Liever schouwburg dan tv D® i Diefstal van een Rubenspaneel f777,77 Seven-Up Leonce en Lenavermoord iXSJE DE WIJN - STERRETJE IN „MET MAN EN MUIS" vandaag HET SINGERMUSEUM j Aanrander (21 aangehouden in Naaldwijk ZWO geeft ruim vijftig miljoen en gióteren Door de arrogantie van het ,regisseurtoneer PONDERDAG 16 JANUARI 1969 LEIDSCH DAGBLAD PAGINA 5 dergelijks komen als deze show - al zie ik niet meteen dat. Annie Schmidt weer aan het volgende gaat begin nen dan zeg ik weer Ja. Als ze me tenminste willen hebben uiteraard." (Van onze r.t.v.-medewerkster) AMSTERDAM (GPD) Elsje de Wijn, een kleine blonde, stevige spring-in-het-veld, was anderhalf jaar geleden nog leer linge van de Amsterdamse Toneelschool. Sinds begin dit jaar is zij echter een ster in opkomst. En dat allemaal vanwege haar stralende aandeel in de nieuwe show van Annie M. G. Schmidt „Met man en muis". Ze is er zelf een beetje verbaasd over en grinnikend vertelt ze dat ze zelfs een keer is gezakt voor haar toelatingsexamen voor de toneelschool. Onmiddellijk na haar eindexamen twam ze terecht by de toneelgroep Centrum". Drie rollen kreeg ze in lat Jaar te spelen, kleine, maar niet- fjnin opvallende rollen en ineens was daar John de Crane. Hij had iaar zien spelen by haar eindexa men, was kennelijk van haar presta- ies onder de indruk geraakt en vroeg haar een keer mee te gaan naar fcnnie Schmidt. Die wilde in haar ihow namelijk iets jongs, iets spon- aans. en daar leek Elsje de Wijn )ljzonder geschikt voor. Ze ging naar Annie Schmidt toe rol zenuwen, met een willekeurig ragment van het repertoire in het loofd. Maar die zenuwen waren niet iodig: Annie Schmidt is een heer- (jke vrouw by wie je niet op je te- ien behoeft te lopen. „En bovendien eeft ze een paar katten, dat scheelt voegt Elsje de Wyn er veel- etekenend aan toe. Ze heeft er na- nelijk zelf twee Neusje en Grys- Televisie „Televisie? Van my hoeft dat niet zo hard. Al hebben de mensen je maar één minuut gezien, dan praten ze er al over, maar van je echte werk j wat je op het toneel doet. daar zien ze nog geen tiende deel van. Ik her inner me nog. dat toen ik mijn eind examen voor de toneelschool had ge daan, er iemand tegen me zei: „Nu zien we je zeker wel vaak voor de te levisie." Laten ze liever eens naar de schouwburg gaan daar hebben we met z'n allen veel meer aan." Op het lijf „Ze heeft mij m'n teksten als het rare op het lijf geschreven en dat i toch. niet alleen in Nederland, en unieke situatie. Goed, er zyn na- uuriyk zwakke punten in deze show, ïaar ik vind dat ik er wat mijn ge- eelte betreft toch heel geweldig van f ben gekomen. Ik heb er ontzet end goeie dingen in te doen. Dat lummer van Karei byVoorbeeld. )at is een van die heerlyk waanzin- lig. dolle grappen, die je thuis wel ens bedenkt en uitvoert en waarvan dan zegt in een dolle bui: zoiets ou je nu eigeniyk op 't toneel moe- en doen. Ik vind dan ook, dat Karei én van die zeldzame dingen is die maar eenmaal in je leven mee- iaakt. En dan het verhaal over die odybuilder en het verhaal over die (jen die alsmaar steken - hoe ver- n je het als tekstschryver. Maar en kleinigheid is het niet, deze ïow. Tenminste niet voor ons. We erken allemaal erg gespannen je ïoet er ook steeds wel byblijven, nders sta je op een gegeven mo- lent voor joker. Je kunt je gewoon een moment va nslapte veroorlo- en, want dan ben je er uit. Ik ben e hele avond in de weer. Ik ren en raaf van het toneel naar de kleed- amer en flaps, het volgende num- staat er al weer. Ja. ik heb dat log nooit zo meegemaakt, een der- eiyke groep mensen by elkaar in rye produktie. Je hoort er wel eens ïerkwaardige verhalen over, maar ij ons is de sfeer geweldig." Conny Stuart („Er is een volslagen afwezigheid an enige vorm van rivaliteit en Con- y Stuart, dat i6 een uniek mens. Zo- Is die altyd haar opgewektheid weet I t bewaren, terwyl die vrouw toch cht wel wat langer meeloopt in dit ak dan vandaag, dat is in één woord I Ingelooflyk. Ik als beginnertje heb mm] eens de neiging gehad, als er eens gedonder was tydens de ïtitie en als er weer eens iets niet ipte, om de boel erby neer te gooi- Als ik een grote ster was? Dan ik de zaak met wydse gebaren rollende ogen in een hoek gesmakt ;n en waardig het theater ver- iten hebben. Maar Conny Stuart? Êhoor. die biyft altyd even kalm. zo zou ik ook willen worden." acht schaterend, om dan ineens *eer ernstig verder te gaan: „Kyk l10 o'n paar maandjes deze show is >n een heeriyke ervaring en ik heb er it, dan ook geen cent spyt van dat ik ADVERTENTIE „Ik weet niet waar hij van houdt" Een platenbon is altijd raak! NEDERLAND 18.50 19.00 19.07 19.27 20.00 20.20 20.45 22.35 23.00 NEDERLAND II 18.50 19.00 19.03 19.30 De fabeltjeskrant (NTS) Journaal (NTS) Breng eens een zonnetje: liedjes uit vroeger jaren (NCRV) Durf te leven, documentair programma (NCRV) Journaal (NTS) Actualiteitenrubriek (NCRV* De grote kans, tv-spel (NCRV) Liedjes in 't land. in kleur (NCRV) Programma rond de auteur Rinke Tolman (NCRV) Journaal (NTS) Teleac-cursus: Kijk eens wat ik zeg (NTS) flipt „Het is dankbaar werk, je hebt veel direct contact met het publiek en Je doet er een hoop ervaringen by 'P, die je nu eenmaal niet alle dagen iVoorgeschoteld krygt by het echte "toneel. Maai- dat neemt niet weg, dat lm mei, als de show is afgelopen, toch naar alle waarschynlykheid Weer terug ga naai- myn oude groep ■Centrum". Ik moet namelyk nog Jïo ontzettend veel leren in het to ll] aeelvak. Ik sta nog maar aan het be gin. Ze vonden het by „Centrum" e'dan ook niet zo leuk en eigeniyk niet lo verstandig dat ik wegging, maar ,'®|X zo'n aanbod hè, zoiets moet je toch meteen pakken vind ik. Wat toet wegneemt dat ik toch wel zal i met myn danslessen by Helen le Clercq en met myn zangles- *n by Coby Riemersma - zoiets is nooit weggegooid, temeer niet daar k bovendien al vanaf myn achtste laar balletles heb en dit sluit er toch in zekere zin wel by aan. En mocht in de toekomst ooit nog eens iets ADVERTENTIE •Hij is morgen jarig en woont ver weg" Een platenbon - per brief - is altijd raak! LAREN (GPD) Een kostbaar paneel van Rubens, dat door ken ners wordt geschat op een kwart miljoen gulden, is tussen dinsdag en woensdagmiddag gestolen uit het Singermuseum in Laren. Gistermiddag om drie uur ontdekte een bezoeker, dat de Ru bens uit de lyst was verdwenen. On middellijk werd groot alarm gesla gen. Het werk blykt dinsdagmiddag om één uur voor het laatst te zijn gezien. De 26 uur, die verliepen tot de ontdekking, stellen de politie voor een moeilyke taak. Gisteravond werd nog gepoogd een inwoner van Laren te achterhalen, van wie vast staat, dat hij dinsdag na één uur de ten toonstelling is gaan zien. Deze ge tuige kan de tydstippen mogelijk wat dichter bij elkaar brengen. Dat het meer dan een etmaal moest duren voordat de vermissing werd ontdekt, stelt de bewaking en beveiliging in het museum in e-n vreemd daglicht. Het is vrywel uit gesloten, dat het paneeltje (23.5 bij 17,8 cm», voorstellende de gestigma tiseerde St. Franciscus 's nachts is weggehaald, omdat dan de alarm installatie in werking zou zijn ge treden. De dief heeft de schroeven, waarmee het kunstwerk aan haken in de muur geborgd was. weggeno men, vóór hy het paneel uit de lyst kon drukken. ADVERTENTIE „Ze heeft een grammofoon. Dus?" Een platenbon is altijd raak! De Rubens maakt deel uit van de collectie van dr. H. A. Wetzlar uit de Roemer Visserstraat in Amster dam. Deze rechtskundige, die direc teur is van een grote handelsonder neming, geniet vooral als kunstver zamelaar grote naam. Een keuze uit zijn verzameling had hij Singer voor de duur van de expositie, die 28 Ja nuari sluit, in bruikleen afgestaan De getoonde werken zyn uit de vyf- tiende tot de zeventiende eeuw. De heer Wetzlar verblyft op het ogenblik buitenslands. Hy maakt een cruise. Het nieuws van de verdwy- ning is door zyn zaakwaarnemer gis teravond nog telegrafisch naar de verzamelaar geseind. De onvoldoende beveiliging en ge brek aan toezichthoudend personeel zyn al eerder onderwerpen van kri tiek op het Singer-museum geweest. NAALDWIJK (ANP) De poli tie van Naaldwyk heeft een 21-jarige jongeman uit Den Haag gearresteerd die zich in de afgelopen week schul dig zou hebben gemaakt aan aan randing van enkele vrouwen en meisjes. Hy zou hierby zyn slacht offers met een scherp voorwerp heb ben verwond. De jongeman ver plaatste zich met een zwarte brom fiets. De politie kan de initialen of het beroep van de arrestant nog niet me dedelen. Elsje de Wijn poseert met een van haar twee katjes voor de fotograaf. ADVERTENTIE „Ze vond 't fyn om zelf uit te zoeken" Een platenbon is altijd raak! De Groninger jazz-pianist Frans Wieringa heeft afgelopen zondag een plaats gemaakt met tenor-saxo fonist Ben Webster. De plaat waar van de titel nog niet bekend is zal over drie weken in vele landen uit komen. Het is de eerste opname die Ben Webster (die al enkele jaren in Amsterdam woont) in Nederland heeft gemaakt. ADVERTENTIE DEN HAAG (ANP) De Neder landse Organisatie voor Zuiver We tenschappelijk Onderzoek <ZWO> geeft dit jaar meer dan vyftig mil- loen voor wetenschappelyke doel einden. Ruim veertig miljoen gaat op aan subsidiering van wetenschap pelijke onderzoekingen, drie en een half miljoen gaat naar beurzen en bydragen voor publikaties, en ruim acht miljoen is uitgetrokken voor kapitaalsubsidies (c.a. drie miljoen voor de synthese-radiotelescoop in Drente). Dit is Mevrouw T. Mulder, Wameveldseweg 23, Zutphen, één van de 400 Seven-Up geld prijs-winnaars in de maand de cember. Zij won Eigenlijk verdient iedereen die een Seven-Up prijs gewonnen heeft een foto - helaas is daar niet ge noeg ruimte voor. Maar er zijn iedere maand nóg meer prijzen te winnen bij Seven-Up. De volgende foto kén die van U zijnl Haal een deelnemerskaart in de winkel De fabeltjeskrant (NTS) Journaal iNTS) Scala (NTS) De Monkees, amusementsprogramma In kleur (AVRO) 20.00 Journaal (NTS) 20.20 Danny Kaye Show (AVRO) 21.10 Literaire ontmoeting met Jacques Hamelink (AVRO) 22.00 Televizier (AVRO) 22.20 Je moet er geweest zyn. discussie over apartheid in Zuid-Afrika (AVRO) 23.05 Journaal (NTS) .Eigentijds" kwam gisteren nogal achteraan in het N.T.S.- programma, maar het begrip liep als een rode draad door een goed deel van de avond. Eigentijds: een jochie van hooguit 10 Jaar, dat op de ruil beurs in Amsterdam van .De Verzamelaar" ronddwaalt met zyn postzegelcollectie, geeft des gevraagd als motief voor zijn hobby op: .och. een beetje tyd- verdryf". Het klinkt eigenwijs, maar er zit ook een brok tra giek in zo'n uitlating, die je eer der zou verwachten van een gepensioneerde. Het was een onderdeel van Vara's .Mid week". Aan de derde aflevering te zien best een aardig pro gramma. dat echter een knip- kaart voor het Dolfinarium in Harderwijk schijnt te hebben: in de tweede editie kwam van daar een bijdrage en in die van gisteren zelfs twee. Eigentijds: Scala meldt dat Vrij Nederland meldt, dat Jan Cremer meldt, dat Amerika een man van hem heeft gemaakt. Eigentijds: de Israëlische mi nister van defensie. Mbfsje Dajan, zegt: .Jk heb de oorlog niet uitgevonden, maar sla je niet terug, dan wil een ander geen vrede". Het interview met deze even wijze als strijdbare figuur was tekenend voor de kwaliteit van Achter het nieuws, evenals het signaleren van de ofwyzende houding die onze minister van Justitie, Po lak. dreigt aan te nemen, wan neer volgende week in de Twee de Kamer de koninklyke goed keuring zal worden gevraagd voor de vereniging die de be tengen van homo-sexuelen lm Nederland behartigt. Eigentijds. Het pianoconcert onmiskenbaar voor twee han den van Ravel, gespeeld door Michel Block en gedirigeerd door Jean Pournet. Inderdaad al geschreven in 1930, maar met zijn wisseling van weemoed en gedrevenheid volkomen een Kt.uk muziek van deze tyd. Dat blijkt uiterst duideiyk in een uitvoering als die waarin Block solist is. Heel de fynzin- nieheüd en dynamiek kwam gaaf onder zyn vingers van daan. Eigentyds: Yoko Ono zegt in een interview van Abram de Swaan voor Rood. wit blauw: „de manier waarop wij elkaar leerden kennen was een wonder. Ik kom tenslotte uit Tokio Het werd een vlot lopend ge sprek met een praatgrage Yoko en een vaak heerlijk cynische John Lennon. Opmerkelijk van John Lennons uitlating was dat hy. als gevolg van zyn geloof aan reïncarnatie. misschien vroeger neger, jood, vrouw of boom is geweest, alleen de eer ste drie mogelijkheden werden vertaald. Juist die boom is een wezenlijk onderdeel van zijn overtuiging. Eigentyds: het programma waaraan dit trefwoord is ont leend is een serie omder redac tie van regisseur Jan Venema, waarin hy vooral de mogelyk- heden van het medium televi sie wil uitbuiten. Eind vorig jaar deed hy dat zeer overtui gend in Traumdeuting. Later volgden ojn. produkties waarin ballet en poëzie de boventoon voerden. Gisteren was het een met- Nederland se aflevering Orpheus in Hiroshima. Beeld, geluid en regtstraliemogelijkhe. den zyn in deze televisie-opera gesmolten tot een hecht ge heel, een Japanse mengeling van romantiek en expressionis me. Dit programma begint tot de interessantste lm de artistie ke sector te behoren. AMSTERDAM (GPD) Zoals „Leonce und Lena" in 1836 door de toen 23- jarige Duitse dichter Georg Büchner werd geschreven, was het een half satirisch, half romantisch blijspel waarin met fyne humor de melancholieke levensstyi en de a- sociale „kleinstaaterei" van het toenmalige Duitsland werden bespot. Het ging over een zich vervelende prins, die van huis wegloopt, omdat, hy niet wil trouwen met een hem on bekende bruid, door zyn vader voor hem uitgekozen, maar die hy onwe tend in het bos in de armen loopt. Pas als hy haar aan zyn vader voor stelt als het meisje met wie hy wel wil trouwen, biykt zy nu juist de voor hem bestemde prinses te ziin, zodat het jonge paar met de zegen van papa tot koning en koningin zullen kunnen worden gekroond. Het is een typisch voorbeeld van de arrogantie van het zogenaamde „regisseurs-toneel", dat de leidster van „Theater Terzijde" Annemarie Prins, heeft gemeend dit stuk te kun nen opvoeren op een manier die niets meer met de geniale Büchner en diens conceptie van het werk te maken heeft en waarby van zyn tekst nauwelyks enkele half verstaanba re flarden zyn overgebleven. Alleen aan het feit dat Büchner een opstandige was tegen de 19- de eeuwse samenleving heeft hy het blykbaar te „danken" dat Annema rie Prins een soort wapenbroeder in hem heeft ontdekt. Maar aangezien dat aan de hand van „Leonce en Le na" moeilyk te bewyzen valt, heeft zy daarvoor zyn kreten tegen het sociale onrecht van zyn tyd uit de „Hessische Landbote" te hulp ge roepen en deze op het achterdoek geprojecteerd. Die projectie van protesten tegen- de kosten van het leger, van de hof houding en dergelyke, zouden het heel goed doen bij een stuk van Brecht. maar by .Leonce en Lena" en dan nog wel by een zo abstrac te opvoering als die van „Theater Terzyde" slaat ze als een tang op een varken. Annemarie Prins mag dan wel gedreven zyn door wat zy noemt „het verlangen naar een maatschap pel yke structuurverandering", haar revolutionaire benadering van de. toneelkunst blyft juist daarvoor veel te veel in het formalistische steken. Zy vermoordt .Leonce en Lena" om de revolutie te dienen. Maar het blyft by 'n nutteloze literaire moord, want van de revolutie-idee komen we alleen iets te weten door de citaten uit de Hessische Landbote, waar voor we heel het stuk niet nodig had den gehad. Desondanks valt niet te ontkennen dat een opvoering als die welke het ANNEMARIE PRINS literaire moord „Theater Terzyde" nu in het Insti tuuttheater van de Amsterdamse Universiteit laat zien, wel degelijk ook een aantal positieve kanten heeft. Annemarie Prins brengt haar groep met een onblusbaar enthousiasme en weet haar medewerkers met het heilige vuur van het geloof aan een grote taak te vervullen. Dat is op zichzelf al een zeer waardevolle pres tatie. zy beschikt ook over een aan zienlijke ideeënrijkdom en deze le vert in de opvoering van „Leonce en Lena" tal van geslaagde momen ten op. De plastische en mimische uitdruk kingsmiddelen van het toneel, de mo gelijkheden van beweging, licht, kleur en klank, vormen voor de regisseuse een geweldige uitdaging en wat zy deze keer op die gebieden heeft be reikt is herhaaldelyk zeer boeiend (soms ook wel volstrekt zinloos, zo als de eindeloze reeks maagiyders geluiden waarmee de voorstelling be gint.). Als visueel werkstuk, aks collec tieve prestatie van de groep en als demonstratie van artistiek-tech- nisch kunnen van de individuele groepsleden is deze ..Leonce en Lena" dan ook stellig wel een waardevol stuk laboratoriumtoneel. Er blykt uit dat het werk van „Theater Ter zyde" sedert de opvoeringen van .Lorca" en „Fiesta" duidelijk in een stygende lyn gaat. Maar dan kan Annemane Prins het beter laten by deze ene vergeef se poging om dode achryvers voor haar karretje te spannen, want die zullen er niet veel beweging in kun nen brengen, al draaien zy zich daar- by nog zo dikwyis in hun graf om. Want aan de boodschap. di° zy met deze .Leonce en Lena" wil brengen, heeft Büchner bep?aid geen boodschap gehad. VOOR DONDERDAG 16 JANUARI Hilversum 1, 402 m AVRO: 18.00 Nws. 18.16 Radiojourn 18.20 Ultz. van de WD 18.30 Stereo: Licht Instrumentaal ensemble. 18.50 Gesproken brief. 18.55 Voor de kinde ren. 19.00 Knipperlicht: progr. voor al le weggebruikers 19.30 Nws IKOR: 19.35 Pastor ln Nederland: gesprekken AVRO: 20.05 Tsjechisch Filharmo nisch ork. en sol.: mod. en klaas. muz. 21.34 De verdwijning van Roger Starr, hoorspel 22 30 Nws. 22 40 Radiojourn. 22.55 Radio Symfonie-ork. van Johan nesburg (opn.) werken van Zuid- Afrikaanse componisten. 23.30 Stereo: Fluit en klavecimbelklass. muziek. 23.55-24.00 Nws Hilversum 2, 298 m. NCRV18.00 Tyd vrij voor muziek ln vrije tyd: Blokfluitenensemble; koorzang en saxofoonkwartet. 18.30 Nws. en weerp raatje. 16.46 Act. 19.05 Spektrumnws. uit de prot. chr. orga nisaties. 19.20 Muz. van Het Leger des Hells 19.35 Stereo: Lichte orkmuzlek. 20.00 Stereo: Sll de Strandjutter, serie hoorspel (dl. III)20.25 Stereo: Ster avond: gev. progr 21.35 Stereo: Lich te graan muz. 21.50 Orgelconcert: klas sieke en mod. muz. 22.20 Avondover denking. 22.30 Nws. 22.40 Onvoorzien: De sluitpost, van de dag. 23.55-24.00 Nws. VOOR VRIJDAG 17 JANUARI Hilversum 1. 402 m. AVRO: 7.00 Nws. 7.10 Ochtendgymn. 120 Stereo: Lichte gram muz, VPRO 7.64 Deze dag. AVRO: 8.00 Nws. 8.11 Radiojourn. ö.2o Stereo: Lichte gram - muz. (8.30-8.33 De groenteman). 8.60 Woordeiyk.vandaag de dag NRU 9.00 Voor kleine bezetting: mod. ka- mermuz. (opn. - gedeeltelijk stereo). (9.36-9.40 Waterstanden) AVRO: 10.00 Voor de kleuters. 10.10 Arb.vlt. (gr.). (11.00-11.02 Nws» 11.33 Stereo: Pla norecital: semi-klass. en klass. muz. 11.56 Beursberichten NRU: 12 00 Blik op de wereld: inform, progr. 12.26 Meded. t.b.v. land- en tutnb. Over- beldsvoorUchtlng12.28 Uttz. voor de l&ndb. NRU: 12.39 Stereo: Lichte ork- muz. (gr.). 12 49 Recht en slecht, pr. 13.00 Nws VARA: 13.11 Act. 13 20 Voor de middenstand. 13.25 Stereo: Klass kamermuz. (gr.). NRU: 14.10 Toerls- mo: toeristische Inform uit binnen- en buitenland 14.30 Poezle op punten: wedstrijd ln het voordragen van luch tige poezle. 15.00 Klein chanson. VPRO 16.00 Nws. 16.02 Thuis: progr voor thuiszittenden 16.45 Concert: A. Ne- I derlands Studentenork met sol.: mod Hilversum 2, '298 m. KRO: 730 Nws. 7.10 Het levende woord. 7.15 Badlnerle: klass. en mod. muz. (gr.) <7.30 Nws; 732 Act; 750 Overweging; 800 Nws). 8 30 Nws 8.32 Voor de hulsvr. (9.00-910 Qvmn voor de hulsvr.) 9.40 S<!hoolradlo 10.00 Stereo: Aubade, klass en mod or km uz 11.00 Nws. 11.02 Voor de zle- i ken. 11.55 Meded. 12.00 Van twaalf tot I twee: gev. progr. (12.22 WIJ van het land; 1226 Meded t.b.v land- en tuinb. 1230 Nws; 12 41 Act; 13.00 Ra den maar..). 1405 Schoolradio 1430 Stereo: Muslésta; licht gev. muz .pro gramma. TROS: 16.00 Mensen als U en lk; profiel van een volk - Ieren 1530 Stereo: Proefdraaien: meuwe lichte gram.platen met commentaar 16.00 Nws. 16.02 Persoverzicht. 16.15 Lichte muz 1630 Boem Pop-show (16.45-17.05 Stereo: Iene mlene muze- nws. over underground en westcoast music). 17.15 Sportkompas 17.45 Act. Hilversum 3, 240 m en FM VARA: 9.00 Nws. 9 02 Klink-Klaar. zonder nonsens ÏOOO Nws NRU 11 00 Nws. 1103 Micro-notities VPRO 12 00 Nws. 12.03 Agent OOO 13 00 Nws 13 03 Hans Kemna 1330 Help TROS 14 00 Nws. 14.03 Lynx (of Los)AVRO 15.00 Nws 15.03 Muz Boetiek 16.00 Nws.) 1700 Nws 17.02 Radiojournaal 17.05-18.00 Tussen 10 plus en 20 min programma voor de tieners. TELEVISIEPROGRAMMA'S Nederland I NTS/NOT. 1100-11.50 Schooltelevi sie. NTS. 18 50 In kl.: De Fabelt.jeskr NTS: 19.00 Joum. VARA: 19.07 Uit Bellevue: kunstrevue. NTS 20.00 Journ. VARA. 2030 Achter het nws 20 45 In kl.: Ironside, TV-feuilleton. 21.35 Muzikaal Intermezzo: planoduo 2140 Mies en scène (voor de vijftigste keer). NTS: 2235 Joum 23 00-23.30 Teleac; En France avec Nicolas i le« 10). Nederland IT NTS: 18.50 In kl.: De Fabeltjeskrant NTS: 19.00 Journ 19.03 Scala: Inform progr. KRO: 19.30 In kl De Sovjets: 2. Ingenieur In Bakou film rep. NTS: 20.00 Journ. KRO: 20 20 Leven ln de pastorie. TV-feuilleton. 20 45 Brandp 21.05 Zelf doen: hobbvrubrlek 2140 In kleur: Bonanza. TV-feuilleton. 22.30 Volk ln Opstand V: Geloof of poli tiek?: discussie. NTS: 23 00-23 05 Jour naal. (ADVERTENTIE)

Historische Kranten, Erfgoed Leiden en Omstreken

Leidsch Dagblad | 1969 | | pagina 5