Maigret wordt Franser Jubileumshow Toou Hermans en cfióteren Milly wil je een stuk uit het vuistje LEIDSCn DAGBLAD PAGINA 5 L.D. OVER RADIO EN T.V. L.D. OVER RADIO EN T.V. L.D. OVER RADIO EN T.V. Lies de Wind als de nieuwe echtgenote (Van onze Haagse correspondent) Tweehoog in de Amsterdamse Nicolaas Maesstraat. Een smaakvol geklede en goed verzorgde, vriendelijke vrouw, zit tegenover ons. Mevrouw Lindenberg, beter bekend onder haar meisjesnaam Lies de Wind. toneelspeelster, sinds vier jaar alleen nog werkzaam als televisie-actrice. Lies de Wind gaat de rol van mevrouw Maign neuwe serie, waarvan de V.A.R.A. de eerste aflen van dit jaar op het scherm brengt. De opname* „Graag anders" „Het echtpaar Kees Brusse Mieke Verstraete deed liet uitste kend als echtpaar Maigret". vind Lies de Wind. „Maar ik wil het wel graag anders doen. Dat zal niet eens zo moeilijk zijn, want Ad Odijk (ex-chef drama van de V.A.R.A., nu alleen nog toneelschrijver) heeft de nieuwe serie Maigrets duidelijker in een Franse richting bewerkt, dat wil zeggen: sterker de nadruk gelegd op de psychologische achtergronden, waar het in Simenons boeken ten slotte om gaat. Kees Brusse deed de Maigret in B.B.C.-serie. die is te En gels gebleken". „Hoe ik over mevrouw Maigret denk? Voor zover ik het kan beoor delen ik ken Simenons romans niet zo goed, ik lees niet veel detecti ves js mevrouw Maigret iemand, die weinig op de voorgrond treedt, ook niet zo nauw b(j de handeling betrokken is. Ze fungeert vooral als rustpunt voor haar man. Hij moet onder al le omstandigheden bij haar terecht kunnen. Er is niemand, die de com missaris beter aanvoelt dan zijn vrouw. Ze trekt bijvoorbeeld de deur al open, voordat hij de sleutel in het slot heeft, ze weet dat hij aan komt." Haar televisie-echtgenoot, Jan Teulings (de nieuwe commissaris) kent Lies de Wind allang. „Ik was al een keer met hem getrouwd. In „Teaparty" van Pinter. En zoals het een nette t.v.-vrouw betaamt: ik ben eerst nog met Jan verloofd ge weest. In „Per luchtpost", bij het gezelschap van Cor Ruys. Jan is een goed speler ,hij zal het als Maigret prima doen. hij heeft veel dit soort rollen gespéeld en wat belangrijker is: hij heeft overwicht. Maar hij zit vast bij het Nieuw Rot terdams Toneel, dus bij het opnemen van de Maigret-afleveringen moe ten we vooral met hem veel reke ning houden". Lies de Wind deed op haar vijf tiende al toelatingsexamen voor de t vertolken in een ring tegen het eind beginnen al in dit (vookpunt in Luxemburg vlak voor Songfestival „Sinds 1961 heb ik alleen nog tv gedaan. En ik moet zeggen: het be valt me uitstekend. Toch moet je aan veel dingen wennen, bijvoor beeld om heel geconcentreert te kun nen werken en je niets van de ca mera's aan te trekken". Meer dan normaal In het huis op de tweede verdie ping aan de Nicolaas Maesstraat wordt overigens meer dan normaal over televisie gesproken. De man van Lies de Wind is namelijk N.T.S.- toneel-coördinator Lindenberg en zoon Martijn (20) is aankomend ca- „U kunt begrijpen dat er bij ons met kennersblik naar een televisie uitzending wordt gekeken. Men geeft hier ongezoute kritiek, ieder op zijn eigen manier. Als ik bijvoorbeeld op een gegeven moment naar het spel zit te kijken, dan hoor ik plotseling Martijn roepen: „wat 'n schitteren de rij'er". Dat heeft dan iets met een camerainstelling te maken". Ad vi EEN PLATENBON IS ALTIJD RAAK NEDERLAND 1— —KRO 10.25 i 10.50 i 10.55 Nieuws in het kort. NTS Klaas Vaak, voor de kleuters Telixer, jong tijdschrift Paradijselijke eilanden, documentaire NTS-journaal Brandpunt, actualiteiten Koppie-koppie, documentaire Bonanza, tv-western Geloofsbrieven NTS-journaal Sluiting NEDERLAND 2 NTS Nieuws in het kort. NTS Danny Kaye-show Kijk. magazine Dr. Ben Casey. 10.10 uur NTS-joun 10.15 uur Sluiting UIT HET RADIOPROGRAMMA HILVERSUM 1 j 1 8.50 uur i 10.40 uur I HILVERSUM 2 Wijd als de wereld <Van r.t.v.-medewerkster t ,Veel theater, weinig hart" j Allemaal festivalbeat". Dat zijn zo de kreten, die de ronde J doen bij de gasten van het Eurovisie-Song festival 1966. De i repetities zijn al van woensdag af aan de gang. Eerst kalmpjes aan, allengs echter wat nerveu- ser, omdat de finale-dag mor- gen met rasse schreden nadert, j De orkestleden blijven echter de kalmte zelve. Ze zitten er hui- •fa Lies de Wind in een van haar vele t.v.-vertolkingen. toneelschool. Via „Het Masker", „Het Centraal Toneel", „Het Vrije Toneel", „De Verenigde Spelers" (eigen to neelgroep van haar man) en „Het Zuidelijk Toneel", dat later overging ir. „Ensemble", kwam Lies de Wind met televisie in aanraking. EEN PLATENBON IS ALTIJD RAAK (Van redacteure Tournee Nationale Ballet naar Bezoeken aan Buenos Aires, Lima, Botoga en Puebla Het Nationale Ballet maakt binnenkort een tournee naar Zuid- en Midden-Amerika. Omstreeks 10 april a.s. vertrekt een groep van ruim 60 leden o.l.v. Sonia Gaskell per KLM van Schiphol om gedurende zeven weken circa 30 voorstellingen te geven in Argentinië, Peru, Columbia en Mexico. Opgetreden zal worden in Buenos Aires, Lima. Bogota en Puebla met een repertoire van ruim 20 balletten in vijf verschillende programma's. Het begon met een ovatie. Toen het doek gisteravond in Carré voor de eerste maal opging en nog slechts de zes begeleidende musici zichtbaar waren, sloeg het premièrepubliek meteen de han den ineen. Het geestdriftige ap plaus groeide uit tot een minuten lange ovatie, toen Toon Hermans zijn eerste stappen op het toneel had gezet. Nog vóór hij 'n woord had gezegd of een noot had ge zongen, kon hij al een huldebe- j toon incasseren, waarmee menig j artiest na zijn optreden bijzonder gelukkig zou zijn geweest. Het Is tekenend voor de enorme j I faam, die Toon zich in de tien jaar. dat hij alleen op de planken staat en vooral met zijn laatste one man j show heeft opgebouwd. Het pu bliek huldigt hem al bij voorbaat voor de dingen, die nog moeten komen. Maar het legt meteen de loodzware 1 last op de schouders van de artiest I Is Toon Hermans daar in zijn ju- j bileumshow „Tien Toon" in geslaagd? Het publiek op zo'n premièreavond i kan geen graadmeter zijn. Vrienden, j j kennissen, ralaties, collega's en ande- ren vormen een bij voorbaat dank- i bare kern. De komende voorstellingen 1 I tussen gisteravond en Toons tocht j j naar Broadway zullen er het ant- j I woord op moeten geven. clown niet te nadrukkelijk moet analyseren. Hijn humor wordt geken merkt door een bruisende vitaliteit en een hartveroverende blijheid, welke men als een verkwikkende douche ge woon over zich heen moet laten ko men. Dat daarbij de temperatuur van het water niet helemaal gelijkmatig is kan aan de verfrissing niets af- selijk bij met open overhemd, de bretels daar overheen, de vouwen uit de broek en papie ren mutsen op het hoofd, om zich te beschermen tegen de vele lampen. Zie foto). „Echte uitschieters"aldus Teddy Scholten. die ook dit jaar onze t.v. gastvrouw gaat worden, „zijn er nog niet bij. Alleen Spanje viel me op. Rafael Mar- tos heeft een heel goede stem. Hij is een soort nerveuze en driftig zingende Adamo. Teddy, nog niet geheel hersteld van haar oog aandoeningziet nog icat bleekjes, ondanks de tien dagen wintersport. Geen won derin al die tijd heeft ze slechts twaalf uren zon gehad. „Milly Scott springt er wel uit vind ik. Maar hoe haar kansen zijn valt niet te bepalen." Het orkest speelt Fernando Filip- po overigens graag en dit liedje is ook het enige wat door velen geneuried wordt. Of het de prijswinnaar zal zijn weet nie mand. Iedereen verwacht ech ter wel, dat Milly op een plaats tussen de vijf en tien terecht zal komen. Milly zelf zegt dat ze helemaal kalm en ontspannen is. Ze toast op de Nederlandse kolonie en zegt daarbij: ,.Ik hoop dat u, ook als ik niet win, me toch nog zal aankijken". Intussen win kelt ze na de repetities, loopt te zingen en te draven door het hotel, herhaalt eindeloos met Helen Leclercq haar danspasjes en zegt: „Ik kan er nog niets van zeggen. Ik vind Luxemburg erg goed dat ivordt de win naar. let op mijn woorden. Over mezelf pieker ik maar niet te veel, anders ivordt ik doodze nuwachtig. Ik doe mijn uiterste best. Het publiek doet de rest." „Galileï" van Bertold Bi echt „Een paar jaar lang was ik even ïf sterk als de overheid. En ik le- verde mijn kennis uit aan de machthebbers, om die wel of niet te laten gebruiken, zelfs om ze te laten misbruiken als dat hun van nut kon zijn. Ik heb mijn beroep verraden". Deze woorden van Galileï worden vaak aangehaald als bewijs, dat Brecht in Galileï min of meer M zichzelf heeft geschetst: een vrijdenker in Oost-Berlijn, half zichzelf zijnd, half toebe- horend aan het Oost-Duitse re- gime, de geestesvrijheid predi- kend, maar zichzelf vrijwil- lig!) uitleverend aan een regi- me dat zijn stukken niet alleen gebruikt, maar ook misbruikt Ej heeft voor zijn communistische ideeën. Wij geloven overigens niet dat ■E aan deze identificatie-theorie veel waarde hoeft te worden gehecht, tenslotte schreef Brecht het stuk in de jaren 1938 1939 toen hij als emigrant in Dene- marken woonde, terwijl het stuk Ei zijn première beleefde in 1943 EE in Zurich, toen er van Ulbricht nog geen sprake was. „Het le- ven van Galileï" is een indruk- EE wekkend, monumentaal stuk. Dat bleek gisteren overduideüjk in de Duitse televisieversie, of EE zeg maar gerust: „filmversie", die er in Hamburg van gemaakt was. Het spel binnenshuis werd enige malen harmonisch onder- broken voor straatscènes, waar- van de inquisitieoptrocht met de balladenzanger wel de meeste EE indruk maakte. Ook werd er ll!lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||j|fH (dat spreekt haast vanzelf) door iedereen voortreffelijk gespeeld, al hebben wij de ietwat kluch- tige aanzet in het begin met enig wantrouwen bekeken. Wij hebben na afloop nog even Han Bentz-Van den Bergh op- gebeld, om hem te vragen wat hij van deze versie vond. Zoals men zich herinnert, heeft hij Galilei in de Nederlandse voor- stelling gespeeld- Hoewel hij slechts het laatste half uur had kunnen zien. leek de opvatting van de hoofdrolspeler hem ro- mantischer dan de zijne geweest was. maar afgezien daarvan vond hij het heel indrukwek- kend. Dat was het ook wel, al bewaart Brecht op allerlei ma- nieren enige distantie tot zijn publiek, ten eerste door allerlei wetenswaardigheden min of meer aan de kijkers op te drin- gen, zonder veel moeite te doen ze in een natuurlijk dialoog, als het ware toevallig, te verwerken. j= en ten tweede door bijv. in de laatste scène, als Sarfi het ma- nuscript in ontvangst neemt van de voltooide „Discorsi". de realiteit gemakshalve overboord te gooien. Want als geroutineer- de thriller-bekijkers zaten we allemaal te denken: „Man, stop die papieren nu onder je jas. straks komt de cipier terug en wordt je gesnapt!". Maar nee, de realiteit moest weer wijken voor de „leerstelligheid". Brecht moest nog een gesprek kwijt over wetenschap en geweten en dat ging voor. Daardoor was het j| geen stuk dat gemakkelijk en direct aansprak, wel echter een =E stuk uit één stuk, waarin rea- j§ liteit en fantasie verweven wa- p ren tot een sterke getuigenis. De tournee één van de grootste ooit door een Nederlands cultureel gezelschap gemaakt wordt georga niseerd door het impressariaat Con certos Daniel in Buenos Aires, terwijl bij de langdurige voorbereiding ook de Dienst Internationale Culturele Betrekkingen van het Ministerie voor Onderwijs en Wetenschappen onmis bare steun heeft verleent. Deze monster-tournee mag gezien worden als een grootse goodwill-trip, waaraan de Nederlandse regering groot gewicht toekent, gezien de ex tra-subsidies die zullen worden ver strekt. Men is algemeen van mening, dat deze reis belangrijk kan bijdra gen tot intensiveren van de reeds be staande en tot het ontplooien van verdere betrekkingen met de te be zoeken landen. De 60 „goodwill-ambassadeurs" doen als eerste Buenos Aires aan, waar zij na een paar dagen te heb ben geacclimatiseerd op 15 april in het beroemde „Teatro Colon" het Ar gentijnse theaterseizoen zullen ope nen. Het Nationale Ballet zal in deze st-H 14 dagen achtereen optreden met vier verschillende programma's van in totaal-14 balletten en een Rus sisch concertprogramma. Bij het samenstellen van het reper toire is men uitgegaan van het bren gen van voor Zuidamerikaanse lan den nagenoeg onbekende werken. Dat zijn dan zeker de choreografieën Jungle. Nachteiland. Mozart Symfo nie en Monument voor een gestorven jongen van Rudi van Dantzig; Kort sluiting van Robert Kaesen; Etudes van Harald Lander; Aimez-vous Bach? van Brian Macdonald; Shirah van Pearl Lang en De Stier van H. Tomaszeswsky maar ook de Ba- lanchine-balleten Four Tempera ments, Symfonie in C„ Serenade en Concerto Barocco. Daarnaast zal het Russische repertoire als het Anna- Pawlova-herdenkingsprogramma en de integrale uitvoering van Het Zwa- r enkele landen VERLOVINGSRINGEN DESIREE - CONSTANT - oNJER klassieke en moderne modellen. Op het graveren kunt U wachten zonder prijsverhoging. Levenslange schriftelijke garantie. F. W. PLESSEN BEVRIJDINGSPLEIN 12 LEIDEN Z.-W. - TEL. 26670 In de vierde ronde van het Kloosterschaaktoernooi in Ter Apel heeft de Amsterdammer Ree gewon nen van de Westduitse meester Pfleger. Na vier ronden luidt de stand: 1. Ree 3 pnt; 2. Larsen 2*2 pnt: 3. Donner, Lehmann en Pfleger 8 pnt; 6, Te Velde pnt. premières bieden. Na Buenos Aires vertrekt de groep op 1 mei naar Lima waar gedurende vijf dagen zal worden opgetreden, eveneens met vier verschillende pro gramma's. Vervolgens vliegt het ge zelschap naar Bogota en tenslotte naar Puebla om deel te nemen aan het Theater Festival van Mexico City. Alle uitvoeringen worden gegeven met orkestbegeleiding. Hoewel het geheel een druk bezette agenda laat zien, zullen de dansers naast het bezoeken van de ongetwij feld vele recepties die ter hunner ere zullen worden gegeven, nog wel enige gelegenheid krijgen voor het verken nen van het land. Zo biedt Buenos Aires, waar de groep in verband met de technische voorbereidingen vijf dagen vóór de eerste voorstelling aankomt, tal van bezienswaardighe den, evenals Lima (Azteken-cultu ren) en Puebla. Dit voor zover de dansers niet alle tijd zullen nodig heben om te acclimatiseren en te re peteren. De groep wordt omstreeks 25 mei in ons land terug verwacht. EEN PLATENBON IS ALTIJD RAAK Dynamisch Toon Hermans is een dynamische artiest, die op volkomen natuurlijke wijze heel gemakkelijk een zaal in zijn ban krijgt. Ook nu weer. Ook dit maal laat men zich graag meeslepen door zijn kolderieke praatjes, zijn clowneske invallen, zijn onstuimige liedjes en zijn aanstekelijke mimiek. Vooral de talrijke momenten, dat hij weer jongleert met woorden en be grippen. met zinnen en zinswendin gen. talen en klanken en wat niet al meer zijn evenveel ogenblikken van soms daverend plezier. Voor ons is Toon op zijn best als hij de clown uithangt. Zijn grollen en grapjes zijn niet altijd even spiritueel. Als men ze zou navertellen, zouden vele waarschijnlijk zelfs zouteloos lij ken. Maar in de handen van deze rasartiest worden het af en toe zelfs klapstukken. Toon en tekst vormen een absolute eenheid. EEN PLATENBON IS ALTIJD RAAK Volgend jaar kleuren-t.v. in Engeland ifiiiiiiiiliiiilliiliiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilliii Bovendien we gunnen Toon het recht om wat inzinkingen te hebben. Hij zit immers midden in de voorbe reidingen voor zijn Amerikaans avon tuur. Dan pleit het slechts voor zijn grote capaciteiten, dat hij desondanks niet voor zijn jubileum heeft willen volstaan met een greep in de oude doos, maar zijn „Tien Toon" nog zo veel nieuws heeft meegegeven. Zo zijn er bijvoorbeeld meer dan een do zijn nieuwe liedjes met zijn kolderiek „Vierentwintig rozen voor jou" als een kostelijk hoogtepunt. (Van Londense correspondent) Moderner Toch kunnen we niet aan de in druk ontkomen, dat deze show wat meer zwakke plekken telt dan de vo rige. Misschien komt dat, omdat een herhaling van liedjes uit vorige shows nu eenmaal de charme van de ver rassing mist. Wat uiteraard ook het geval is met de conferences en imi taties. die hy al eerder heefi ge bracht. Bovendien, we missen groots vuurwerk, zoals het galabanket van vorige keer of de „sprekert" van en kele jaren terug. Zijn grote panto mime vlak na de pauze, waarin hfj zijn jeugddromen ten tonele voert, is knap van opzet en uitwerking, maar het is niet zo'n lachsalvo. Wat dat betreft vonden wij zyn uitbeelding van een goochelaar op auditie v televisie beslist veel geslaagder. En dan, Toon mag enkele malen benadrukken. „Er zijn nog zovele din gen, waarover we kunnen zingen", hij kan het zelf niet helemaal waarma ken. Maar goed, dit zijn opmerkingen, die naar boven komen bij een zeer nuchtere benadering van deze „Tien Toon". En eigenlijk huldigen wfj het standpunt, dat men een artiest als Toon Hermans is een begenadigd Hprllfllincr Toon heeft tevoren aangekondigd, llcl Ildllll^ (jaj. (je opzet van zijn show ook iets moderner wilde maken. Moeten wij daarin de verklaring vinden het feit, dat hij bommetjes liet ontploffen dan ger? Toon Hermans is weer op pad. Een i weekje geleden is hij met zijn show in Tilburg van start gegaan. De eer- j ste voorstelling duurde toen tot kwart voor één. Daarna heeft hij er zoveel I uit weggelaten, dat het gisteren bij de echte première in Carré „al" om kwart voor twaalf was afgelopen. Na ruim drie uur wervelende humor. Meestal speels, vaak spits, soms gran dioos, maar altijd plezierig. Dus ruim drie uur echte ontspanning. Dan is j men graag genegen kleine oneffen- heidjes te vergeten en zich te scharen bij de duizenden, die Toon al hebben toegejuicht of het alsnog zullen K.P. De BBC zal volgend jaar met ge regelde televisie-uitzendingen in kleur beginnen. Eerst 4 uur per week en binnen een jaar 10 uur per week. Zij, die nog geen kleurenont- vangers bezitten, zullen de pro gramma's in zwart-wit kunnen zien. De kosten van de kleurentelevisie liggen tussen 1 en 2 miljoen pond per jaar. maar de BBC hoopt in staat te zijn dit bedrag uit de bestaande middelen te financieren. De Britse regering streeft er naar ir de volgende twee jaar het kijk en luistergeld op 5 pond (50 gul den) per jaar te handhaven. Men maakt zich echter bezorgd om de ontduiking van betaling van deze gelden, waarmee een bedrag van 10 miljoen pond (100 miljoen gulden) is gemoeid. De Engelsen hebben ge kozen voor het Duitse PAL-systeem. woord af. praatje. 19.00 Nws. progr. 20.50 Koorzang: geest gram. 23.55-24.00 Nws. Hilversum II, '98 in. VAR: 18.00 Nws. 18.15 Deze naatje. 18.20 Ultz. schrijven,letterkundige rubriek. 20.00 Western Expi„_ berichten. 12.27 Meded t.b.v. land- en tuinbouw. 12.30 Nws. 12.40 Gram. 12 45 Nws. 20.05 Wie ls de baas (V en slot), lezing. 20.25 Franse chansons. 20 40 100 Jaar Ver. Volksonderwijs, klankb. VARA: 21.00 Radlophilharm. ork. en VARA: 7.00 Nws., ochtendgym. en soc. strijdlied. 7.23 Lichte grarh, lOm 7.30-7.35 Van de voorpag.. praatje i. 8.00 Nws. 8.10 Lichte gram 8.20 Weg wijs: tips voor trips en vakanties. 8 30 Liohte gram (verv.). 9.20 Aeeordeon- ens. VPRO9 40 Woord en wederwoord (II). lezing. VARA: 10.00 ZO 135. ge- var. progr. (Om 11.00 Nws i 12.15 Loon naar Werken lezing 1227 Meded IAADOMROEP (Advertentie) EEN PLATENBON IS ALTIJD RAAK 16 00 Nws. 1602 Lichte Vragenvuur een bekende Nederland, 'woordt vragen van Jonge r .Meinacht". Suisse Romande Or- i }7,H?i,ifftropole ork' 17 30 Radloweek- i Pn„c, journaal kest o.l.v. Eri G. Choulplne ;V. Borissenko; A. ;va; N. Zakharov: V. Valatls; G. Dei het Bolsjol Theater te Moskou; DJrl- Nw Lichte gram v. d. tieners. NRU NCRV: 11.00 Nws. 11,02 Lichte ork.muz. 11.30 het Leger des Hells, 12 00 12.02 Lichte gram. lia", ballet ln 3 bedrljv. Moskou o.l.v. Gennadi Rozhdest- KRO: 7.00 Nws 7.10 Het levende Woord. 7.15 Klass. gram 7.30 Nws. 7.32 Sar "5 Overweging. 8.00 Nws. Nw 15.0 gram. (Om 16 00 Nws 17.00 Nleuv 17.02-18.00 Sportshow met lichte gram TELEVISIEPROGR IMM.VS Nederland I: NTS: 10 30 Telcac Sa- morgen 1 00 Tel Nederland-Duitsland op Hilversum 3 (FM) Op 23 maart zal het radioverslag van de voetbalwedstrijd Nederland Duitsland via de FM-zenders van Hilversum III worden uitgezon den. Dit zal de eerste maal zijn dat Hilversum III 's avonds in de ether komt. Aangezien de midden golf (240 meter) op grond van in ternationale overeenkomsten des avonds niet gebruikt kan worden vindt de uitzending alleen plaats via de FM-zenders. De zenders Hilver sum I en II zullen die avond ge reserveerd zijn voor de uitslagen van de provinciale staten-verkiezin- gen. Pech onderweg her- 16 00 Onder de loep: filatelistisch ,il- lerlel 16.20 Achter het stuur- auto rubriek 16.45-1730 V d. kind. NTS: 19 00 Nws ln het kort 19 01 Klaas Vaak NCRV: 19 05 Waarom? Daarom!: Passen en meten, progr over wlskun- J- '9.28 Station Petticoat. TV-fiir 20.25 Interland: II9 spelcomoetltle Nederland-Belgtc dl 5) NTS- Eurovisie- 22.00 Finale Song- festal te Luxemburg NCRV: 23 30 At tentie. NTS: 23.55-24.00 Journaal Nederland II: NTS: Eurovisie: 1800- 19.30 Wereldkampioenschappen Ijshoc key te Ljubljana: ZwedenOost-Duits- land 19.30 Hollywood a go go. beat- show v. d. tieners 20.00 Nieuws ln het kort. 20 01 Patrouillewagen '54 ant woord!. TV-polltlefllm VPRO: 20.25 Wat bezielt U?: kroniek met onder werpen waar psychologie aan tc nas komt NTS 2100 Onaantastbaar. TV- stttmit van Boekarest NTS: 22.10-22 15

Historische Kranten, Erfgoed Leiden en Omstreken

Leidsch Dagblad | 1966 | | pagina 5