KRO EN VARA BREKEN NIET MET JAAP V.D. MERWE Kleurloos niemendalletje met Pat Boone Toon Hermans haalt elpee met nieuwe liedjes uit de handel Dirk Yerwey van Veronica bleef vooral zakenman TERUGBLIK Hou het scherm in 't oog PAGINA 2 /ÓEIDSF. COURANT DINSDAG 1 AUGUSTUS 1972 (Van onze radio- en tv-redactie) AMSTERDAM/HILVERSUM Verleden week circuleerden er berichten in de pers. dat KRO en VARA gebroken zouden hebben met Jaap v.d. Merwe, de Amster damse cabaretier en auteur van tv-tek- sten die zoveel hoon in zijn humor doet. Beide omroepen zouden nogal eens heb ben gestreept in zijn teksten t.w. Tot de dood ons scheidt en Het oproer kraait en zouden niet van plan zijn om lopende afspraken te verlengen. .Volgens diverse publicaties heeft Jaap met alle omroepen, waar voor hij volgens Jos contract werkte, van tijd tot tijd moei lijkheden gehad. Er werd inder daad geschrapt in zijn teksten en ook kreeg hij wel adviezen om bepaalde veranderingen aan te brengen. Jaap gaf hier aan meestal schoorvoetend en veelal onder protest toe. Jaap v.d. Merwe Het nu echter in interviews weten, dat hij na een aanvankelijke nieuwe opdracht van de KRO in tweede instantie te horen had gekregen, dat hij de figuur van Hanekam als te weinig menselijk afschilderde en dat men er daarom bezwa ren tegen had.Vervolgens zou hij naar eigen zeggen ook moei lijkheden hebben gehad met de VARA. die af zouden willen zien van zijn rebelse üederenpro- gramma Het oproer kraait. .Van de zijde van de KRO liet men ons weten, dat zij Jaap v.d. Merwe bepaald niet hebben afgeschreven. Er 's inderdaad wel eens geschrapt in zijn tek sten, maar dat is een recht dat de KRO zich onder alle omstan digheden wil voorbehouden en dat au fond door geen enkele artiest wordt aangevochten, al leidt d*t wel eens tot verschillen van mening. Desondanks bleven in de teksten van Hanekam c.s. nog wel zoveel schokkende han delingen en uitspraken over, dat er in brieven van kijkers klach ten over kwamen. In die geval len heeft de KRO het steeds voor de auteur opgenomen met als argument, dat Hanekam als ruwe bonk met een gouden hart zich nogal eens krachtig pleegt te manifesteren. Nochtans komen er voorlopig geen bijdragen meer van Jaap v.d. Merwe op het KRO-scherm. Dit heeft echter een heel andere oorzaak. De oorspronkelijke au teur van Tot de dood ons scheidt, de Brit Johnny Speight, die deze serie in opdracht van de BBC schreef, kreeg ruzie met de BBC en hield op met deze serie. De KRO heeft toen Jaap houdt niet van water in de wijn Johnny Speight en Jaap v.d. Merwe uitgenodigd om samen een nieuwe serie op te zetten. Men werd het hierover eens, maar toen werd Johnny Speight ziek, waardoor er vertraging ontstond ln het uitwerken van de serie. Intussen deed zich de kwestie voor, dat de Ev. Omroep de sta tus van C-omroep kreeg en dat de verdeling van de zendtijd op korte termijn rond moest wor den gemaakt. Omdat men bij de KRO toen geen zekerheid had over het tijdig gereed zijn van de bijdrage van Johnny en Jaap is de programmering van deze serie uitgesteld en opgeschoven naar een latere datum. Volgens de verzekering van de KRO komt er van dit uitstel geen af stel. Heel wat kijkers beleven veel plezier aan de Hanekam- serie en de KRO stelt bepaald niet bang te zijn voor de cru heid in de teksten. Enige voor zichtigheid hierin is uiteraard wel gewenst en het is nu juist deze voorzichtigheid, waarmee Jaap v.d. Merwe de grootste moeite heeft. Hij heeft nooit een blad voor de mond willen ne men, ook niet in zijn eigen ca baretprogramma's, een durf die hij nogal eens met lege zalen moest bekopen. Bij de VARA ligt de zaak al niet veel anders. Daar zegt men be paald niet te hebben gebroken met Jaap v.d. Merwe. Zijn pro gramma Het oproer kraait blijft en zal men op korte termijn op nieuw enige malen op het scherm krijgen. Zeer onlangs heeft v.d. Merwe echter een brief ontvangen van de pro grammaraad van de VARA, waarin deze raad duidelijk uit eenzette wat men in zijn teksten kon waarderen en waarvoor men minder waardering had. Dit is bij Jaap v.d. Merwe ech ter nogal hard aangekomen. Deze heeft toen in een eerste opwelling laten weten, dat hij er weinig voor voelde om dan nog door te gaan en dat hij het niet helemaal meer zag. Bij de VARA heeft men hieraan echter niet zo zwaar getild. Nu Jaap v.d. Merwe zijn hart eens goed heeft gelucht vindt men moge lijk opnieuw een basis om de samenwerking voort te zetten. Jaap v.d. Merwe houdt het er zelf voorlopig maar op, dat hij na zijn vakantie in staat zal zijn weer even anders tegen de din gen aan te kijken. Volgens hem zal dit echter niet mogen bete kenen, dat hij water in de wijn zal moeten doen. Daar is hij de figuur niet voor en dat staat zijn persoonlijke overtuiging als integer artiest hem niet toe. (Van onze radio- en tv-redactie). HILVERSUM Met het gisteren door ons gemelde overlijden aan een hartverlamming op zakenreis in Italië van de 66-jarige heer Dirk Verwey is de driehoofdige directie van radio-Veronlca tot twee man teruggebracht. Die twee zijn Jacob Willem Verwey en Hendrik (Bul) Verwey, welke laatste vooral de zaken voor Veronica runde en ook tot gevangenisstraf werd veroordeeld, toen de Veronica-di- rectie opdracht gaf tot het plaatsen van een bom aan boord van concurrent Radio-Noordzee. Deze drie broers gaven leiding aan een florerend bedrijf van dames kousen, toen zij twaalf jaar geleden begonnen met uitzendingen vanaf het piratenschip. De nu overleden Dirk Verwey bemoeide zich naar buiten het minst van de drie met de radiozaken. Hij was de meest zwijgzame en hield het blijkbaar vooral bij de dameskousen. Hij kwam een aantal jaren geleden in de publiciteit, toen „zijn" discjockey Jan van Veen huwde met zijn dochter, waarna Jan van Veen met onmin bij Veronica wegging en nooit meer terugkwam. De nu overleden Dirk verdween daarna weer uit de publiciteit. Maar als oudste van de drie broers hield hij de leiding strak in handen. Hij trad niet naar buiten op, maar zetelde in een welgesneden pak achter een groot bureau als een grijzende door-en-door Nederlandse zakenman, die geen ophef zocht, maar in stilte plannen de campag ne ontwierp en zijn twee jongere broers aan het werk hield. Hij was het brein achter Veronica, die op een grote kaart boven zijn bureau aan de hand van gekleurde fiches het verkoopbestand van de adver tenties bijhield en werkte aan de klantenbinding. Deze weinig spraakzame man vertelde in een interview aan een onzer verslaggevers in een openhartige bui eens: „Het gaat ons best. Dat kan ook niet anders, want als ik er niks in had gezien waren we er nooit aan begonnen. Radio is gewoon business, keiharde handel. Wij verhuren zendtijd en dat is alles". Behalve deze kaart boven zijn bureau herinnerde in zijn kantoor ver der niets aan zijn radio-activiteiten. In het hele pand zag men ver der niets dan kousen. Toch was Dirk Verwey de laatste jaren de managing-director van Veronica, die een leger Veronlca-fans op de been bracht om Radio Veronica te behouden en daarnaast contact hield met politici, die in het parlement voor het nodige tegenwicht moesten zorge ntegenover het regeringsstandpunt t.a.v. Radio Ve ronica. Kousen of radio, Dirk Verwey was en bleef zakenman en stierf dan ook op zakenreis door Italië in getélschap van zijn schoonzoon Jon van Y?en met wie hij zich alweer verzoend had. Curran van BBC EBU- voorzitter (Van onze radio- en tv-re dactie) BARCELONA De heer Charles Curran, direc teur-generaal van de BBC, is tijdens de in Bar celona gehouden 23ste Al gemene Vergadering van de Europese Omroep Unie (EBU) tot voorzitter van deze organisatie ge kozen. De heer Curran is de opvolger van de heer Marcel Bezengon, die in juni j.l. aftrad als direc teur-generaal van de Zwitserse Omroep (SSR). De heer Bezen^on, wiens ambtstermijn op 31 de cember a.s. afloopt, werd vanwege zijn grote ver diensten voor de EBU tot ere-voorzitter benoemd. Toon Hermans: Show belangrijker dan l.p. (Van onze showredactie) Op verzoek van Toon Hermans zal platenmaatschappij Bovema de langspeelplaat „Liedjes voor jou" niet meer uitbrengen. De platen die bij de handel waren, worden niet teruggenomen, zodat verstokte Toonfans de LP alsnog kunnen bemachtigen. Toon doen ze daar in ieder geval geen plezier mee, want hij staat niet meer achter zijn plaat, zoals een Bovema-woordvoerder het uitdrukte. Toon zelf was niet voor commentaar bereikbaar. Drie maanden geleden kwam de LP „Liedjes voor jou" uit. Toon schreef onder meer op de hoes: „Deze plaat is nou es iets anders dan een hele serie liedjes. Allemaal nieuw. Slechts begeleid door een piano". Die ene piano is Toon alsnog in het verkeerde keelgat geschoten. Wanf al had hij na beëindiging van de opnamen in de Haarlemse studio niets dan lof voor pianist Henk Westrus, een maand geleden liet hij Bovema weten, dat hij het pianospel te hard vond en te overheersend. Hij eiste dan ook'dat de plaat uit de han del zou worden genomen. Bovema's publiciteitsman Hille zegt: „Het is een zeer vervelende af faire. We hebben dit nog nooit meegemaakt. Dat neemt niet weg, dat we alle begrip hebben voor het argument dat Toon Hermans ge bruikt Bij het beluisteren van de band in de studio is het hem in derdaad echter niet opgevallen dat het pianospel te hard zou zijn Niemand trouwens". Dat dit laatste juist is. valt aan de hand van een andere uitspraak op de hoes te controleren. Bovema-directeur Ger Oord („het komt niet zo dikwijls voor, dat je als direkteur van een grammofoonplatenmaatschappij 'n opname bijwoont") schreef onder meer: „Graag beklemtoont hij (Hermans, red.) dat zijn bege leider Henk Westrus, die eenheid van woord en melodie zo feilloos aanvoelt, dat schijnbaar moeiteloos die perfectie wordt bereikt, die de grammofoonplaat registreert". Het idee voor de serieuze liedjes-LP was van Toon Hermans afkom stig. Die wilde-na een kwart eeuw van grappen en grollen wel eens wat anders. Insiders in het platenvak zeiden onmiddellijk, dat zo'n plaat commercieel niet haalbaar was, iets wat inmiddels is uitgeko men, gezien de minimale verkoopcijfers, al wil Bovema dat niet be vestigen. De maatschappij was veel te blij. dat de grote Toon weer was teruggekeerd en liet liern ongestoord zijn gang gaan. Toon mocht zijn eigen producent kiezen (de ex-Bovema producer Hans Bos kamp), mocht zelf de hoes ontwerpen en mocht in de studio precies doen en laten wat hij wilde. Bovema's Karei Hille zegt: „We hebben altijd een uitstekende relatie met Toon Hermans gehad. Bij ons is hij als platenartiest begonnen. Iedereen weet dat er een afkoelingsperiode in onze verhouding is geweest, toen Toon een plaat maakte voor Albert Heijn. Die periode hebben we gelukkig achter de rug. Daar zijn we blij om. Vergeet niet, dat Toon Hermans nog steeds tot de grote drie behoort. We lie ten hem dus met alle plezier zijn gang gaan en we waren blij dat hij, nadat alle opnamen gereed waren, alles goedkeurde. Ook nadat de LP was uitgebracht, was er niets aan de hand. Pas later heeft Toon hier en daar klachten gehoord, geloof ik. Een maand geleden nam hij contact met ons op, waarna we aan zijn verzoek hebben voldaan". Een en ander betekent overigens niet het einde van de samenwerking tussen Bovema en Toon Hermans. Karei Hille: „Integendeel, we zijn van plan zijn nieuwe show op de plaat uit te brengen. Wanneer dat zal zijn is ook mij nog een raadsel. Bij gerucht hebben we ver nomen, dat Toon in september weer gaat optreden. Dan zien we wel verder". Naar in de naaste kringen rond Toon Hermans verluidt zou hij nog een andere reden gehad hebben om de plaat uit de handel te ne men. Verschillende liedjes, die op de plaat staan, zal hij ook zingen in zijn nieuwe show, nadat hij zich aanvankelijk zou hebben voorge nomen daarvoor nog weer andere liedjes te maken. Toon vindt het nu echter niet leuk, dat liedjes uit zijn nieuwe show voortijdig alge mene bekendheid krijgen. Hij vreest, dat dit ongunstig zal uitwer ken op het zaalbezoek. Wie Vara's „zomeravond"- amusement ondanks Letty, Herman en Cor Lemaire links heeft laten liggen, kon bij de NCRV van een goed uitgebalanceerde avond „minderheidstelevisie" ge nieten. De filmafdeling van die omroep grasduint graag in Oosteuropees filmwerk en kwam nu op de proppen met de tweede speelfilm van een jonge Rus, Gleb Panfilow: „Aan het begin". Een film die de hoofdprijs kreeg op het overigens onbelangrijke Festival van Locarno, en in alle opzichten een verade ming bleek naast zoveel Amerikaans en Duits film en seriewerk. Een verhaal over een lelijk meisje dat eerst ongewild een verhou ding met een getrouwde man begint en eindigt als Jeanne d'Arc in een film-in-de-film. Niet helemaal vrij van senti mentele smetjes, maar ver der vol speelse observaties en vooral opvallend door een verschrikkelijk goed gespeel de hoofdrol van Inna Tsjoeri- kowa. Daarop volgde de beeldversie van „El Retablo de Maese Pedro", een pop- penspel-operaatje van Ma nuel de Falla naar een ge deelte uit Cervantes „Don Quijote". Een co-prodpktie tussen poppenspelers en het Nationale Ballet dat op het toneel uitgevoerd werd tij dens het Internationaal Pop- penfestival in het najaar van vorig jaar. De tv-regie van Jurriaan Andriessen leek tot op het moment dat ik toch maar weer naar Achter het Nieuws bij de Vara switchte, adequaat al hadden onder titels bij de Spaanse zang niet misstaan. Vara's actualiteitenrubriek le verde een vrij rustig pro gramma met commentaar van Engeland, zinloze beel den van een zinloze oorlog in Vietnam, een wat langgerek te reportage over de nieuwe „Grey power" van proteste rende bejaarden in Amerika en beelden uit het Zuidlim burgse gehucht 't Rooth dat van de kaart lijkt te verdwij nen via de activiteiten van een plaatselijke mergelfa- briek. De „grijze rebellen" van Amerika gingen o.m. te keer tegen het feit dat zij de komieken van de maatschap pij aan het worden zijn. De Amerikaanse cameraman on derstreepte hun grieven te gen die typologie nogal erg onnadenkend met „gekke plaatjes van ouwetjes". „Achter het nieuws" kon blijkbaar weinig nieuws peu ren uit de chaos van de Ne derlandse politiek, en hield het maar op een Farce Mi- neur-achtig filmpje begeleid door een smartlap over de onnavolgbare gangen van Biesheuvel c.s. Een aardige afwisseling. Bies, bies zou ik zeggen. In de jaren vijftig was de keurige zingende student in de theologie Pat Boone voor vele ouderen, die met misprijzende blik de gedra gingen van de zich in allerlei bochten wringende Elvis Presley ga desloegen, de hoop voor de toekomst. Toen Elvis in 1956 zijn filmde buut maakte in een bijrol in de western „Love me tender" kon Boone niet achterblijven. Geheel overeenkomstig zijn uiterlijk waren zijn films lieve, deugdzame werkjes met weinig karakter. Pas in 1963 schudde Boone het etiket van de lieve, aardige, zachte jongen, die omdat hij getrouwd was geen liefdesscènes wilde spelen, van zich af. Maar toen was zijn populariteit al aan het tanen. Een vest- zakthriilertje als „The yellow canary" en een onbeduidend rolletje in de verfilming van Jules Verne's „Naar het middelpunt der aarde" konden Pat Boone's carrière toen niet meer redden. „April Love". Boone's tweede film, toont de zanger als een verwende jongeman, die na een voorwaardelijke veroordeling wegens joyri ding, door zijn moeder naar een paardenfokkerij op het platteland wordt gestuurd. Daar verandert hij al spoedig onder invloed van een buurmeisje Shirley Jones, nu de moeder in de Partridgeserie in de oppassende jongeman, die hij altijd speelde. Tussen de be drijven door wint hij met één van de dravers ook nog een belangrij ke wedstrijd. Confectie-regisseur Henry Levin had de leiding over dit kleurloze niemendalletje, waarin alleen de karakter-acteur Ar thur O'Connell nog iets van zijn rol weet te maken. Ned. I 20.25 uur. Van gewest tot gewest Leven met het water is in Nederland altijd een harde noodzaak ge weest. Vooral in het westen van het land heeft de mens sinds eeu wen al zijn vernuft moeten gebruiken om droge voeten te houden. Het is dan ook niet verbazend dat de oudste democratische instel ling van ons land juist de waterschappen zijn, geboren uit de nood-> zaak om het overal aanwezige water te beteugelen. Al in de 13e eeuw was er sprake van een hele organisatie op waterschapsgebied en ook nu, 7 eeuwen later, zijn deze instellingen nog springlevend. Terwijl ze vroeger vooral de belangen van de grondeigenaren dienden zijn ze tegenwoordig, bijvoorbeeld door hun taak op het gebied van de kwaliteitsbeheersing van het oppervlaktewater, van belang voor iedereen. In het programma „Van Gewest tot Gewest" zendt de NOS-televisie een documentaire uit over de meest Nederlandse instelling die men zich kan indenken: het Waterschap. Ned. I 19.05 uur. De Ronnie Barker show Ronnie Barker heeft ook in Nederland vele bewonderaars. In de Da vid Frost-shows zorgde hij (meestal samen met Ronnie Corbett) voor de zeer frequente schaterlach. Uiterazrd is zijn populariteit in Engeland groot. Zo groot dat de Londen Weekend TV een komische serie op stapel zette met Barker in de hoofdrol. Elke aflevering speelt in een ander tijdperk. Vanavond zitten we midden in de gru welijke problemen die het Empire had in 1899. Een spookachtige moordenaar waart rond. Iedereen tot en met koningin Victoria is in gevaar. Eén man slechts kan het verontruste Albion redden. Alexander van Scotland Yard (Ronnie Barker). Ned. I 22.40 uur. Dock Green De laatste aflevering speelt niet zoals gewoonlijk in de Londense wijk Doek Green. Het spoor van de zaak waaraan brigadier Dixon en zijn collega's werken leidt naar Nederland. Er wordt een drenkeling uit de Theems gehaald. Het enige woord dat de man kan uitbrengen 'Molenzicht' brengt de politiemannen naar Zuid-Holland. Ook Neder landse acteurs werden in de productie betrokken om het spel zo echt mogelijk te maken. We zien Trudy Libosan, Sacco van der Made, Maxim Hamel en Sylvain Poons, met de Engelse collega's aan het werk. Voor Sylvain Poons zal het wel de eerste keer zijn geweest, dat hij een molenaar moest verbeelden. Ned. II 20.21 uur. Spel zonder grenzen Voor de zesde maal „Spel zonder grenzen". Gastheer BBC laat de ploegen uit België, Zwitserland, Frankrijk, Engeland, Italië, Duits land en Nederland de strijd in Sheffield uitvechten. Het programma staat in het teken van oude kastelen, ridders, spoken en Robin Hood-achtige figuren. Nederland wordt vertegenwoordigd door Lis- Ned. II 21.05 uur. TELEVISIE HEDEN 17.00 uur Euroscout 1972 18.45 uur 18.55 uur 19.05 uur 19.30 uur 19.50 uur 20.00 uur 20.21 uur 20.26 uur 22.00 uur 22.05 uur Wereldkampioenschap pen wielrennen Brigadier Dog Journaal Van gewest tot gewest Agrarisch nieuws Toeristische tips Journaal Stichting Socutera April love Journaal Wereldkampioenschap pen wielrennen Ronnie Barkec-show Wereldkampioenschap pen wielrennen NEDERLAND II NOS 18.45 uur Brigadier Dog 18.55 uur Journaal NCRV 19.05 uur Eddy ready go 20.00 uur Journaal 20.21 uur Doek green 21.05 uur Spel zonder grenzen 22.20 uur Kenmerk 22.45 uur HIRO Journaal 23.05 i MORGEN NEDERLAND NOS 18.45 uur Brigadier Dog 18.55 uur Journaal TROS 19.05 uur Calimero t 19.10 Wat een familie 19.35 uur Alaska 20.00 uur Journaal 20.21 uur De dief van Washing ton 21.10 uur Studiozomer 22.10 uur Liefde op z'n Ameri kaans 22.35 uur Journaal NEDERLAND II NOS 18.45 uur 18.55 uur 19.05 uur VPRO 19.30 uur 19.37 uur 19.48 uur 20.00 uur 20.21 uur 20.55 uur 22.25 uur 22.30 uur Brigadier Dog Journaal Glesterpiloot Betty Boop VPRO-jazz Popeye Journaal Ludwig II Vicidiana Journaal Schaken RADIO HEDEN 18.00 (S) aperitief: licht muziekpro gramma. 18.30 Nieuws. 18.41 (S) Veel gevraagde gewijde muziek. Sport en muziek: report het wereldkampioenschap wielren nen op de baan voor profs te Mar seille. afgewisseld door crammofoon- muzlek. (22.25 Bond r. HILVERSUM :8.00 Nieuws. 18.05 Uitzending voor de soldaten. 18.15 Lekenmoraal en filo sofie. 18.45 Koorzang. 18.55 Taalwen- ken. 18.57 Lichte orkestmuziek. 19.00 Nieuws en actualiteiten. Aanslui tend: Melodie Radio. (19.40 Keurig Engels). 20.00 Liederenrecital. 20.20 Symfonische muziek. 21.30 Kamp muziek. 22.00 Nieuws. 22.10 Klassie ke muziek. 22.45 Pianomuziek. 23.00 Kamermuziek. 23.40-23.45 Nieuws. MORGEN HILVERSUM I NCRV: 7.00 Nieuws. 7.02 Het levende woord. 7.08 Te Deum laudamus: geestelijke liederen (gr.) 7.30 Nieuws. 7.41 Hier en Nu. 7. 55 (S) Preludium: klassieke muziek (gr.) 8.30 Nieuws. 8.41 (S) Podium voor de vrouw. 9.10 (S) Moderne orkest muziek 9.20 (S) Moderne muziek fopn.) 10.00 Over tiet programma PIklassieke muziek. (11.30-11.32 Hier en Nu). 11.55 Mede- gen. 12.00 Los-Vast Spc Cecilia: varieerd programma (12.28 Medede lingen t.b.v. land- en tuinbouw; 12.30 Nieuws: 12.41-12.50 Hlf" - Nu). 13.30 Zingen i volksmuziek. 13 45 Con serie van 9 poëzieprogramma's over liefde. 14.05 (S) PinnorecltalJazz muziek. 14.25 Klassieke en moderne kamermuziek (oün.) 15.00 Reportage van de Landelijke Zendingsdag van de Gereformeerde zendlngsbond in de Nederlandse Hervormde kerk. 15.30 Nieuws. 15.33 Lichte orgelklan ken. 15.45 (S) Kinderkoor met pla no. 16.00 (S) Poptater: Jeugdpro gramma. 17.00 (S) Elpee Poi Niern 17.32 Hier en Nu. H1LVER! AVRO: 7.00 Nieuws. 7.11 Ochtendgym nastiek. 7.20 (S) Dag met een gaat je: lichte grammofoonmuzlek mei om 8.00 Nieuws en om 8.11 Radio journaal. 8.50 Morgenwijding. 9 Of -oppers 4 Wan inden 10.00 Voor de kleu- 10.10 Arbeidsvitaminen: popu- •kplater 12.35 Sport revue. 13.00 Nieuws. 13.11 Radiojournaal. 13.:» <S) Hedendaag se muziek (gr.) 14.00 (S) Tombola: lichte muziek door Nederlandse ar tiesten (gr.) 15.00 (S) Palet: pro gramma voor d» zieken. 16.00 Nieuws. 16.03 (S) Aspecten: kunst- prugrnmmn. 17.00 (S) Mobiel: een beweeglijk programma voor beweeg- 1IILVERSUM III PROS: 7.00 Nieuws. 7.02 De Hugo Gelderen Show (8.00 Nieuws). 9 Nieuws. 9.03 Take Nine. 10 Nieuws. 10.03 Robbie Dale on Rnc pers. EO: 11.00 Nieuws. 11.03 De muzikale fruitmandverzoekplaten- programma voor de rieken. KRÖ: 12.00 Nieuws. 12.03 KRO-op-Drle: gramma met om 13.00 Nieuws en om 13.03 Raden maar 14.00 Nieuws. 14.03-18.00 Dtscjockeyshow, (15.00. 16.00 en 17.00 Nieuws). mededelingen - nuzii HPPPHBcU-HI weerbericht en toneelagen da 13.20 BRT-produktles. 13.55 Beursberichten. 14.00 Nieuws. 14.03 Gevarieerde muziek. 15.00 Nieuws. 15,03 Liedjesprogramma. 16.00 Nieuws en beursberichten. 16.10 Pro- menndeconcert 17.00 Nieuws en me dedelingen. 17.10 Uitzending voor ou dere luisteraars. 17 55 Weegschaal.

Historische Kranten, Erfgoed Leiden en Omstreken

Leidse Courant | 1972 | | pagina 2