KVP-partijraad doet een
jeroep op prof. Steenkamp
WEER SMOG-ALARM
ÏN RIJNMONDGEBIED
c/RADID\mgrMnmM)
Amusant spektakel bij het
Nieuw Rotterdams Toneel
vandaag...
...en gisteren
onfessionele samenwerking begeleiden
J
Kijktaamawordt
een publiekstrekker
Theater' presenteert
flonkerend sprookje
Caféhouder schiet
op late klanten
met een vuurbuks
IfAAMDAG 20 8BPTEMBER W7|
LEIDSCH DAGBLAD
JTRECHT Prof. dr. P. A. J. M. Steenkamp, de man die als
formateur de basis heeft gelegd voor het vijfpartij enkabinet-
iesheuvel, moet de KVP begeleiden op de weg naar verdere
menwerking met de protestants-christelijke partijen ARP en
f.
Deze wens bracht de partijraad
n de KVP zaterdag tot uitdruk-
na een aansporing in die
htlng van de KVP-radicaal P.
Beugels stelde Steenkamp
or als voorzitter van een breed
nengestelde beleidscommissie in
KVP.
Waarnemend KVP-voorzitter Tli.
an had in zijn toespraak tot de
rtijraad op de mogelijkheid van
commissie gewezen. Volgens
jan zou hij uit ongeveer vijftien
nsen moeten bestaan. Een aantal
nmissieleden zou moeten worden
levaardigd naar een door KVP,
en CHU in te stellen stuur -
oep.
Laan zei, dat de interne KVP-com-
Issie de bouwstenen zou moeten
ndragen voor een politieke be-
dsvisie. De commissie zou daarin
achterban van de KVP moeten
gekken.
Symbool
Beugels greep de suggestie van de
waarnemend voorzitter aan om oud-
informateur Steenkamp als voorzit
ter van de beleidscommissie aan te
bevelen. „Steenkamp is het symbool
van openheid", diep hij. By val uit de
zaal was groot.
Beugels herinnerde eraan, dat open
heid (d.w.z. het mogelijk maken dat
niet-christenen lid van de partij wor
den) een voorwaarde van de KVP-
partijraad was en is voor samenwer
king met ARP en CHU. „Wij moe
ten van die afschuwelijke exclusivi
teit af", zei hij.
Jonger en voorzitter mr. C. Win
ters vond, dat de KVP in mei '72
moet kiezen. Tussen voortzetting van
het overleg met de protestantse
partijen of beëindiging ervan.
tt Adele, Leen en Kika
A.l
Het cabaret-drieluik „Kykdaarna"
urmee Andèle Bloemendaal en
Jongewaard als "sterren",
lardig gesteund door Kika Mol en
>b Meeberg, door het land gaan
tkken - de première was gister-
rond in Haarlem - kan een gewel-
k publiekstrekker worden, want
/lies voorstelling is uiterst professio-
elkaar gezet.
fïisseur Rob Touber heeft er met
nnelijke mierenvlijt aan ge-
ihaafd. Die schaaf haalde het ve
en de azijn uit de teksten van
eerste deel „Gezelligheid, gezel-
[heid" van Jaap van de Merwe,
lalde het „fel-realistisehe" uit de
nakter „Kijkdaarna" van Eli Asser
kon niet verhullen, dat het
Crhanden talent het niet hele-
al haalde in het derde deel
Soppels" van Guus Vleugel.
har de liedjes zijn aardig, de mu
djes pittig, het combootje van
irry van Hoof uitstekend, en Adè-
en Leen zijn onweerstaanbaar
r een groot publiek. Voor mij
I Kika Mol, een theaterpersoon-
jkheid als de tv-ster Mary Tyler
loore, de show: geestdriftig, fris en
veelbelovend.
ORI
iet schetsje „Kykdaarna" van Eli
sser is vervaardigd op de formule
,Het Schaep"; een kykje in
in folkloristisch Amsterdams gezin
de sloopbuurten, gelardeerd met
ardige) liedjes. Het acteren van
et gezelschapje houdt op het le
lde toneel, anders dan voor de
amera's, niet over, men zaagt
lanken van zeer dik hout, maar
e formule is een tv-succes en dat
belooft veel voor de kassa.
Ie opsieringen waaronder het aan-
van Jaap van de Merwe tot le-
:?n moet komen doen veel suiker in
azijn: „Sabotaboemdiee" van
Meeberg (de man die de nieu-
Internationale van Jaap van de
'e op tv en grammofoonplaat
»ng> verliest zijn opruiend karak-
onder die theatrale slagroom,
laar „als Jij Je moeder toch niet
is er een geweldig theater-
lummer door geworden, met Kika
als een verrukkelijke comedien
ne, die in de vreemdste standen
ingt.
Het derde deel van Guus Vleugel is
ils theater het meest geslaagd. „Het
loon der deugzaamheid" (in de he
mel) zit heel knap in elkaar, en de
onderlinge haat en nijd in het
komen in het schetsje
I
„Kleedkamerscène" mooi uit de
verf. Maar Adèle en Leen zyn niet
helemaal bij machte om dat com
pleet overtuigend op het toneel te
zetten, en een liedje als „Atteriter'
over een autoritair zevenjarig meis
je in een anti-autoritair gezinnetje
ligt buiten het bereik van Adèle
Bloemendaal - ze mist het venyn.
Maar het wordt allemaal heel zeker
en vormvast gebracht, en by elkaar
is het goed voor een avond plezierig
uit.
Jaap Joppe
Spinnenplaag
op vrachtschip
VAL PARADISO <EFE) De ha
venarbeiders van de Chileense plaats
Valparaiso hebben zaterdag gewei
gerd de lading van het 7.512 ton
metende Nederlandse vrachtschip
Wonorato van de Nedlloyd te lossen,
nadat verscheidene van hen in de rui
men door spinnen waren aangeval
len.
De havenautoriteiten gaven de ka
pitein daarop bevel, de haven te
verlaten en in open zee de ruimen uit j
te gassen om de spinnen te verdel
gen.
Iji Utrecht vergaderde del (links) in gesprek met ex-infor-
KVP-partijraad. Minister van mateur prof. Steenkamp.
Buitenlandse Zaken Schmélzer I
Het testament van cle hond'
DID AM De 53-Jarige caféhouder
H. J. K. uit Didam is gisteren door
de politie aangehouden onder ver
denking van poging tot doodslag. Om
streeks een uur gisternacht wilden
een 28-jarige inwoner van Didam en
zijn 28-Jarige vriend D. uit Wester
voort in het café van K. een maaltijd
hebben. Bij de deur werden zij door
de vrouw van de caféhouder tegen
gehouden met de mededeling dat het
sluitingstijd was.
De Jongemannen maakten hierna
nogal wat lawaai en gingen op ver
schillende deuren en ramen van het
café slaan. Toen zij in hun Volkswa
gen wilden stappen om naar huis te
gaan, kwam de caféhouder woedend
naar buiten en vuurde vanuit het
portiek van het café vanaf ongeveer
5 meter twee gerichte schoten af op
het tweetal.
Hij maakte hierbij gebruik van een
zes millimeter vuurbuks. Uit een
reconstructie van de politie is geble
ken dat een schot is afgeketst op de
voorbumper van de auto en een ko
gel in het reservewiel van de auto is
blijven 6teken. Als dit laatste schot
vijf centimeter hoger was gericht,
zou de bestuurder geraakt zijn.
Ook de hulzen zijn later teruggevon
den. De caféhouder is door de politie
gearresteerd en in bewaring gesteld.
Morgen zal hij aan de officier van
Justitie worden voorgeleid.
Minister Stuyt
niet ongerust
over cholera
in Spanje
SCHIPHOL (ANP) "Het lijkt er
op dat de Spaanse autoriteiten de si
tuatie wat de cholera betreft goe
handen hebben", zo heeft minister
Stuyt (Volksgezondheid en Milieuhy
giëne) gisteravond op Schiphol bij
zijn terugkeer van een vergadering
van de Wereldgezondheidsorganisa
tie in Madrid verklaard.
"De laatste gegevens over chole
ra in Spanje waren volgens hem "erg
geruststellend". "Er zijn inderdaad
Bevallen van cholera geweest. Die
waren vooral gelokaliseerd in de bu'irt
van Barcelona en Valencia". Maar
het is volgens dr. Stuyt zeker, dat
de gevallen die zich hebben voor
gedaan van lichte aard waren Het
is ook zeker dat er geen sprake is
van een epidemisch karakter, aldus
de minister.
Een modern Braziliaans stuk
komt hier niet alle dagen langs,
maar de toneelgroep Theater heeft
zijn publiek zaterdag in Nijmegen
voor het eerst dat genoegen bereid.
Nu is modern en modern twee,
want de schrijver, de 44-jarige
Ariano Suassuna, van „Het testa
ment van de hond," dat in de laat
ste veertien jaar langzamerhand
een internationale reputatie behaal
de, pleegde een uitwerking van le
vende Braziliaanse mythen en le
genden, de niet al te scherp door
prikkende maatschappijkritiek
voor Brazilië kennelijk opmerkelijk
is in een veilig historisch kli
maat geplaatst.
Een bonte wereld van schijnheill-
geestelijken, boze schurken, olij
ke schavuiten en zwendelende mid
denstanders is verzameld om een
gegeventje van een hond van de
bakker. Her dier wordt gezegend
omdat de geestelijkheid een schen
king ruikt. De verantwoording
daarover speelt op aarde en in het
hiernamaals tussen Jezus Maria en
duivel.
Dit simpele uitgangspunt is met
temperamentvolle Braziliaanse kleu
ren aangeblazen, ongeveer stam-
ROTTERDAM (ANP) Het
Openbaar Lichaam Rijnmond heeft
listeravond omstreeks elf uur weer
teogalarm fase 3 gegeven. Rijn
mond heeft dit gedaan uit veilig-
tddsoverwegingen, hoewel er
^avonds geen meldingen van prik
kende lucht waren geweest. Wel
*as er uit Spijkenisse een twintigtal
Nachten gekomen over zware olie
stank.
Het gaat hier om de alarmfase 3,
*aarbij een aantal fabrieken wordt
terzocht hun uitworp van stikstofoxi
en onverzadigde koolwaterstoffen
staken. Dit verzoek ging zondag
naar de Albatros Kunstmest-fa-
briek, de Windmill Kunstmestfa-
briek, de raffinaderijen van Shell,
Esso en Chevron, de chemische fa
briek Vondelingenplaat en Zoutche-
mie Botlek.
Van vrydagavond af had voortdu
rend de alramfase 3 gegolden, waar
bij de 23 samenwerkende bedrijven
bij deze regeling hun lage stankbron
nen moeten afsluiten. Ook na zon
dagavond kwart voor zes bleef de fa
se 2 gehandhaafd.
De klachten bestreken dit weekein
de hele noordoever, aldus de woord
voerder van Rijnmond. Er kwa
men meldingen uit Vlaardingen, uit
Schiedam, Rotterdam-west-centrum
en noord, Schiebroek, Overschie uit
Ommoord en zelfs enkele uit Den
Haag. Het alarm fa-se 3 wordt ge
geven als er meldingen van prikke
lende lucht binnenkomen. Van dit
soort klachten werden er zondag van
9 tot 12 uur 's-morgens 70 bij de
meldkamer ontvangen.
Fase drie moet volgens de
worden ingetrokken als de klachten
wegvallen. Rijnmond heeft de bedrij
ven echter verzocht ook na kwart
voor zes zondagavond extra attent
te blijven in verband met de wind
stilte.
mend uit de verbeeldingswereld, die
wij hier aan het immense Zuidame-
rikaanse land verbinden als een we
reld, die bruist van carnavaleske
turbulentie.
Elise Hoomans is er in haar regie-
opvatting niet vanuit gegaan, dat
een klimaat van demonische bizar
heid moest worden gehaald als men
bijvoorbeeld kent uit de film van
Glauber Rocha Dat redden wij
koudbloedigen niet. Neen, zij laveer
de naar een commedia dell'arte-
sfeer met een Braziliaanse opschik
en die ambitie werd volledig bin
nengehaald. In de eerste plaats wel
door de oogverrukkende aankleding,
die Hep van Delft er in lichte,
montere tonen voor bedacht.
Het testament van de hond" werd
een feestelyk gebeuren, Elise Hoo
mans wist een speelwereld te schep
pen, die inn de goed klinkende ver
taling van Dolf Verspoor voor gees
tige flonkeringen ten aanzien van
het geloofsleven zorgde. Carol Lins-
sen en Arthur Boni waren als een
soort Goldoni-schavuiten zo Brazi
liaans getransformeerd, dat men
even nodig had om ze in hun ver
momming te herkennen.
NEDERLAND I
6.45 (Kleur) Pip en Zin (NOS)
6.55 (Kleur) Journaal UÏOS)
7.05 (Kleur) De Flaxton Boys (NCRV)
7.30 (Kleur) Dier en vriend (NCRV)
8.00 (Kleur) Journaal (NOS)
8.21 Hier en Nu (NCRV)
8.45 (Kleur) Doek Green (NCRV)
9.30 (Kleur) Koor: De L'rker Zangers (NCRV)
10.20 Ander nieuws (NCRV)
10.30 (Kleur) Journaal (NOS)
NEDERLAND II
6.45
(Kleur)
Pip en Zip (NOS)
6.55
(Kleur)
Journaal (NOS)
7.05
(Kleur)
Kunstsignalering (NOS)
7.30
(Kleur)
Coronation Street (VARA)
8.00
(Kleur)
Journaal (NOS)
8.20
De sombere rivier (VARA)
9.20
(Kleur)
(VARA)
Tour de chant met Serge Reggiani
9.50
(Kleur)
Achter het nieuws (VARA)
10.30
(Kleur)
Journaal (NOS)
10.35
EHBO les 2 (herh.) (Teleac)
Vergelijking van de beide, in
grotere programma's geïnte
greerde spelletjes „Wie van de
drie" en „Wat doe je voor de
kost", valt wel sterk in het
voordeel van het eerste uit.
Vooral dit weekeinde viel dat
op. omdat het panel in „Wat
doe je voor de kost" (dat voor
het eerst mocht raden naar
plaatselijke beroepsuitoefenaars
op het eiland van uitzending
Texel) weinig vindingrijk tegen
de instructeur-parachitesprin-
gen bleef ophikken, terwijl
„Wie van de drie" met een
zeer geslaagd clownsnummer
voor de dag kwam.
Drie clowns op een rijtje, alle
drie „net echt", nummer 1 was
de enige echte, maar Albert
Mol gokte toch op nummer 3,
die zich ontpopte als Simon
van Collem. Wie had het ooit
achter hem gezocht, Simon van
Collem in de bocht.
Waarom is dat ene spelletje
nu zo veel aardiger dan het
andere? De ontraadseling van
dit probleem kan heel instruc
tief zijn voor de amusements
makers, dus laat ik eens een
kans wagen. In de eerste
plaats kan Je als kijker bij
„Wie van de drie?" meeraden,
want Je weet ook niet wie de
echte is. Bij „Wat doe Je voor
de kost" weet Je het beroep al
en resteert dus slechts het ple
zier om de manier van vragen
van de panelleden,
In de tweede plaats is er bij
„Wie van de drie" min of meer
sprake van een wedstrijd tus
sen twee teams: het panel te
gen de drie beroepsuitoefe
naars: een gelijkere strijd. Bo
vendien is er bij „Wie van de
drie" meer ruimte voor creati
viteit, voor beide partijen. De
panelleden kunnen door heel
gewiekste of geestige vragen
toch antwoorden uitlokken die
de identitiet van de ware Ja
cob duidelijker maken, terwijl
de panelleden van „Wat doe Je
voor de kost" alleen via logi
sche vragen tot een oplossing
kunnen komen.
Het slachtoffer mag bovendien
alleen met Ja of nee antwoor
den, krijgt, dus weinig kans
zich te ontplooien, terwijl de
drie bij „Wie van de drie" he
lemaal zichzelf kunnen zijn, of
juist helemaal een ander. Zie
Van Collem.
Met andere woorden: „Wie van
de drie" bergt veel meer moge
lijkheden tot .creativiteit" in
zich en omdat creativiteit het
toverwoord van de televisie is
(althans dat is mijn mening),
houdt dat automatisch in dat
daarom dat spelletje ook het
leukst is en de meeste levens
kansen heeft. „Wat doe Je voor
de kost" is in feite een spelle
tje dat is afgeleid van „Wie
van de drie" <man bekend
maar beroep niet en beroep
bekend maar. de man die het
uitoefent niet)
Men heeft een variatie bedacht
op de inhoud zonder de crea
tieve mogelijkheden vast te
houden, terwijl men Juist an
dersom een variatie op die mo
gelijkheden had moeten zoe
ken, eventueel met verwaarlo
zing van de inhoud. Een goed
voorbeeld is „Zo vader, zo
zoon".
Ook hier moet Je kiezen uit
een aantal vaders, waarvan er
een de echte is maar dat ge
beurt nu via de tussenpersoon
van de zoon. De creativiteits-
factor is bij „Zo vader, zo
zoon" weliswaar kleiner dan bij
„wie van de drie", maar weer
veel groter dan bij „wat doe Je
voor de kost". Geen wonder
dus. dat „Zo vader, zo zoon"
ondanks wekelijkse uitzending
zo'n lang leven beschoren is.
NICO SCHEEPMAKER
7.00 NCRV. 1200 KRO.
7.00 Nws. 7.11 Het levende woord.
7.16 (S) Klassieke en moderne mu
ziek (gr.) (7.25 Horen en zien; 7.30
Nws.; 7.32 Hier en nu). 8.00 Nws.
8.11 Gewijde muziek (gr.) 8.30 Nws.
8.32 Voor de huisrouw. (9.00 Gym-
nastlek voor de huisvrouw). 9.35
Schoolradio. 10.00 Bijbelse verkennln-
'DE BEDELAARSOPERA
De achttiende eeuwse, ironische „Bedelaarsopera" heeft in
de eerste originele Nederlandse voorstelling door het Nieuw
Rotterdams Toneel een aantrekkelijke, in sommige aspecten
soms superieure presentatie gekregen. In de vorm van een spel
in het spel stelde John Gay in 1728 de zwendel met morele,
sociale en politieke waarden, in het Engeland van die dagen
aan de kaak.
Die elementen vindt men in deze
NRT-voorstelling grotendeeld terug:
de ironie (op de opera in verrukke
lijke soli en duetten van Annet
Nieuwenhuyzen en Eric Schneider),
de dubbele moraal, bij struikrovers,
bordeelhoudsters en gevangenisderec-
teuren, in de liefde bij de vrouwen
figuren.
Er wordt, o wonder, uitstekend in
gezongen, de muzikale verzorging
van Henk Lagendaal is heel goed,
Lynn Wolseley maakte soms heel
grappige choreografieën. Regisseur
Adrian Brine maakt er, in een ge
detailleerd en goed decor van Frank
Raven een amusant spektakel van,
dat nergens uit de hand loopt, on
danks een grote en ingewikkelde
bezetting.
De enige, algemene, kanttekening
die er bij te maken zou zijn: het is
hier en daar vooral in de bor
deelscènes nog wat te tam, te
beschaofd, te provinciaals.
Laten we maar aannemen dat na
de pop-topper „Marckthe Knife"
dereen wel het verhaal van de
Driestuiversopera, en daarmee van
de Bedel aar sopra kent. We zien
hier Macheath, de oorspronkelijke
Meckie Messer, die zijn originele
gedaante van Robin Hood of Rode
Pimpernel, maar zonder de maat
schappelijke vergoelijkinggewoon
als schelm.
En de hele maatschappij waarin
hij, en zijn schelmen-kornuiten zich
bewegen wordt door die moraal be
heerst. Een uitzichtloze maatschap
pij: wie aan het spel meedoet komt
aan de galg, wie dat weigert kre-
peert. Het i6. in deze moraliteit, een
harde wereld: laten we er maar om
lachen (dat verklaart het eeuwen
lange publieks-succes) want we
kunnen er toch niets aan doen (en
daar heeft Brecht dan weer een
antwoord op).
Een spel in een spel, met als thea
terdirecteur-bedelaar de dichter
zelf, die tenslotte in een ironisch
nawoord het gelukkige einde for
ceert dat zijn publiek wil zien. En
in het spel telkens uitbarstingen
van muzikaal sentiment, zoals de
ouderwetse opera dat wil, en die
hier door de tegenstelling met de
glasharde moraal van de teksten
een uiterst komische uitwerking
hebben.
ARIA'S
Annet Nieuwenhuyzen en Eric
Schneider maken van die pseudo-
aria's iets bijzonders: zo'n Jaar „Ik
do. I do" is dan achteraf geen ver
spilde tijd. Marijke Merckens zingt
als Lucy natuurlijk ook als een
leeuwerik.
en Ad Hoeymans blijkt over een
prachtige forse stem te beschikken.
Het komische talent van Pieter
Lutz is befaamd: hier als Peachum.
„Verraaium", met soms als tegen
speler Steye van Brandenberg als
uitstekende oppercipier. Verrassend
komisch ook Johan Ooms als Gap-
pertje, en de komische Al te van
Georgette Hagendoorn is ook al le
gendarisch en hier prachtig op haar
plaats.
Niettemin is de vrouwelijke inbreng
in deze voorstelling niet de sterkste.
Het „slettenmenuet" is heel grappig
en knap gedaan, maar die meisjes
zijn geen sletjes, maar hoerig-doen-
de meisjesstudenten. Waarom Geor
gette Hagendoorn in haar dubbelrol
van bordeelhoudster Mina en Slons
heet is ook niet duidelijk: ze is een
hysterische douairière, en Marijke
Merckens als cipiersdochter is ook
ver vervreemd van haar sociale mi
lieu.
Het zijn kanttekeningen bij een erg
aardige voorstelling, met uitstekende
theatereffecten, zoals voor en na de
pauze, goed verzorgd, wei-overwogen
en een lust voor het oog.
Jaap Joppe
ke gebedssamenkomst. 11.15. Nws.
11.19 Voor de zieken. 11.55 Medede
lingen. 12 00 (S) Gevarieerd program
ma. (12.22 WIJ van het land; 12.26
Mededelingen t.b.v. land- en tuin
bouw; 12.30 Nws.; 12.41 Actualiteiten;
13.00 Raden maar...) 14.05 Schoolra
dio. 14.30 (S) Muzikaal middag-ma
gazine 16.00 Nws. 16.03 Reaktles en
commentaren op Troonrede en mil
joenennota. afgewisseld met muziek.
Overheidsvoorlichting: 17.00 Van
tambu tot steelband ln het Xarlblsch
gebied. Een klankbeeld van Raymun-
do Debrot. 17 10 Voor de kleuters.
17.15 Hal!: Jeugdprogramma. Polleke
Partijen: 18.19 Uitzending van de Ne
derlandse Middenstands Partij. 18 30
Nws. 1841 Actualiteiten, 19.00 (S)
Lichte muziek <opn.) 19.30 Informa
tief programma voor mensen die
creatief bezig zijn met liturgie. 20.00
(S) Semi-klassleke en moderne mu
ziek (gr.21.30 (S) Klassieke muziek
(gr.) 21.50 Een klein beetje pijn
(The child), literair hoorspel. 22.26
Overweging. 22.30 Nws. 22.38 Den
Haag vandaag. 22.50 Magazine waarin
op de dingen wordt doorgepraat.
23.15 (S) Lichte muziek (opn.) 23.55
Nws.
HILV. II. 298 m. en F.M-kanelen
<.00 AVRO. 9.00 NOS. 10.00 AVRO.
13.00 NOS. 16.00 AVRO. 22.55 NOS.
7.00 Nws. 7.11 Ochtendgymnastiek
7.20 (S) Dag met een plaatje (gr.)
8.00 Nws. 8 li Radiojournaal. 8.20 iS)
Dag met een plaatje (vervolg). (8 30
De groenteman). 8.50 Morgenwijding.
9.00 Uitgebreide reportage. 9.35 Wa
terstanden. 9.40 Muziek uit de Mid
deleeuwen en Renaissance (opn.)
10.00 Voor de kleuters 10.10 Populair
verzoekplatenprogramma (11.00 Nws.)
11.30 Rondom 12: programma voor de
vrouw. (Om 11.55 Beursberichten.)
12.30 Uitzending voor de landbouw.
12.40 Wekelijks radloverkeersmagazne.
13.00 Nws. 13.03 Lichte grammofoon-
muzlek. 13.10 Troonrede. Aansluitend:
extra nieuwbulletln en Komt u
maartelefonische reacties op de
troodrede en op de uitspraken van
enkele ministers. 15.00 Aanbieding
Miljoenennota ln de Tweede Kamer.
15.10 Toelichting op de Miljoenenno
ta door de Minister van Financiën.
15.20 Gesprek over de miljoenennota.
16.00 Nws. 16.03 Muzlekmldda*. waar-
In om: 16.03 (8) Serie uit zendingen
van het Internationaal Bef^rdcon-
cours 1971. 17.00 Beantwoording van
vragen n.a.v. de troonrede en de mil
joenennota. 17.55 Mededelingen 18.00
Nws. 18.11 Radiojournaal. 18.25 (S)
Licht orkest met zangsollste. 18.55
(S) Lichte orkestmuziek 19.25 Paris
parle. 19.30 Nws. 19.35 Geva-
Radiojournaal 22.65 (S) SÏgnaalcon-
certen 1970yl971: Radio Blazers En
semble: moderne muziek. 23.55 Nws.
tenprogramma. 11.00 Nws. 11.0.
opvallend vrolijke gevarieerde visite
(12.00 Nws.) 13.00 Nws 13 03 De
Eddy Becker Show. (14.00 Nws.) 15.00
Nws. 15.03 Drie-draal 16 00 Nws.
16.03 Mix- gevarieerd platenprogram-
ma (17.00 Nws.)