BEELD SPRAAK AVRO-documentaire over internationaal terrorisme TERUGBLIK *3 „IK VOND HET EEN KINDERACHTIG SCHILDERIJ TOT IK HOORDE DAT HET EEN VAN GOGH WAS" DANK ZIJ FILMERS NOG CULTUUR OP NOS-TELEVISIE ■V TELEVISIE VANAVON l TELEVISIE DINSDAG RADIO VANAVOND RADIO DINSDAG RADIO/TELEVISIE LEIDSE COURANT/ MAANDAG 13 FEBRUARI 1978 PACII Kunstschilder Vincent van Gogh, de man die zo moeilijk zijn draai en het juiste palet kon vinden, neemt een plaats in diep in het hart van dit volk. Men weet van hem dat hij de zon wilde schilderen, dat hij zijn geest en zijn ogen openstelde voor dit schroeiende hemelvuur. Hij heeft zich te dicht bij de vlam willen koesteren, licht in kleur willen omzetten, in ruwe penseelstreken vorm willen geven aan visionaire fanta sieën, een schildersleven rijk aan ver beeldingskracht, arm aan erkenning. Daar kan een mens stuk op lopen, «en lot dat zich inderdaad aan van Gogh heeft voltrokken. Men herkent dat in zijn schilderijen. Velen voelen er zich bijzonder door aangesproken, zelfs als het gaat om verkleurde reprodukties. Zie \OS-tv dinsdag Ned. I 22.05 uur. Het is alweer geruime tijd geleden, dat NOS- tv een oproep op het scherm plaatste om als men in het bezit was van repro's van Van Gogh, en dan wel in het bijzónder van diens „Caféterras bij nacht", dit ban Hilversum te willen laten weten. Men kreeg zo'n 1300 reac ties binnen van mensen met grote, kleine, verschoten, gloednieuwe repro's van het „Nachtcafé", op papier, linnen of zijde ge- door Ton Oliemuller drukt of zelfs gecopiëerd van weer andere reRrodukties af. En al die reacties bevatten verhalen van de liefhebbers van de kunst van Van Gogh, mensen met hun eigen verhaal, hun eigen kunstopvatting, hun eigen idee over wie Van Gogh geweest is, een magistrale artiest en tegelijk een tobberige man, met wie Digna Sinke, maakster van de tv-film over Van Gogh, in gesprek over het schilderij „Nachtcafé". Tot zijn groot verdriet heeft Jan Vene- ma, hoofd culturele programma's NOS- tv, moeten constateren, dat er bij de NOS onvoldoende geld is om de Beeld- spraakprogramraa's met enige regel maat op het scherm te krijgen. Van elke gulden kijkgeld gaat anderhalve cent naar de „cultuur", de rest is bestemd om de structuur van de NOS overeind te houden. Zes jaar geleden was dit nog acht en een halve cent. De middelen zijn intussen doel geworden. Over enige ja ren zal er helemaal geen geld meer zijn voor cultuur op NOS-tv. Er is wel geld voor constante aankoop van beeldende produkten uit andere culturen, waar men andere talen spreekt. Op die ma nier komt er van een eigen dialoog niets meer terecht, behalve dan in een soort van inteelt: presentatoren die presentator presenteren, al dus Jan Venema. Sonja interviewt Aad, Wil lem weer Mies en ga zo maar door. Dat is goedkoper dan kunst, want musici, filmers en acteurs kosten geld. Op die manier kun je niet meer herkenbaar werken. Dat is rampzalig. De tv zou cultuur als vanzelfsprekend moeten brengen, maar die wordt als iets elitairs afge daan. Er is nog enige hoop: de groeiende samenwerking tussen jonge cineasten en de tv, die samen nieuwe wegen zoeken om de eigen cultuur op het scherm te brengen. Bij gaande van Gogh-film is daar een voorbeeld van, zoals eerder de film over Hella Haasse in gesprek met Joan Craft van de BBC. Jan Venema: „Cultuur op de 1 een vanzelfsprekende zaak zijn." men heel sterk meevoelt. De gehechtheid aan een repro van Van Gogh heeft trouwens niet altijd te maken met het eigenlijke werk, maar ook met de omstandigheden waaronder men ermee in aanraking is gekomen. Het beste voorbeeld daarvan vormt Digna Sinke zelf, die op het idee kwam om over dit gegeven een film te maken en daarvoor van NOS-tv de opdracht kreeg. Hierbij gold als overweging, dat iedereen zijn eigen individue le relatie aangaat met een bepaald kunstwerk en dat kunsthistorische theorieën het grote publiek minder aanspreken dan de persoonlij ke betrokkenheid bij een schilder of diens werk. Genoemde Digna Sinke kan daarover meepra ten. Haar contact met Van Gogh kwam tot stand via een blad voor ambtenaren, waaruit haar vader een adres puurde voor woningruil gedurende de vakantie. Zodoende bracht de Vlissingse Digna haar vakantie in Arnhem door en kwam zij samen met haar zusje ook een dag lang terecht in hef Krollër-Mullermu- seum op de Hoge Veluwe. Daar leerde zij van Gogh kennen, althans diens werk, en kreeg zij ook enige prentbriefkaarten met Van Gog h's mee, waaronder het „Nachtcafé". Zij zegt intussen alweer andere voorkeuren te hebben ontwikkeld dan juist dit „café", waarin een gedempt gevelgeel domineert, afstekend tegen de donkerblauwe lucht, waarin sterren spik kelen. In een hoek van het terras zitten wat late gasten, de voorgrond toont lege stoelen, als geschilderd door een mens die lijdt aan eenzaamheid. Bij veel mensen, die dit „café" thuis in welke vorm ook koesteren al een kostbaar bezit, is Digna op bezoek geweest om te vernemen hoe men gehecht is geraakt aan Van Gogh en ook waarom men dat soms een leven lang geble ven is. Wat zijn zoal de motieven waarom men be gaan is met wat van Gogh schilderde en hoe hij leefde? - Triest dat zo'n groot man aan zo'n einde moest komen. - Hij was een sociaal bewogen man. Dat spreekt mij aan. Mijn oog viel er op, toen ik al een andere schilderij had gekocht. Toen heb ik dit laten inpakken. - Een caféhouder: Ik was de 50.000e bezoeker op een tentoonstelling. Ik mocht een repro kiezen. Ik koos het „café" en heb het zo opgehangen in mijn zaak, dat de hele dag mijn oog er op valt. - Wij hadden in de vierde klas een moderne meester. Die vertelde er over. Bij mijn vrien dinnetje thuis hadden ze ook van die kunst. Bij ons thuis zag ik nooit iets moois. - De schoenen die van Gogh eens schilderde zijn symbolisch voor de hele leefwijze van die man. - Zijn „café" vind ik een van zijn leukste schilderijen. Er zat geen diepte meer in en de verhoudingen klopten niet. Misschien heeft dat iets te maken met zijn latere krankzinnig heid. - Ik heb dat „café" op de rommelmarkt ge kocht. Ik werd direct aangetrokken door de kleurenpracht van dit schilderij. - Er is ook een psychologische kleurverkla- ring. Er zit veel geel in het midden. Dat duidt op eenzaamheid en die donkere avondlucht heeft te maken met zijn introverte karakter. Daar heb ik een cursus over gehad. Het schilderij laat in elk geval verstoring van het geestelijk evenwicht zien. - Ik kreeg het „café", gedrukt op zij, als relatiegeschenk. De meeste vrouwen gebruik ten het als hoofddoek. Ik heb het in laten lijsten. - Ik heb het „café" gevonden als een wand kleed in de vodden bij een familielid. Ik vind het nog steeds mooi om naar te kijken. - Een jongen: Ik vond het „café een kinder achtig schilderij, tenminste toen ik nog niet wist dat het een Van Gogh was. - Dit schilderij is verbonden met zijn persoon lijke levenservaringen. - Ik heb het liefst reprodukties, want als je het echte in huis had, zou je de zenuwen krijgen dat er wat mee gebeurt. - Ik vind dit schilderij leuk om naar te kijken. Mijn vrouw zorgt voor de lijst er omheen. Een copieerder van Van Gogh-schilderijen: Ik laat sommige dingen weg, omdat het Van Gogh zijn schilderij is. Dat moet je respecte ren. Bovendien vind ik die boom daar niet passen. Rembrandt vind ik maar een foto graaf. Van Gogh heeft een eigen inbreng, Daar is hij tenslotte ook aan gestorven. - Je wordt gegrepen door zo'n schilderij. Je zou best eens met zo'n man willen praten. - Ik kan me niet voorstellen, dat iemand die gek is zulke mooie schilderijen kan maken. Ik zou het hem niet direct nadoen. - Het terras is leeg. Dat duidt op eenzaam heid. Het hangt boven mijn bed. Telkens als ik er naar kijk, word ik er vrolijk van. - Die man heeft moeilijkheden gehad. Dat kan ik uit zijn schilderijen halen. - Ik heb het schilderij achter het bankstel staan. Als ik wil kijken, pak ik het even. Mijn man heeft niet graag iets aan de muur. De man: „Je kan alles wel aan de muur hangen." - Ik ontdekte later pas die door de deur wegslippende figuur midden van het schilde rij. Maar misschien had ik eerder een bril moeten kopen. In twee delen verdeeld zendt de AVRO vanavond een documen taire uit over het internatio naal terrorisme. In het eerste deel, dat de titel „De samen- Erik Odekerke zit bij de pakken neer. Hij is naar het dorpskerkhof gevlucht om na te denken. zwering" meekreeg, wordt aan getoond dat revolutionaire groeperingen elkaar hebben ge vonden, gebundeld zijn en el kaar waar nodig steunen. Het internationaal terrorisme streeft naar één ding: het vesti gen van een marxistisch-leni- nistisch socialisme, waarvoor de kapitalistische en imperia listische systemen moeten wij ken. In het tweede deel wordt aandacht geschonken aan de achtergronden en de leidende figuren van het terrorisme. Er is een interview met een jonge Duitser, die vecht en traint met de PFLP in Zuid-Libanon. Het brein achter het terrorisme schijnt dr. Waddi Haddad te zijn, een geheimzinnige figuur, waarvan de Israëlische gehei me dienst slechts een foto bezit. Door verschillende interviews komen we meer van de man te weten. De film bevat 75 procent nieuw materiaal terwijl 25 pro cent afkomstig is uit archieven. „Het Internationaal Terroris me" is een co-productie van de AVRO, BBC en Polytel. Ned. 1,19.55 uur. Happy Days In de aflevering „Richies beker vloeit over" van de komische Amerikaanse serie „Happy days", krijgen Richie en zijn vriend Potsy het voor elkaar, dat ze uitgenodigd worden op de vrijgezellenavond van Pot- sies neef, een marinier. Ned. I, 19.04 uur. Muppet-show Joel Grey, zanger, danser en acteur die bekendheid verwierf door Broadway-musicals als „Chicago en „Cabaret", is de speciale gast in de „Muppet- show". Ned. II, 19.30 uur. Herdershond Kapelaan Odekerke laat zich ompraten door grondspeculan- ten. Het wordt de kapelaan alle maal te veel en hij stort tijdens de preek finaal in. Ned. II, 20.25 uur. Briefkaart In de filmkwis van Bob Bouma worden fragmenten getoond van de nieuwste Nederlandse speelfilm „Doctor Vlimmen", „The Serpent's Egg" en „Julia" met o.a. Jane Fonda in de hoof drol. Als speciale gast treedt de acteur Roger van Hooi op, die in „Doctor Vlimmen" de rol van de armoedige advocaat Dacka speelt. Ned. II, 21.30 uur. NEDERLAND 1 Teleac 18.15 Ton*«ltp*l«n, lat 3 NOS 18.45 Fabeltjeskrant 18.55 Journaal AVRO 19.05 Happy Days, TV-serle 19.30 Nachtleven, natuurfilm 1955 Internationaal terrorisme, documentaire, deel 1 20.45 Cabaret Tekstpierement NOS 21.35 Journaal AVRO 21.50 Internationaal terrorisme, deel 2 Symbiose 22.40 Friese actiegroep Sneed NOS 22.44 Journaal Nederland 2 NOS 18.45 Informatie voor Spanjaar den 18.55 Journaal KRO 19.04 Tom Jerry, tekenfilm 19.15 Peppl Kokki, TV-serle 19.30 Muppet Show, afl. 10 NOS 20.00 Journaal KRO 20.25 Dagboek van een herders hond, TV-serle afl. 5 21.30 Voor een briefkaart op de eerste rang 22.20 Brandpunt KRO/RKK 23.00 In gesprek met de bis-, schop 23.30 Vastenoverweglng Socutera 23.35 De plaatsvervanger, Stich ting Nederlandse vrijwilli gers NOS 23.45 Journaal DUITSLAND 1 WDR: 18 Anton Keill, der special Kommissar. 19.15 Hier und Heute. 19.45 Trick um 4 tel vor 8 (Theo Lingen presenteert Wilhelm Bu- sch). 20.00 Journaal 20.15 MS Franziska, TV-serle, afl. 7 21.50 Von Basken und Katalanen Documentaire van Gordian Troeiler en Claude Deffar- ge over Spaanse stromin gen voor autonomie. 22.00 Mein lleber Mann, TV-se rle, afl. 4 22.30 Tagesthemen 23.00 Tödllcher Abstand „Distance", Amerikaanse speelfilm (1975) van Antho ny Lover over rassendis criminatie in de Ameri kaanse samenleving. 0.25 Journaal Jouik DUITSLAND 2 18.20 SOKO 5113, TV-serie i bys Tips sind die besten). 19i naai 19.30 Fahrt ins Blaue.u 20.15 Praxis, gesundheKsM zin. 21.00 Journaal 21.20 Die Frelhelten der I welle Achtergronden van de Jeu^ daad in TV-film van Dieter lershof onder regie ven Vc^ Jasny. 23.00 Steckbrief 23.15 Journaal DUITSLAND 3 WDR: 18 Sesamstrasse. Cursus fysica, les 33. 19 19.15 Schauplatz. 20.00 Journaal 20.15 Aus neu nach alt, ot tiekvervalsers 21.00 Momente 21.15 Mondaufgang „Moonrlse", Amerikaanse film (1948) van Frank over jongeman, wiens vadi de galg eindigt; met Dane Gall Russell en Ethel Barr 22.45 Journaal BBC 2: 20.00 Journaal 20.05 Children's Wardrobe, i 20.30 Newsday. actualiteiten 21.10 James Galway's Wort Music, afl. 1 22.00 Americans, TV-serie, i (The Rancher) 22.50 Marie Curie. TV-serie, I 23.45 Just a Nimmo 0.15 Open Door (abortus) 0.40 Journaal 0.50 Télé-Journal BELGIË NEDERLANDS 1 eit 18 Peppi Kokki, TV-serie. De kinderen van appartei 47A, TV-serie. 18.40 Op ut zondheid. 19.10 Doe mee! Journaal. 20.00 Rad der fortuin, sp gramma 21.05 Grote lui, kleine liedsi serie 21.55 Stromingen Gesprek met de Amerlki hoogleraar Theodore Rom de derde uitzending In een over de evolutie van het dt in de Ver. Staten. 22.45 Journaal, Wetstraat BELGIË FRANS 1 18.05 Séniorama, voor bejaa 18.45 De socialistische geda 19.15 Sport. 19.30 Joui 19.55 La Joconde ne sourit Spaans TV-spel van Antonio cero. 20.55 Ce que parler dire, filosofisch debat. NEDERLAND 1 DUITSLAND 1 10 Journaal. 10.25 Die Stadt im Tal. TV-serie van Wolfgang Peter sen met Paul Dahlke, afl. 1. 11.50 Deutsches Schiffahrtmuseum Bre merhaven, documentaire van Jam Brede. 12.20 Umschau. 12.50 Presseschau. 13 Journaal. 16.10 Journpal. 16.15 So Oder so ist die Pluhar, concert met actrice Erika Pluhar. 17 Der Wold und die Frau, afl. 3.17.50 Journaal. DUITSLAND 2 16.30 Mosaik. 17 Journaal. 17.10 Die grosse blaue Murmel, jeugd journaal. 17.40 Die Drehscheibe. DUITSLAND 3 WDR: 8.05 Schooltelevisie. 9.30 Sesamstrasse. 10.15 Schooltelevi sie. 17 Schooltelevisie. ENGELAND BBC 1: 7.40 Schoolteli 10.10 Schooltelevisie. 12 S televisie. 13.45 Journaal, ble Mill, lunchprogramma. Ragtime. 15 You and me, kleuters. 15.14 Schooltelel 1 16.20 Pobol y Cwm, Welsh gramma. 16.55 Play School, kleuters. 17.20 Wally Gator, t filmserie. 17.25 Jackanory, de jeugd. 17.40 Animal Mill dierenfilmserie. BBC 2: 7.05 Schooltelevisie) Play School. 15.15 Other Pee» Children, TV-serie, afl. paganda with Facts, afl. 1.1 The living City, afl. 6. BELGIË NEDERLANDS 1 en 14 Schooltelevisie. 17 School visie. BELGIË FRANS 1 2 Ma 13 febr. Het is weer zo laat. Wim T. Schippers begon gisteravond bij de VPRO met een nieuwe serie „comedy shows". Zaterdagavond had hij in „Netwerk" bij Mies Bouw man die hem voortdurend „Wimt" noemde in een nogal kregelig interviewtje al laten weten dat het „een beetje mo derne humor zou worden" of zelfs „een nieuw soort humor". Maar dat hadden wij al meer gehoord. Bijvoorbeeld toen wij werden geconfronteerd met de Barend Servet- en Sjef van Oe- kel-shows. Welnu, het draaide ook nu weer om Dolf Brouwers en of die jongen noli Waldo heet of Sjef, hij blijft Dolf. Dat wil zeggen een bijna ontroerend on beholpen acteur, die zijn gebrek an talent steeds maar weer bij rijze van scherts laat exploite- .en. Trouwens de hem omrin genden liegen er wat dat betreft ook niet om. En Wim T. Schip pers blijft Wim T. Schippers of hij nou „een verloederingscome- die" schrijft of gewoon een show. Hij blijft, ongetwijfeld in alle oprechtheid geloven dat zijn malle verzinsels inderdaad een nieuw soort humor inghouden. Waarschinlijk slaagt hij er ook bij deze gelegenheid wel weer in een schare mede-gelovigen om zich heen te verzamelen, die met verbazing, zoal niet met verach ting, zullen neerzien op degenen die er niet in trappen en die het allemaal gewoon, zoals onderge tekende, flauwekul blijven vin den. Inderdaad, het is weer zo laat. Weer even terug naar „Net werk". Daarin verscheen als ere- of als slotgast, maar bij nader inzien in ieder geval als klap op de vuurpijl de uitgever Geert van Oorschot. Hij was gevraagd in verband met de Boekenweek, maar het gesprek - ging vooral over de televisie. Wat overigens toch helemaal klopte, want het festijn staat dit jaar in het teken van „Boek en Communicatie". Welnu, Van Oorschot veegde communice rend en wel in een haal het tv-amusement en het Neder landse acteren in een hoek en zijn kritiek culmineerde in zijn verlangen, dat die goudvissen kom van Willem Duys eindelijk eens „in elkaar gegooid" zou worden. Mies was er kennelijk verlegen mee, want per slot van rekening zaten wij met z'n allen goed bij de AVRO. Maar de in de zaal aanwezige kijkvinken lachten zich een aap. Ik kan niet ontkennen dat ook ik mij uitste kend amuseerde, ofschoon het eigenlijk niet mocht van Geert. Want hij verklaard nadrukkelijk dat wij er niet om hoefden te lachen. Ook zei hij een paar keer dat „wij het nergens over hadden gehad". Bepaald een overdreven bescheidenheid. Sterker nog, Van Oorschot stel de een paar keer voor om sa men met Mies een amusement sprogramma te maken en dat moest dan maar eens snel ge beuren, vind ik. Het blijft met dat al een rommelige en ramme lende toestand, het „Netwerk". Er zou toch eens een ordenende geest aan te pas moeten komen. En er werd weer een nieuwe kwis gelanceerd: „Hoe langer hoe korter" onder leiding van Berend Boudewijn. Een merk waardig kruip-door-sluip-door- spelletje, waarin bekende en on bekende Nederlanders volko men door elkaar worden gehut seld. Ik las ergens dat het een kwis voor „kwart-intellectuelen" is. Het leek er althans veel op, dat zij panisch op zoek waren naar die andere driekwart. Een van de meest trieste repor tages die ik ooit gezien heb viel waar te nemen in „Televizier- Magazine", ik bedoel die over de gevolgen van de atoomproeven die twintig jaar geleden in de Verenigde Staten werden ge houden en die nu pas aan het licht komen: mensen die erbij waren en die nu sterven aan leukemie. En ik heb zelden zul ke sinistere verhalen gehoord als die werden verteld door de twee militairen een was ster vende die „Smoky" destijds in de Nevada-woestijn hadden moeten meemaken. Zij waren angstaanjagend. Maar het moest allemaal ongetwijfeld worden vertoond. HERMAN HOFHUIZEN HILVERSUM I 1810 EO-Metterdaad. P.P. 18.19 Uitzen ding van de CPN. EO 18.30 Nws. 18.41 (S) Wij hebben een woord voor de wereld, geijde muz. 19.00 (S) Ronduit, jongerenprogramma. 19.40 (S) De Bijbel open. 20.00 (S) Ga er eens voor zitten, gevarieerd programma. 20.40 (S) Brazi lië vandaag, religieus programma. 20.85 (S) Tenslotte. NOS 21.05 (S) hobby: scoop. 21.30 Voor blinden en slecht zienden. 21.40 Open School. 22.25 BOND ZONDER NAAM. 22.30 Nws. 2240 Boerenbont, programma over boeren en tuinders. VOO: 22.55 (S) Informatieshow met actualiteiten en muz. 23.55 Nws. HILVERSUM II 18.00 Nws. 18.11 (S) Hier en nu. 18.40 (S) Muziek in vrije tijd. 1930 Orv zen - kunst of kunde. 19.50 (S) van de woek. 20.00 Nws 2O.0 Liederen van Schubert. 21.35 (S) I ma. 22/f )s) zwanen, luisterspel. 23.00 (S) Met het oog op morgen. Nws. HILVERSUM III leder heel uur nws. NOS 18.C vacaturebank. 18.10 (S) NOS AVRO 19 02 (S) Het Steenen tij 20.02 Radiojournaal. 20.05 (S) clean dreammachine. 21.02 (S) gen-uur-jazzshow. 2202 Radiojou 22.05 (S) Pim Jacobs platenscali ((S) Candlelightshow. (0.02 Rad« naai). TROS 1.02 (S) De Nachtwad HILVERSUM I AVRO: Nws. 7.02 (S) AVRO-klok. (7.30 Nws. 7.41-7.55 Radiojourn.) 8.30 Nws. 8 36 Gymn. voor de vrouw. 8.45 De Groenteman. 8.50 Morgenwijding 9.00 (S) Dansmuz. 9.15 Open School. 10 00 Radio Lawaaipapegaai 10.10 Arbeidsvi taminen (10.30 Nws. 10.33 Radiojourn.) 11.30 (S) Rondom twaalf. 12.26 Med. 12.30 Nws. 12.41 Radiojourn, 12.55 Eu ropa van morgen. 13.10 (S) Orgelmuz. 13.25 Beursplein 5. 13.30 'n Middagje AVRO. (15.30 Nws. 15.33 Radiojourn.) NOS: 15.15 Staatsbezoek aan Suriname. OVERHEIDSVOORLICHTING: 17.20 Een uitzending over de Nederlandse Antil len. AVRO: 17.30 Nws. 17.32 Radio journ. 17.50 (S) De AVRO diliaence. HILVERSUM II KRO. 7.00 Nws. 7.11 Ochtendgym. 7.25 Badinerie. 7.54 Overweging. 8 00 Nws. 8.11 Echo. 8.30 Aubade. 9.00 De Letter M. (9.30 Scheepspraat 9.35 waterstan den). 10.30 Schoolradio (1130 Nws 11.30 Ouder worden we allemaal. 12.00 In ..de Boerderif. OVERHEIDSVOORL.: 12.49 Uitzending voor de Landb. 13.11 Echo Magaz 13.40 Waar Meester. 14.00 Schoolradio 15.0 avonturen van Anatol, feuilleton. In de wachtkamer. 16.00 Nws. Spreekuur. NOS: 17 00 Het zal mi wel duren. 17.20 (S) Eurolighl. Tambu. 17.55 Meded. HILVERSUM III VARA: 7.00 Aktual. via Dingen *i Dag). 7.02 (S) Gesodemeurders. 9! Pep op drie. 11.03 (S) Drie dan verzoek. 12.03 (S) VARA s zoekpi 14.03 (S) Spitsbeeld. 16.03 (S) Elf* dertig 17.03 (S) Alfred Lagarde. HILVERSUM IV NOS: 7.00 Nws. TROS: 7.02 (S) cio. 9 00 Nws. 9.02 (S) Als t onderweg. 9.30 (S) Van heinde en 10 00 (S) Opus tien tot twaalf. Intermezzo. 13.00 (S) De meest v* te klassieke tien 13.30 (S) Koren sen. 14 00 Nws. 14.02 (S) Om Ml 14 30 (S) Guitariteiten. 15.00-1 r: Belcantorium.

Historische Kranten, Erfgoed Leiden en Omstreken

Leidse Courant | 1978 | | pagina 2