Stramme ledematen èn Cultuur&Kunst .atwijks paasevangelie rerpakt in gitaarrock Memorabele uitvoering Johannes Passion ussen Kunst Kitsch' in De Lakenhal Omstreden biografie Liz Taylor in de winkel Jiri Kylian biedt bij jubileum 'dis vol entertainment' aan t/OENSDAG 12 APRIL 1995 CHEF ANNEMIEK RUYGROK. 071-356471. PLV CHEF JAN RIJSDAM.071-356472 Leiderdorpers exposeren in Artopa 1 ImoERDQRPDe 'groupe coloristes' uit Leiderdorp exposeert tot ^n~met 23 april in Artopa te Lisse (Grevelingenstraat 50). Het gaat om zes schilders van figuratieve olieverfschilderijen. De groep bestaat uit Riny Wisse, Betty Kooistra, Joop van den Joop Rippe, Jan Arnoldus en Nic. de Tombe. Extra voorstelling Freek de Jonge ^jjriDENFreek de Jonge geeft op 13 mei een extra voorstelling van peTol' in de Leidse Schouwburg. De kaartverkoop voor deze ,e'thow begint op donderdag 20 april. Op de eerste verkoopdag be- gint de kaartverkoop aan de kassa om 8.00 uur en duurt tot mfe.oo uur. Om 7.00 uur worden volgnummers uitgereikt. De te lefonische verkoop begint om 12.00 uur. te. Lezing over New York als kunststad ar, fiden Kunsthistoricus Erik Kreytz geeft donderdag 20 april een lialezing over New York in de kapelzaal van K O in Leiden j Oude Vest 45). Kreytz laat beelden zien van 'the big apple' als ;unststad. De lezing begint om 20.00 uur. taarten voor 'Man van La Mancha' )EN« Tot 18 april zijn bij K O (Oude Vest 45) kaarten ver- jcrijgbaar voor de musical 'Man van La Mancha'. Deze musical wordt op zaterdag 22 april gespeeld in het Nederlands Congres gebouw te Den Haag. Een van de hoofdrollen in deze voorstel- g is voor Ramses Shaffy. De vernietigende toon van Annet Nieuwenhuijzen jtaarrock met een religieus a%je staat op Tweede Paasdag het menu van de Katwijkse De gerefor- •erde kerk wil het paasevan- 'vajje op deze manier aantrekke- maken voor jongeren. al|n de kerk treden 's avonds de rajoepen 'Urbi et Orbi' uit Wage- oo!gen en 'Livingstone' uit Kat ie op. „We houden wel reke- met het paasevangelie," ;t Ria de Jong, een van de or- ïisatoren. „Maar het gaat ar niet alleen over." Het is voor de derde achter eenvolgende keer dat de Trium- fatorkerk een jongerenfestival organiseert. Naast muziek staat ook theater op het programma. In de pauze treedt een mime- spelerop. 'Urbi et Orbi' is een vier- mansgroep die akoestische rock speelt met gitaren, bongo's en een contrabas. 'Livingstone' speelt covers van onder andere de bands 'Jerusalem', de '77's' en 'Whiteheart', aangevuld met eigen nummers. Het jongeren- festival begint om 19.30 uur (zaal open om 19.00 uur). Ze houdt alleen van de natuur wanneer die op een schil derij is afgebeeld. Aan het slot van de voorstelling 'Anti chambre' ziet de bejaarde trotse markiezin, pontificaal gezeten op haar zetel in haar pompeuze Madame de Pompadour-kleding, er zelf uit als een portret op een oud geschilderd meesterwerk. Zij oogt als een overblijfdsel uit een vervlogen tijd. delijk aan vertonen de motieven en standpunten raakvlakken met deze tijd. De muziek op de ouderwetse radio die elk bedrijf inluidt, is daar met een tikkeltje ironie eveneens op afgestemd. Antoinette Jelgersma vertolkt de gezelschapsdame, die haar plaats weet, maar die zich met vastberadenheid niet bij haar ondergeschikte positie wenst neer te leggen. Fasegewijs be vrijdt ze zich van haar histori sche kostuum, dat hoe gracieus ook haar ernstig in haar bewe gingsvrijheid belemmert. Eerst trekt ze een wat losser kleding stuk aan en op het eind demon streert ze in vlotte hedendaagse kleren dat ze een volkomen ge- emancipeerde vrouw van nu is. Ze is op dat moment absoluut niet rouwig, dat ze door de mar kiezen ontslagen wordt van alle verplichtingen jegens haar. 'Antichambre' is zeker in de regie van Peter te Nuyl een voorbeeld van literair toneel. Om de galante, spitse en bij vla gen geestige tekst goed tot zijn recht te laten komen, en om te benadrukken hoe star en con ventioneel die vroegere tijd was. heeft hij gekozen voor een stati sche enscenering. Te midden van antieke meubels houdt Ton Kuyl in de rol van een zeventig jarige baron en parlementariër DEN HAAG/LEIDEN MAX SMITH Eens behoorden de bijeenkom sten die ze in haar woning hield tot de voornaamste en belang rijkste van Parijs. Geleerden, schrijvers, filosofen en politici van naam waren de vaste be zoekers van haar salon. Voor haar waren deze samenkom sten meer een voorname en in tellectuele tijdverdrijf, dan dat ze als broedplaats fungeerden voor nieuwe denkbeelden en aanzetten tot maatschappelijke verbeteringen. De bastaarddochter van haar broer, die ze als gezelschapsda me in dienst heeft genomen, denkt daar anders over. Met enige list en veel voortvarend heid doorbreekt zij die vrijblij vendheid en zorgt ervoor dat bepaalde ideeën van bijvoor beeld Voltaire, D'Alembert en de Encyclopedisten wel tot praktische uitvoering komen. Ondanks de tegenwerking van de markiezin vormt zij mede dankzij haar jeugdige bekoor lijkheden, intelligentie en pro gressiviteit weldra het middel punt van deze salon. Jean-Claude Brisville schreef Antichambre in 1990, toch lijkt het aanvankelijk een geschied kundig stuk te zijn, maar gelei- onny Janssen gt harnas af [TTERDAM MARTIN BIJKERK irdat ze de studio inging, de Rotterdamse choreo- if Conny Janssen vroeger al- alles helemaal klaar. Van j:or en muziek tot en met de ghspassen, alles was bekend bekokstoofd. Een 'harnas zekerheden' noemt ze het dat na bewezen diensten in e juichend ontvangen pro 's toch begon te knel- foor haar derde programma drie dansstukken van eigen id gunde ze zichzelf de onze- l^heid en ruimte het nog niet 'gemaal te weten: „Ik wilde het atieve proces wat minder ir mijn hand zetten, het toe een kans geven, kijken wat op zou leveren als ik tijdens proces pas zou beslissen ke mogelijkheden ik zou be- 'tten. De ruimte hebben om ischien een compleet andere in te slaan dan ik van plan En dat op alle fronten: qua ziek had ik allerlei bandjes aruit ik nog niet had geko- tijdens het maken liep er decorontwerper rond die waar ik mee bezig was ar verder zijn eigen ontwerp dit maken. Kun je nagaan, eger kwam ik met een com- ra te bouwtekening, zo'n jon- [i hoefde het alleen maar in aar te zetten.' Sc e Maar ook de dans zelf heb ik ruimte gegund, ik kwam >r het eerst niet met kant en !S;jar dansmateriaal de studio lij het mannenstuk Manners anieren, mores) vertelde ik gf :e dansers wat de intentie ;rp est zijn van hun duet, hoe de tegenover de ander stond, zij vanuit die improvisaties l reikten ging ik vervormen, ae den, tot een danstaal ma- mijn danstaal. Dans is zo delijk en zo rijk genuanceerd blijft voor mij toch de taal ik het beste spreek. Manners tover mannelijk gedrag, hun cifieke codes en manieren omgang.' Daar zitten merkwaardige adoxen in: voetballers, hoog loteerd op de stoerheids- u ial dus, staan elkaar onwijs te g ïffelen bij een doelpunt. Bui- het voetbalveld stellen zij rakingen van een andere MUZIEK man bepaald niet op prijs, wapt dan ben je een mietje. Tenzij het met wat meer geweld gaat, zoals een dreun op je schou ders. Ik vergeet nooit hoe mijn vader me met zo'n ene dreun heel veel van wat hij niet kon uiten trachtte te zeggen." „Natuurlijk weet ik ook wel dat het allemaal oneindig genu anceerder ligt dan het cliché beeld dat ik nu schets. Maar om het beeld af te kunnen pellen maak je het eerst bewust eenzij dig. De meer directe aanleiding voor Manners is eigenlijk een moment op een metroperron waar ik me stond te irriteren aan twee brallende jongens. Eén van hen was in dubio: hij had namelijk ook oogcontact met een meisje en dat brallen maakte hem er niet aantrekke lijker op, maar tegelijk wilde hij tegenover zijn maat kennelijk ook geen gezichtsverlies lijden. Gevangen tussen twee om gangscodes dus, en ik zag hem aanmodderen, het ontroerde me eigenlijk. Dat was wat ik zocht, hoe stoerheid kwetsbaar heid kan verhullen. Dat mo ment gaat dan in mijn op schrijfboek, waar van alles om trent het onderwerp in terecht komt. Daarvandaan ga ik dan werken." „Het observeren van mense lijk gedrag is een passie van me: altijd ben ik op straat, in de me tro, waar dan ook, gespitst op hoe mensen zich gedragen en waarom. Mijn danstaal is eigen lijk een onderzoek naar de ach terliggende mechanieken van dat gedrag, maar -ik doe dat puur instinctief. Voor de echt dieperliggende achtergronden zal je ongetwijfeld meer ant woorden vinden in de biblio theek dan in de dans. Met ant woorden ben ik ook niet bezig, het gaat mij puur om het feno meen zelf. Ik denk overigens dat het publiek dat herkent in mijn werk, de emotionaliteit, het in tuïtieve." Conny Janssen danst..., met premières van The most I wink, then do mine eyes best see, Manners en reprise van The Unanswered Question. Choreografie Conny Janssen. Te zien: 18/4, schouwburg, Lei den. ,djEN. m ssen Kunst Kitsch', het AVRO-televisiepro- mma waarin mensen hun meegebrachte oude 'Hetjes kunnen laten taxeren, wordt maandag april opgenomen in het Stedelijk Museum De enhal in Leiden. d en team van 12 experts geeft tussen 11.00 en y 00 uur nadere informatie over schilderijen en M nten, aardewerk en porselein, brons en zilver, uurwerken, archeologie, antieke munten en 15 endstil/Art Deco. Van de opmerkelijkste of in- Tïssantste voorwerpen worden televisie-opna- n gemaakt voor uitzending later in het sei- n. vermoedelijk in oktober. en produktieploeg van de AVRO trekt al een tal jaren het land in om mensen de gelegen- 1 te bieden kunst- en antiekdeskundigen te Isulteren. Zo kunnen ze er achter komen of een oud erfstuk of een aankoop op de antiek- of rommelmarkt de moeite van het bewaren of ver zekeren waard is. Veel mensen weten niet hoe ze anders aan die kennis moeten komen of durven niet de drempel van een antiquair of taxateur over. Het AVRO-programma biedt hun uitkomst. In de afgelopen jaren kwamen duizenden men sen naar de taxatiedagen van de omroep. Daarbij bleek dat meegebrachte oude stukken nogal eens een aanzienlijke waarde vertegenwoordigden, in geld uitgedrukt of in kunstzinnig of historisch op zicht. Kaarten voor 'Tussen Kunst Kitsch' zijn ver krijgbaar aan de balie van het museum, aan de Oude Singel 28-32 of telefonisch te reserveren bij de AVRO. telefoon: 035-717883. De toegangsprijs bedraagt vier gulden per persoon. De ontvangst van bezoekers wordt per uur ingedeeld zodat geen lange wachttijden ontstaan. RECENSIE LIDY VAN DER SPEK Johannes Passion van J S Bach door de C O V. Hosanna en het Randstede lijk Begeleidings Orkest. Met mede werking van Bernard Loonen, tenor (evangelist), John Vredeveldt, tenor (arias), Huub Claessens, bas (Chnstus), Willemijn van Gent, sopraan. Marga- reth Beunders, alt, Tijn van Eijk. orgel en Ben de Ligt, viola da gamba Din- gent. 8arend Schuurman Gehoord 11/4, Sint Bonifaciuskerk, Alphen aan den Rijn 'Hosanna' had deze keer op merkelijk langer tijd nodig om zich als vanouds te profi leren als een bijna professio neel, toegewijd koor. Het openingskoor klonk mat en ondoorzichtig. Misschien had dirigent Barend Schuur man daar een bedoeling mee, want na het Da Capo, de herhaling van het eerste deel, werd de stuwende hart slag weer voelbaar in het 'Dessen Ruhm in allen Lan der herrlich ist'. In het twee de deel had Hosanna zich geheel hersteld: fel en bege rig in het 'Lasset uns den nicht zerteilen', sereen en imponerend in het koraal 'Er nahm alles wohl in Acht'. Bernard Loonen heeft een helder, pregnant stemgeluid en een voortreffelijke dictie, wat respect en bewondering afdwingt in zinnen als 'Und die Felsen zerrissen', maar in 'Da ging Pilatus wieder he- raus und sprach zu ihnen' verspilt Loonen energie. Dat moet veel meer ontspannen gezongen worden. Huub Claessens, niet veel ouder dan Jezus zelf, was uniek in zijn sterk bewogen, beheer ste vertolking van de Chris tuspartij. John Vredeveldt deed zichzelf teveel geweld aan in de aria's. Was de eer ste aria van Willemijn van Gent niet overal zuiver, met veel aangeblazen wat zwoele inzetten, veel overtuigender, extatischer en klankvoller werd haar wat ronde, soms roerende stem in 'zerfliesse, mein Herze, in Fluten der Zahren'. Henk van Heijnsbergen zong betrouwbaar en even wichtig. Werkelijk prachtig, vertolkte Margareth Beun ders het 'Es ist vollbracht'. De stilte en betrokkenheid van de stampvolle kerk werd hier voelbaar. Het Randstedelijk in kleine bezetting, de blazers centraal opgesteld, had de dankbare taak een uitstekend koor te begeleiden: suggestief spe lende eerste violen die de viole d'amore vervingep, een mooie viola da gamba, hel dere alerte blazers. Een me morabele uitvoering, met als altijd weer een wondermooi gezongen slotkoraal dat alle verlangens in een mens op roept en omwoelt: 'dasz mei- ne Augen sehen Dich'. Annet Nieuwenhuijzen: welbespraakt, dominant en adellijk. de markiezin gezelschap. Hij is doof en zij is nagenoeg blind, wat een verwijzing inhoudt naar hun geringe ontvankelijkheid voor nieuwe ontwikkelingen. Stram van ledematen en geest brengen zij in deze anticham bre hun tijd grotendeels zittend en keuvelend door. Het is An toinette Jelgersma, de dynamiek van de jeugd aangevend, die voor de meeste beweging in de mise-en-scène zorgt. Ton Kuyl (vooral als geil baas je, zijn hoge leeftijd en alle def tigheid ten spijt), en Antoinette Jelgersma komen tot een aan sprekende invulling van hun rol, maar het is Annet Nieuwen huijzen die het stuk draagt. Met haar krachtige vertolking van de autoritaire, welbespraakte en dominante adellijke wouw die geen enkele concurrentie duldt en in haar behoudzucht elke vorm van nieuwlichterij venij nig tegenwerkt. Parelende zin nen kan ze op zo'n toon zeggen, FOTO PAN SOK dat de woorden niet behagen, maar gelijk een exploderende fragmentatiebom een vernieti gende uitwerking hebben. Voorstelling: 'Antichambre' van Jean-Claude Brisville. Re gie: Peter te Nuyl. Kostuums: Dinora Torio. Licht: Reinier Tweebeeke. Vertolkers: Annet Nieuwenhuijzen, Antoinette Jelgersma en Ton Kuyl. Gezel schap: Het Nationale Toneel. Te zien: 19/4, schouwburg, Lei den. NEW YORK AP Alle pogingen van de actrice om de publicatie tegen te houden ten spijt komt deze week de biografie: 'Liz: Een Intieme Biografie van Eliza beth Taylor' uit. In de niet geautoriseerde biografie schrijft auteur C. David Hey- mann dat Liz pillen als snoepjes slikte om zich staande te houden in een se rie van liefdesaffaires en hu welijken. In het boek combineert Heymann een beschrijving van alle door Taylor geslikte drugs met een opsomming van haar huwelijken (acht) en affaires (ontelbaar). Bo vendien suggereert hij stoei partijen met Frank Sinatra. Rock Hudson en Victor Ma ture. Volgens Heymann maakte Taylors derde echt genoot Michael Todd stie kem bandopnames van hun liefdesspel en deelde hij daar kopieen van uit aan zijn vrienden. Bovendien stelt hij dat Todd haar sloeg, waar door ze zelfs een keer het be wustzijn verloor. En echtge noot nummer een, Nicky Hilton, bewerkte zijn vrouw zodanig dat ze een dokters behandeling nodig had, zo wordt in de biografie be weerd. Een poging van de actrice om de publicatie van het boek door de rechtbank ver boden te krijgen is niet ge lukt. Deze week ligt het door Birch Lane Press uitgegeven boek in de Amerikaanse boekwinkels. DEN HAAG «ANP Een sprankelende en feestelijke voorstelling moet het worden. Met de grootschalige produktie Arcimboldo viert het Neder lands Dans Theater vanavond zijn 35-jarig bestaan en het twintigjarig jubileum van Jiri Kylian als artistiek leider en vas te choreograaf van het gezel schap. Hoewel het veelzijdige oeuwe van de 48-jarige Kylian er on danks regelmatig aanwezige humor iets somberder op lijkt geworden, moet zijn Arcimbol do een choreografische 'dis' vol entertainment worden. Een his torische produktie, want alle 52 dansers van de drie NDT-gezel- schappen doen eraan mee. Het zal, dertien keer, alleen in het eigen AT&T Danstheater in Den Haag te zien zijn. Voor de in Praag geboren dansmeester zijn de afgelopen twintig jaar geweest als het dak van het eigen theater, golvend, met hoogtepunten en crises. In zijn periode als danser en cho reograaf bij het Stuttgarter Bal let van John Cranko had Kylian al Viewers (1973), Blue Skin en Stoolgame (1974) voor het NDT gemaakt. Het leidde ertoe dat hij gevraagd werd artistiek lei der en choreograaf te worden. Verklarte Nacht op muziek van Arnold Schönberg werd de eerste choreografie die hij in Den Haag voor het NDT maak te. Daarmee ontwikkelde hij zijn nieuwe vloeiende danstaal verder. Succesvolle voorstellingen de den in zijn eerste jaren bij het NDT de faam van Kylian en van zijn gezelschap gestaag groeien. Toch werd 1977-78 een bijzon der moeilijk seizoen. Er kwam kritiek op een eenzelvige en soms autoritaire houding van de introverte dansmeester. Dansers die er al voor de komst van Kylian werkten, waren bang dat het NDT een te eenzijdig gezelschap zou worden. Een aantal van hen stapte op. Dat gold ook voor een van de ballet- meesters, een andere werd ont slagen. Juist in deze moeilijke perio de kreeg Kylian een opdracht uit de VS om een choreografie te maken op Janaceks Sinfoniet- ta. Het werd een laaiend succes en het keerpunt in een misera bel jaar. Internationaal stroom den, de uitnodigingen binnen. Binnen drie jaar maakte hij choreografieën als Psalmen- symfonie, Glagolitische Mis, Soldatenmis en Overgrown Pa th, die hem wereldwijde faam zouden bezorgen. Kylian kreeg aanbiedingen uit het buiten land, maar bleef kiezen voor het NDT. Zoals steeds speelt muziek in deze balletten een belangrijke rol. Dat geldt ook voor zijn jubi leumvoorstelling Arcimboldo. Tsjaikovski, Schubert, de door de choreograaf aanbeden Jo- hann Sebastian Bach, moderne componisten als Torke, Tavener en zelfs Steve Reich, van wiens emotie-arme minimal music Kylian ooit zei er niet mee uit de voeten te kunnen. Ze hebben allen een plaats gekregen in Ar cimboldo. Het is de naam van de zes- tiende-eeuwse Milanese kun stenaar die portretten maakte met afbeeldingen van fruit, groente, planten en dieren. Jiri Kylian eigenzinnig balletmeester. ARCHIEFFOTO Voor Kylian is hij echter vooral Voor de voorstellingen van de organisator van grote feesten vrijdag 21, de matinee van aan het Praagse hof voor keizers zondag 23 april en donderdag als Rudolf II. Zo'n ongebreideld 27 april zijn kaarten te koop feest wil hij ook zijn voorstelling op het Uitbureau van K O, laten zijn. Oude Vest 45. BIOSCOPEN LEIOEN LIDO 1,2, 3, 4 en STUDIO tel: 071- 124130/133210, Steenstraat 39. LIDO 1 Time Cop al., dag. 18:45, vr za zo woe 14.30. LIDO 2 De Leeuwekoning al vr za zo woe 14.30. Legends of the Fall ai .dag. 18.45 en 21.15. LIDO 3 Pulp Fiction 16 jr.dag. 20.45. The Lion King al., dag. 18.45, vrza zo woe ook 14.30 LIDO 4 Dumb and Dumber al., dag 19.00; vr za zo woe ook 14.30. Bullets over Broadway al.dag. 21.15. STUDIO Drop Zone 16 jr., dag. 19.00, 21.15, vrza zo woe ook 14.30. LUXOR tel: 071-121239. Stationsweg 19. Stargate al., dag. 19.00 en 21.30, zo ook 14.30. TRIANON tel: 071-123875. Bree- straat 31 Nell dot/m zo. 19.30.21 45 Reality bites ma t/m woe. 19.30, 21 45 uur. KIJKHUIS tel: 071-142895, Vrouwen kerksteeg 10. Hoogste Tijd woe, 19.30,21.45. Première. The Age of Innocence woe, alleen 20.00. ALPHEN AAN DEN RIJN EUROCINEMA tel: 01720-20800, Van Boetzelaerstraat 6 EURO 1 Drop Zone 16 jr.. dag. 18.45, 21.15. The Lion King al., dag. za, zo. woe 13.45, zo ook 16.15 EURO 2 Stragate 12 jr., dag. 18.45, 21.30, za zo woe ook 13.45, zo ook 16.15. EURO 3 Forrest Gump al., zo t/m do 20.30, vr, za 18 45.21 30. za. zo, wo 13.45. zo ook 16.30. EURO 4 Dumb and Dumber al dag. 18.45. 21.15, za zo woe 13.45, zo ook 16.15. VOORSCHOTEN KINDERBIOSCOOP CC tel: 071 614354, Prinses Marijkelaan 4. De Leeuwekoning al., za zo woe, 14.00 Junior al., za zo woe, 15.30. DEN HAAQ ASTA 1. tel: 070-3463500. Spui 27. Stargate 12 jr.. dag 13.15. 16.00. 18 45.21.30. ASTA 2. Star Trek Generations al dag. 13.15, 16.00, 18.45,21.30. ASTA 3. Needful Things 16 jr., dag. 18.45, 21.30, do vr madi ook 13.15, 16.00. De Leeuwekoning al za zo woe 13 15. 16 00 BABYLON 1 rel 070-3471656. rfaast Centraal Station. Legends of the Fall 12 jr., dag. 13.15. 16.00, 18.45.21.30. BABYLON 2 DeTasjesdief al., dag. 13,15, 16.00,21.30 Bullets over Broadway 16 jr.. dag. 21.30. BABYLON 3 The Shawshank Redemption al., dag 13.15. 21.30 Hoogste Tijd 16 jr.. dag. 16.00, 18 45. CINEAC 1/2/3 Wegens verbouwing ge sloten. METROPOLE 1 tel. 070-3456756, Carnegielaan 15. Forrest Gump 12 jr., dag. 13.15, 16.30. 20.30 METROPOLE2 Little Women al dag. 13.15. 16.00. 18 45.21.30. METROPOLE 3 Nell ai dag. 13.15, 16.00. 18.45, 21.30. METROPOLE4 Just Cause 16 jr., dag. 13.15, 16.00. 18.45,21.30. De Leeuwekoning al,, za zo woe 13,15. METROPOLE 5 PulpFiction 16 jr.. dag. 21.15 The Lion King al dag. 13.15, 16 00, 18 45. ODEON 1 tel 070- 3462400/3462401 Herengracht 13. DropZone 16 jr., dag. 13.15, 16.00, 18.45,21.30. ODEON 3 Dumb and Dumber al., dag. 13.15, 16.00. 18.45. Disclosure "Sex is Macht" 12 jr., dag. 21.30 ODEON 4 Riksbioscoop When a Man loves a Woman al., dag 11.45. 14 15. 16.45, 19.15. 21.45. HAAGS FILMHUIS tel. 070-3656030, Spui 191. Moeder Dao 16 jr., dag. (beh, do) 19.30, do 20.30 uur, woe ook 16.15 uur. Les silences du palais 16 jr.. dag 21.45. zo wo ook 14.15 Vive L'Amour 16 jr.. dag. 19.30 Pas Trés Catholique 16 jr.. dag. 21.45 (beh do), ma ook 19.30, woe ook 16.1 5. The Kingdom 16 jr., dag. (beh. ma) 19.00.

Historische Kranten, Erfgoed Leiden en Omstreken

Leidsch Dagblad | 1995 | | pagina 21