7.02 (S) Drie op je boterham. SJ (S) Pep op drie. 11.30 (S) Drie dré op verzoek. 11.58 Bericht vasten»# 12.03 (S) Drie tussen de middag. 1*4 (S) De Theo Stokking Show. 11" Hitmeesters. HILVERSUM IV NCRV: 7.00 Nws. 7.02 Het loven# woord. 7.08 (S) Te Deum Laudamf 7.30 (S) Preludium. 9.00 Nws. 9.02 P Onder schooltijd. 10.00 (S) Orkestp>* 11.45 (S) Platennieuws. 12.00 (S) Pltf werken uit de Romantiek. 12.30IP Lunchconcert. 13.30 (S) Middagsy#* nie. 14.00 Nws. 14.02 verhalen ui wereldliteratuur. 14.35 (S) Manor\v> caut opera van Daniel-Francois**"

Historische Kranten, Erfgoed Leiden en Omstreken

Leidse Courant | 1978 | | pagina 2