Speel mee met {k jR Uw kaarten liggen goed Laat ze niet llgg Wat moet u doen? Hoe werkt het? Wat kunt u winnen? Hoe kunt u winnen? De joker •frjï JMIW' s v E tWêt Dupli-kaart Heel eenvoudig. Stuur aan op een Shell- Station, dat in het teken staat van Shell Dupli-kaart. Bij elk bezoek ontvangt u een waardebiljet met op de binnenzijde een afbeelding van een speelkaart. Er zijn 17 verschillende kaarten in omloop. Van hartenaas tot en met hartenzeven, van klaverenaas tot en met kiaverenzeven. Plus een joker. De bedoeling is om een rode (harten) speel kaart en een zwarte (klaveren) speelkaart van gelijke waarde samen te brengen. Bijvoorbeeld: hartenaas en klaverenaas, hartenacht en klaverenacht enz. Hartenaas klaverenaas 500,— Hartenheer klaverenheer ƒ100,— Hartenvrouw klaverenvrouw 50,— Hartenboer klaverenboer 25,— Hartentien klaverentien 10,— Hartennegen klaverennegen 10,— Hartenacht klaverenacht 10,— Hartenzeven klaverenzeven 10,— Indien u een prijswinnende combinatie in uw bezit hebt, dan ontvangt u op het Dupli- kaart Shell-Station een gesloten envelop met (wettelijk vereist) puzzelformulier. Los de puzzel op en stuur het complete formu lier met uw naam en adres naar het aange geven adres. Is uw oplossing goed, dan ontvangt u een cheque, die u bij een Shell- Station, dat in het teken staat van Shell Dupli-kaart, kunt verzilveren. Ontvangt u een Dupli-kaart bedrukt m joker, dan is één biljet voldoende. UI puzzel, die afgebeeld staat op de kaart, op en indien uw oplossing g< ontvangt u op het Shell-Station tl ij; ƒ2,50! Doe mee! Speel mee! Win nv A A A A r v V V H J&,"ÏH Mifirfga Shell

Historische Kranten, Erfgoed Leiden en Omstreken

Leidsch Dagblad | 1968 | | pagina 24